https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitterquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Sauna is genot toch?
Het was gewoon een constante omsingeling, VVV kwam er totaal niet uit dus ze hoefden ook niet om te schakelen of zo.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je er juist energie van moeten krijgen, en als je zo in overwicht bent (heb het niet gezien maar ga er maar vanuit) kost dat juist weinig kracht.
Achterhoekedquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Eerder opvallend dat er niemand na, laten we zeggen de 0-7, rood paktquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gewoon een constante omsingeling, VVV kwam er totaal niet uit dus ze hoefden ook niet om te schakelen of zo.
Dat was al na de 0-4.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder opvallend dat er niemand na, laten we zeggen de 0-7, rood pakt
Nee, jij?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
Heb je al een lampion gemaakt voor Sint Maarten? @:Muskusboktor57
Like gegeven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Elan loopt weer eens hopeloos achter. Maar dat is niets nieuws, dat is eigenlijk al vanaf de basisschool het geval.
Jazeker.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Like gegeven.
Is je Twitter-account weer vrijgegeven?
Welke kwetsende tweet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
Sinds vanochtend. Ik heb mijn hevig kwetsende tweet over Antonucci toch maar verwijderd en daarna mocht ik weer.
wie is Antonucci?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker.
Sinds vanochtend. Ik heb mijn hevig kwetsende tweet over Antonucci toch maar verwijderd en daarna mocht ik weer.

quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is oktober met een hoofdletter geschreven? @:DJMO
Ik vraag dit voor mijzelf als VBL afvoerputje user.
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De allerbeste speler van de eerste divisie
Ik heb hem niet gemaakt he. Dat moet je aan @Jippie vragenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is oktober met een hoofdletter geschreven? @:DJMO
Ik vraag dit voor mijzelf als VBL afvoerputje user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |