Ga je na de pandemie weer aan de slag in de zorg?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Nog 0 plannen voor vandaag.
@:elan @:charrell @:drizzt_dourden
Erg spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb om 13 uur een afspraak buitenshuis maar opeens zie ik in mijn PostNL app dat ik een pakketje kan verwachten tussen 11:00 uur en 13:30 uur. Terwijl ik had gekozen voor een avondbezorging.De tyfushonden.
Dit wordt nog een hele spannende ochtend voor mij!
DirkGod. Welkom terug.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je na de pandemie weer aan de slag in de zorg?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb om 13 uur een afspraak buitenshuis maar opeens zie ik in mijn PostNL app dat ik een pakketje kan verwachten tussen 11:00 uur en 13:30 uur. Terwijl ik had gekozen voor een avondbezorging.De tyfushonden.
Dit wordt nog een hele spannende ochtend voor mij!
Oh ik dacht je juist daarom tijdelijk een break had genomen, om jezelf zeg maar niet over de kling te jagenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DirkGod. Welkom terug.
Waarschijnlijk tijdens de pandemie al. Het schijnt coronadruk te zijn.
Mwah. Ik was meer klaar met de werkgever. Het was voor mij gewoon tijd om te gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh ik dacht je juist daarom tijdelijk een break had genomen, om jezelf zeg maar niet over de kling te jagenBon Chance
Heft in eigen hand houden, goed bezigquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Ik was meer klaar met de werkgever. Het was voor mij gewoon tijd om te gaan.
Niet eens met beleid en keuzes van management (vooral de keuzes die niet werden gemaakt).
Ik wil eigenlijk een keer wat in een andere zorgsector doen. GGZ lijkt me wel wat. Maar waarschijnlijk wordt het eerst tijdelijk een ziekenhuis.
@AFCNielsquote:,Trump wordt de eerste zittende president sinds George W. Bush in 1992 die een herverkiezing verliest”, weet Lichtman nu heel zeker. , de veel geraadpleegde Amerikaanse hoogleraar die tot nu toe de uitslag van alle recente verkiezingen perfect voorspelde.
Het is wat met die voorspellers. Plaatste jij laatst ook niet een soortgelijk artikel waarin stond dat Trump zou winnen, ook iemand die het al heel lang goed voorspelde?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)dsprint-in~ac0c71f0/
[..]
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:JanCees
@:Doublepain (rip)
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is wat met die voorspellers. Plaatste jij laatst ook niet een soortgelijk artikel waarin stond dat Trump zou winnen, ook iemand die het al heel lang goed voorspelde?
Ben benieuwd of @GGMM nog een anekdote kan vertellen of zijn scriptieperiodequote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Scriptie.
Wat een verschrikkelijke saaie periodes vond ik dat.
Was echt een feestje. Lekker middagje tot avondje relaxen in de bieb, beetje schrijven beetje koffie drinken, en voila. Drie maandjes werk en er een 8 uitgepoeptquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Scriptie.
Wat een verschrikkelijke saaie periodes vond ik dat.
Lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was echt een feestje. Lekker middagje tot avondje relaxen in de bieb, beetje schrijven beetje koffie drinken, en voila. Drie maandjes werk en er een 8 uitgepoept
Dit dus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was echt een feestje. Lekker middagje tot avondje relaxen in de bieb, beetje schrijven beetje koffie drinken, en voila. Drie maandjes werk en er een 8 uitgepoept
Gewoon iemand van Marktplaats plukken die voor 1000 euro je scriptie schrijft @KingRolandquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Misschien moet je een scriptiebureau in de arm nemen, @:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |