dollehond.gifquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Bijna het loodje gelegd'
Lijkt me wat overdreven
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)dsprint-in~ac0c71f0/
[..]
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:JanCees
@:Doublepain (rip)
Ah, logisch.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou ik deze keer voor mezelf. Wel uiteraard redelijk in de regio. Maar vorige keer had ik wat mensen viesmad gemaakt met sommige info. Dus ik ben iets voorzichtiger met delen.
Die getatoeëerde wenkbrauwen van dat viswijf lijkt haar eerder letterlijk al de kop gekost te hebben.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die getatoeëerde wenkbrauwen van dat viswijf lijkt mij eerder letterlijk al de kop gekost te hebben.
Waarom heeft jou dat eerder letterlijk al de kop gekost?quote:
Goeiemiddag, ik kon opeens 10 seconden geen Nederlands meer schrijven.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft jou dat eerder letterlijk al de kop gekost?
Staat nog niet vast dat er morgen een persco komt toch? AD had het over waarschijnlijk later in de week omdat ze de cijfers willen afwachten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
Neem aan morgen na persco kroegen weer open.
Om met @onlogisch te spreken, dit is een mooie exponentiële afvlakking.quote:
Oh dat dacht ikquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat nog niet vast dat er morgen een persco komt toch? AD had het over waarschijnlijk later in de week omdat ze de cijfers willen afwachten.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om met @:onlogisch te spreken, dit is een mooie exponentiële afvlakking.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindelijk afvlakking
quote:
quote:Als je meeneemt dat afgelopen 24 uur eigenlijk 25 uur betroft dan zie je een dalingBij 10.000 besmettingen heb je het ieder uur over 416 gevallen. Dus 416 extra door de wintertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |