KOEKOEKquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!11!!!!!
@:Lange_Lans
@:Lenny_Leonard
Ehm nee, niet echtquote:Op zondag 25 oktober 2020 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Dven is dit Bulgaars of niet? https://drive.google.com/(...)swc/view?usp=sharing
Wtf Drizzt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:Dven is dit Bulgaars of niet? https://drive.google.com/(...)swc/view?usp=sharing
Bedankt voor deze tweet over ajax van een puur willekeurige man op Twitter met een voorliefde voor Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijp je echt helemaal niets van (top)sport.
Dat blijkt wel.quote:juicht voor Feyenoord
Je bent zelf een puur willekeurige manquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tweet over ajax van een puur willekeurige man op Twitter met een voorliefde voor Feyenoord.
Eens. Gewoon die normale buurjongen van om de hoek. Ik hou niet van gekkigheidquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent zelf een puur willekeurige man
Ik ben al tijdje niet geweestquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Ik zit NU in de sauna @:tjacka
@Scrummie ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet ook maar een Twitter account aanmaken
Waarschijnlijk dan net zoals die tweede helft tegen Feyenoord vorig jaar toen ze ook in de rust met 4-0 voor stonden. Toen ergerde ik me dood dat ze het wel prima vonden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Zou ook niet weten hoe Ajax tegen dit VVV anders zou hebben moeten voetballen.
Dat sparen vind ik ook echt onzin. Ze stonden met 10 man op 30 meter van de goal van Ajax. Alsof ze een training hadden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan net zoals die tweede helft tegen Feyenoord vorig jaar toen ze ook in de rust met 4-0 voor stonden. Toen ergerde ik me dood dat ze het wel prima vonden.
Dus heerlijk dat ze gisteren wel gewoon doorgingen, waarom ook niet. Denk niet dat dit veel meer energie heeft gekost.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan net zoals die tweede helft tegen Feyenoord vorig jaar toen ze ook in de rust met 4-0 voor stonden. Toen ergerde ik me dood dat ze het wel prima vonden.
Dus heerlijk dat ze gisteren wel gewoon doorgingen, waarom ook niet. Denk niet dat dit veel meer energie heeft gekost.
Normaal gesproken zou je er juist energie van moeten krijgen, en als je zo in overwicht bent (heb het niet gezien maar ga er maar vanuitquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |