Zijn dit meer of minder likes dan je persoonlijke XG voorspelde?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Likes harken in COR @:caland
Je moet ff een mailtje sturen naar @:ggmm [ link | afbeelding ]
@GGMM zat daar niet op te wachtenquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer. Normaal moet ik het doen met een doodsverwensing of 10.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dit meer of minder likes dan je persoonlijke XG voorspelde?
Ik mag je niet heel erg of zo maar ben desalniettemin super blij voor je.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Veel meer. Normaal moet ik het doen met een doodsverwensing of 10.
dankjewelquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag je niet heel erg of zo maar ben desalniettemin super blij voor je.
Wat was je post?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Alleen zijn al mijn topics gisteravond wel weer direct gesloten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laat die jongeren lekker gaan. Op school lopen ze met duizenden door elkaar, maar een lekker pilsje drinken in het weekend mag niet
Geliked.quote:
Wardruna nummer kan geen kwaad. Een collab van de gitarist van Enslaved en Einar mag ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geliked.
Kan ik nog meer voor je betekenen?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wardruna nummer kan geen kwaad. Een collab van de gitarist van Enslaved en Einar mag ook
Dat moet wel een topshow worden.quote:
Ken je zijn twitteraccount?quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk weet Bryan zichzelf te blijven
Zeker maar een hele tijd terug hoorde ik hem op de radio bij Wilfred Genee en ik probeerde te herhalen wat hij daar zei.quote:
Hij is wel tegen pedofielen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker maar een hele tijd terug hoorde ik hem op de radio bij Wilfred Genee en ik probeerde te herhalen wat hij daar zei.
Het lukte niet heel goed zoals je ziet die man is te slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |