Oval office in een studio nabouwen en Joe gewoon na de verkiezingen laten hospitaliseren met de mededeling dat hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 geluk, Joe is dit morgen allemaal weer vergeten.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.![]()
Dit is voor mij geen verrassing. Dat je een hoop in je mond stopt zonder na te denken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:40 schreef Charrell het volgende:
Moet er echt aan wennen om voordat ik iets in mijn mond stop er bij na te denken of het echt wel mag.
De meeste weet ik uit mijn hoofd, maar roofvis wist ik dus niet.
Dit is te makkelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:40 schreef Charrell het volgende:
Moet er echt aan wennen om voordat ik iets in mijn mond stop er bij na te denken of het echt wel mag.
Like gegevenquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is voor mij geen verrassing. Dat je een hoop in je mond stopt zonder na te denken.
Ik las van onder naar boven en toen vond ik je post wel leuk, maar toen zag ik dat boven jou een leukere post op die opmerking stond.quote:
Ik heb om 13 uur een afspraak buitenshuis maar opeens zie ik in mijn PostNL app dat ik een pakketje kan verwachten tussen 11:00 uur en 13:30 uur. Terwijl ik had gekozen voor een avondbezorging.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Nog 0 plannen voor vandaag.
@:elan @:charrell @:drizzt_dourden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |