abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 12:56:58 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195783408
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2020 @ 13:01:30 #2
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195783507
Volgende debat krijgt een mute knop: https://www.ft.com/content/69af0eda-caea-4e6e-b0bf-ce73bd2f338b

En terecht. Trump moet z'n muil houden wanneer dat nodig is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195783643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef Puddington het volgende:
Volgende debat krijgt een mute knop: https://www.ft.com/content/69af0eda-caea-4e6e-b0bf-ce73bd2f338b

Was het maar zo'n feest ;)
pi_195783719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef Puddington het volgende:

Ze gaan voor zover ik gehoord en gelezen heb alleen muten tijdens de eerste vraag waar de tegenstander 2 minuten krijgt voor een opening statement.
pi_195783931
Nog 12 dagen tot de verkiezingen. Ik ben benieuwd wat voor een drama en verrassingen nog komen in de tussentijd.
pi_195783989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:25 schreef Jojoke het volgende:
Nog 12 dagen tot de verkiezingen. Ik ben benieuwd wat voor een drama en verrassingen nog komen in de tussentijd.
Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als het zo ver is.
pi_195784075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als het zo ver is.
Als ik een kiezer in de VS was zou ik snakken naar 4 jaar met Boring Biden in plaats van 4 jaar met meer Trump chaos. Je moet er toch niet aan denken? Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
pi_195784195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik snakken naar 4 jaar met Boring Biden in plaats van 4 jaar met meer Trump chaos. Je moet er toch niet aan denken? Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
Ik weet het niet, ik hoop het wel maar het blijft lastig te voorspellen.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 13:43:32 #9
3928 Ulx
pi_195784255
quote:

[..]

Trump is voor veel mensen in de VS ook echt te veel. Alsof je vastgebonden voor een TV zit met constant hetzelfde programma. Zelfs al ben je fan, dan komt het op een gegeven moment je strot uit.

Als Trump zijn bek dichthoudt gaat hij vaak omhoog in de peilingen. Trekt hij zijn scheur open duikelt hij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195784342
OT: Complimenten voor de topictitel @Ulx

Hardop gelachen.
pi_195784666
https://www.politico.com/(...)tter_impression=true

Onder voorbehoud...quote:” BATH, Maine — Robert O’Brien, President Donald Trump’s national security adviser, said Wednesday that Trump would accept the results of the election if he loses on Nov. 3.

“If he loses, of course he will,” he said in an interview with POLITICO ...

....
“If he loses the election, I’m certain the president will transfer power over, but we’ve got to make sure there’s no fraud in the election and we need to make sure it’s a free and fair election, just like we demand of other countries overseas, we need to make the demand of ourselves,” O’Brien added....”

Dream on... :z
* AnneX telt tot 4 nov Nog 13 dagen Nog 300 uren
pi_195785013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:14 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Ze gaan voor zover ik gehoord en gelezen heb alleen muten tijdens de eerste vraag waar de tegenstander 2 minuten krijgt voor een opening statement.
Lijkt me wel hilarisch. Biden is aan het spreken en op de achtergrond hoor je Trump er nog doorheen ragen.
Цой жив
pi_195785159
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:17 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Lijkt me wel hilarisch. Biden is aan het spreken en op de achtergrond hoor je Trump er nog doorheen ragen.
Zat ik ook te aan te denken, of...weglopen...mic afrukken of liever niet ...al tierend mét mic afgaan.
#triest.
pi_195785285
quote:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik er heel dubbel in zijn. Trump weg is natuurlijk top, maar met Biden wordt net zo goed een verkeerd signaal gegeven. Dan denken de Dems volgende keer weer weg te komen met een waardeloze kandidaat die veel te rechts is. Ik zou denken dat na 8 jaar Trump de kans op veel radicalere democraten groter is en dat zou natuurlijk een zege zijn voor de VS.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:29:45 #15
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195785298
quote:

[..]

Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
Vier jaar geleden is onderschat hoe enthousiast de gemiddelde Trump-aanhanger was om te gaan stemmen. Ik neem aan dat de peilers hun weging van de verschillende kiezersgroepen daarop aangepast hebben

Het grote vraagteken bij deze verkiezingen is of de gevolgen van het grote aantal briefstemmers goed ingeschat worden.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:58:47 #16
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195786117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef freako het volgende:

[..]

Vier jaar geleden is onderschat hoe enthousiast de gemiddelde Trump-aanhanger was om te gaan stemmen. Ik neem aan dat de peilers hun weging van de verschillende kiezersgroepen daarop aangepast hebben

Het grote vraagteken bij deze verkiezingen is of de gevolgen van het grote aantal briefstemmers goed ingeschat worden.
Er zijn veranderingen qua weging op opleidingsniveau gedaan bij veel peilingen, omdat dat een van de grootste issues bleek te zijn.

Vroegstemmers komen in de peilingen naar voren, dus dat is alleen relevant qua likely voter modellen.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:04:49 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195786300
Ik ben ook wel benieuwd naar de opkomst. Ik hoop dat jongeren het eens echt serieus nemen nu en massaal gaan stemmen. Met dit verschil telt elke stem echt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195786373
twitter

Een geheugensteuntje wat betreft foreign policy.
Quote: “...mostly foreign policies events of his ( trumps) making...”

Wat jeugd betreft, heb ik wel vertrouwen dat March 4 our lives bewustzijn heeft losgemaakt. In het vorige topic stond een tweet van David Hogg, die actief is, survivor van de Parkland shooting.

[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 22-10-2020 15:13:00 ]
pi_195786857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik er heel dubbel in zijn. Trump weg is natuurlijk top, maar met Biden wordt net zo goed een verkeerd signaal gegeven. Dan denken de Dems volgende keer weer weg te komen met een waardeloze kandidaat die veel te rechts is. Ik zou denken dat na 8 jaar Trump de kans op veel radicalere democraten groter is en dat zou natuurlijk een zege zijn voor de VS.
Alleen als je vindt dat radicale democraten een zegen zijn voor wat dan ook.
pi_195786999
Na 8 jaar Trump met een "radicale" Democraat die dan runt heb je een zeer reele kans op nog 4 jaar een of andere extreme Republikein en een 9-0 hooggerechtshof.

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 22-10-2020 15:48:51 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:15:34 #21
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195788190
Ethisch hacker Gevers hackte het Twitter-account @RealDonaldTrump vorige week, vertelt hij in een interview aan Vrij Nederland. De president gebruikte het wachtwoord maga2020!. Maga is een afkorting van Make America Great Again,

je verzint het niet

https://tweakers.net/nieu(...)an-donald-trump.html
pi_195788297
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ethisch hacker Gevers hackte het Twitter-account @:RealDonaldTrump vorige week, vertelt hij in een interview aan Vrij Nederland. De president gebruikte het wachtwoord maga2020!. Maga is een afkorting van Make America Great Again,

je verzint het niet

Tja, denk je nou echt dat hij een random generated 12 karakter password kan onthouden ;)
pi_195788329
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ethisch hacker Gevers hackte het Twitter-account @:RealDonaldTrump vorige week, vertelt hij in een interview aan Vrij Nederland. De president gebruikte het wachtwoord maga2020!. Maga is een afkorting van Make America Great Again,

je verzint het niet

_O-
zie email 27 oktober
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:20:28 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195788330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, denk je nou echt dat hij een random generated 12 karakter password kan onthouden ;)
Haha nee, maar maga2020 is zo'n beetje het meest voordehandliggende wachtwoord :D In Trumps geval gelijk aan welcome of 12345.

Ik bedoel, het is ZO Trump, met dat uitroepteken erachter ook. Het kan bijna niet makkelijker. Alsof hij dacht dat het juist iets moet zijn wat iedereen kan raden, ipv iets wat alleen hij kan weten :D
pi_195788363
_O- Wel een zeer sterk wachtwoord voor een Ivy League Very Stable Genius zeg. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:43:06 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195788874
Wat kun je anders verwachten van een joker die weigert afstand te nemen van en maatregelen te nemen tegen degenen die in 2016 verantwoordelijk waren voor verkiezingsgerelateerde hacks.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_195788932
Als dit verhaal waar is, dan moet hij haast wel talloze keren gehacked zijn?!
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195788997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dan moet het over 4 jaar natuurlijk wel nog mogelijk zijn om de Republikeinen uit het Witte Huis te stemmen...
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 17:13:38 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195789428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hij is vier jaar geleden ook al eens door Nederlanders gehackt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195789524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Mike het volgende:

[..]

w/
pi_195789546
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Mike het volgende:

[..]

Daar was deze hacker ook bij betrokken:
quote:
Victor Gevers was ook een van de hackers die in 2016 in wisten te breken op het account van Trump. Die gebruikte toen nog het wachtwoord yourefired.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:23:41 #32
3928 Ulx
pi_195789625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
En waarvoor gebruikt hij datzelfde wachtwoord nog meer?
pi_195789664
Je zou het bijna vergeten, maar vanavond is het laatste debat tussen Trump en Biden...

twitter
pi_195789678
Ik ga er niet voor opblijven maar ik denk dat het heel grappig wordt. Trump die wanhopig gaat proberen elke keer Hunter Biden te roepen zonder effect.
pi_195789765
Als de Republikeinen dat hopen dan zijn ze naļef. Trump is iemand die om zich heen slaat als hij in het nauw zit. Ik denk dat het weer een smerig debat wordt.
pi_195789780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je zou het bijna vergeten, maar vanavond is het laatste debat tussen Trump en Biden...

[ twitter ]
'Policy-filled'?

Zelfs als Trump zou willen, beschikt mij simpelweg niet over de kennis om inhoudelijk te debatteren over beleid. De man weigert zichzelf te informeren en komt daardoor niet verder dan kreten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195789830
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:32 schreef Jojoke het volgende:
Als de Republikeinen dat hopen dan zijn ze naļef. Trump is iemand die om zich heen slaat als hij in het nauw zit. Ik denk dat het weer een smerig debat wordt.
Zou hij dadelijk halverwege het debat boos weglopen omdat zijn microfoon dichtgedraaid werd, net zoals hij blijkbaar bij een 60 minutes interview het niet afgemaakt had volgens afspraak. :P
pi_195789938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'Policy-filled'?

Zelfs als Trump zou willen, beschikt mij simpelweg niet over de kennis om inhoudelijk te debatteren over beleid. De man weigert zichzelf te informeren en komt daardoor niet verder dan kreten.
Ik schoot daar ook even om in de lach moet ik bekennen, maar we zullen zien.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 17:48:20 #39
3928 Ulx
pi_195790059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:26 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ga er niet voor opblijven maar ik denk dat het heel grappig wordt. Trump die wanhopig gaat proberen elke keer Hunter Biden te roepen zonder effect.
Vast wel.....

twitter
pi_195790137
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Alleen als je vindt dat radicale democraten een zegen zijn voor wat dan ook.
Nee hoor ook voor Trump stemmers. Die worden nu ook genaaid ook al denken ze zelf van niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
Na 8 jaar Trump met een "radicale" Democraat die dan runt heb je een zeer reele kans op nog 4 jaar een of andere extreme Republikein en een 9-0 hooggerechtshof.
Ach Trump zal minder ruimte krijgen dit keer want democraten krijgen volgens mij op meer plekken meer stemmen. Zo'n gerechtshof kun je daarna 9-20 stacken of hoeeveel justices je erbij nodig denkt te hebben om het evenwicht weer terug te brengen. Daarbij gezien de Repulikeinen geen beloftes klaarmaken zal een extreme republikein bijna volledig uitgesloten zijn. Hoe graag de Trump meute op dit moment ook Ivanka of whoever memed.
pi_195790147
quote:

je verzint het niet

Toch wel jammer dat hij Trump zijn foto niet heeft vervangen voor het Biden campagne logo of zoiets.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195790252
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee hoor ook voor Trump stemmers. Die worden nu ook genaaid ook al denken ze zelf van niet.
[..]

Met een radicale democraat worden ze ook genaaid maar dan weten ze het in ieder geval zeker.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 18:00:31 #43
3928 Ulx
pi_195790281
Wat een radicale democraat? Wat voor radicale ideeėn heeft zo iemand?
pi_195790309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:58 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Met een radicale democraat worden ze ook genaaid maar dan weten ze het in ieder geval zeker.
Zeg dan niks als je niet serieus wilt reageren. Als dingen zoals healthcare for all worden doorgevoerd heeft iedereen daar profijt van. Bij zo'n pandemie als dit zou het een geweldige uitkomst zijn. Juist voor de sukkels die op Trump stemmen en dus beneden gemiddeld verdienen en matige verzekeringen hebben. Voor de superrijken die Trump stemmen zijn zowel democraten en republeinen altijd score natuurlijk. Hetzelfde geldt natuurlijk eigenlijk voor de meeste plannen. Ook als je weer probeert het milieu te beschermen heeft iedereen er profijt van ook de hardste schreeuwers dat een hoax is.
pi_195790326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zeg dan niks als je niet serieus wilt reageren. Als dingen zoals healthcare for all worden doorgevoerd heeft iedereen daar profijt van.
Dat denk jij ja. Maar de gemiddelde Amerikaan niet en ze hebben gelijk wat mij betreft.
pi_195790346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:00 schreef Ulx het volgende:
Wat een radicale democraat? Wat voor radicale ideeėn heeft zo iemand?
Eerlijkere verdeling van de welvaart bijvoorbeeld. Voortrekker zijn in klimaat en andere verdragen. Politiehervorming, afbouw van het militair industriėle complex.
pi_195790438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat denk jij ja. Maar de gemiddelde Amerikaan niet en ze hebben gelijk wat mij betreft.
Ze betalen liever ongeveer 2 keer wat in andere Westerse landen normaal is? Maargoed de Amerikanen hebben ook wel een van de domste leiders ooit dus ik denk dat ze net zo goed als jij zijn in zaken inschatten.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 18:12:32 #48
3928 Ulx
pi_195790444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Eerlijkere verdeling van de welvaart bijvoorbeeld. Voortrekker zijn in klimaat en andere verdragen. Politiehervorming, afbouw van het militair industriėle complex.
Klinkt niet heel radicaal.
pi_195790591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ze betalen liever ongeveer 2 keer wat in andere Westerse landen normaal is? Maargoed de Amerikanen hebben ook wel een van de domste leiders ooit dus ik denk dat ze net zo goed als jij zijn in zaken inschatten.
QED :)
pi_195790642
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat de gemiddelde Amerikaan dat niet denkt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195790665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat de gemiddelde Amerikaan dat niet denkt?
Omdat het volgens mij niet bijster goed pollt.
pi_195790695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Omdat het volgens mij niet bijster goed pollt.
Valt best mee:

https://www.kff.org/slide(...)o-medicare-coverage/

En dat is er nog maar een die het tracked, Gallup doet dat ook. Guess what? De meerderheid wil wel degelijk een dergelijk systeem

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 18:29:42 ]
pi_195790712
En vergeet ook niet dat een systeem van medicare for all met behoud van private zorgverzekeraars ook vrij populair is:
https://fivethirtyeight.c(...)ven-among-democrats/
pi_195790742
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Valt best mee:

https://www.kff.org/slide(...)o-medicare-coverage/

En dat is er nog maar een die het tracked, Gallup doet dat ook. Guess what? De meerderheid wil wel degelijk een dergelijk systeem
Een zeer krappe meerderheid, en een groot gedeelte daarvan snapt niet dat het inhoudt dat ze hun privé verzekering kwijt zijn.
pi_195790743
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:30 schreef Monolith het volgende:
En vergeet ook niet dat een systeem van medicare for all met behoud van private zorgverzekeraars ook vrij populair is:
https://fivethirtyeight.c(...)ven-among-democrats/
En dat is nou net precies nķet wat radicale Democraten voorstellen. :)
pi_195790744
Vanavond laatste debat toch? Wat verwacht men er van? Wordt het inhoudelijk of meer moddergooien? Welke onderwerpen worden vooral interessant?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195790755
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En dat is nou net precies nķet wat radicale Democraten voorstellen. :)
Maar het is nog steeds "healthcare for all".
pi_195790763
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:32 schreef Salina het volgende:
Vanavond laatste debat toch? Wat verwacht men er van? Wordt het inhoudelijk of meer moddergooien? Welke onderwerpen worden vooral interessant?
Ik verwacht helemaal niks dan valt het ook niet tegen :)

Ga er maar vanuit dat Trump weer gaat liegen en dat Biden gewoon de rol speelt van staatsman.
pi_195790786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar het is nog steeds "healthcare for all".
Niet in de context waar we het over hadden. Wel een beetje opletten he :)
pi_195790845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wel degelijk, kun je je wel weer uit proberen te draaien, maar healthcare for all is zorg voor iedereen.
pi_195790860
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niks dan valt het ook niet tegen :)

Ga er maar vanuit dat Trump weer gaat liegen en dat Biden gewoon de rol speelt van staatsman.
Ah, expect nothing. Tuurlijk. :7

En allemaal kijken 's nachts of morgenochtend natuurlijk? Ik kijk morgen wel even terug. Denk 's avonds. Tenzij ik lees dat het niet bijzonder was. Ik kijk ook geen film met slechte kritieken. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195790881
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wel degelijk, kun je je wel weer uit proberen te draaien, maar healthcare for all is zorg voor iedereen.
Zoals gezegd, probeer misschien wat meer naar de context te kijken. Semantische spelletjes zijn zo zinloos ;)
pi_195790904
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen healthcare for all plan gespecificeert. Blijkbaar heb jij dat voor jezelf zo ingevuld. Maar je bent natuurlijk ook niet uit op discussie met je one-liners.

quote:
Ik verwacht er niks van Trump kan niet inhoudelijk zijn. Het zal een poging tot modergooien worden ik hoor het morgen wel. Misschien dat ik dan nog wat terugkijk, bij het vorige debat had ik aan de samenvatting wel genoeg. Ik vind het interessant om goede debatten te volgen niet niveautje basisschool.
pi_195790906
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:38 schreef Salina het volgende:

[..]

Ah, expect nothing. Tuurlijk. :7

En allemaal kijken 's nachts of morgenochtend natuurlijk? Ik kijk morgen wel even terug. Denk 's avonds. Tenzij ik lees dat het niet bijzonder was. Ik kijk ook geen film met slechte kritieken. ;)
Ik blijf er niet voor op iig, zeker niet na de nacht die ik gisteren had.
pi_195790913
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Zoals gezegd, probeer misschien wat meer naar de context te kijken. Semantische spelletjes zijn zo zinloos ;)
Ik zie de context wel. Jij interpreteert vrijelijk dat een "radicale Democraat" geen ruimte zou willen laten voor private verzekeraars. Niets in de context wijst erop dat die optie niet op tafel zou mogen blijven liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 22-10-2020 18:47:09 ]
pi_195790982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie de context wel. Jij interpreteert vrijelijk dat een "radicale Democraat" geen ruimte zou willen laten voor private verzekeraars. Niets in de context wijst erop dat die optie niet op tafel zou mogen boven liggen.
Sowieso, al zou dat wel zo zijn, als een meerderheid van Amerikanen daar achter staat wat is dan het probleem?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:46:57 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_195790995
Het debat gaat heel smerig worden, waar Trump alleen maar over Hunter gaat praten. Ik snap niet dat Biden zich er nog voor laat lenen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195791009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Ik verwacht er niks van Trump kan niet inhoudelijk zijn. Het zal een poging tot modergooien worden ik hoor het morgen wel. Misschien dat ik dan nog wat terugkijk, bij het vorige debat had ik aan de samenvatting wel genoeg. Ik vind het interessant om goede debatten te volgen niet niveautje basisschool.
Ik heb het grootste deel van het eerste debat gezien, maar daar werd ik niet blij van. Niets inhoudelijks, alleen maar moddergooien. Gewoon kinderachtig. Vooral vanuit Trump maar Biden kon amper anders dan meedoen - als hij al aan het woord kwam.
Tweede debat gemist, dat was anders van opzet geloof ik. Niet in één ruimte maar Trump met een interview en Biden met een interview. Zoiets dacht ik. Niet gezien.
Ik ben nog steeds benieuwd naar de visie van Biden/Harris. En naar die van Trump. Als hij die heeft. Volgens mij vraag je dan al best wat. ;)
pi_195791027
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef speknek het volgende:
Het debat gaat heel smerig worden, waar Trump alleen maar over Hunter gaat praten. Ik snap niet dat Biden zich er nog voor laat lenen.
Ik denk dat de vraag vooral wordt of het debat nog beschamender wordt dan het eerste.
pi_195791085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat de vraag vooral wordt of het debat nog beschamender wordt dan het eerste.
Lastig, met die 2 minuten mute per antwoord. Hoewel je er wel doorheen kunt schreeuwen, maar dan kom je zo mogelijk over als een nog grotere waanzinnige.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:53:33 #71
8369 speknek
Another day another slay
pi_195791095
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat lijkt me nauwelijks nog een vraag, Trump heeft niks EN geen tijd meer om mensen te overtuigen van zijn eigen standpunt. Proberen Biden af te breken is de enige resterende strategie, en civility is alleen iets om van de Democraten te eisen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195791106
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie de context wel. Jij interpreteert vrijelijk dat een "radicale Democraat" geen ruimte zou willen laten voor private verzekeraars. Niets in de context wijst erop dat die optie niet op tafel zou mogen blijven liggen.
Sanders' plan zegt dat expliciet. En hij is nog niet eens de meest radicale.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:56:08 #73
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195791136
quote:
Ik verwacht dat Trump niet het eerste debat wil herhalen en rustiger blijft. Hij zal wel modder gooien over Hunter Biden.

Biden gaat gewoon wat standpunten richting de kijker gooien en veel lastige issues ontwijken.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195791163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef speknek het volgende:
Hij gaat proberen Hunter Biden en misschien ook Joe Biden te koppelen aan kinderhandel of zo. Iets van dat kaliber gaat eraan komen.

twitter
pi_195791225
Toe maar, kinderhandel en prostitutie. Weer wat nieuws?

Bedankt voor de reacties allen. We zien het morgen wel. Moge het een beschaafd debat worden. :Y) :@
pi_195791243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef Salina het volgende:
Toe maar, kinderhandel en prostitutie. Weer wat nieuws?

Bedankt voor de reacties allen. We zien het morgen wel. Moge het een beschaafd debat worden. :Y) :@
Dat roepen bepaalde figuren in BNW al een week, overigens, dat is een QAnon verhaal. Suprise, surprise.

En nee, daar is geen enkel fragmentje bewijs voor.
pi_195791396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat roepen bepaalde figuren in BNW al een week, overigens, dat is een QAnon verhaal. Suprise, surprise.

Mij werd door een van de BNW figuren voorgehouden dat de vorige keer de vraag:
quote:
All right, while we’re denouncing, let me ask you about QAnon. It is this theory that Democrats are a satanic pedophile ring and that you are the savior, of that. Now can you just, once and for all, state that that is completely not true, in its entirety?
Een belachelijke vraag was. De helft van de Republikeinen gelooft hier in. Hij kon niet als een normale volwassene zeggen dat dat bullshit is. Maar nee, de fout ligt niet bij hem en de zijnen, maar bij deze vragensteller.

Die onzin heb je ook steeds meer in Nederland, zie bv. de afgelopen aflevering van Lubach, waar ik wel wat van schrok. Met van die halve zolen die, "Rutte, kinderverkrachter," roepen of Lange Frans die Rutte eigenlijk stiekem wel om zou willen leggen, maar geen zin heeft in de problemen die daar persoonlijk bij komen kijken.
pi_195791477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Mij werd door een van de BNW figuren voorgehouden dat de vorige keer de vraag:
[..]

Een belachelijke vraag was. De helft van de Republikeinen gelooft hier in. Hij kon niet als een normale volwassene zeggen dat dat bullshit is. Maar nee, de fout ligt niet bij hem en de zijnen, maar bij deze vragensteller.

Die onzin heb je ook steeds meer in Nederland, zie bv. de afgelopen aflevering van Lubach, waar ik wel wat van schrok.
Ja, ik ken het vraagstuk. Loopt ook een topic over in POL.

Ik vraag mij overigens wel af wanneer de volgers van QAnon resultaten verwachten, Seth Rich is al 4 jaar dood en nog steeds geen arrestaties verricht. Pizzagate kwam ook uit die hoek. Niks, niet eens een kelder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 19:57:21 ]
pi_195791568
quote:

[..]

BNW? Gewoon voorpagina hoor, Herken kinderlokkers in vroeg stadium
Of is dat linken banwaardig?
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 19:20:39 #80
3928 Ulx
pi_195791573
quote:

[..]

Npu ja, hij steunde die vriendin van Epstein toch?

Oh nee, dat was Trump.
pi_195791744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet banwaardig.
pi_195791809
quote:

[..]

Fijn dat Fok vol de conspiracyhoek induikt :')
pi_195791874
Wat zou de kans zijn dat trump halverwege het debat weg loopt ą la 60 minutes, want "biased and rigged"
pi_195792055
Ik zie nu dat toevallig 2 dagen geleden een centrum tegen mensenhandel is geopend. Chad Wolf is ook zo'n dubieus figuur die alles doet om aan de macht te blijven. Er zit een luchtje aan de gang van zaken.

twitter
pi_195792117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie nu dat toevallig 2 dagen geleden een centrum tegen mensenhandel is geopend. Chad Wolf is ook zo'n dubieus figuur die alles doet om aan de macht te blijven. Er zit een luchtje aan de gang van zaken.

[ twitter ]
Ze gaan eindelijk de ouders van die 500 kinderen zoeken?
pi_195792229
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik mag het hopen.
pi_195792543
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, niet dat soort human trafficking.

Btw, Ivanka? Leeft die nog?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 19:58:39 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 20:01:27 #88
3928 Ulx
pi_195792642
Barr en Kushner zijn ook nergens te bekennen.
pi_195792693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef Fsmxi het volgende:
Wat zou de kans zijn dat trump halverwege het debat weg loopt ą la 60 minutes, want "biased and rigged"
Ik sluit het niet uit. Zit je nog steeds aan de dexamethason eigenlijk?
pi_195793858
quote:
Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Haha nee, maar maga2020 is zo'n beetje het meest voordehandliggende wachtwoord :D In Trumps geval gelijk aan welcome of 12345.

Ik bedoel, het is ZO Trump, met dat uitroepteken erachter ook. Het kan bijna niet makkelijker. Alsof hij dacht dat het juist iets moet zijn wat iedereen kan raden, ipv iets wat alleen hij kan weten :D
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:46:41 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_195793973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Jojoke het volgende:

[ twitter ]
Die comments zijn wel heerlijk. Mensen zijn echt klaar met de shit.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 20:57:04 #92
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195794289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef IndoorKite het volgende:
OT: Complimenten voor de topictitel @:Ulx

Hardop gelachen.
:D ik ook, topper!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 oktober 2020 @ 21:26:08 #93
862 Arcee
Look closer
pi_195794988
twitter

Jankerd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195795135
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:26 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]

Jankerd.
Stelde ze vragen van meer dan 5 woorden of zo? :D
pi_195795182
quote:
Dat is ook een film 😂
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:06:03 #96
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195796009
quote:

[..]

Niet nodig, Vis!

[ Bericht 30% gewijzigd door Vis1980 op 22-10-2020 22:20:57 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_195796354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Stelde ze vragen van meer dan 5 woorden of zo? :D
Je kunt het hele interview zien. Hebben ze gepubliceerd.
pi_195796388
Trump heeft als gast voor het debat vannacht een business partner uitgenodigd van Hunter Biden. :')
pi_195796405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je kunt het hele interview zien. Hebben ze gepubliceerd.
Ik kan Trump nog geen 5 minuten zien laat staan 60. Dus nee, dank je.
pi_195796442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trump heeft als gast voor het debat vannacht een business partner uitgenodigd van Hunter Biden. :')
Ex-businesspartner zelfs, die slim heeft ingezien dat er veel geld te verdienen valt met het verkopen van 'informatie' over Hunter Biden :')
pi_195796503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ex-businesspartner zelfs, die slim heeft ingezien dat er veel geld te verdienen valt met het verkopen van 'informatie' over Hunter Biden :')
Heh, ik hoop dat hij een IOU accepteert want de Trump kas is leeg ;)
pi_195796557
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, ik hoop dat hij een IOU accepteert want de Trump kas is leeg ;)
Genoeg geld te verdienen met optredens op FOX.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:32:10 #103
384435 klappernootopreis
pi_195796762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Genoeg geld te verdienen met optredens op FOX.
Fox news kapt Trump soms af, die zal echt geen belang hebben om hem NOG meer airplay te geven.
pi_195796843
Claims van zo'n Bubulinsly direct afserveren, gaat mij wat te ver. Aan de andere kant lijkt het mij zeer stug dat Biden zo dom is om te doen wat die man beweert. Niet dat Biden een heilige is, maar hij draait als 47 jaar mee en in 2017 wist hij al dat hij mogelijk een gooi zou doen naar het presidentschap.

Met zoveel ervaring op zak ga je niet zulke capriolen uithalen. Biden weet namelijk als geen ander dat alles tijdens de campagne boven komt. Neem ook aan dat de DNC Biden op voorhand heeft doorgelicht.

Daar komt bij dat de timing verdacht is. Het komt net op tijd, zodat er vlak voor de verkiezingen nog even een onderzoek in gang kan worden gezet. Alle claims debunken wordt echter lastig, ook omdat de kwaliteitsmedia niet over de vermeende belastende documenten beschikken.

Het gevolg is dat er zweem van twijfel om Biden heen blijft hangen. Mocht het na de verkiezingen allemaal bullshit blijken, dan is het kwaad al geschied.

Wel gehaaid, eerlijk is eerlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195796880
ik snap iets niet goed met dat economische reliefpakket... waarom moet er perse een deal komen tussen republicans en democrats ?
Ik ben onze Tweede Kamer gewend. Motie of wet indienen....de helft + 1 wint...
Klaar
pi_195796914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
ik snap iets niet goed met dat economische reliefpakket... waarom moet er perse een deal komen tussen republicans en democrats ?
Klaar
Democraten hebben het Huis in handen, Republikeinen de Senaat en je hebt allebei nodig voor een wet. In Nederland ligt hetzelfde probleem met de 1e Kamer, overigens.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:39:44 #107
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_195796946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:37 schreef Bluesdude het volgende:
Klaar
Hier kan het kabinet, ondanks dat ze geen meerderheid hebben, nog rekenen op enige welwillendheid in de Eerste Kamer. In de Amerikaanse 'Eerste Kamer' is er geen andere partij waar mee valt samen te werken.
pi_195796966
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Democraten hebben het Huis in handen, Republikeinen de Senaat en je hebt allebei nodig voor een wet. In Nederland ligt hetzelfde probleem met de 1e Kamer, overigens.
Twee parlementen dus... Dan krijg je wel politieke obstructie.
Ik ben voor afschaffing van de 1e kamer, overigens.

Maar GOP en Democrats kunnen dus een wet aannemen die de president niet wil.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:43:45 #109
39333 Zelva
pi_195797046
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:40 schreef Bluesdude het volgende:
Maar GOP en Democrats kunnen dus een wet aannemen die de president niet wil.
In de gedachtenwereld van Trump niet.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:44:04 #110
384435 klappernootopreis
pi_195797053

Deze cartoon geeft duidelijk weer wat er op het moment aan de hand is. ;)
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:45:58 #111
39333 Zelva
pi_195797109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[ afbeelding ]

Deze cartoon geeft duidelijk weer wat er op het moment aan de hand is. ;)
Zonde van die rotspunt die zo verloren gaat.
pi_195797245
https://www.axios.com/sur(...)e&utm_source=twitter

Quote:” There are only five states in the U.S. where voters younger than 35 embrace President Trump over Joe Biden, and none are swing states, according to new 50-state SurveyMonkey-Tableau data for Axios.

Why it matters: These scattered red spots in a sea of blue vividly illustrate Trump's peril if young people were to actually turn out this year. Put another way, Trump's path to re-election depends heavily on younger adults staying home.”

...omdat iemand vroeg naar stemmers < 35 jaar.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:20:47 #113
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195797760
Benieuwd naar het debat straks!

Zal Trump ook maar 1x in gaan op inhoudelijke zaken en spreken over z'n beleid voor de komende vier jaar?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195797844
Die gaat vol op het orgel over Hunter Biden en alle laatste onthullingen uitmelken.
Over beleid zal weinig gesproken worden vermoedt ik.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_195797856
Ratcliffe heeft tijdens de persco de zaken dus idd weer anders voorgesteld dan ze zijn. Rusland is een grotere bedreiging dan Iran maar dat is natuurlijk een boodschap die Trump niet uit wil dragen.

twitter

quote:
While senior Trump administration officials said this week that Iran has been actively interfering in the presidential election, many intelligence officials said they remained far more concerned about Russia, which has in recent days hacked into state and local computer networks in breaches that could allow Moscow broader access to American voting infrastructure.

The discovery of the hacks came as American intelligence agencies, infiltrating Russian networks themselves, have pieced together details of what they believe are Russia’s plans to interfere in the presidential race in its final days or immediately after the election on Nov. 3.

Officials did not make clear what Russia planned to do, but they said its operations would be intended to help President Trump, potentially by exacerbating disputes around the results, especially if the race is too close to call.

There is no evidence that the Russians have changed any vote tallies or voter registration information, officials said. They added that the Russian-backed hackers had penetrated the computer networks without taking further action, as they did in 2016. But American officials expect that if the presidential race is not called on election night, Russian groups could use their knowledge of local computer systems to deface websites, release nonpublic information or take similar steps that could sow chaos and doubts about the integrity of the results, according to American officials briefed on the intelligence.

Some U.S. intelligence officials view Russia’s intentions as more significant than the announcement Wednesday night by the director of national intelligence, John Ratcliffe, that Iran has been involved in the spreading of faked, threatening emails, which were made to appear as if they came from the Proud Boys, a right-wing extremist group.

Officials briefed on the intelligence said that Mr. Ratcliffe had accurately summarized the preliminary conclusion about Iran. But Tehran’s hackers may have accomplished that mission simply by assembling public information and then routing the threatening emails through Saudi Arabia, Estonia and other countries to hide their tracks. One official compared the Iranian action to single-A baseball, while the Russians are major leaguers.

Nonetheless, both the Iranian and the Russian activity could pave the way for “perception hacks,” which are intended to leave the impression that foreign powers have greater access to the voting system than they really do. Federal officials have warned for months that small breaches could be exaggerated to prompt inaccurate charges of widespread voter fraud.

Officials say Russia’s ability to change vote tallies nationwide is limited.
twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2020 23:42:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:27:14 #116
445514 DonDruiper
pi_195797878
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Die gaat vol op het orgel over Hunter Biden en alle laatste onthullingen uitmelken.
Over beleid zal weinig gesproken worden vermoedt ik.
Kortom, de Amerikaanse kiezer weet precies waar ze de komende 4 jaar aan toe zijn.

Heb wel met ze te doen hoor.. kiezen tussen een narcistische psychopaat en een bejaarde.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195797919
Is dit het livetopic voor vannacht?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2020 @ 23:29:24 #118
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195797922
Maar wie hebben de Republikeinen straks wanneer Trump niet blijkt te winnen? Een hoop mensen binnen de Republikeinen zijn net als hem: knettergekke oude zakken. Maar allen hebben niet die zichtbaarheid van Trump.
pi_195798013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:29 schreef Puddington het volgende:
Maar wie hebben de Republikeinen straks wanneer Trump niet blijkt te winnen? Een hoop mensen binnen de Republikeinen zijn net als hem: knettergekke oude zakken. Maar allen hebben niet die zichtbaarheid van Trump.
Trump was ook niet in beeld in 2012. Dus ik denk niet dat dit een probleem is.
pi_195798014
Het liegen en ontwijkende antwoorden geven is erg besmettelijk in Trump-kringen. Bij MSNBC kappen ze dat nu af:

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 22-10-2020 23:50:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 22 oktober 2020 @ 23:37:47 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195798042
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:29 schreef Puddington het volgende:
Ach die partij is zo groot, er komt vanzelf wel weer iemand bovendrijven. Het is alleen te hopen dat dat dit keer iemand is die qua ideeen wel doorheeft dat 1950 in het verleden ligt.
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2020 @ 23:38:30 #122
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195798052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach die partij is zo groot, er komt vanzelf wel weer iemand bovendrijven. Het is alleen te hopen dat dat dit keer iemand is die qua ideeen wel doorheeft dat 1950 in het verleden ligt.
Er gaan geruchten dat Tucker Carlson zich kandidaat stelt.
pi_195798100
quote:
15s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:38 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of Rutger Bregman dan gaat figureren in campagnefilmpjes.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 23:49:13 #124
3928 Ulx
pi_195798182
quote:

[..]

Er moeten in 2022 heel wat Trump-enablers in de Senaat hun plek verdedigen. Als Biden wint hebben ze waarschijnlijk wel uit te leggen waarom ze niks deden tegen Trump. Helemaal als het parket in NY hem wegens allerlei gefraudeer in de cel smijt.

2024 kan best wel eens te vroeg zijn voor de GOP.
pi_195798309
Trump wil nu dmv een EO regelen dat zijn politieke benoemingen kunnen blijven zitten als hij verliest:

twitter

twitter
pi_195798354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Er moeten in 2022 heel wat Trump-enablers in de Senaat hun plek verdedigen. Als Biden wint hebben ze waarschijnlijk wel uit te leggen waarom ze niks deden tegen Trump. Helemaal als het parket in NY hem wegens allerlei gefraudeer in de cel smijt.

2024 kan best wel eens te vroeg zijn voor de GOP.
Democraten hebben het geheugen van een goudvis. Die vergeten in 2022 naar de stembus te gaan zodat de GOP weer massaal kan winnen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195798373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Democraten hebben het geheugen van een goudvis. Die vergeten in 2022 naar de stembus te gaan zodat de GOP weer massaal kan winnen.
Dit vrees ik ook.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:16:00 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195798402
quote:
81s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:03 schreef Kijkertje het volgende:
Trump wil nu dmv een EO regelen dat zijn politieke benoemingen kunnen blijven zitten als hij verliest:

[ twitter ]
[ twitter ]
Ja en dan? Dan stampt Biden ze toch weer naar buiten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:16:17 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195798403
quote:
13s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 23:27 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Kortom, de Amerikaanse kiezer weet precies waar ze de komende 4 jaar aan toe zijn.

Heb wel met ze te doen hoor.. kiezen tussen een narcistische psychopaat en een bejaarde.
Beiden zijn bejaard...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195798412
quote:

[..]

Die man heeft een droomleven. Wat radicaal-rechtse scriptjes oplezen en miljoenen verdienen. Waarom zou hij dat opgeven?
pi_195798444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Die man heeft een droomleven. Wat radicaal-rechtse scriptjes oplezen en miljoenen verdienen. Waarom zou hij dat opgeven?
Macht.
pi_195798572
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Macht.
Ja, goed, dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar is ook een risico. Heeft hij ooit blijk gegeven macht te willen of risico te nemen? Het lijkt me echt niet het type.
pi_195798592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, goed, dat is natuurlijk een mogelijkheid, maar is ook een risico. Heeft hij ooit blijk gegeven macht te willen of risico te nemen? Het lijkt me echt niet het type.
Ik ken hem verder niet maar de drijfveer voor zo'n gooi naar het Presidentschap doen zou imho macht zijn, om andere redenen hoeft hij het niet te doen.
pi_195798639
Indien iemand wil ... https://edition.cnn.com/p(...)-10-22-20/index.html
Beeld en fact check live.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:54:35 #135
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195798651
Mitt Romney zou dezelfde leeftijd hebben als Joe Biden nu over 4 jaar. Is één van de weinige die wat afstand heeft genomen van Trump en wat dat betrefd de aangewezen persoon om de Republikeinse partij te leiden. Aangezien de ACA deels op zijn plan is gebaseerd, kan die het met slim spelen en goede deals sluiten met Biden goed doen. De GOP weer wat aanzien geven etc.
pi_195798672
twitter

Man man man het is toch sneu ook.
pi_195798884
Ja natuurlijk heeft Trump liever alleen maar vragen over Hunter Biden

twitter

'He has blood on his hands': Columbia University study shows that Trump could have avoided over 130,000 COVID-19 deaths with a more robust pandemic response
quote:
- President Donald Trump could have avoided an estimated 130,000 COVID-19 deaths had his administration acted sooner, according to a new study from Columbia University.

- The report, which was published on Wednesday, compared the United States' coronavirus response to that of six other high-income countries that had better success in handling the pandemic.

- The authors found that if the White House had replicated its allies' public health strategies, the US death count could have been far lower.

- Already, more than 222,300-plus fatalities have been confirmed, and Dr. Anthony Fauci has warned that the US could surpass 300,000 deaths by the end of 2020 in the absence of stricter restrictions.

SPOILER
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:39:20 #138
445514 DonDruiper
pi_195798905
quote:
Die Hunter Biden mails.. dat was in fucking 2017 :')

Dat is alles wat ze 'hebben'

En dat is waar hij zijn 2e termijn mee veilig wil stellen? I
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:39:24 #139
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195798906
quote:
De voorspelling van 230K doden voor november wordt ook gewoon gehaald. Trump is nog steeds trots dat het er geen 2 miljoen zijn, die zouden vallen als er geen maatregelen waren genomen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:41:09 #140
445514 DonDruiper
pi_195798914
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 01:39 schreef Tweek het volgende:

[..]

De voorspelling van 230K doden voor november wordt ook gewoon gehaald. Trump is nog steeds trots dat het er geen 2 miljoen zijn, die zouden vallen als er geen maatregelen waren genomen.
I've saved millions of lives.. millions! Tremendious.. we're doing so great.. all world leaders has called me and asked me how the hell I did such a great job.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195798968
Wat is de slowchat van het debat straks? Die in POL of die in AVK?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 02:04:00 #142
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195798989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 02:00 schreef jameshond7 het volgende:
AVK waarschijnlijk, meeste mensen hier kijken het niet live.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 02:07:41 #143
445514 DonDruiper
pi_195799008
Maak wel even een SC draadje
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195799020
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 02:00 schreef jameshond7 het volgende:
De voorbeschouwing is hier TV / [NPO1] Op1 #176 DSIGoden
pi_195799249
Het gaat steeds beter met Harrison:

twitter

Het zou toch wat zijn! :D
pi_195799296
MAGA
#superniger2020
pi_195799339
twitter

twitter

twitter
pi_195799370
Goh Trump blijft zowaar stil als Biden aan het woord is ^O^

SPOILER
pi_195799379
Daar hebben we de topic verneukende tweets weer. 👎
#superniger2020
pi_195799396
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 03:05 schreef superniger het volgende:
MAGA
MAGA :{w

maga2020! :Y
pi_195799399
twitter

twitter

twitter

twitter
pi_195799429
Plaats die tweets in een spoiler.
Het inladen ervan verneukt FOK! mobile.
#superniger2020
pi_195799437
1-0 Trump.
#superniger2020
pi_195799445
twitter

twitter

twitter
pi_195799462
twitter

twitter

twitter
pi_195799500
twitter
pi_195799548
twitter

twitter
pi_195799557
2-0 voor Trump
#superniger2020
pi_195799577
2-0 voor Biden
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:02:15 #160
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195799653
#Zorghelden.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_195799664
twitter

twitter
pi_195799667
Who build the cages. 😀
#superniger2020
pi_195799672
#Blacklivesmatter
#superniger2020
pi_195799681
twitter
pi_195799688
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Heb je geen eigen mening?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:16:33 #166
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_195799699
Waarom mag Biden steeds onderbreken zonder tegengeluid
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_195799704
twitter
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:17:50 #168
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_195799706
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:14 schreef Za het volgende:

[..]

Gozertje denkt dat mensen hier op zitten te wachten. :').
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_195799717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:17 schreef VASND het volgende:

[..]

Gozertje denkt dat mensen hier op zitten te wachten. :').
Wat ben jij nou weer?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:20:15 #170
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195799719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:14 schreef Za het volgende:

[..]

Want een mening is belangrijker dan de feiten? *O*
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:21:13 #171
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_195799726
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer?
Een mens, hoezo? Rare vraag.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_195799729
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:21 schreef VASND het volgende:

[..]

Een mens, hoezo? Rare vraag.
Vanwege je kutpost. Keep it up, Kijkertje.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:22:45 #173
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_195799731
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:22 schreef OMG het volgende:

[..]

Vanwege je kutpost. Keep it up, Kijkertje.
Sneu.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_195799741
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:22 schreef VASND het volgende:

[..]

Sneu.
Goeie projectie wel.
pi_195799744
twitter
pi_195799751
Voor de goede orde, er was ook een Biden factcheck tijdens de FOK-pauze:

twitter

De factchecks van Trump in die tijd sla ik maar even over, zijn er te veel :D
pi_195799755
twitter

twitter
pi_195799758
twitter
pi_195799761
Jemig, Dale is best snel.
pi_195799762
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:32 schreef OMG het volgende:
Jemig, Dale is best snel.
Hij heeft dan ook al 4 jaar alles bijgehouden en gefactcheckt.
pi_195799775
Nou dat was een wonderlijk rustig debat
pi_195799780
Is een hogere voter turnout voordeliger voor Biden of voor Trump?
Jesus saves but death prevails.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:42:00 #183
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_195799784
Verrassend net debat. Beide vaste kampen zullen hier bevestiging in zien.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:43:27 #184
445514 DonDruiper
pi_195799788
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:41 schreef Shivo het volgende:
Voor Biden.

Democraten zijn nogal 'luie' stemmers.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195799789
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:41 schreef Shivo het volgende:
Biden. Daarom doen de republikeinen ook allerlei pogingen om het stemmen zo moeilijk mogelijk te maken

AVK / Het centrale voter-supression-pogingen van de GOP topic
pi_195799793
Ik lees op NPR dat er nu 40M Amerikanen gestemd hebben, en er een record turnout wordt verwacht.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:45:42 #187
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195799795
Moderator deed het goed , mag ook wel gezegd worden
Ik ben inmiddels overleden
pi_195799796
Debat niet gezien maar volgens mijn wederhelft weinig verrassingen die twijfelaars naar een van de twee kanten zullen doen trekken.
pi_195799800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:45 schreef Shivo het volgende:
Ik lees op NPR dat er nu 40M Amerikanen gestemd hebben, en er een record turnout wordt verwacht.
Ik hoop een record turnout in de goeie richting. De vrouw gaat geloof ik dit weekend, early voting.
pi_195799801
quote:
Ja het dringt tot kiezers door dat nog 4 jaar Trump desastreus is voor de VS.
pi_195799808
Ik hoor ook niemand meer over de seniliteit van Biden. Hij deed het prima ^O^
pi_195799812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:47 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik hoop een record turnout in de goeie richting. De vrouw gaat geloof ik dit weekend, early voting.
Die van mij gaat in de rij staan op de dag zelf maar ja, New England, dus heel veel uitmaken doet het niet. Jij bent Florida toch? Daarvoor had ik mezelf een paspoort geregeld zodat ik had kunnen stemmen. Ben sinds begin dit jaar eligible.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 04:56:02 #193
19840 Libris
Live from Singapore
pi_195799817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:53 schreef Shivo het volgende:

[..]

Die van mij gaat in de rij staan op de dag zelf maar ja, New England, dus heel veel uitmaken doet het niet. Jij bent Florida toch? Daarvoor had ik mezelf een paspoort geregeld zodat ik had kunnen stemmen. Ben sinds begin dit jaar eligible.
:W Shivo!
pi_195799822
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:47 schreef OMG het volgende:

[..]

quote:

[..]

Laten jullie even weten hoe dat gegaan is? *O*
pi_195799844
Dit geeft wel een goed beeld van het debat:

twitter

twitter

twitter

De vraag is natuurlijk hoe mensen die slecht geinformeerd zijn/ niks om de feiten geven dit debat hebben ervaren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 23-10-2020 05:12:43 ]
pi_195799852
quote:

[..]

Indiana hier. Sinds '09 in de VS, maar met een green card lekker van de zijlijn klagen.

Moet zeggen dat met maar 4 locaties in de VS een nieuw NL paspoort aanvragen wat meer werk kost.
pi_195799859
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 04:56 schreef Libris het volgende:

[..]

:W Shivo!
Singapore represent!
pi_195799862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 05:05 schreef OMG het volgende:

[..]

Indiana hier. Sinds '09 in de VS, maar met een green card lekker van de zijlijn klagen.

Moet zeggen dat met maar 4 locaties in de VS een nieuw NL paspoort aanvragen wat meer werk kost.
Nog steeds swing state, ik had ervoor gedaan.
pi_195799872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 05:11 schreef Shivo het volgende:

[..]

Nog steeds swing state, ik had ervoor gedaan.
Best nog veel Mike Pence country en R hier, hoor, helaas.
pi_195799874
twitter
pi_195799909
twitter

was ook een vermakelijke reactie.

Die stroom van incoherente leugens van trump en af en toe gewauwel was eigenlijk niet te harden.
De lichte stutter als Biden zich echt opwond, was ‘aandoenlijk’. Ja, het is laat/vroeg, geen beter woord zo gauw.
Welterusten.

* AnneX telt nog even: Nog 12 dagen Nog 285 uren
pi_195799920
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 05:36 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
was ook een vermakelijke reactie.

Die stroom van incoherente leugens van trump en af en toe gewauwel was eigenlijk niet te harden.
De lichte stutter als Biden zich echt opwond, was ‘aandoenlijk’. Ja, het is laat/vroeg, geen beter woord zo gauw.
Welterusten.

* AnneX telt nog even: Nog 12 dagen Nog 285 uren

Wel mee eens. Hopelijk wordt Biden het, dan kan ik als punk weer verder zeiken wat voor ramp hij wel niet is.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 05:45:42 #203
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_195799928
De winst van vandaag is dat het debat deze keer in iedereen geval goed geleid werd. Jammer dat het alsnog neer kwam op veel modder gooien naar elkaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_195799963
quote:
48 miljoen ondertussen

https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/index.html
pi_195799993

twitter

[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 23-10-2020 06:20:40 ]
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:46:04 #206
445514 DonDruiper
pi_195800074
quote:
Die CNN polls hebben een hoog 'Wij van WC eend' gehalte..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195800120
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Eigenlijk zouden ze de instant factchecks in beeld moeten brengen. Ik denk dat Trump bij dit debat vanwege zijn zelfbeheersing meer steun zal krijgen van het publiek dan hij verdient.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:27:52 #208
3928 Ulx
pi_195800196
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Eigenlijk zouden ze de instant factchecks in beeld moeten brengen. Ik denk dat Trump bij dit debat vanwege zijn zelfbeheersing meer steun zal krijgen van het publiek dan hij verdient.
Zou hij dan nog twijfelaars hebben kunnen overtuigen?
pi_195800197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zou hij dan nog twijfelaars hebben kunnen overtuigen?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
pi_195800283
Nog 2 andere polls erbij:

twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:52:24 #211
3928 Ulx
pi_195800339
Mensen geloven Trump dus niet meer.

Is dat een conclusie die je kunt trekken?
pi_195800361
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:44 schreef Kijkertje het volgende:
Nog 2 andere polls erbij:

[ twitter ]
Wederom gemiste kans van Trump dus.
pi_195800400
twitter
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:02:46 #214
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195800411
Wel jammer wanneer Biden wint. Dan bloed dit topic helemaal dood ben ik bang.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:06:07 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195800432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Dan zal er vast nog een hoop nieuws over Trump komen. Maar dat wordt dan niet in POL maar in SHO, waar hij thuishoort.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:08:14 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195800442
Maar belangrijkste voor Biden is dat hij het debat niet verkloot heeft. Dus zijn missie is volbracht.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:11:53 #217
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_195800466
.

[ Bericht 24% gewijzigd door MisterJ.Lo op 23-10-2020 10:46:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:14:42 #218
3928 Ulx
pi_195800481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:08 schreef Hexagon het volgende:
Maar belangrijkste voor Biden is dat hij het debat niet verkloot heeft. Dus zijn missie is volbracht.
Trump geef je complimenten als hij niet gaat kakken op het podium. Voor Biden ligt de lat wat hoger.

Zoiets?
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:16:41 #219
3928 Ulx
pi_195800495
twitter

Finish Him!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:21:39 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195800515
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump geef je complimenten als hij niet gaat kakken op het podium. Voor Biden ligt de lat wat hoger.

Zoiets?
Nouja ondanks dat Trump zich beter gedroeg dan bij het vorige debat, denk ik niet dat hij er veel mee opgeschoten is. De meeste mensen weten wel wat je van hem kan verwachten. En omdat hij achter staat wa shij degene die deze avond het meeste op het spel had staan.

De winst in dit debat had voor hem kunnen zijn dat Biden domme blunders zou maken of dat Trump hem op een andere manier zware schade had kunnen toebrengen. Dat lijkt niet gelukt.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:41:57 #221
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195800669
quote:
A small price
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:44:57 #222
64792 Mryc
play me one more song
pi_195800709
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:16 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Finish Him!
Stel, dit zou ook daadwerkelijk de uitslag worden, dan is het door gerrymandering nog steeds de vraag wie er wint.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:46:16 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_195800720
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zoiets?
Trump ken niet winnen, maar je ken wel van hem verliezen, maar das logisch.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:57:11 #224
426493 crew  PippenScottie
pi_195800823
quote:
Dat zou een uitstekende zaak zijn.
My friends all drive horses
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:58:05 #225
pi_195800832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:44 schreef Mryc het volgende:

[..]

Stel, dit zou ook daadwerkelijk de uitslag worden, dan is het door gerrymandering nog steeds de vraag wie er wint.
Ik geloof niet dat jij snapt wat gerrymandering is en/of hoe senatoren worden gekozen.
pi_195800852
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan zal er vast nog een hoop nieuws over Trump komen. Maar dat wordt dan niet in POL maar in SHO, waar hij thuishoort.
Of BNW voor de trumpisten die de moeras realiteit niet willen zien. :P
pi_195800867
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:57 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dat zou een uitstekende zaak zijn.
Vertel. :)
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:09:13 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195800959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Trump ken niet winnen, maar je ken wel van hem verliezen, maar das logisch.
Dat typeert wel een beetje deze verkiezingen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:10:23 #229
pi_195800970
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Vertel. :)
Politiek moet saai zijn
pi_195801032
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Politiek moet saai zijn
Politiek hoeft niet saai te zijn als men inhoudelijk goede debatten kan voeren, maar in het gepolariseerde Amerika heden ten dage lijkt dat moeilijk.
pi_195801102
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 06:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ze voeren zelf geen poll uit he?!
pi_195801125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat typeert wel een beetje deze verkiezingen
Ja, of wat vier jaar terug gebeurde.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:38:26 #233
3928 Ulx
pi_195801284
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:44 schreef Mryc het volgende:

[..]

Voor de senaat hebben ze toch gewoon de hele staat? Geen districten?
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:54:48 #234
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195801516
Dit format was duidelijk beter voor de kijkers, want je hebt echt iets kunnen leren over de kandidaten vannacht (als je de afgelopen vier jaren onder een steen geleefd had).

Er zullen vast weinig mensen zijn die hun stem laten afhangen van dit debat. Trump was veel rustiger en duidelijker dan de vorige keer, Biden heeft geen enorme fouten gemaakt. Het was wel duidelijk dat Biden naar het einde toe wat vermoeider werd en z'n antwoord over energie kwam er misschien wat ongelukkig uit voor mensen in Texas of Pennsylvania.

Nu maar afwachten wat de laatste 11 dagen nog voor verrassingen in petto hebben.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195801728
quote:
Stel dat de Dems de trifecta halen (~60% uit mijn hoofd). Dan wordt het juist interessant! Krijgen we nieuwe staten? Eindelijk een weekend gezondheidssysteem? Etc.
pi_195801744
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:58 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij snapt wat gerrymandering is en/of hoe senatoren worden gekozen.
Overigens is gerrymandering ook in de Senaat wel een ding. Denk aan de totaal onnodige opdeling van de Dakota's destijds. Of de wens om nu Washington DC als staat toe te voegen. Dat is in feite ook schuiven met de grenzen om zetels te winnen.
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:34:23 #237
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195802152
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Diezelfde vraag kon je stellen bij Trump, los van de miljoenen.
pi_195802375
Het prettige voor Biden is dat Trump hem maandenlang als een oude demente man heeft weggezet, dus voor de Fox News kijkers doet hij het sowieso altijd beter dan verwacht.
pi_195802702
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:48 schreef Jojoke het volgende:
Het prettige voor Biden is dat Trump hem maandenlang als een oude demente man heeft weggezet, dus voor de Fox News kijkers doet hij het sowieso altijd beter dan verwacht.
Zouden die gekeken hebben?

De soundbites die nu herhaald gaan worden, zijn het meest belangrijk.
Biden had een paar zinnige opmerkingen en zijn uitsmijter was het antwoord op de vraag: “wat zou u zeggen op de inauguratie, als u president bent tegen de mensen.”
Daar ging trump als straatschoffie volkomen de mist in.
Donnie was heeeel sneaky door ongeveer 25 x Pennsylvinia te noemen, Pennsylvania, Pennsylvania....die heeft waarschijnlijk heel goed door welke stemmen de doorslag geven.
Oh ja, gemiste kans: Biden heeft slechts 1 x zijn site genoemd voor info over zijn plannen, tussen het moddergooien door. Suffie.
pi_195802751
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zouden die gekeken hebben?

De soundbites die nu herhaald gaan worden, zijn het meest belangrijk.
Biden had een paar zinnige opmerkingen en zijn uitsmijter was het antwoord op de vraag: “wat zou u zeggen op de inauguratie, als u president bent tegen de mensen.”
Daar ging trump als straatschoffie volkomen de mist in.
Donnie was heeeel sneaky door ongeveer 25 x Pennsylvinia te noemen, Pennsylvania, Pennsylvania....die heeft waarschijnlijk heel goed door welke stemmen de doorslag geven.
Dat is ook waar. Trump lijkt inderdaad alle pijlen op Pennsylvania te gooien.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:24:31 #241
3928 Ulx
pi_195802875
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:17 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Stom, hij kan beter proberen Texas te behouden. En SC. Of Florida.
pi_195802939
quote:

[..]

Logisch, dat is voor hem de tipping point state en dan is dus de gok dat de polls er iets meer dan een standaard fout naast zitten voor de andere staten die voor hem moeten vallen of dat het nog iets naar elkaar toe kruipt ... maar dan nog is het niet zeker. Dan moet hij bv. ook nog Georgia + Arizona + Florida + North Carolina + Ohio + Iowa (+Texas, uiteraard) winnen.

https://projects.fivethirtyeight.com/trump-biden-election-map/ Geeft als PA voor Trump gaat hem wel 72% kans op de winst, dus dat is wel aanzienlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door SnertMetChoco op 23-10-2020 11:33:45 ]
pi_195802952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Stom, hij kan beter proberen Texas te behouden. En SC. Of Florida.
Nou nee. Pennsylvania is de meest waarschijnlijke tipping point state.
Er moet nog wel wat gebeuren voordat Texas blauw kleurt in mijn ogen. Florida is natuurlijk ook een staat die wel gewonnen moet worden, maar daar is de voorsprong van Biden kleiner en nog wel binnen de MoE.

SC noemen geeft wel weer aan hoe serieus je postgedrag hier is. :')
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:32:06 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195803017
Het is alles of niets natuurlijk. Pennsylvania is noodzakelijk om te kunnen overwinnen en Texas relatief veilig.

Als het zo slecht gaat dat Texas verloren gaat dan is Pennsylvania toch kansloos. De situatie dat Trump Pennsylvania wint en Texas verliest lijkt me vrij onbestaanbaar, Dus als hij verliest in die cruciale staten dan maakt Texas ook geen donder meer uit.
pi_195803025
Zou het trouwens moeilijker zijn om verkozen te worden als president als je een langere achternaam hebt? Ik zal net in de lijst te kijken welke recente presidenten 1 termijn president zijn geweest en het viel mij op dat sinds de jaren 60 alle presidenten vrij korte achternamen hebben. Misschien komt het onbewust omdat het kort en krachtig overkomt op televisie?

Kennedy, Johnson en Clinton hebben de langste achternamen met 7 letters. Reagan en Carter heeft 6 letters. Obama, Nixon en Trump hebben 5 letters. De kortste achternamen hebben Ford en Bush met 4 letters. Daarvoor kwamen achternamen met 8, 9 of zelfs 10 letters toch met grotere regelmaat voor.
pi_195803050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Het is alles of niets natuurlijk. Pennsylvania is noodzakelijk om te kunnen overwinnen en Texas relatief veilig.

Als het zo slecht gaat dat Texas verloren gaat dan is Pennsylvania toch kansloos. De situatie dat Trump Pennsylvania wint en Texas verliest lijkt me vrij onbestaanbaar, Dus als hij verliest in die cruciale staten dan maakt Texas ook geen donder meer uit.
Het zou een blamage als hij Texas verliest, dus ik hoop er stiekem op |:)
pi_195803083
Het zou trouwens wel fijn zijn als er direct duidelijkheid is over Florida, dan kun je als dat voor Biden is in feite meteen hem tot winnaar uit roepen en klaar zijn.
pi_195803250
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:32 schreef Jojoke het volgende:
Zou het trouwens moeilijker zijn om verkozen te worden als president als je een langere achternaam hebt? Ik zal net in de lijst te kijken welke recente presidenten 1 termijn president zijn geweest en het viel mij op dat sinds de jaren 60 alle presidenten vrij korte achternamen hebben. Misschien komt het onbewust omdat het kort en krachtig overkomt op televisie?

Kennedy, Johnson en Clinton hebben de langste achternamen met 7 letters. Reagan en Carter heeft 6 letters. Obama, Nixon en Trump hebben 5 letters. De kortste achternamen hebben Ford en Bush met 4 letters. Daarvoor kwamen achternamen met 8, 9 of zelfs 10 letters toch met grotere regelmaat voor.
Denk wel dat dat een doorslaggevende factor is ja.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:53:44 #249
384435 klappernootopreis
pi_195803379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het zou trouwens wel fijn zijn als er direct duidelijkheid is over Florida, dan kun je als dat voor Biden is in feite meteen hem tot winnaar uit roepen en klaar zijn.
Zo werkt het niet. Pas als alle stemmen geteld zijn, kun je pas zeker zijn.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:57:34 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195803471
quote:
Overigens denk ik dat als Trump zou verliezen, we een hoop user hier nooit meer terug gaan zien. :D
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:01:28 #251
384435 klappernootopreis
pi_195803549
Ik vond het debat een beetje een tamme vertoning. Waar het eerste debat een onsamenhangende brij was, was deze uiterst saai. Je kon duidelijk zien dat wanneer het op politieke vlak ging, Trump duidelijk te kort schoot. En dit is juist datgene waar je een kiezer in een van de swingstates mee over de streep kan trekken. Dat kun je met show doen, maar ook met politieke overtuigingskracht. Biden was niet krachtig, maar adequaat. Voor show was gisteren geen ruimte, en dat kon je duidelijk aan Trump zien.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:04:47 #252
384435 klappernootopreis
pi_195803610
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat als Trump zou verliezen, we een hoop user hier nooit meer terug gaan zien. :D
Die gaan dan stoken in PVV of fvd topics. Dat kun je nu al een beetje zien. Sommige hardcore "fans" zie je hier al niet meer. Het masker is er af, we weten nu wat hun bedoeling was.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:08:34 #253
384435 klappernootopreis
pi_195803675
quote:

[..]

Het is letterlijk en figuurlijk een politieke levenslijn geworden voor Trump, idd. Hij speelt hetzelfde spelletje als tijdens de midterms, waar hij de senaat consolideerde.
pi_195804103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:01 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik vond het debat een beetje een tamme vertoning. Waar het eerste debat een onsamenhangende brij was, was deze uiterst saai. Je kon duidelijk zien dat wanneer het op politieke vlak ging, Trump duidelijk te kort schoot. En dit is juist datgene waar je een kiezer in een van de swingstates mee over de streep kan trekken. Dat kun je met show doen, maar ook met politieke overtuigingskracht. Biden was niet krachtig, maar adequaat. Voor show was gisteren geen ruimte, en dat kon je duidelijk aan Trump zien.
Hij had duidelijk de opdracht gekregen om rustiger aan te doen.

Dat is weliswaar gelukt, maar inhoudelijk stond hij zwak. Het is dat de verwachtingen zo laag waren.

Mijn indruk is dat dit debat niets aan de verhoudingen heeft veranderd en dat is voor Trump slecht nieuws, want met de status quo stevent hij af op verlies.
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:51:39 #255
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195804409
En in een "no shit Sherlock" moment, het merendeel van de terroristische aanvallen in de VS afgelopen jaren zijn van white supremacists: https://www.theguardian.c(...)domestic-terror-2020

Maar antifa!!!1!!een!
pi_195804839
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:51 schreef Puddington het volgende:
En in een "no shit Sherlock" moment, het merendeel van de terroristische aanvallen in de VS afgelopen jaren zijn van white supremacists: https://www.theguardian.c(...)domestic-terror-2020

Maar antifa!!!1!!een!
En wereldwijd? Islam?
pi_195804888
Kreeg naar aanleiding van Youtube suggesties een filmpje van die (adjunct) professor Zenkus voorgeschoteld en de nieuwsgierigheid was te groot.... Wow, die kerel heeft of een peper in zijn reed, of een zware jeugd gehad, of een antipathie tegen 'heel veel', of een hamer en is op zoek naar spijkers. Zijn Twitter feed is ook lekker extreem.

Snap wel waarom de alt-right daar selectief wat uit kan halen voor hun doelen.
pi_195804909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef Tirza- het volgende:

[..]

En wereldwijd? Islam?
Is goed mogelijk, ik zou het eens op Google opzoeken.

Dit is wel een interessant rapport in die context:

https://www.economicsandp(...)0/08/GTI-2019web.pdf

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2020 13:19:43 ]
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:26:16 #259
384435 klappernootopreis
pi_195805093
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef Tirza- het volgende:

[..]

En wereldwijd? Islam?
Squirrel!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:27:53 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195805134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die gaan dan stoken in PVV of fvd topics. Dat kun je nu al een beetje zien. Sommige hardcore "fans" zie je hier al niet meer. Het masker is er af, we weten nu wat hun bedoeling was.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe triest je leven moet zijn als je lol er uit bestaat om op fora tegenstanders van Trump te treiteren en zieken.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:32:41 #261
445514 DonDruiper
pi_195805252
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ze voeren zelf geen poll uit he?!
Ik dacht dat deze poll werd uitgevoerd onder CNN kijkers. En CNN is behoorlijk blauw gekleurd.

Correct me if im wrong
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195805327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik dacht dat deze poll werd uitgevoerd onder CNN kijkers. En CNN is behoorlijk blauw gekleurd.

Correct me if im wrong
You're wrong.

quote:
The study was conducted for CNN via telephone by SSRS, an independent research company. Interviews were conducted on October 22, 2020 among a sample of 585 registered voters who watched the presidential debate. The margin of sampling error for total respondents is +/-5.7 at the 95% confidence level. The design effect is 1.98.

Survey respondents were first interviewed as part of a random national sample conducted on the SSRS Omnibus from October 6-7 and October 13-18, 2020. Respondents were also recruited October 15-17, 2020 via the SSRS Opinion Panel, a nationally representative panel of U.S. adults age 18 or older. In those interviews, respondents indicated they planned to watch the debate and were willing to be re-interviewed after the debate. More information about SSRS can be obtained by visiting www.ssrs.com.

Unless otherwise noted, results beginning with the March 31-April 2, 2006 survey and ending with the April 22-25, 2017 survey are from surveys conducted by ORC International. Results before March 31, 2006 are from surveys conducted by Gallup.

http://cdn.cnn.com/cnn/20(...)te.reaction.poll.pdf
pi_195805372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Correct me if im wrong
Sample was 32% Democrats, 31% Republicans.

https://edition.cnn.com/p(...)-10-22-20/index.html

Poll wijkt niet af van andere snap polls
twitter
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 13:39:51 #264
445514 DonDruiper
pi_195805412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

You're wrong.
[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef L3gend het volgende:

[..]

Sample was 32% Democrats, 31% Republicans.

https://edition.cnn.com/p(...)-10-22-20/index.html

Poll wijkt niet af van andere snap polls
[ twitter ]
Ah, duidelijk.

Dank.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195805485
Maar die debat polls zeggen wat mij betreft eigenlijk niet heel veel. De media en iedereen maken het groter door het een wedstrijd te maken en te kijken wie er wint of verliest. Het gaat er eigenlijk meer om hoe de undecideds (ja die blijken er te zijn deze verkiezingen) overtuigd zijn door een van de kandidaten en of hun stem beinvloed. Maar ik denk dat de spin-offs en de coverage na de debatten best veel invloed heeft
pi_195805594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef L3gend het volgende:
Maar die debat polls zeggen wat mij betreft eigenlijk niet heel veel. De media en iedereen maken het groter door het een wedstrijd te maken en te kijken wie er wint of verliest. Het gaat er eigenlijk meer om hoe de undecideds (ja die blijken er te zijn deze verkiezingen) overtuigd zijn door een van de kandidaten en of hun stem beinvloed. Maar ik denk dat de spin-offs en de coverage na de debatten best veel invloed heeft
Dit ben ik wel met je eens. Het is wel aardig ter indicatie, maar meer ook niet.

Polls zoals hier voor het eerste debat en het VP debat staan geven iets meer inzicht:
https://projects.fivethirtyeight.com/trump-biden-debate-poll/
https://projects.fivethirtyeight.com/harris-pence-vp-debate-poll/
pi_195806006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:43 schreef L3gend het volgende:
Er moet wel iets bijzonders voortkomen uit die debatten wil het uitgebreid in de media komen om überhaupt iemands mening én stem nog te veranderen.

Ik heb dit debat zelf niet gezien, maar het komt niet op mij over dat het 't stemgedrag zal doen veranderen, ongeacht wie als "winnaar" wordt uitgeroepen.
  Redactie Games vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:23:40 #268
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195806341
In ander nieuws, een kandidaat voor de senaat van Arkansas was van school getrapt vanwege het dragen van een KKK-outfit tijdens Halloween:

twitter

Maar hé, de Democraten zijn de KKK gestart. Weten we toch allemaal.
pi_195806732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:23 schreef Puddington het volgende:
In ander nieuws, een kandidaat voor de senaat van Arkansas was van school getrapt vanwege het dragen van een KKK-outfit tijdens Halloween:

[ twitter ]

Maar hé, de Democraten zijn de KKK gestart. Weten we toch allemaal.
Historisch gezien hadden de Democraten vroeger standpunten die je nu bij de Republikeinen verwacht, en omgekeerd.

Dat de Republikeinen nu doen alsof ze dat niet weten en dit soort dingen in de schoenen van de Democraten schuiven is weer, tja, typisch van ze.
What Would Goku Do
pi_195807067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:41 schreef viagraap het volgende:

[..]

Historisch gezien hadden de Democraten vroeger standpunten die je nu bij de Republikeinen verwacht, en omgekeerd.

Dat de Republikeinen nu doen alsof ze dat niet weten en dit soort dingen in de schoenen van de Democraten schuiven is weer, tja, typisch van ze.
Haha zo moeilijk is het niet ja.
Als je lid bent van de KKK, dan stem je op de GOP
Als je een neo-nazi bent, dan stem je op de GOP
Als je white-supremacist bent, dan stem je op de GOP

Er is op heel internet geen neo-nazi te vinden die op Biden zegt te gaan stemmen :')

Dana Milbank is ook altijd weer heerlijk vernietigend over Trump:

https://www.washingtonpos(...)a580836ed_story.html
pi_195807154
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
Er is op heel internet geen neo-nazi te vinden die op Biden zegt te gaan stemmen
twitter
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_195807188
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:02 schreef nostra het volgende:

[..]

[ twitter ]
:D is dat echt? (Of zit 'ie gewoon weer te trollen?)
pi_195807398
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:D is dat echt? (Of zit 'ie gewoon weer te trollen?)
Ik neem aan dat het getroll is ja.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_195807612
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:02 schreef nostra het volgende:

[..]

[ twitter ]
Haha! Is ie aan het trollen :D
pi_195807871
Meer dan 50 miljoen stemmen nu. In sommige staten gaat het hard zoals Texas en bestaat de mogelijkheid dat er meer early voting is dan het totaal aantal stemmen in 2016

vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:50:00 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195808091
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef L3gend het volgende:
Meer dan 50 miljoen stemmen nu. In sommige staten gaat het hard zoals Texas en bestaat de mogelijkheid dat er meer early voting is dan het totaal aantal stemmen in 2016

Zou wat zijn

Foto's van stembureaus waar niemand komt opdagen :D
pi_195808284
Ook Florida:

twitter

Bijzonder. Waar gaat die opkomst heen dit jaar?
pi_195808308
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zou wat zijn

Foto's van stembureaus waar niemand komt opdagen :D
Opkomst in Texas is traditioneel laag, vooral omdat het nooit spannend is. Maar dit jaar lijkt het spannend te kunnen zijn en mensen zijn gemotiveerder. Totale opkomst in Texas dit jaar zou de opkomsten van andere verkiezingsjaren verpletteren
pi_195808324
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:40 schreef L3gend het volgende:

En dat er dus in 4 jaar ongeveer 2200 locaties zijn opgeheven!
En wat ik niet begrijp, dat men dit kan precies tellen op 1-2-3–4-5 mensen die stemmen.
In een groot land waar men niet eens een fatsoenlijke burgerlijke stand bijhoudt?!
Net als het aantal overledenen van corona op 1 nauwkeurig?
Hóe dan?
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:40:45 #280
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195808967
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

En wat ik niet begrijp, dat men dit kan precies tellen op 1-2-3–4-5 mensen die stemmen.
Het aantal ontvangen briefstemmen wordt bijgehouden, bijvoorbeeld via een streepjescode (in sommige staten kunnen kiezers ook de status van hun briefstem online volgen).
Stembureaus zullen ook weten hoeveel kiezers daar gestemd hebben. Kwestie van die getallen dagelijks doorgeven, en daarna optellen. En dit soort getallen hoeft natuurlijk ook niet exact op de stem nauwkeurig te kloppen. Zolang de uiteindelijke uitslag dat maar wel is.
pi_195809160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:40 schreef freako het volgende:

[..]

Het aantal ontvangen briefstemmen wordt bijgehouden, bijvoorbeeld via een streepjescode (in sommige staten kunnen kiezers ook de status van hun briefstem online volgen).
Stembureaus zullen ook weten hoeveel kiezers daar gestemd hebben. Kwestie van die getallen dagelijks doorgeven, en daarna optellen. En dit soort getallen hoeft natuurlijk ook niet exact op de stem nauwkeurig te kloppen. Zolang de uiteindelijke uitslag dat maar wel is.
OK.
( coronadoden zullen geen streepjescode hebben).
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:57:00 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_195809234
Hoeveel early votes waren er vorige keer uiteindelijk? Uiteraard even gezocht, maar geen idee waar je dat kunt vinden :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:58:47 #283
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195809268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Hoeveel early votes waren er vorige keer uiteindelijk? Uiteraard even gezocht, maar geen idee waar je dat kunt vinden :P
https://www.washingtonpos(...)ting-numbers-so-far/
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:58:52 #284
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_195809272
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ook Florida:

[ twitter ]
Bijzonder. Waar gaat die opkomst heen dit jaar?
De laatste keer dat een opkomst boven de 60% kwam, was in 1968 (60.9%), daarna was de hoogste opkomst 58.2% in 2008 en de laagste opkomst was 49% in 1996. Overings was de opkomst in 2016, 55.7%, hoger dan in 2012 54.9%. Mijn gok nu is iets onder de 60%.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:01:13 #285
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_195809322
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:58 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

De laatste keer dat een opkomst boven de 60% kwam, was in 1968 (60.9%), daarna was de hoogste opkomst 58.2% in 2008 en de laagste opkomst was 49% in 1996. Overings was de opkomst in 2016, 55.7%, hoger dan in 2012 54.9%. Mijn gok nu is iets onder de 60%.
Dank voor deze feiten.
Op het scherp van de snede.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:01:18 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_195809323
quote:
Iets minder dan 50 miljoen dus zo te zien, interessant.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195809359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:58 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Kan, hoewel als ze nu al net rond de helft van het totaal aantal stemmen zitten van 2016 zou het met nog 11 dagen te gaan zelfs daar nog wel een stuk boven kunnen, zou je zeggen?!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:05:35 #288
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195809408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Iets minder dan 50 miljoen dus zo te zien, interessant.
Ja. Het is wel lastig vergelijken, omdat vier jaar geleden natuurlijk veel minder per brief gestemd is. Dus de opkomst op de verkiezingsdag zelf zal een stuk lager liggen.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:06:19 #289
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_195809421
quote:

[..]

Pennsylvania gaat wel wat spannender worden na de opmerking van Biden over fossiele grondstoffen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:08:03 #290
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_195809458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:05 schreef freako het volgende:

[..]

Ja. Het is wel lastig vergelijken, omdat vier jaar geleden natuurlijk veel minder per brief gestemd is. Dus de opkomst op de verkiezingsdag zelf zal een stuk lager liggen.
Maar als er nog een een hoop briefstemmen worden afgekeurd, omdat ze niet goed zijn ingevuld of doordat Trump naar het Supreme Court stapten alle stemmen, die na 3 November binnenkomen, laat afkeuren, dat kan de opkomst dan met een aantal % verlagen.
pi_195809469
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:06 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Pennsylvania gaat wel wat spannender worden na de opmerking van Biden over fossiele grondstoffen.
Denk je? Klinkt meer als de zoveelste strohalm waar Republikeinen zich aan vast klampen.
pi_195809526
quote:

[..]

Volgens mij is Biden daar vrij consequent over geweest.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:16:36 #293
3928 Ulx
pi_195809644
quote:

[..]

Zijn mening weet men daar al een hele tijd. En er is meer dan alleen maar olie in die staat.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:38:30 #294
384435 klappernootopreis
pi_195809991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds benieuwd hoe triest je leven moet zijn als je lol er uit bestaat om op fora tegenstanders van Trump te treiteren en zieken.
Tja in een caravan of een zolderkamer is er natuurlijk weinig vertier. Dan is het wachten op de volgende Verdonk, Wilders of Baudet.
pi_195810053
twitter

Zo maar geplukt van twitter...loze beloften...emmer snot...

https://www.politico.com/(...)tter_impression=true
en harteloos...
Quote:
“ Trump campaign spokesperson claims parents of separated children don't want them back
Multiple media outlets reported this week that the federal government remains unable to find the parents of more than 500 children who were separated from their families.”
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 oktober 2020 @ 17:47:33 #296
pi_195810130
quote:

[..]

Mensen die hun stem laten afhangen voor wat gunstig is voor fossiele brandstoffen zitten al bij de republikeinen.
pi_195810167
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:47 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Mensen die hun stem laten afhangen voor wat gunstig is voor fossiele brandstoffen zitten al bij de republikeinen.
Dat zou je inderdaad denken. Wel opvallend dat al deze lui precies datzelfde praatpuntje herhalen... maar dan ook echt allemaal (zie bv AVK).
pi_195810219
Aardig stukje in de NRC over "de peilingen":
https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-peilingen-a4016946
pi_195810380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat zou je inderdaad denken. Wel opvallend dat al deze lui precies datzelfde praatpuntje herhalen... maar dan ook echt allemaal (zie bv AVK).
Ik denk dat de talking points gewoon per email of push notificatie binnenkomen bij ze.
pi_195810646
Hoe werkt dat met die early votes? Worden die nu al geteld en ligt de uitkomst van die telling dan al klaar op election day of start men dan pas?
pi_195810766
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
Hoe werkt dat met die early votes? Worden die nu al geteld en ligt de uitkomst van die telling dan al klaar op election day of start men dan pas?
Zoals altijd is het antwoord dat dat verschilt van staat tot staat. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')