Ik ben ook aangesproken voor hulp. STAATSGREEPquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie er al klaar voor boys
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
#ALTIJDREADYquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boeren, Burgers & Buitenlui,quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boeren, Burgers & Buitenlui,
Willem Lex wordt dinsdag geëxecuteerd middels guillotine voor landverraad. Allen komt het zien live op het youtube kanaal van Willem Engel.
Verzetsgroep #WijZijnNederland.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boeren, Burgers & Buitenlui,
Willem Lex wordt dinsdag geëxecuteerd middels guillotine voor landverraad. Allen komt het zien live op het youtube kanaal van Willem Engel.
Verzetsgroep #WijZijnNederland.
Dit moet echt een hele nieuwe gewaarwording voor je zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het [b]volgende:
Katertje van jewelste hier, boys. Beetje jammer. Zit al een uur of 5 als een zombie achter de computer
Gelachen en gelikedquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet echt een hele nieuwe gewaarwording voor je zijn
Pippi Langkous doet ook mee zie ik.quote:
Een stukje groepsimmuniteit ontwikkelen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pippi Langkous doet ook mee zie ik.
Ik vind die demonstraties eigenlijk alleen leuk om te kijken als er flink met knuppels wordt geramd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Een stukje groepsimmuniteit ontwikkelen.
Opzich wel jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit moet echt een hele nieuwe gewaarwording voor je zijn
Minder erg dan die lelleke bakkesen van antifafigurenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Het moet als agent toch erg moeilijk zijn om hier niet gelijk je hele pistool op leeg te schieten.
[ afbeelding ]
Ze vallen ook wel een beetje in herhaling met die kuttrommels..quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Het moet als agent toch erg moeilijk zijn om hier niet gelijk je hele pistool op leeg te schieten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ze beginnen nu wel wat mensen op te pakken.quote:
bavettequote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Kip, groente, noodlesquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Moest ik even opzoeken, maar ziet er genottelijk uitquote:
ja is lekker, value for money ook qua steakquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken, maar ziet er genottelijk uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |