Hoogstwaarschijnlijk rook hij veel frituurvet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben benieuwd of @:ggmm nog een anekdote kan vertellen of zijn scriptieperiode
Ik zou niet op AZ gokken om dat geld bij elkaar te sparen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon iemand van Marktplaats plukken die voor 1000 euro je scriptie schrijft @:KingRoland
Het schijnt dat het skere tijden zijn voor @KingRolandquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon iemand van Marktplaats plukken die voor 1000 euro je scriptie schrijft @:KingRoland
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)dsprint-in~ac0c71f0/
[..]
@:AFCNiels
@:Scrummie
@:JanCees
@:Doublepain (rip)
gelijkspel lijkt een zekerheidjequote:Op maandag 26 oktober 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou niet op AZ gokken om dat geld bij elkaar te sparen.
Ajax 0-13 gewonnen van het weekend hè.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
training 1 weer gehad, lekker hoor gaan wel pijn doen die benen
schijnt een drama te zijn voor de eredivisie, dat was die 12-1 in 72 toch ook niet, ik vind het zorgelijker dat de trainers van PSV en Feyenoord maar ook AZ hun teams niet aan het voetballen krijgen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax 0-13 gewonnen van het weekend hè.
Nu of over een uur, wat is het nou?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:33 schreef KingRoland het volgende:
Het mooie aan thuiswerken is dat ik thuis tijdens de pauze een dutje kan doen.
Wat ik dus over een uur ga doen
Eens. Al kon ik wel leven met het verlies van PSV hoor. Naast dat het geheel terecht was, vond ik dat er wel wat verzachtende omstandigheden waren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt een drama te zijn voor de eredivisie, dat was die 12-1 in 72 toch ook niet, ik vind het zorgelijker dat de trainers van PSV en Feyenoord maar ook AZ hun teams niet aan het voetballen krijgen.
Classic Roland weer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu of over een uur, wat is het nou?
Wintertijd klok zat verkeerd lolquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu of over een uur, wat is het nou?
Niet geklikt. Tyf op.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal even mee juichen graag.
JUI / Audio versnelde video nu ook op mobiel goede kwaliteit
Ik blijf nog ff een halfuurtje vriend.quote:
Ik ben je vriend niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff een halfuurtje vriend.
Sta ik hier even pijnlijk voor lulquote:
Nouja, je reputatie zal iig niet nog verder dalen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sta ik hier even pijnlijk voor lul
Gelukkig maat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je reputatie zal iig niet nog verder dalen.
Zelfs de boomers hebben geen schrik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:19 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Weer de hele toko vol met bejaarden die een doodswens hebben. Walgelijk volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |