abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 12:56:58 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195783408
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Games donderdag 22 oktober 2020 @ 13:01:30 #2
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195783507
Volgende debat krijgt een mute knop: https://www.ft.com/content/69af0eda-caea-4e6e-b0bf-ce73bd2f338b

En terecht. Trump moet z'n muil houden wanneer dat nodig is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 13:09:37 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195783643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef Puddington het volgende:
Volgende debat krijgt een mute knop: https://www.ft.com/content/69af0eda-caea-4e6e-b0bf-ce73bd2f338b

En terecht. Trump moet z'n muil houden wanneer dat nodig is.
Was het maar zo'n feest ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195783719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:01 schreef Puddington het volgende:
Volgende debat krijgt een mute knop: https://www.ft.com/content/69af0eda-caea-4e6e-b0bf-ce73bd2f338b

En terecht. Trump moet z'n muil houden wanneer dat nodig is.
Ze gaan voor zover ik gehoord en gelezen heb alleen muten tijdens de eerste vraag waar de tegenstander 2 minuten krijgt voor een opening statement.
pi_195783931
Nog 12 dagen tot de verkiezingen. Ik ben benieuwd wat voor een drama en verrassingen nog komen in de tussentijd.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 13:29:16 #6
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195783989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:25 schreef Jojoke het volgende:
Nog 12 dagen tot de verkiezingen. Ik ben benieuwd wat voor een drama en verrassingen nog komen in de tussentijd.
Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als het zo ver is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195784075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als het zo ver is.
Als ik een kiezer in de VS was zou ik snakken naar 4 jaar met Boring Biden in plaats van 4 jaar met meer Trump chaos. Je moet er toch niet aan denken? Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 13:41:01 #8
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195784195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik snakken naar 4 jaar met Boring Biden in plaats van 4 jaar met meer Trump chaos. Je moet er toch niet aan denken? Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
Ik weet het niet, ik hoop het wel maar het blijft lastig te voorspellen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 13:43:32 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195784255
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik snakken naar 4 jaar met Boring Biden in plaats van 4 jaar met meer Trump chaos. Je moet er toch niet aan denken? Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
Trump is voor veel mensen in de VS ook echt te veel. Alsof je vastgebonden voor een TV zit met constant hetzelfde programma. Zelfs al ben je fan, dan komt het op een gegeven moment je strot uit.

Als Trump zijn bek dichthoudt gaat hij vaak omhoog in de peilingen. Trekt hij zijn scheur open duikelt hij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195784342
OT: Complimenten voor de topictitel @Ulx

Hardop gelachen.
pi_195784666
https://www.politico.com/(...)tter_impression=true

Onder voorbehoud...quote:” BATH, Maine — Robert O’Brien, President Donald Trump’s national security adviser, said Wednesday that Trump would accept the results of the election if he loses on Nov. 3.

“If he loses, of course he will,” he said in an interview with POLITICO ...

....
“If he loses the election, I’m certain the president will transfer power over, but we’ve got to make sure there’s no fraud in the election and we need to make sure it’s a free and fair election, just like we demand of other countries overseas, we need to make the demand of ourselves,” O’Brien added....”

Dream on... :z
* AnneX telt tot 4 nov Nog 13 dagen Nog 300 uren
pi_195785013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:14 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]

Ze gaan voor zover ik gehoord en gelezen heb alleen muten tijdens de eerste vraag waar de tegenstander 2 minuten krijgt voor een opening statement.
Lijkt me wel hilarisch. Biden is aan het spreken en op de achtergrond hoor je Trump er nog doorheen ragen.
pi_195785159
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:17 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Lijkt me wel hilarisch. Biden is aan het spreken en op de achtergrond hoor je Trump er nog doorheen ragen.
Zat ik ook te aan te denken, of...weglopen...mic afrukken of liever niet ...al tierend mét mic afgaan.
#triest.
pi_195785285
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik snakken naar 4 jaar met Boring Biden in plaats van 4 jaar met meer Trump chaos. Je moet er toch niet aan denken? Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
Als ik een kiezer in de VS was zou ik er heel dubbel in zijn. Trump weg is natuurlijk top, maar met Biden wordt net zo goed een verkeerd signaal gegeven. Dan denken de Dems volgende keer weer weg te komen met een waardeloze kandidaat die veel te rechts is. Ik zou denken dat na 8 jaar Trump de kans op veel radicalere democraten groter is en dat zou natuurlijk een zege zijn voor de VS.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:29:45 #15
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_195785298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:34 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Hopelijk hebben de peilingen het deze keer wel goed ingeschat.
Vier jaar geleden is onderschat hoe enthousiast de gemiddelde Trump-aanhanger was om te gaan stemmen. Ik neem aan dat de peilers hun weging van de verschillende kiezersgroepen daarop aangepast hebben

Het grote vraagteken bij deze verkiezingen is of de gevolgen van het grote aantal briefstemmers goed ingeschat worden.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:58:47 #16
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195786117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef freako het volgende:

[..]

Vier jaar geleden is onderschat hoe enthousiast de gemiddelde Trump-aanhanger was om te gaan stemmen. Ik neem aan dat de peilers hun weging van de verschillende kiezersgroepen daarop aangepast hebben

Het grote vraagteken bij deze verkiezingen is of de gevolgen van het grote aantal briefstemmers goed ingeschat worden.
Er zijn veranderingen qua weging op opleidingsniveau gedaan bij veel peilingen, omdat dat een van de grootste issues bleek te zijn.

Vroegstemmers komen in de peilingen naar voren, dus dat is alleen relevant qua likely voter modellen.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 22 oktober 2020 @ 15:04:49 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195786300
Ik ben ook wel benieuwd naar de opkomst. Ik hoop dat jongeren het eens echt serieus nemen nu en massaal gaan stemmen. Met dit verschil telt elke stem echt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195786373
twitter

Een geheugensteuntje wat betreft foreign policy.
Quote: “...mostly foreign policies events of his ( trumps) making...”

Wat jeugd betreft, heb ik wel vertrouwen dat March 4 our lives bewustzijn heeft losgemaakt. In het vorige topic stond een tweet van David Hogg, die actief is, survivor van de Parkland shooting.

[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 22-10-2020 15:13:00 ]
pi_195786857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als ik een kiezer in de VS was zou ik er heel dubbel in zijn. Trump weg is natuurlijk top, maar met Biden wordt net zo goed een verkeerd signaal gegeven. Dan denken de Dems volgende keer weer weg te komen met een waardeloze kandidaat die veel te rechts is. Ik zou denken dat na 8 jaar Trump de kans op veel radicalere democraten groter is en dat zou natuurlijk een zege zijn voor de VS.
Alleen als je vindt dat radicale democraten een zegen zijn voor wat dan ook.
pi_195786999
Na 8 jaar Trump met een "radicale" Democraat die dan runt heb je een zeer reele kans op nog 4 jaar een of andere extreme Republikein en een 9-0 hooggerechtshof.

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 22-10-2020 15:48:51 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:15:34 #21
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195788190
Ethisch hacker Gevers hackte het Twitter-account @RealDonaldTrump vorige week, vertelt hij in een interview aan Vrij Nederland. De president gebruikte het wachtwoord maga2020!. Maga is een afkorting van Make America Great Again,

je verzint het niet

https://tweakers.net/nieu(...)an-donald-trump.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator donderdag 22 oktober 2020 @ 16:19:08 #22
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195788297
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ethisch hacker Gevers hackte het Twitter-account @:RealDonaldTrump vorige week, vertelt hij in een interview aan Vrij Nederland. De president gebruikte het wachtwoord maga2020!. Maga is een afkorting van Make America Great Again,

je verzint het niet

https://tweakers.net/nieu(...)an-donald-trump.html
Tja, denk je nou echt dat hij een random generated 12 karakter password kan onthouden ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 22 oktober 2020 @ 16:20:21 #23
408813 crew  trein2000
pi_195788329
quote:
2s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ethisch hacker Gevers hackte het Twitter-account @:RealDonaldTrump vorige week, vertelt hij in een interview aan Vrij Nederland. De president gebruikte het wachtwoord maga2020!. Maga is een afkorting van Make America Great Again,

je verzint het niet

https://tweakers.net/nieu(...)an-donald-trump.html
_O-
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:20:28 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195788330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, denk je nou echt dat hij een random generated 12 karakter password kan onthouden ;)
Haha nee, maar maga2020 is zo'n beetje het meest voordehandliggende wachtwoord :D In Trumps geval gelijk aan welcome of 12345.

Ik bedoel, het is ZO Trump, met dat uitroepteken erachter ook. Het kan bijna niet makkelijker. Alsof hij dacht dat het juist iets moet zijn wat iedereen kan raden, ipv iets wat alleen hij kan weten :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195788363
_O- Wel een zeer sterk wachtwoord voor een Ivy League Very Stable Genius zeg. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')