Omdat het volgens mij niet bijster goed pollt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de gemiddelde Amerikaan dat niet denkt?
Valt best mee:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat het volgens mij niet bijster goed pollt.
Een zeer krappe meerderheid, en een groot gedeelte daarvan snapt niet dat het inhoudt dat ze hun privé verzekering kwijt zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Valt best mee:
https://www.kff.org/slide(...)o-medicare-coverage/
En dat is er nog maar een die het tracked, Gallup doet dat ook. Guess what? De meerderheid wil wel degelijk een dergelijk systeem
En dat is nou net precies níet wat radicale Democraten voorstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:30 schreef Monolith het volgende:
En vergeet ook niet dat een systeem van medicare for all met behoud van private zorgverzekeraars ook vrij populair is:
https://fivethirtyeight.c(...)ven-among-democrats/
Maar het is nog steeds "healthcare for all".quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En dat is nou net precies níet wat radicale Democraten voorstellen.
Ik verwacht helemaal niks dan valt het ook niet tegenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:32 schreef Salina het volgende:
Vanavond laatste debat toch? Wat verwacht men er van? Wordt het inhoudelijk of meer moddergooien? Welke onderwerpen worden vooral interessant?
Niet in de context waar we het over hadden. Wel een beetje opletten hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds "healthcare for all".
Wel degelijk, kun je je wel weer uit proberen te draaien, maar healthcare for all is zorg voor iedereen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet in de context waar we het over hadden. Wel een beetje opletten he
Ah, expect nothing. Tuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks dan valt het ook niet tegen
Ga er maar vanuit dat Trump weer gaat liegen en dat Biden gewoon de rol speelt van staatsman.
Zoals gezegd, probeer misschien wat meer naar de context te kijken. Semantische spelletjes zijn zo zinloosquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel degelijk, kun je je wel weer uit proberen te draaien, maar healthcare for all is zorg voor iedereen.
Ik heb helemaal geen healthcare for all plan gespecificeert. Blijkbaar heb jij dat voor jezelf zo ingevuld. Maar je bent natuurlijk ook niet uit op discussie met je one-liners.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet in de context waar we het over hadden. Wel een beetje opletten he
Ik verwacht er niks van Trump kan niet inhoudelijk zijn. Het zal een poging tot modergooien worden ik hoor het morgen wel. Misschien dat ik dan nog wat terugkijk, bij het vorige debat had ik aan de samenvatting wel genoeg. Ik vind het interessant om goede debatten te volgen niet niveautje basisschool.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:32 schreef Salina het volgende:
Vanavond laatste debat toch? Wat verwacht men er van? Wordt het inhoudelijk of meer moddergooien? Welke onderwerpen worden vooral interessant?
Ik blijf er niet voor op iig, zeker niet na de nacht die ik gisteren had.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, expect nothing. Tuurlijk.![]()
En allemaal kijken 's nachts of morgenochtend natuurlijk? Ik kijk morgen wel even terug. Denk 's avonds. Tenzij ik lees dat het niet bijzonder was. Ik kijk ook geen film met slechte kritieken.
Ik zie de context wel. Jij interpreteert vrijelijk dat een "radicale Democraat" geen ruimte zou willen laten voor private verzekeraars. Niets in de context wijst erop dat die optie niet op tafel zou mogen blijven liggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zoals gezegd, probeer misschien wat meer naar de context te kijken. Semantische spelletjes zijn zo zinloos
Sowieso, al zou dat wel zo zijn, als een meerderheid van Amerikanen daar achter staat wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie de context wel. Jij interpreteert vrijelijk dat een "radicale Democraat" geen ruimte zou willen laten voor private verzekeraars. Niets in de context wijst erop dat die optie niet op tafel zou mogen boven liggen.
Ik heb het grootste deel van het eerste debat gezien, maar daar werd ik niet blij van. Niets inhoudelijks, alleen maar moddergooien. Gewoon kinderachtig. Vooral vanuit Trump maar Biden kon amper anders dan meedoen - als hij al aan het woord kwam.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik verwacht er niks van Trump kan niet inhoudelijk zijn. Het zal een poging tot modergooien worden ik hoor het morgen wel. Misschien dat ik dan nog wat terugkijk, bij het vorige debat had ik aan de samenvatting wel genoeg. Ik vind het interessant om goede debatten te volgen niet niveautje basisschool.
Ik denk dat de vraag vooral wordt of het debat nog beschamender wordt dan het eerste.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef speknek het volgende:
Het debat gaat heel smerig worden, waar Trump alleen maar over Hunter gaat praten. Ik snap niet dat Biden zich er nog voor laat lenen.
Lastig, met die 2 minuten mute per antwoord. Hoewel je er wel doorheen kunt schreeuwen, maar dan kom je zo mogelijk over als een nog grotere waanzinnige.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag vooral wordt of het debat nog beschamender wordt dan het eerste.
Dat lijkt me nauwelijks nog een vraag, Trump heeft niks EN geen tijd meer om mensen te overtuigen van zijn eigen standpunt. Proberen Biden af te breken is de enige resterende strategie, en civility is alleen iets om van de Democraten te eisen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag vooral wordt of het debat nog beschamender wordt dan het eerste.
Sanders' plan zegt dat expliciet. En hij is nog niet eens de meest radicale.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie de context wel. Jij interpreteert vrijelijk dat een "radicale Democraat" geen ruimte zou willen laten voor private verzekeraars. Niets in de context wijst erop dat die optie niet op tafel zou mogen blijven liggen.
Ik verwacht dat Trump niet het eerste debat wil herhalen en rustiger blijft. Hij zal wel modder gooien over Hunter Biden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:32 schreef Salina het volgende:
Hij gaat proberen Hunter Biden en misschien ook Joe Biden te koppelen aan kinderhandel of zo. Iets van dat kaliber gaat eraan komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef speknek het volgende:
Het debat gaat heel smerig worden, waar Trump alleen maar over Hunter gaat praten. Ik snap niet dat Biden zich er nog voor laat lenen.
Dat roepen bepaalde figuren in BNW al een week, overigens, dat is een QAnon verhaal. Suprise, surprise.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:01 schreef Salina het volgende:
Toe maar, kinderhandel en prostitutie. Weer wat nieuws?
Bedankt voor de reacties allen. We zien het morgen wel. Moge het een beschaafd debat worden.![]()
Mij werd door een van de BNW figuren voorgehouden dat de vorige keer de vraag:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat roepen bepaalde figuren in BNW al een week, overigens, dat is een QAnon verhaal. Suprise, surprise.
En nee, daar is geen enkel fragmentje bewijs voor.
Een belachelijke vraag was. De helft van de Republikeinen gelooft hier in. Hij kon niet als een normale volwassene zeggen dat dat bullshit is. Maar nee, de fout ligt niet bij hem en de zijnen, maar bij deze vragensteller.quote:All right, while we’re denouncing, let me ask you about QAnon. It is this theory that Democrats are a satanic pedophile ring and that you are the savior, of that. Now can you just, once and for all, state that that is completely not true, in its entirety?
Ja, ik ken het vraagstuk. Loopt ook een topic over in POL.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mij werd door een van de BNW figuren voorgehouden dat de vorige keer de vraag:
[..]
Een belachelijke vraag was. De helft van de Republikeinen gelooft hier in. Hij kon niet als een normale volwassene zeggen dat dat bullshit is. Maar nee, de fout ligt niet bij hem en de zijnen, maar bij deze vragensteller.
Die onzin heb je ook steeds meer in Nederland, zie bv. de afgelopen aflevering van Lubach, waar ik wel wat van schrok.
BNW? Gewoon voorpagina hoor, Herken kinderlokkers in vroeg stadiumquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat roepen bepaalde figuren in BNW al een week, overigens, dat is een QAnon verhaal. Suprise, surprise.
Npu ja, hij steunde die vriendin van Epstein toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet banwaardig.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
BNW? Gewoon voorpagina hoor, Herken kinderlokkers in vroeg stadium
Of is dat linken banwaardig?
Fijn dat Fok vol de conspiracyhoek induiktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze gaan eindelijk de ouders van die 500 kinderen zoeken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie nu dat toevallig 2 dagen geleden een centrum tegen mensenhandel is geopend. Chad Wolf is ook zo'n dubieus figuur die alles doet om aan de macht te blijven. Er zit een luchtje aan de gang van zaken.
[ twitter ]
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze gaan eindelijk de ouders van die 500 kinderen zoeken?
Nee, niet dat soort human trafficking.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze gaan eindelijk de ouders van die 500 kinderen zoeken?
Ik sluit het niet uit. Zit je nog steeds aan de dexamethason eigenlijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef Fsmxi het volgende:
Wat zou de kans zijn dat trump halverwege het debat weg loopt à la 60 minutes, want "biased and rigged"
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha nee, maar maga2020 is zo'n beetje het meest voordehandliggende wachtwoordIn Trumps geval gelijk aan welcome of 12345.
Ik bedoel, het is ZO Trump, met dat uitroepteken erachter ook. Het kan bijna niet makkelijker. Alsof hij dacht dat het juist iets moet zijn wat iedereen kan raden, ipv iets wat alleen hij kan weten
Die comments zijn wel heerlijk. Mensen zijn echt klaar met de shit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie nu dat toevallig 2 dagen geleden een centrum tegen mensenhandel is geopend. Chad Wolf is ook zo'n dubieus figuur die alles doet om aan de macht te blijven. Er zit een luchtje aan de gang van zaken.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:48 schreef IndoorKite het volgende:
OT: Complimenten voor de topictitel @:Ulx
Hardop gelachen.
Dat is ook een film 😂quote:
Niet nodig, Vis!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kunt het hele interview zien. Hebben ze gepubliceerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stelde ze vragen van meer dan 5 woorden of zo?
Ik kan Trump nog geen 5 minuten zien laat staan 60. Dus nee, dank je.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt het hele interview zien. Hebben ze gepubliceerd.
Ex-businesspartner zelfs, die slim heeft ingezien dat er veel geld te verdienen valt met het verkopen van 'informatie' over Hunter Bidenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trump heeft als gast voor het debat vannacht een business partner uitgenodigd van Hunter Biden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |