Stukje Haaksbergen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alles rechts van Utrecht is voor mij 1 gebied
Dit neem je terugquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bij mij is het een haastige 2-3-1 en nr 4 pas in de trein of de eerste pauze van werkquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mensen die 2,3,4,1 niet als volgorde hebben vertrouw ik niet in het leven
Ik neem graag uitgebreid de tijd om te ontbijtenquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij is het een haastige 2-3-1 en nr 4 pas in de trein of de eerste pauze van werk
KLB is troep.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
KLB / Mensen die s’ochtends niet douchen
Nu kan ik een stom grapje maken over een voetbalwedstrijd die ik vanmiddag heb gezien maar dat houd ik voor me.quote:
Zou niet eens een grap zijn, maar gewoon waarheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nu kan ik een stom grapje maken over een voetbalwedstrijd die ik vanmiddag heb gezien maar dat houd ik voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:
Komt dit uit Leiden of wa...quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stuk gelegen om dit album werkelijk.
Beregezellig zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:59 schreef Caland het volgende:
Beelden van illegaal feest Hilversum https://www.dumpert.nl/item/8005633_ce237f1a
Goden
Oval office in een studio nabouwen en Joe gewoon na de verkiezingen laten hospitaliseren met de mededeling dat hij gewonnen heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1 geluk, Joe is dit morgen allemaal weer vergeten.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Drizzt_DoUrden, ik ga zo een favorietje van je herlezen. Zo zijn we deze eerste wintertijdavond toch een beetje samen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |