Dat was al na de 0-4.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder opvallend dat er niemand na, laten we zeggen de 0-7, rood pakt
Nee, jij?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
Heb je al een lampion gemaakt voor Sint Maarten? @:Muskusboktor57
Like gegeven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Elan loopt weer eens hopeloos achter. Maar dat is niets nieuws, dat is eigenlijk al vanaf de basisschool het geval.
Jazeker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Like gegeven.
Is je Twitter-account weer vrijgegeven?
Welke kwetsende tweet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
Sinds vanochtend. Ik heb mijn hevig kwetsende tweet over Antonucci toch maar verwijderd en daarna mocht ik weer.
wie is Antonucci?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
Sinds vanochtend. Ik heb mijn hevig kwetsende tweet over Antonucci toch maar verwijderd en daarna mocht ik weer.

quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is oktober met een hoofdletter geschreven? @:DJMO
Ik vraag dit voor mijzelf als VBL afvoerputje user.
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De allerbeste speler van de eerste divisie
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @Jippie vragenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @:Jippie vragen
Voor niemand bang:quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf![]()
Durf je überhaupt nog te reageren? Blijkbaar kan elke willekeurige tweet voorlopig je laatste zijn
Jij bent voor alles bang.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor niemand bang:
[ twitter ]
Maar ik had die dag ook een 'discussie' met transgenders, dus ik vermoed dat dat volk massaal mijn tweets is gaan rapporteren, ook de onschuldige. Twitter denkt vervolgens "fuck it, eraf met die Trump supporter".
Gerapporteerdquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor niemand bang:
[ twitter ]
Maar ik had die dag ook een 'discussie' met transgenders, dus ik vermoed dat dat volk massaal mijn tweets is gaan rapporteren, ook de onschuldige. Twitter denkt vervolgens "fuck it, eraf met die Trump supporter".
Maar alsnog gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @:Jippie vragen
vaak in het weekend vrij. is dan denk ik zo druk daarquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Sauna is genot toch?
Dank je.quote:
Klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier op FOK worden transgenders ook beschermd. Pak even mijn notes erbij.
[ afbeelding ]
@:coco
Hoi.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Like gegeven en geretweet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor niemand bang:
[ twitter ]
Zet maar een like, dan hebben we het niet meer over. @fetXquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:38 schreef Erasmus het volgende:
Per ongeluk user @:Zipportal meegenomen in mijn post.
Wel eens eerder gebruikt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De nieuwe Gollem.gif is uit. Of was deze er al?
@:onlogisch
Done.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet maar een like, dan hebben we het niet meer over. @:fetx
Gezellig, hoezo?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoe was het in Wormerveer, @:DJMO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |