Ik ben moe, mag het?quote:
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:46 schreef Erasmus het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Dit wordt een mooie zondag.
Ik maak wel even een HD versie ervan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf nu erken ik hem en is de gif dus ook toegelaten.
Oh ja hoor, vragen staat vrijquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee gewoon mag toch wel vragen?
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.
Vitesse - PSVquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker luie zondag, beetje sport kijken. Niks mis mee.
Die sla ik over denk ik, Feyenoord dat weer het spel moet maken. (lol) Wel zin in Vitesse-PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.
Bedankt maatquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:46 schreef Erasmus het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Dit wordt een mooie zondag.
Donker.quote:
Niks mis mee toch, bij Vitesse een puntje pakken met een gehavende selectie. Wat verwacht jij?quote:
1-1, en @yats viesmadquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, bij Vitesse een puntje pakken met een gehavende selectie. Wat verwacht jij?
Dat wordt spannend! Genot.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks lekker schuimbekkend met de billen geknepen naar RKC - Feyenoord kijken, zin in.
Kom maar opquote:
Nee, hoor, deze gaat ingelijst aan de muurquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom maar op
Waarschijnlijk ben ik in mijn enthousiasme om @:DJMO een feestelijk onthaal doorgeschoten met het hoofdlettergebruik
Indien nodig print ik een nieuwe uit met october juist gespelt
WAARDELOZE PLOEGquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn de eindcijfers van gisteren nou bekend?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Elan loopt weer eens hopeloos achter. Maar dat is niets nieuws, dat is eigenlijk al vanaf de basisschool het geval.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn de eindcijfers van gisteren nou bekend?
KlaasGod was van de panda's.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-ontvangen~a5d44472/
Ons homer gifje
@:GGMM
@:Elan
@:Scrummie
@:Caland
mijn luier zit scheefquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/om(...)0-leden-br~afcd96ed/
Het is hoog tijd dat ome Jaap eindelijk een standbeeld krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben in mofrika duidelijk geen JaapGOD
Crewbash, genotequote:Op zondag 25 oktober 2020 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[ Bericht 9% gewijzigd door onlogisch op 25-10-2020 13:39 ]
Wtf
Wat ben je toch ook een waardeloze flopmod.
Mooie stabilisering dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh... We worden gek.
Weer 10K erbij
Afgelopen week heb ik een tijd gesproken met een collega en die is gisteren positief getest. Als het een beetje meezit, dan kan ik binnenkort ook mijn steentje bijdragen als superspreader.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh... We worden gek.
Weer 10K erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er worden naaktfoto's en filmpjes van de ex van Hamilton in het F1 topic gepost.
Ter info.Liever naaktfoto's van je moeder maat. Geniet nog steeds van die vorige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij genoot van die tepels als spiegeleieren he, smeerlap.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Liever naaktfoto's van je moeder maat. Geniet nog steeds van die vorige.
Ik ben ook aangesproken voor hulp. STAATSGREEPquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie er al klaar voor boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |