Noemde Joe Hiden Trump daadwerkelijk per ongeluk George?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om met @:onlogisch te spreken, dit is een mooie exponentiële afvlakking.
Ik denk dat we net zoiets als de vorige keer krijgen. Al heb ik het idee dat mensen zich nu niet meer aan de maatregelen gaan houden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Gaan bij een totale lockdown alle bedrijven dicht?
Zou je ervan opkijken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noemde Joe Hiden Trump daadwerkelijk per ongeluk George?
Ik zie net het filmpjequote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noemde Joe Hiden Trump daadwerkelijk per ongeluk George?
er komt geen totale lockdownquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
MAGA LANDSLIDEquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net het filmpje
[ twitter ]
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net het filmpje
[ twitter ]
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk het ook niet.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net het filmpje
[ twitter ]
En dat kan gewoon president van de USA worden.quote:
Bij de volgende stap niet volgens mij, de winkels sowieso niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Bedrijven die kunnen thuiswerken zullen gewoon doordraaien lijkt mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
Bij een totale lockdown gaat trouwens alles dicht, wat begrijp je niet aan het woord totaal?
Anti Trump zijn is al bizar maar goed denk ik dan, er zijn ook mensen die kiwis met schil en al eten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je op deze seniel stemmen?
Dat lijkt mij ook ja? Gaan ze nog wel dicht.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedrijven die kunnen thuiswerken zullen gewoon doordraaien lijkt mij.
Overlopende ziekenhuizen vind ik wel een prima reden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat doen, is toch helemaal geen reden toe
En dan wel weer winkels openhouden waar het elk weekend ontzettend druk is. Ik niet begrijpen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overlopende ziekenhuizen vind ik wel een prima reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |