abonnement Unibet Coolblue
pi_195687780
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Het is niet voor niets dat de republikeinen zo veel mogelijk drempels willen opwerpen bij het stemmen, zodra er naar de mening van het volk wordt geluisterd zijn veel republikeinen hun baantjes kwijt.
Het huidige systeem qua verkiezingen is er toch al jaren, dus ik begrijp niet echt hoe je dit dan in de voeten wil schuiven van de Republikeinen.

quote:
83s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 05:29 schreef Kijkertje het volgende:
Het is ook niet hetzelfde. Kiezers hebben nu 4 jaar lang het wanbeleid en het wangedrag van Trump meegemaakt. In 2016 waren er alleen nog maar beloftes. Bovendien is Biden lang niet zo impopulair bij de democraten als Clinton waardoor een groot deel toen niet ging stemmen. Het animo is nu veel groter.
Hier kan ik me verder wel in vinden. Ik denk ook dat veel mensen in 2016 zoiets hadden van, ach, Clinton wint toch wel. Ik neem ook daarom aan dat er veel meer mensen gaan stemmen. Plus natuurlijk het afschilderen van Trump in de media als een racistische en fascistische dictator dat bij mensen een schrikbeeld heeft gecreëerd.
pi_195688105
He Built a Trump Statue and Worshiped It. Then He Collapsed.

Zijn er hier ook al mensen die hun eigen trumpgod beeld hebben en daarvoor bidden? En nadat ze gehoord hebben dat trump covid had niet meer gegeten hebben en overleden zijn.
pi_195688352
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 07:20 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het huidige systeem qua verkiezingen is er toch al jaren, dus ik begrijp niet echt hoe je dit dan in de voeten wil schuiven van de Republikeinen.

Het soort onmoedigingsbeleid waar hij het over heeft wordt in individuele staten geregeld. En daar zie je simpelweg vooral Republikeinen alles doen om het stemmen zo moeilijk mogelijk te maken. Early voting aan banden proberen te leggen, stemmen per post qua deadline zoveel mogelijk beperken, zeer selectieve photo id laws, beperkte aantallen drop-off boxes of uberhaupt stemlokalen en ga zo maar door.
De uitspraak van de SC in Shelby County v. Holder heeft er ook voor gezorgd dat staten veel meer op eigen houtje de boel konden beperken. Je ziet dan ook dat staten waarin minderheden steeds meer een serieuze stem dreigden te krijgen, maar de Republikeinen nog wel aan de macht zijn, druk bezig zijn geweest om te zorgen dat die stem weer werd onderdrukt, want kiezers die op de andere partij stemmen overtuigen is een stuk moeilijker dan ze het gewoon zo moeilijk mogelijk maken om te stemmen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:09:55 #5
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195689867
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef dellipder het volgende:
Savannah Guthrie deed een Jim Acosta. Zichzelf veel belangrijker vinden dan het uitoefenen van de taakomschrijving van haar werk.


Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:31:59 #6
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195690087
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach jongen toch. Nu is het de schuld van de interviewer dat het onderwerp een mislukte amateur is? Ik dacht dat trump zo slim, intelligent, geslepen en van een ander niveau was? 4d chess en zo

Dan is een linksige journalist, een vrouw nog wel geen enkel probleem? Jouw God maakt daar toch gehakt van? Laat haar alle hoeken van de kamer zien? Zet haar klem met briljante logica, verbijsterende ideeën en een blinkende visie?

Ik begrijp het niet. Had trumpgod een slechte dag?
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:37:55 #7
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195690193
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ach jongen toch. Nu is het de schuld van de interviewer dat het onderwerp een mislukte amateur is? Ik dacht dat trump zo slim, intelligent, geslepen en van een ander niveau was? 4d chess en zo

Dan is een linksige journalist, een vrouw nog wel geen enkel probleem? Jouw God maakt daar toch gehakt van? Laat haar alle hoeken van de kamer zien? Zet haar klem met briljante logica, verbijsterende ideeën en een blinkende visie?

Ik begrijp het niet. Had trumpgod een slechte dag?
Ik heb het niet over schuld, maar over het format dat gederailleerd werd door de interviewster.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195690244
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het niet over schuld, maar over het format dat gederailleerd werd door de interviewster.
Format derailling. Het debat van trump met Biden waarbij trump zich aan geen enkele fatsoensnorm wat een normaal debat kan opleveren kon houden. *O*
pi_195690245
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het niet over schuld, maar over het format dat gederailleerd werd door de interviewster.
Hij had het tegen Biden mogen opnemen als hij niet zo dom was geweest zichzelf en vrijwel zijn gehele entourage aan de covid te helpen.
pi_195690280
Trump moet gewoon town halls houden met figuren zoals Hannity, Gutfeld of Carlson. Wat Trump supporters in het publiek en die marketen als independents en dan wat vragen beantwoorden. Met de activistische linkse media in zee gaan is gewoon onbegonnen werk. Welke zich zelf respecterende moderator gaat nu in debat met de persoon die vragen moet beantwoorden.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:46:40 #11
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195690299
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Format derailling. Het debat van trump met Biden waarbij trump zich aan geen enkele fatsoensnorm wat een normaal debat kan opleveren kon houden. *O*
Ik heb het over de townhall en Savanah Guthrie.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #3
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195690344
Town Halls waren niet interessant, Trump stond gewoon zijn mannetje tegen een vrouwtje dat haar "scoor" momentje wilde halen tegen Trump. Waar Biden vragen krijgt van zijn maatjes.

quote:
ABC News’ town hall featured Obama-Biden campaign aide, top Dem’s wife

At least two participants at ABC News’ “town hall” event Thursday with presidential candidate Joe Biden had undisclosed Democratic Party affiliations.


Nathan Osburn, a 2008 Obama-Biden press aide, was described as a “communications” professional in an on-screen graphic and was introduced by host George Stephanopolous as “a Philadelphia, Pennsylvania Democrat.”

Osburn, now a Google employee, worked in 2008 on “high-profile media inquiries” for the Obama-Biden campaign, according to his LinkedIn page, and “[h]elped secure and publicize high-profile newspaper endorsement.”

He later worked at the Commerce Department in the Obama-Biden administration. In 2003-2004, he worked one year at the Bush administration Federal Aviation Administration.

He asked Biden, “what do you say to LGBTQ Americans and others who are very worried right now about erosions of their rights and our democracy as a whole?” without noting Biden voted in the ’90s to federally ban same-sex marriage and for a bill banning gay soldiers.
bron

Wie had dat nou verwacht, Biden wist natuurlijk al weer welke vragen hij zou gaan krijgen en wat voor antwoord hij moest geven.

Net zoals al vaker gebeurd


Biden krijgt vragen die bedoeld zijn voor kinderen of alles is gescript inclusief antwoord, Trump wordt continu aangevallen en dat is niet erg, want hij neemt het als een echte President op. Als Biden ergens van wordt beschuldigd, dan wordt hij ontzettend boos.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195690382
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:49 schreef epicbeardman het volgende:
Town Halls waren niet interessant, Trump stond gewoon zijn mannetje tegen een vrouwtje dat haar "scoor" momentje wilde halen tegen Trump. Waar Biden vragen krijgt van zijn maatjes.
[..]

bron

Wie had dat nou verwacht, Biden wist natuurlijk al weer welke vragen hij zou gaan krijgen en wat voor antwoord hij moest geven.

Net zoals al vaker gebeurd


Biden krijgt vragen die bedoeld zijn voor kinderen of alles is gescript inclusief antwoord, Trump wordt continu aangevallen en dat is niet erg, want hij neemt het als een echte President op. Als Biden ergens van wordt beschuldigd, dan wordt hij ontzettend boos.

Lekker afsluitend pianodeuntje in dat laatste filmpje.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:59:13 #14
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195690513
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195690719
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het over de townhall en Savanah Guthrie.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #3
Tuurlijk moet het altijd over iets anders gaan om af te blijven leiden over het totale falen van trump zelf. _O-

pi_195690789
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:45 schreef Chivaz het volgende:
Trump moet gewoon town halls houden met figuren zoals Hannity, Gutfeld of Carlson. Wat Trump supporters in het publiek en die marketen als independents en dan wat vragen beantwoorden. Met de activistische linkse media in zee gaan is gewoon onbegonnen werk. Welke zich zelf respecterende moderator gaat nu in debat met de persoon die vragen moet beantwoorden.
Dat is niet heel waarschijnlijk hem te helpen, aangezien hij juist undecideds moet overhalen en als je die propagandisten bekijkt val je waarschijnlijk niet in die categorie.
pi_195690836
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat is niet heel waarschijnlijk hem te helpen, aangezien hij juist undecideds moet overhalen en als je die propagandisten bekijkt val je waarschijnlijk niet in die categorie.
Perceptie is alles, als Bidens town hall als succesvol word gezien ondanks dat een oud campagne medewerker van Clinton de moderator is en het publiek is gevuld met pro Biden volk. Dan moet het de andere kant op ook wel werken. Het is moedig van Trump om in de hol van de leeuw te stappen maar hij wint er weinig tot niets mee.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:19:13 #18
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195690859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tuurlijk moet het altijd over iets anders gaan om af te blijven leiden over het totale falen van trump zelf. _O-


Jij reageert op mij. Ik heb mijn inbreng gedaan naar aanleiding van de Townhall die ik heb gezien. De relevantie om het daarover te hebben in dit kader is 100%.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #3
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195690875
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het niet over schuld, maar over het format dat gederailleerd werd door de interviewster.
En als Trump een zooitje maakt van een debat met Biden waardoor veel kijkers vol walging zich afvragen waar ze naar hebben zitten kijken dan is het natuurlijk prima. Iedere vorm van kritiek van Trumpianen op zaken die hen niet aanstaan is op voorhand niet serieus te nemen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:20:28 #20
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195690886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

En als Trump een zooitje maakt van een debat met Biden waardoor veel kijkers vol walging zich afvragen waar ze naar hebben zitten kijken dan is het natuurlijk prima. Iedere vorm van kritiek van Trumpianen op zaken die hen niet aanstaan is op voorhand niet serieus te nemen.
Waarom precies haal je een debat aan als ik het heb over de Townhall?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195690898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Perceptie is alles, als Bidens town hall als succesvol word gezien ondanks dat een oud campagne medewerker van Clinton de moderator is en het publiek is gevuld met pro Biden volk. Dan moet het de andere kant op ook wel werken. Het is moedig van Trump om in de hol van de leeuw te stappen maar hij wint er weinig tot niets mee.
Perceptie is belangrijk, maar die undecideds kijken waarschijnlijk minder naar dat soort gepoliticeerde figuren of zenders is het enige punt wat ik maak.

Als hij hen wil opzoeken moet hij wel naar de grote landelijke meer generieke zenders als ABC of NBC. Een Fox News (of bv. in Bidens geval MSNBC) "opiniemaker" gaat hij niet veel aan hebben, vanwege het simpele feit dat die mensen daar niet zitten.

Dan nog komt hij, in ieder geval op mij, over zoals hij al 4 jaar overkomt... iemand die zijn feiten niet kent, geen argument kan voeren en wat in de ruimte lult, waar hij allemaal op zou moeten verbeteren lijkt me, maar aan de andere kant ben ik ook niet een van die undecideds. :P
pi_195690942
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarom precies haal je een debat aan als ik het heb over de Townhall?
Ik haal het debat met Biden erbij om te illustreren dat je types als jou 100% niet serieus zou moeten nemen. Het is of je in discussie gaat met mensen die in Jonestown zitten, het kopje cyanide stevig omklemmend in hun knuistjes.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:23:57 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195690959
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik haal het debat met Biden erbij om te illustreren dat je types als jou 100% niet serieus zou moeten nemen. Het is of je in discussie gaat met mensen die in Jonestown zitten, het kopje cyanide stevig omklemmend in hun knuistjes.
Stop dan met mij quoten! Terg jezelf niet!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195691098
quote:
83s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Stop dan met mij quoten! Terg jezelf niet!
Ik terg mezelf niet hoor. De illusie dat het zinvol is om over Trump te discussiëren heb ik niet, het is meer verbazing die mij triggert om te reageren. Trump is een narcistische sociopaat, vraag me wel eens af of zijn fanbase dezelfde kenmerken heeft.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:34:31 #26
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195691134
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik terg mezelf niet hoor. De illusie dat het zinvol is om over Trump te discussiëren heb ik niet, het is meer verbazing die mij triggert om te reageren. Trump is een narcistische sociopaat, vraag me wel eens af of zijn fanbase dezelfde kenmerken heeft.
Weet je wat? Ik maak de keuze voor jou.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195691603
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:29:16 #28
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195692131
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:40:05 #29
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195692264
Trump is een man van het volk, en daarom haten de Democraten en RINO's hem _O_
pi_195692315
Dit is een uitstekende omschrijving van Trump (sommige van jullie kennen het stuk waarschijnlijk al).

quote:
Someone on the question-and-answer website Quora asked “Why do some British people not like Donald Trump?” Nate White, an articulate and witty writer from England wrote the following response:

A few things spring to mind.

Trump lacks certain qualities which the British traditionally esteem.
For instance, he has no class, no charm, no coolness, no credibility, no compassion, no wit, no warmth, no wisdom, no subtlety, no sensitivity, no self-awareness, no humility, no honour and no grace – all qualities, funnily enough, with which his predecessor Mr. Obama was generously blessed.
So for us, the stark contrast does rather throw Trump’s limitations into embarrassingly sharp relief.

Plus, we like a laugh. And while Trump may be laughable, he has never once said anything wry, witty or even faintly amusing – not once, ever.
I don’t say that rhetorically, I mean it quite literally: not once, not ever. And that fact is particularly disturbing to the British sensibility – for us, to lack humour is almost inhuman.

But with Trump, it’s a fact. He doesn’t even seem to understand what a joke is – his idea of a joke is a crass comment, an illiterate insult, a casual act of cruelty.

Trump is a troll. And like all trolls, he is never funny and he never laughs; he only crows or jeers.

And scarily, he doesn’t just talk in crude, witless insults – he actually thinks in them. His mind is a simple bot-like algorithm of petty prejudices and knee-jerk nastiness.

There is never any under-layer of irony, complexity, nuance or depth. It’s all surface.

Some Americans might see this as refreshingly upfront.
Well, we don’t. We see it as having no inner world, no soul.

And in Britain we traditionally side with David, not Goliath. All our heroes are plucky underdogs: Robin Hood, Dick Whittington, Oliver Twist.
Trump is neither plucky, nor an underdog. He is the exact opposite of that.
He’s not even a spoiled rich-boy, or a greedy fat-cat.

He’s more a fat white slug. A Jabba the Hutt of privilege.

And worse, he is that most unforgivable of all things to the British: a bully.
That is, except when he is among bullies; then he suddenly transforms into a snivelling sidekick instead.

There are unspoken rules to this stuff – the Queensberry rules of basic decency – and he breaks them all. He punches downwards – which a gentleman should, would, could never do – and every blow he aims is below the belt. He particularly likes to kick the vulnerable or voiceless – and he kicks them when they are down.

So the fact that a significant minority – perhaps a third – of Americans look at what he does, listen to what he says, and then think ‘Yeah, he seems like my kind of guy’ is a matter of some confusion and no little distress to British people, given that:
• Americans are supposed to be nicer than us, and mostly are.
• You don’t need a particularly keen eye for detail to spot a few flaws in the man.

This last point is what especially confuses and dismays British people, and many other people too; his faults seem pretty bloody hard to miss.
After all, it’s impossible to read a single tweet, or hear him speak a sentence or two, without staring deep into the abyss. He turns being artless into an art form; he is a Picasso of pettiness; a Shakespeare of shit. His faults are fractal: even his flaws have flaws, and so on ad infinitum.
God knows there have always been stupid people in the world, and plenty of nasty people too. But rarely has stupidity been so nasty, or nastiness so stupid.

He makes Nixon look trustworthy and George W look smart.
In fact, if Frankenstein decided to make a monster assembled entirely from human flaws – he would make a Trump.

And a remorseful Doctor Frankenstein would clutch out big clumpfuls of hair and scream in anguish:
‘My God… what… have… I… created?
If being a twat was a TV show, Trump would be the boxed set.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195692317
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:40 schreef Ensiferum het volgende:
Trump is een man van het volk, en daarom haten de Democraten en RINO's hem _O_
Trump een man van het volk.. een soort Jan Marijnissen dus.. of Hans Spekman met zijn mooie truien.
pi_195692551


#LOCKTHEMUP
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:06:45 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195692654
Man voor het volk, imo.

Slechts twee voorbeelden uit de speech die in zijn geheel een aanwijzing daarvan is.

"Today we are not merely transferring power from one administration to another or from one party to another but we are transferring power from Washington DC and giving it back to you the people".

"What truly matters is not which party controls our government but whether our government is controlled by the people".

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195692742
De goat
pi_195692763
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik terg mezelf niet hoor. De illusie dat het zinvol is om over Trump te discussiëren heb ik niet, het is meer verbazing die mij triggert om te reageren. Trump is een narcistische sociopaat, vraag me wel eens af of zijn fanbase dezelfde kenmerken heeft.
Pleun vriend als ik jou irl zou kennen zouden we gewoon samen prima een colatje zero drinken en dan samen naar een trump rally gaan. Lekker man, gewoon laten gaan joh. Laat je niet gek maken door de Democraten.

En dan steunen we samen kanye over 4 jaar vriend. Biden gaat jou niet gelukkig maken dat weet je zelf ook pleun.
pi_195692912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ach jongen toch. Nu is het de schuld van de interviewer dat het onderwerp een mislukte amateur is? Ik dacht dat trump zo slim, intelligent, geslepen en van een ander niveau was? 4d chess en zo

Dan is een linksige journalist, een vrouw nog wel geen enkel probleem? Jouw God maakt daar toch gehakt van? Laat haar alle hoeken van de kamer zien? Zet haar klem met briljante logica, verbijsterende ideeën en een blinkende visie?

Ik begrijp het niet. Had trumpgod een slechte dag?
Morgen heb ik online kerkdienst
pi_195693464
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 14:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Pleun vriend als ik jou irl zou kennen zouden we gewoon samen prima een colatje zero drinken en dan samen naar een trump rally gaan. Lekker man, gewoon laten gaan joh. Laat je niet gek maken door de Democraten.

En dan steunen we samen kanye over 4 jaar vriend. Biden gaat jou niet gelukkig maken dat weet je zelf ook pleun.
Zit je nou in jezelf te murmelen?
pi_195693845
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:40 schreef Ensiferum het volgende:
Trump is een man van het volk, en daarom haten de Democraten en RINO's hem _O_
Vandaar al die belastingverlaging voor de rijken _O_
pi_195693882


"Man van het volk" _O_
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:17:17 #40
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195693903
- Laat de Goebbels citaten maar achterwege -

[ Bericht 97% gewijzigd door Tijger_m op 17-10-2020 15:19:16 ]
pi_195693942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:17 schreef Ensiferum het volgende:


[ twitter ]
Kom maar met een bron in plaats van een random tweet _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door Tijger_m op 17-10-2020 15:19:33 ]
pi_195694432
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 13:40 schreef Ensiferum het volgende:
Trump is een man van het volk, en daarom haten de Democraten en RINO's hem _O_
Laat ze maar praten

Trumpgod
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:51:23 #43
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195694464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Laat ze maar praten

Trumpgod
We moeten hen aanmoedigen in hun waandenkbeelden. Des te harder de klap in november :D

En meltdown van epische proporties _O_
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:52:11 #44
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195694478
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195695027
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 15:52 schreef dellipder het volgende:
[ twitter ]
Dat kan toch niet het zijn racisten!!! Elke Trump stemmer haat zwarten! Hoe kan dit nu weer! Schetst de media dan toch een verkeerd beeld over Trump en zijn white supremicists aanhangers?

Het volgende heb ik altijd beaamt, Trump supporters zitten niet met vol met woede of haat. Deze vallen geen Biden supporters aan of democraten. De Trump supporters worden weggezet als tokkies maar de echte tokkies zijn de democraten die duidelijk niet tegen hen verlies kunnen. Overal waar de democraten de republikeinen van betichten zijn ze zelf de schuldige aan.

Ook het racistische stuk waar Trump mee bestempeld wordt, waar Biden een stelselmatige racist is gebleken in de 50 jaar dat hij in de politiek zit.


Dit is dan wel weer typerend, als biden met een zwarte man praat is het eerste wat hij moet aankaarten "criminal system". Dat is het eerste waar Old Joe aan denkt bij zwarten, criminelen.
Biden is een stelselmatige racist, zo'n oude ras racist. Een Hillbilly, nog meer dan Trump is. Iemand die met zijn roomblanke maatjes gaat jagen en foute grapjes maakt.

Het type dat onder zijn witte makkers dit soort grapjes maakt;
Ala "je kan niet naar een KFC zonder een klein beetje Surinaams accent te hebben"

2de punt wat hij aanhaalt is "spreading wealth to the black community".. er zijn genoeg zwarten die genoeg verdienen en rappers/producers/streamers/hardewerkers die hen kansen krijgen en geld verdienen. Of president worden.

Eng zijn die democraten, die drukken de zwarten ook altijd maar in het hoekje van criminelen en alsof ze altijd armoedzaaiers zijn.

Ook deze tweet blijft continue relevant.
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195695637
Maar even serieus

Biden is gewoon een vieze racist. Als je op trump stemt ben je niet zwart? En dat zegt een blanke man
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:47:39 #47
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195695677
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Maar even serieus

Biden is gewoon een vieze racist. Als je op trump stemt ben je niet zwart? En dat zegt een blanke man
91% van de zwarte bevolking stemt op Biden, 4% of Trump aldus de laatste polls. Dat zegt wel wat, denk ik
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195695758
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

91% van de zwarte bevolking stemt op Biden, 4% of Trump aldus de laatste polls. Dat zegt wel wat, denk ik
Dat staat los van zijn uitspraak.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:53:53 #49
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195695803
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat staat los van zijn uitspraak.
Hmm. Zou het? Of denk je dat het kan zijn dat de overgrote meerderheid van zwarte Amerikanen het mischien eens is met die uitspraak? Zou zomaar kunnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195695919
Dit was toch het Trump topic? Zullen we het even over zijn belachelijke beleidskeuzes hebben, voor zover hij beleid voert? Wat heeft Trump bereikt de afgelopen (bijna) vier jaar volgens zijn fans?
What Would Goku Do
pi_195696823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Maar even serieus

Biden is gewoon een vieze racist. Als je op trump stemt ben je niet zwart? En dat zegt een blanke man
Eh nee Biden is geen racist, hij doet wel af en toe onhandige uitspraken en geeft dat dan ook ruiterlijk toe:

quote:
Joe Biden declared he “should not have been so cavalier” on Friday after he told a prominent black radio host that African Americans who back President Donald Trump “ain’t black.”

The presumptive Democratic presidential nominee quickly moved to address the fallout from his remark, which was interpreted by some as presuming black Americans would vote for him. In a call with the U.S. Black Chamber of Commerce that was added to his public schedule, Biden said he would never “take the African American community for granted.”

“I shouldn’t have been such a wise guy,” Biden said. “No one should have to vote for any party based on their race or religion or background.”

That was an acknowledgement of the stinging criticism he received in response to his comments, which he made earlier in the day on “The Breakfast Club,” a radio program that is popular in the black community.

Bron
Waar blijft je lijstje trouwens met users die beweerden dat Biden met zekerheid gaat winnen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195696879
Ik heb werkelijk nog niemand met stelligheid zien beweren dat Biden gaat winnen.

Wel hebben veel meer users Trump al tot winnaar uitgeroepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:25:45 #53
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195697406
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:42:54 #54
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195697684

Hij reageert niet eens degelijk op die jongeman.

Komt met een praatje wat niemand begrijpt
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195697711
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:42 schreef hollandia02 het volgende:

Hij reageert niet eens degelijk op die jongeman.

Komt met een praatje wat niemand begrijpt
Het is een niet gescripte vraag, daar heeft old joe moeite mee. Wat ga je doen voor de zwarte community? "uhh criminal justice" _O- ja alle zwarten zijn criminelen Biden. Leuk dat dit je eerste gedachte is.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:45:11 #56
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195697723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het is een niet gescripte vraag, daar heeft old joe moeite mee. Wat ga je doen voor de zwarte community? "uhh criminal justice" _O- ja alle zwarten zijn criminelen Biden. Leuk dat dit je eerste gedachte is.
"Because poor kids are just as smart as White kids."
Joe Biden
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195697887
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef viagraap het volgende:
Dit was toch het Trump topic? Zullen we het even over zijn belachelijke beleidskeuzes hebben, voor zover hij beleid voert? Wat heeft Trump bereikt de afgelopen (bijna) vier jaar volgens zijn fans?
https://www.whitehouse.gov/trump-administration-accomplishments/

Veel plezier!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:58:33 #59
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195698191
quote:
:D heerlijk
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:09:43 #61
375570 crew  Cyan9
pi_195698223
quote:
Oprechte vraag: wat is hier leuk aan?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:11:01 #62
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195698243
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:09 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Oprechte vraag: wat is hier leuk aan?
Zelfingenomen mensen die de deksel der realiteit op de neus krijgen.

En de haat en woede die in onze moreel verhevenden zit.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:18:00 #63
375570 crew  Cyan9
pi_195698397
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:11 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zelfingenomen mensen die de deksel der realiteit op de neus krijgen.

En de haat en woede die in onze moreel verhevenden zit.
Ik vind het altijd een bijzondere gewaarwording dat mensen kunnen genieten van de teleurstelling en verslagenheid van anderen, of ze nou zelfingenomen zijn of niet. Het verhardt de tegenstellingen alleen maar.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195698430
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een bijzondere gewaarwording dat mensen kunnen genieten van de teleurstelling en verslagenheid van anderen, of ze nou zelfingenomen zijn of niet. Het verhardt de tegenstellingen alleen maar.
Heb je gekeken?
pi_195698431
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een bijzondere gewaarwording dat mensen kunnen genieten van de teleurstelling en verslagenheid van anderen, of ze nou zelfingenomen zijn of niet. Het verhardt de tegenstellingen alleen maar.
En tegelijkertijd ook die anderen dan haters noemen. Zoveeel projectie.

Enige schadenfraude kan ik me trouwens wel voorstellen soms, maar 4 jaar na dato... dat zit wel diep.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:19:39 #66
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195698433
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een bijzondere gewaarwording dat mensen kunnen genieten van de teleurstelling en verslagenheid van anderen, of ze nou zelfingenomen zijn of niet. Het verhardt de tegenstellingen alleen maar.
Inderdaad. Die moreel superieuren die denken dat ze betere mensen zijn verharden inderdaad de tegenstellingen. Als die van hun voetstuk vallen staat iedereen weer gezond op gelijke hoogte en kunnen we gewoon verder.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:20:17 #67
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195698444
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:19 schreef JanCees het volgende:

[..]

Heb je gekeken?
Nee, zou te confronterend zijn :)
pi_195698674
Voor de verkiezingen in 2016 waren bijna alle Trump haters al actief met hen haat en woede tegen Trump.
Heb voor de gein weekje terug door de topics voor de verkiezingen van 2016 gekeken, ik heb mij kapot gelachen om wat voor conspiracy theories en valse aantijgingen er tegen Trump waren. Hij zou dit doen, hij zou dat doen, hij zou de 3de wereld oorlog beginnen. Hij zou nukes gebruiken.

Dit soorts posts, POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #118 Warhawk Clinton! van gebruikers die hier nog steeds hen gal/haatlopen te spuwen zijn natuurlijk pareltjes om terug te lezen, wat het nog leuker maakt is als het straks wederom gebeurd.
Veel plezier Topicreeks: AMV-reeks

De topics zijn echt heerlijk om door te lezen met een rood petje op. O+
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:36:41 #69
375570 crew  Cyan9
pi_195698788
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee, zou te confronterend zijn :)
Ik kan prima voor mezelf antwoorden, dank je.

Nee, ik heb niet de volle 26 minuten gekeken, dat vond ik niet nodig. De boodschap was wel duidelijk. Nog steeds opmerkelijk om er van te genieten, laat staan dat er nu al users zijn die aankondigen er naar uit te kijken mocht het weer gebeuren. En ja, dat geldt beide kanten op.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:40:12 #70
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195698844
quote:
82s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:36 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik kan prima voor mezelf antwoorden, dank je.

Nee, ik heb niet de volle 26 minuten gekeken, dat vond ik niet nodig. De boodschap was wel duidelijk. Nog steeds opmerkelijk om er van te genieten, laat staan dat er nu al users zijn die aankondigen er naar uit te kijken mocht het weer gebeuren. En ja, dat geldt beide kanten op.
Zie het als de ultieme genoegdoening na jaren van onterechte ridiculisering. De beloning van het geduldig wachten op het moment dat de wereld van de persoon die zich zo veel beter waant in elkaar dondert.

Al die waarschuwingen die ze hebben gekregen, al het echte nieuws dat ze hebben genegeerd in plaats van hun nepnieuws. De ultieme "I told you so". Heerlijk is dat, gelijk krijgen.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:45:23 #71
375570 crew  Cyan9
pi_195698921
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zie het als de ultieme genoegdoening na jaren van onterechte ridiculisering. De beloning van het geduldig wachten op het moment dat de wereld van de persoon die zich zo veel beter waant in elkaar dondert.

Al die waarschuwingen die ze hebben gekregen, al het echte nieuws dat ze hebben genegeerd in plaats van hun nepnieuws. De ultieme "I told you so". Heerlijk is dat, gelijk krijgen.
Perceptie. :s)
Maar die discussie hoeven we niet opnieuw op te starten. Ik blijf het bijzonder vinden, genieten van het ongeluk van een ander.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195698941
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:11 schreef Ensiferum het volgende:

onze moreel verhevenden
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
schadenfraude
Let een beetje op de typefoutjes jongens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:47:35 #73
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195698966
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:46 schreef OllieA het volgende:

[..]

[..]

Let een beetje op de typefoutjes jongens.
Dank, je hebt gelijk ^O^
pi_195698984
Dit is het enge aan de mensen die anti-Trump zijn, zoals je hier in Nederland ook anti-FvD/PVV'ers hebt die het leven van leden of "fans" onveilig maken.

Heb je een Trump/Amerikaanse flag in je tuin hangen, dan wordt je een target, vroeg of laat staat je huis in de fik of je wordt elke avond bejegend. Trump supporters liggen niet wakker van dat iemand een Biden standbeeld in zijn tuin zou hebben. Democraten zullen laaiend zijn als iemand een Trump standbeeld zou hebben.

PVV'ers zullen erom lachen als iemand een Yesser Klaver standbeeld in zijn tuin heeft, terwijl GL stemmers een Wilders beeld zouden vandaliseren. De haat en woede van linksen is intens.

Zie hier een verhaal van een boer in Amerika waarbij alles in de fik gestoken is omdat hij Trump/Amerikaanse flaggen had hangen.

Meer foto's en verhaal.
quote:
Rempel avoided making the political connection in his Facebook post, sharing the news of the fire. He did confirm that two flags in support of President Donald Trump were on his combine.

Flags and signs in support of President Donald Trump are not uncommon in Nebraska this year. Numerous farmers have used their harvest equipment as rolling billboards this election year.
Al die apparatuur tegelijk en verre afstand van elkaar! :{ Maarja hij had Trump flaggen hangen dus velen zullen wegkijken bij dit soort terreur.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:50:17 #75
375570 crew  Cyan9
pi_195699025
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is het enge aan de mensen die anti-Trump zijn, zoals je hier in Nederland ook anti-FvD/PVV'ers hebt die het leven van leden of "fans" onveilig maken.

Heb je een Trump/Amerikaanse flag in je tuin hangen, dan wordt je een target, vroeg of laat staat je huis in de fik of je wordt elke avond bejegend. Trump supporters liggen niet wakker van dat iemand een Biden standbeeld in zijn tuin zou hebben. Democraten zullen laaiend zijn als iemand een Trump standbeeld zou hebben.

PVV'ers zullen erom lachen als iemand een Yesser Klaver standbeeld in zijn tuin heeft, terwijl GL stemmers een Wilders beeld zouden vandaliseren. De haat en woede van linksen is intens.

Zie hier een verhaal van een boer in Amerika waarbij alles in de fik gestoken is omdat hij Trump/Amerikaanse flaggen had hangen.
[ afbeelding ]
Meer foto's en verhaal.
[..]

Al die apparatuur tegelijk en verre afstand van elkaar! :{ Maarja hij had Trump flaggen hangen dus velen zullen wegkijken bij dit soort terreur.
Alle mensen? En andersom komt dit nooit voor? :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195699206
En die Trump aanhangers die met wapens bij de stemhokjes willen gaan (en ook zo bij overheidsgebouwen stonden te 'protesteren') knijpt ie even een oogje voor dicht..
nee, jij dan!
pi_195699386
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:59 schreef Gehenna het volgende:
En die Trump aanhangers die met wapens bij de stemhokjes willen gaan (en ook zo bij overheidsgebouwen stonden te 'protesteren') knijpt ie even een oogje voor dicht..
Of het willen kidnappen van Whitmer met bijbehorende aanslagen, om maar wat te noemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195699528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:50 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Alle mensen? En andersom komt dit nooit voor? :s)
Zal vast wel een keer zijn voorgevallen, dat zeg ik ook niet maar niet zo vaak als Trump supporters worden aangevallen.

Fall River Police Search For 2 Women Who Attacked Trump Supporter
Man Arrested After Allegedly Attacking Attendees Of Aliso Viejo Trump Rally
Two women who attacked 7-year-old Trump supporter and his family arrested on multiple charges

Honderden video's online van Trump supporters die in elkaar worden geslagen of zijn geslagen.

Nu komen jullie weer met conspiracy's over dat Trump gewapende mensen bij de booths zet, kom maar met bewijs. En bij Whitmer waren er sowieso 2/3 linksgekkies bij. Waren gasten die Trump haatten, zie ook deze video, anarchisten. Types die hier op fok volgens mij ook zitten. Dus graag geen false information delen en Trump's supporters in een slecht daglicht te zetten, verdiep je ergens in ipv MSM te lezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 17-10-2020 20:21:33 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195699546

Kanye die feiten dropt, you can't say you are an Trump fan, your career will be over, you will be kicked out of the black community..
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:21:52 #80
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195699624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:16 schreef epicbeardman het volgende:

Kanye die feiten dropt, you can't say you are an Trump fan, your career will be over, you will be kicked out of the black community..
Kanye dropt al een tijd geen goede muziek meer. Laat staan dat de bipolaire, aandachtsgeile narcist met een Jezus complex feiten dropt.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:23:30 #81
375570 crew  Cyan9
pi_195699646
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zal vast wel een keer zijn voorgevallen, dat zeg ik ook niet maar niet zo vaak als Trump supporters worden aangevallen.

Fall River Police Search For 2 Women Who Attacked Trump Supporter
Man Arrested After Allegedly Attacking Attendees Of Aliso Viejo Trump Rally
Two women who attacked 7-year-old Trump supporter and his family arrested on multiple charges

Honderden video's online van Trump supporters die in elkaar worden geslagen of zijn geslagen.

Nu komen jullie weer met conspiracy's over dat Trump gewapende mensen bij de booths zet, kom maar met bewijs. En bij Whitmer waren er sowieso 2/3 linksgekkies bij. Waren gasten die Trump haatten, zie ook deze video, anarchisten. Types die hier op fok volgens mij ook zitten. Dus graag geen false information delen en Trump's supporters in een slecht daglicht te zetten, verdiep je ergens in ipv MSM te lezen.
Ah, we zijn allemaal onwetend. Goed dat je het zegt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:24:34 #82
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195699668
Alleen als je je aangesproken voelt ;)
pi_195701183
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of het willen kidnappen van Whitmer met bijbehorende aanslagen, om maar wat te noemen.
Je bedoelt die anarchisten die een hekel hadden aan Trump?
pi_195702792
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt die anarchisten die een hekel hadden aan Trump?
Kennen we deze meneer nog?

Mail bomber Cesar Sayoc obsessed with Trump, Fox News, chilling new court filings show
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195702845
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een bijzondere gewaarwording dat mensen kunnen genieten van de teleurstelling en verslagenheid van anderen, of ze nou zelfingenomen zijn of niet. Het verhardt de tegenstellingen alleen maar.
Het is denk ik gewoon mimicry, nabootsing van Trump.

quote:
And while Trump may be laughable, he has never once said anything wry, witty or even faintly amusing – not once, ever.
I don’t say that rhetorically, I mean it quite literally: not once, not ever. And that fact is particularly disturbing to the British sensibility – for us, to lack humour is almost inhuman.

But with Trump, it’s a fact. He doesn’t even seem to understand what a joke is – his idea of a joke is a crass comment, an illiterate insult, a casual act of cruelty.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_195702868
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195703433
Hoge opkomst in de swingstate! Air force one just landed *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:42:54 #88
375570 crew  Cyan9
pi_195704264
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef Ensiferum het volgende:
Alleen als je je aangesproken voelt ;)
Het is een post in een openbaar forum zonder gericht te zijn op een specifiek persoon. Met die logica slaat het op iedereen in dit topic. :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195704968
twitter


Volstrekt normaal gedrag dit na de verijdelde kidnapping/moord-plannen.
pi_195705376
Als je zonder toestemming mensen gaat gebruiken in je verkiezingsspotjes moet je naast onbeschoft ook wel knap wanhopig zijn. Naast Fauci nu ook Gen. Milley :')

twitter


“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195705395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het is een post in een openbaar forum zonder gericht te zijn op een specifiek persoon. Met die logica slaat het op iedereen in dit topic. :s)
Het ging specifiek om Whitmer n.a.v. kidnappoging door "rechtsextremisten" misschien had ik diegene moeten quoten, maar ik dacht dat dit wel duidelijk was aangezien de post boven mij dit aankaarte. Dus was wel aardig gericht op een specifiek persoon :P
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195705415
twitter


Tremendous crowds! dit is hoe echte peaceful protests eruit zien.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 01:15:22 #93
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195705501
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Tremendous crowds! dit is hoe echte peaceful protests eruit zien.
Protesteren ze tegen Trump dan? Waarom?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 01:18:03 #94
491163 Viesdik
pi_195705515
Ik pis echt in mn broek als ik dit zie :')
pi_195705565
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Protesteren ze tegen Trump dan? Waarom?
Moet ik dit serieus nog uitleggen _O- het is een sneertje naar Biden/Harris die de aanhoudende rellen/destructie in democratische steden benoemen als Peaceful Protests. Waar natuurlijk niemand intrapt als je de beelden ziet.

4D schaakgod Trump maakt hier weer eens mooi gebruik van.


Maar dat wist je wel!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195705601
twitter


Air force one maakt overuren!

Nog een top show incoming



quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik pis echt in mn broek als ik dit zie :')
Genoten! Billions and billions and billionsssss *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195705625
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195705674
twitter


Heerlijk hé die media stilte omtrent crackbaby Biden, volgende week gaat Biden pakkie krijgen tijdens debat over dit zaakje. Trump fileert hem levend! Ze ontkennen niet omdat ze weten dat er meer bewijs is!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 01:46:37 #100
491163 Viesdik
pi_195705765


Totaal niet netjes van Obama...
hiermee maakt hij zijn eigen nalatenschap kapot
  zondag 18 oktober 2020 @ 02:19:09 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195705928
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Moet ik dit serieus nog uitleggen _O- het is een sneertje naar Biden/Harris die de aanhoudende rellen/destructie in democratische steden benoemen als Peaceful Protests. Waar natuurlijk niemand intrapt als je de beelden ziet.

4D schaakgod Trump maakt hier weer eens mooi gebruik van.


Maar dat wist je wel!
_O-
pi_195705996
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Zie het als de ultieme genoegdoening na jaren van onterechte ridiculisering. De beloning van het geduldig wachten op het moment dat de wereld van de persoon die zich zo veel beter waant in elkaar dondert.

Al die waarschuwingen die ze hebben gekregen, al het echte nieuws dat ze hebben genegeerd in plaats van hun nepnieuws. De ultieme "I told you so". Heerlijk is dat, gelijk krijgen.
Maar hoe kun je 'gelijk krijgen' als je niet in de echte wereld leeft?
pi_195706168
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Moet ik dit serieus nog uitleggen _O- het is een sneertje naar Biden/Harris die de aanhoudende rellen/destructie in democratische steden benoemen als Peaceful Protests. Waar natuurlijk niemand intrapt als je de beelden ziet.

4D schaakgod Trump maakt hier weer eens mooi gebruik van.


Maar dat wist je wel!
Helaas bestaan er zeer veel mensen die daar wel in trappen. Hier op dit forum is het kennelijk een vaste kliek van ontkenners.
pi_195706213
twitter


Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195706245
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195706267
Je hoeft geen Trump fan te zijn om in te zien dan de Biden's alleen nog maar kunnen verliezen.
pi_195706295
Die Trump bubble is best vermakelijk voor een minuutje of 5.
pi_195706305
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 03:30 schreef MoreDakka het volgende:
Die Trump bubble is best vermakelijk voor een minuutje of 5.
Zolang hij geen onzinnige oorlogen begint.. mag je het best saai vinden :Y
pi_195707084
Ted Cruz ziet het toch niet zo positief is als de Nederlandse fanboys. :D


pi_195707099
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Het blijft bijzonder dat de Trump campagne vergeet tegen wie ze het opnemen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 08:15:05 #111
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195707117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het is een post in een openbaar forum zonder gericht te zijn op een specifiek persoon. Met die logica slaat het op iedereen in dit topic. :s)
Dan nog kan je ervoor kiezen om je aangesproken te voelen.
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 02:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar hoe kun je 'gelijk krijgen' als je niet in de echte wereld leeft?
Nu weet je waarom jij ongelijk hebt. Dat deze doorbraak jou moge helpen. O+
  zondag 18 oktober 2020 @ 08:20:22 #113
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195707146
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 03:22 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Ik vraag me af wanneer we de eerste onvrijwillige zelfmoorden zullen zien. En natuurlijk "robbery gone wrong".
pi_195707165
quote:
15s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik vraag me af wanneer we de eerste onvrijwillige zelfmoorden zullen zien. En natuurlijk "robbery gone wrong".
Niet door een russisch middeltje genaamd novichok? >:)
  zondag 18 oktober 2020 @ 08:50:35 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195707320
quote:
15s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik vraag me af wanneer we de eerste onvrijwillige zelfmoorden zullen zien. En natuurlijk "robbery gone wrong".
In een pizzeria dan toch?
pi_195707339
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

In een pizzeria dan toch?
Waarbij Obama dan het bevel heeft gegeven terwijl hij door Hillary oraal bevredigd werd. 8-)
pi_195707980
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Heerlijk hé die media stilte omtrent crackbaby Biden, volgende week gaat Biden pakkie krijgen tijdens debat over dit zaakje. Trump fileert hem levend! Ze ontkennen niet omdat ze weten dat er meer bewijs is!
Ik denk eerder dat ze er niet op reageren omdat dat juist is wat Trumpianen willen en waar ze hijgerig op wachten. Stilte is vaak een goede reactie wanneer je wordt aangevallen.
pi_195708389
https://www.reddit.com/r/(...)day_in_ann_arbor_mi/

I'm a republican, but not a fool, Biden 2020. :D
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:58:13 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195708785
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 10:58:41 #120
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_195708792
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_195708937
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:16 schreef Basp1 het volgende:

:D
Als mensen nu nog niet doorkrijgen dat die Covid19 tests werkelijk nergens op slaan..
pi_195709111
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:05 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Als mensen nu nog niet doorkrijgen dat die Covid19 tests werkelijk nergens op slaan..
Idd dat ziek zijn van trump was ook alleen maar verzonnen en de trump supporters vinden het fantastisch dat hun grote leider weer uit zijn ziektebed als een superman verrezen is. :D
pi_195709339
Trump bedelt om weer geliefd te worden door de mensen die hij steeds voor grof vuil uitscheldt. 8)7

Please Like Me,’ Trump Begged. For Many Women, It’s Way Too Late.
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:30:02 #124
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195709353
John Voigt met een boodschap.

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 11:44:28 #125
375570 crew  Cyan9
pi_195709592
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan nog kan je ervoor kiezen om je aangesproken te voelen.
Heerlijk die keuzes. Het zijn net verkiezingen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195709706
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 08:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan nog kan je ervoor kiezen om je aangesproken te voelen.
[..]

Nu weet je waarom jij ongelijk hebt. Dat deze doorbraak jou moge helpen. O+
Ongelijk over wat?
pi_195709716
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:30 schreef dellipder het volgende:
John Voigt met een boodschap.

[ twitter ]
Jon Voight is nog ouder dan Biden dus die hoeven we niet serieus te nemen. Sleepy Jon
pi_195710169
twitter


Het gaat lekker in de VS, als er zo’n figuur is die de enveloppen ophaalt en vervolgens de enveloppen gebruikt om gekopieeerde biljetten erin te doen zijn dat zomaar weer 18 extra stemmen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:39:53 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_195710472
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eh nee Biden is geen racist, hij doet wel af en toe onhandige uitspraken en geeft dat dan ook ruiterlijk toe:
[..]

Waar blijft je lijstje trouwens met users die beweerden dat Biden met zekerheid gaat winnen?
Die had ik bij je moeder afgegeven je was niet thuis
  zondag 18 oktober 2020 @ 13:29:00 #130
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195711620
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Die had ik bij je moeder afgegeven je was niet thuis
In een eerlijk systeem met minder Republikeinse corruptie en systeemvoorsprong had ik best een weddenschap op Biden durven zetten. Nu is het tot (waarschijnlijk ver na) de verkiezingsdatum onmogelijk om echt te voorspellen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 14:48:04 #131
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195713207
De Court of Appeals rechtbank in Michigan vernietigde in een 3-0 stemming een uitspraak van een lagere rechtbank waardoor absentee ballots tot 14 dagen na verkiezingsdag konden arriveren en meegeteld konden worden, wat betekent dat alle afwezige verkiezingsbiljetten in de staat Michigan uiterlijk op 3 november om 20.00 uur ingeleverd moeten zijn om meegeteld te worden.
Verlengingen voor het inleveren van verkiezingsbiljetten zijn eerder in Wisconsin en Indiana ook vernietigd.

Michigan Court Overturns 2-Week Absentee Ballot Extension
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195714038
Goede zaak, je zou eens alle stemmen meetellen, moet je toch niet aan denken...
pi_195714061
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Goede zaak, je zou eens alle stemmen meetellen, moet je toch niet aan denken...
Dat is al wel decennialang het grote nachtmerriescenario van de GOP inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195714148
Wel vreemd dat in de staat waar de president zelf altijd per post stemt, stemmen die vanuit het buitenland pas op 13 november arriveren nog wel gewoon meetellen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 16:26:18 #135
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195715899
Onvoorstelbaar dat er mensen voorstander zijn voor het tellen van stemmen na de verkiezingsdeadline... Alsof ze de mogelijkheid tot fraude willen (vergroten).

Ahh, laat maar, heb het al beantwoord.
  zondag 18 oktober 2020 @ 16:53:58 #136
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195716448
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:26 schreef Ensiferum het volgende:
Onvoorstelbaar dat er mensen voorstander zijn voor het tellen van stemmen na de verkiezingsdeadline... Alsof ze de mogelijkheid tot fraude willen (vergroten).

Ahh, laat maar, heb het al beantwoord.
Het is een schande. Ik heb wel eens gehoord dat er presidenten zijn die per post hebben gestemd! Wat een vreselijke schoften moeten dat zijn! Ophangen is nog te goed voor dat soort frauduleuze figuren, vind je ook niet?
pi_195716696
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:26 schreef Ensiferum het volgende:
Onvoorstelbaar dat er mensen voorstander zijn voor het tellen van stemmen na de verkiezingsdeadline...
Je weet dat dit al sinds jaar en dag usance is in de VS bij de oversea votes?
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:06:13 #138
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195716738
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je weet dat dit al sinds jaar en dag usance is in de VS bij de oversea votes?
Dus moet het ook maar voor (alle) andere stemmen gelden?

Het is een stuk lastiger massaal te frauderen vanuit het buitenland.
pi_195716785
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:06 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dus moet het ook maar voor (alle) andere stemmen gelden?

Het is een stuk lastiger massaal te frauderen vanuit het buitenland.
Je beweert hier toch niet serieus dat een beetje fraude prima is als het maar niet te veel wordt?
Of een stemmethode is veilig en dan maakt het niet uit of 1 persoon hem gebruikt of 10 miljoen.
Of een stemmethode is onveilig en dan moet hij volledig geblokkeerd worden.
Het kan toch niet zo zijn dat Trump voor zichzelf wel een frauduleuze stemmethode wil toestaan maar die andere wil verbieden?
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:20:31 #140
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195717016
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je beweert hier toch niet serieus dat een beetje fraude prima is als het maar niet te veel wordt?
Nee.
quote:
Of een stemmethode is veilig en dan maakt het niet uit of 1 persoon hem gebruikt of 10 miljoen.
Of een stemmethode is onveilig en dan moet hij volledig geblokkeerd worden.
Het kan toch niet zo zijn dat Trump voor zichzelf wel een frauduleuze stemmethode wil toestaan maar die andere wil verbieden?
Ik zal je de nuance uitleggen, want je begrijpt het overduidelijk niet. In het binnenland is het mogelijk om miljoenen stembiljetten in te zamelen, om die vervolgens in te vullen en per post te versturen. Zeker als je "betrouwbare" contacten hebt binnen de posterij en de stemverwerkingslocaties die een bepaalde politieke voorkeur hebben. Dan is het ineens niet zo moeilijk om een tekort aan stemmen voor een bepaalde kandidaat even weg te poetsen als blijkt dat na de telling de ongewenste kandidaat heeft gewonnen.

Het aandaal van de stemmen vanuit het buitenland, dat ook nog eens na de verkiezingsdag worden geteld, is verwaarloosbaar vergeleken met de andere stemmen. Om de binnenlandse stemmen vervolgens op diezelfde manier te behandelen als die vanuit het buitenland is debiliteit ten voeten uit, en de enige motivatie op binnenlandse stemmen per post na de deadline te willen laten tellen is fraude.
pi_195717089
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Ik zal je de nuance uitleggen, want je begrijpt het overduidelijk niet. In het binnenland is het mogelijk om miljoenen stembiljetten in te zamelen, om die vervolgens in te vullen en per post te versturen. Zeker als je "betrouwbare" contacten hebt binnen de posterij en de stemverwerkingslocaties die een bepaalde politieke voorkeur hebben. Dan is het ineens niet zo moeilijk om een tekort aan stemmen voor een bepaalde kandidaat even weg te poetsen als blijkt dat na de telling de ongewenste kandidaat heeft gewonnen.
Dan is het toch volstrekt onverantwoord dat Trump zelf voor deze kennelijk bijzonder fraudegevoelige manier van stemmen kiest?
pi_195717111
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:20 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het aandaal van de stemmen vanuit het buitenland, dat ook nog eens na de verkiezingsdag worden geteld, is verwaarloosbaar vergeleken met de andere stemmen. Om de binnenlandse stemmen vervolgens op diezelfde manier te behandelen als die vanuit het buitenland is debiliteit ten voeten uit, en de enige motivatie op binnenlandse stemmen per post na de deadline te willen laten tellen is fraude.
En dit is natuurlijk ook gelul. "Ja, het is weliswaar fraude, maar ach, jullie stemmen toch voor spek en bonen, dus we zien het door de vingers."
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:27:29 #143
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195717160
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan is het toch volstrekt onverantwoord dat Trump zelf voor deze kennelijk bijzonder fraudegevoelige manier van stemmen kiest?
Hij stemt absentee. Hij dient een verzoek in voor een stembiljet, en stuurt het terug per post. Dat is iets anders dan het fraudegevoelige universal mail-in voting waar de Democraten zo fan van zijn. Het is allemaal niet moeilijk hoor.
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:29:17 #144
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195717202
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En dit is natuurlijk ook gelul. "Ja, het is weliswaar fraude, maar ach, jullie stemmen toch voor spek en bonen, dus we zien het door de vingers."
Mooie stropop, niemand heeft dat argument gemaakt.

Een dag niet gestropopt is een dag niet gelinkst.
pi_195717258
Je gunt dat land gewoon de infrastructuur die je in een beschaafd land als Nederland wel hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195717328
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:32 schreef Monolith het volgende:
Je gunt dat land gewoon de infrastructuur die je in een beschaafd land als Nederland wel hebt.
Vuile linkse.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195717348
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:27 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij stemt absentee. Hij dient een verzoek in voor een stembiljet, en stuurt het terug per post. Dat is iets anders dan het fraudegevoelige universal mail-in voting waar de Democraten zo fan van zijn. Het is allemaal niet moeilijk hoor.
Dat "fraudegevoelige universal mail-in voting" is toch maar in 5 staten aan de orde? Waarom dan ook zo'n #ophef over stemmen per post in het algemeen, terwijl er in de meeste gevallen qua fraudegevoeligheid nul verschil is tussen de bestaande absentee vote en de ruimere criteria die dit jaar worden toegepast vanwege het Trumpvirus?
pi_195717352
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:32 schreef Monolith het volgende:
Je gunt dat land gewoon de infrastructuur die je in een beschaafd land als Nederland wel hebt.
Eens, helaas geloven de Democraten niet dat minderheden een identiteitsbewijs kunnen bemachtigen en zijn de Republikeinen er niet van om overal stemlokalen te openen. Kortom dit gerommel zal wel altijd zo blijven tot dat de bom barst.
pi_195717371
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat "fraudegevoelige universal mail-in voting" is toch maar in 5 staten aan de orde? Waarom dan ook zo'n #ophef over stemmen per post in het algemeen, terwijl er in de meeste gevallen qua fraudegevoeligheid nul verschil is tussen de bestaande absentee vote en de ruimere criteria die dit jaar worden toegepast vanwege het Trumpvirus?
Stemmen is gewoon veilig volgens de heilige doctor Fauci.
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:38:58 #150
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195717389
De overzeese stembiljetten moeten wel afgestempeld zijn op verkiezingsdag om meegeteld te worden. Die worden natuurlijk later ontvangen, maar daar zit dan de fraude niet in.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:39:24 #151
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195717397
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stemmen is gewoon veilig volgens de heilige doctor Fauci.
En dat is de enige doktor die telt. Harris kon in haar debat met Pence immers geen andere doktor noemen :D
pi_195717422
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Eens, helaas geloven de Democraten niet dat minderheden een identiteitsbewijs kunnen bemachtigen en zijn de Republikeinen er niet van om overal stemlokalen te openen. Kortom dit gerommel zal wel altijd zo blijven tot dat de bom barst.
Dat is nou juist ook waar infrastructuur ontbreekt uiteraard. Niet alleen stemlokalen, maar ook iets basaals als een fatsoenlijke GBA.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195717451
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stemmen is gewoon veilig volgens de heilige doctor Fauci.
Fauci heeft eerder (voordat Trump zijn hele entourage besmette) aangegeven dat stemmen velig is MITS aan allerlei maatregelen wordt voldaan, die haaks staan op het beleid van Trump en diverse rode staten.
Voortaan misschien toch de hele uitspraak citeren en niet selectief kersjes plukken.
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:44:25 #154
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195717469
twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195717496
twitter


Trump zal het opnemen tegen een andere hater volgend debat! *O* maakt hem alleen maar sterker

twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195717504
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:44 schreef dellipder het volgende:
[ twitter ]
een EXCLUSIEF bericht van maanden geleden?
En wederom is de uitspraak dat het kan MITS allerlei maatregelen in acht worden genomen die stelselmatig worden geridiculiseerd door het oranje orakel.
pi_195717540
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Fauci heeft eerder (voordat Trump zijn hele entourage besmette) aangegeven dat stemmen velig is MITS aan allerlei maatregelen wordt voldaan, die haaks staan op het beleid van Trump en diverse rode staten.
Voortaan misschien toch de hele uitspraak citeren en niet selectief kersjes plukken.
Kortom stemmen is gewoon veilig, of vind je dat mensen in rode staten niet naar de supermarkt moeten gaan etc?
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:49:54 #158
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195717545
Kom dan met een bericht van de professionals waaruit blijkt dat ze zijn teruggekomen op dit eerdere standpunt!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195717567
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Kortom stemmen is gewoon veilig, of vind je dat mensen in rode staten niet naar de supermarkt moeten gaan etc?
Wat een ontzettend domme interpretatie, terug naar de basisschool (wel graag met mondkapje).
pi_195717592

zo te zien is Trump ook al bezig geweest hier in Nederland die boef -O- wat een voter supression

er is genoeg tijd om te stemmen, in alle staten
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195717617
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:53 schreef epicbeardman het volgende:

zo te zien is Trump ook al bezig geweest hier in Nederland die boef -O- wat een voter supression
Zelfs op Utrecht Centraal stond je geen 11 uur in de rij hoor. En bovendien, ik woon redelijk in de buurt van Utrecht CS en ik heb hier sowieso al drie stembureau's op loopafstand waar ik binnen tien minuten weer buiten sta.
Als je Nederland denkt te kunnen vergelijken met de VS, dan weet je niet zo gek veel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195717641
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zelfs op Utrecht Centraal stond je geen 11 uur in de rij hoor. En bovendien, ik woon redelijk in de buurt van Utrecht CS en ik heb hier sowieso al drie stembureau's op loopafstand waar ik binnen tien minuten weer buiten sta.
Als je Nederland denkt te kunnen vergelijken met de VS, dan weet je niet zo gek veel.
Inderdaad, wat stel je voor dat een stad dat de inwoners aantal heeft van heel Nederland zoals NY allemaal hen stem willen afdroppen. In een gebied ter grootte van de provincie Utrecht. _O- In Amerika wonen 350+ miljoen mensen, geen wonder dat je af en toe beelden ziet van lange wachtrijen op de eerste dag.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195717652
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Kortom stemmen is gewoon veilig, of vind je dat mensen in rode staten niet naar de supermarkt moeten gaan etc?
Stemmen lijkt mij gewoon veilig, mits je voldoende stemlokalen opent. Daarmee voorkom je immers topdrukte op een beperkt aantal locaties.

Verder is de veiligheid in stemlokalen ook een dingetje (dat speelt in ons land ook). Die worden vaak namelijk bemand door vrijwilligers op leeftijd. En laat dat nou net de kwetsbare doelgroep zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195717656
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, wat stel je voor dat een stad dat de inwoners aantal heeft van heel Nederland zoals NY allemaal hen stem willen afdroppen. In een gebied ter grootte van de provincie Utrecht. _O- In Amerika wonen 350+ miljoen mensen, geen wonder dat je af en toe beelden ziet van lange wachtrijen op de eerste dag.
Eh nee, je snapt er echt niet zoveel van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195717709
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, wat stel je voor dat een stad dat de inwoners aantal heeft van heel Nederland zoals NY allemaal hen stem willen afdroppen. In een gebied ter grootte van de provincie Utrecht. _O- In Amerika wonen 350+ miljoen mensen, geen wonder dat je af en toe beelden ziet van lange wachtrijen op de eerste dag.
Inwonertal zou natuurlijk geen verschil mogen maken. Als een gebied dichter bevolkt is, zorg je dat er meer stemlokalen zijn. En als grote groepen kiezen enorme afstanden moeten afleggen om te kunnen stemmen, zorg je dat er meer stemlokslen zijn.

Zo moeilijk is het allemaal niet, lijkt mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 18:02:41 #166
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195717724
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inwonertal zou natuurlijk geen verschil mogen maken. Als een gebied dichter bevolkt is, zorg je dat er meer stemlokalen zijn. En als grote groepen kiezen enorme afstanden moeten afleggen om te kunnen stemmen, zorg je dat er meer stemlokslen zijn.

Zo moeilijk is het allemaal niet, lijkt mij.
Help logica! Dat mag niet in een Trump bewonder topic.
pi_195717740
Maar jullie leggen dit probleem weer neer alsof het allemaal door boze oranje Trump komt. Heb je gezien in 2016 dat er nog veel langere rijen stonden? of de verkiezingen daarvoor. Was dat ook al de schuld van Trump? Of toch Obama? Of Amerika zelf?

Waarom heeft de goedheiligman Obama niet in die 8jaar voor reconstructie gezorgd? De rijen zijn de amerikanen bekend mee ondertussen.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195717763
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:04 schreef epicbeardman het volgende:
Maar jullie leggen dit probleem weer neer alsof het allemaal door boze oranje Trump komt.
Wie doet dat precies? Deze problemen spelen al decennia.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 18:07:26 #169
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195717775
Het is fascinerend en bizar tegelijk om te zien hoe zelfs over zee Trump mensen kan hersenspoelen.

Wat is het toch dat dictators dit voor elkaar krijgen? Wat is hun recept?
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 18 oktober 2020 @ 18:10:14 #170
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195717812
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:07 schreef DonDruiper het volgende:
Het is fascinerend en bizar tegelijk om te zien hoe zelfs over zee Trump mensen kan hersenspoelen.

Wat is het toch dat dictators dit voor elkaar krijgen? Wat is hun recept?
Je hebt helemaal gelijk. Ik wil mijzelf vanaf nu beter informeren. Waar kan ik goede informatie vandaan halen?
pi_195717820
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat een ontzettend domme interpretatie, terug naar de basisschool (wel graag met mondkapje).
De Democraten pretenderen het beter te weten dan Sint Fauci. Heerlijk dit.
pi_195717827
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie doet dat precies? Deze problemen spelen al decennia.
Wie? Iedereen die anti Trump is, als Trump straks wint is het dat hij het de zwarten moeilijk heeft gemaakt om hen stem uit te brengen.

Zelfs Nederlandse media gaat mee in het buhu Trump haalt stembussen weg verhaal terwijl dit een Amerikaans probleem is. Zoals je zelf ook aangeeft.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195717852
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De Democraten pretenderen het beter te weten dan Sint Fauci. Heerlijk dit.
Nee, sommige mensen luisteren naar de volledige uitspraken van Fauci in plaats van ze op slinksecriminele (Trump speelt immers wederom met de gezondheid van talloze Amerikanen) wijze te verknippen tot een campagnefimpje zoals de kandidaat van de andere partij deed.
pi_195717859

Kijk eens aan mondkapjes en social distancing bij een stemlokaal. Hoe is het toch mogelijk.
pi_195717870
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, sommige mensen luisteren naar de volledige uitspraken van Fauci in plaats van ze op slinkse wijze te verknippen tot een campagnefimpje zoals de kandidaat van de andere partij deed.
Ik heb de link ergens nog gepost hoor, om zomaar stembiljetten op te sturen vanwege Corona is gewoon de meest doorzichtige nonsense die ik heb gezien in 2020.
pi_195717871
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:07 schreef DonDruiper het volgende:
Het is fascinerend en bizar tegelijk om te zien hoe zelfs over zee Trump mensen kan hersenspoelen.

Wat is het toch dat dictators dit voor elkaar krijgen? Wat is hun recept?
Het zijn vooral de infantiele en puberale breinen die tot dat soort figuren worden aangetrokken denk ik. Een sterke man die zich nergens wat van aantrekt en doet en zegt wat hij wil. Stoer man, daar moet je bijhoren. Lekker rebels
pi_195717877
twitter

twitter


Hij is wakker, volgens mij met wat regeneron in zijn lichaam. :9

twitter


Ondertussen wil Biden met niemand praten over iets en laat zich publiekelijk niet meer zien tot aan het debat. Joe Hiden!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195717945
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wie? Iedereen die anti Trump is, als Trump straks wint is het dat hij het de zwarten moeilijk heeft gemaakt om hen stem uit te brengen.

Zelfs Nederlandse media gaat mee in het buhu Trump haalt stembussen weg verhaal terwijl dit een Amerikaans probleem is. Zoals je zelf ook aangeeft.
Dat Trump vertrouwt op voter supression om de overwinning binnen te slepen, betekent niet dat een nieuw fenomeen is (want dat is het niet).

Overigens maakt Trump er geen geheim van dat het in het voordeel is van de Republikeinen dat minder Amerikanen hun stem uitbrengen:

Trump says Republicans would never win election again if it was easier to vote
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195718075
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat Trump vertrouwt op voter supression om de overwinning binnen te slepen, betekent niet dat een nieuw fenomeen is (want dat is het niet).

Overigens maakt Trump er geen geheim van dat het in het voordeel is van de Republikeinen dat minder Amerikanen hun stem uitbrengen:

Trump says Republicans would never win election again if it was easier to vote
Trump heeft het over de ideeën van de democraten daar om het stemmen te veranderen ja,
dingen zoals dat ze illegalen de mogelijkheid willen geven om hen stem uit te brengen.

Shocker: Only Six House Democrats Voted Against Illegal Immigrants Voting

quote:
Rep. Ilhan Omar (D-Minn) told Fox News that she wants to abolish the Immigration and Customs Enforcement agency, and have the United Nations supervise the U.S. southern border.

Despite the rampant expense and the increase in crime (64% of federal arrests were of aliens) and the existence of many seniors and homeless veterans in need, some Democrat state officials, particularly in California, seem to put the needs of illegals first.
Ilhan Omar wil nog duizenden somaliers/immigranten naar binnen halen en er voor zorgen dat ze allemaal braaf op democraten stemmen. Was ze laatst al niet betrokken bij iets?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195718148
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:04 schreef epicbeardman het volgende:
Maar jullie leggen dit probleem weer neer alsof het allemaal door boze oranje Trump komt. Heb je gezien in 2016 dat er nog veel langere rijen stonden? of de verkiezingen daarvoor. Was dat ook al de schuld van Trump? Of toch Obama? Of Amerika zelf?

Waarom heeft de goedheiligman Obama niet in die 8jaar voor reconstructie gezorgd? De rijen zijn de amerikanen bekend mee ondertussen.

Ik geloof niet dat ik ook maar ergens iets aan Trump hebt toegeschreven. Wel aan de GOP, die hier al decennialang mee bezig zijn. Maar goed, ik volg de Amerikaanse politiek ook al wel wat langer dan velen hier die vooral op de Trump bandwagon lijken te zijn gesprongen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195718153
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump heeft het over de ideeën van de democraten daar om het stemmen te veranderen ja,
dingen zoals dat ze illegalen de mogelijkheid willen geven om hen stem uit te brengen.

Shocker: Only Six House Democrats Voted Against Illegal Immigrants Voting
[..]

Ilhan Omar wil nog duizenden somaliers/immigranten naar binnen halen en er voor zorgen dat ze allemaal braaf op democraten stemmen. Was ze laatst al niet betrokken bij iets?
Misschien het stuk daadwerkelijk lezen. Trump reageerde daarmee op het pakket steunmaatregelen van de Democraten, dat McConnel niet in stemming wil brengen in de Senaat. In dat plan worden de mogelijkheden tot stemmen voor illegalen op geen enkele wijze veranderd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195718347
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien het stuk daadwerkelijk lezen. Trump reageerde daarmee op het pakket steunmaatregelen van de Democraten, dat McConnel niet in stemming wil brengen in de Senaat. In dat plan worden de mogelijkheden tot stemmen voor illegalen op geen enkele wijze veranderd.
Zal wel zelfde richting in zijn gegaan als corona steunpakket waar Trump nu over valt van Pelosi. Waar miljoenen gaat naar andere randzaken volgens Trump. Blijft touwtrekken.
twitter

Volgens mij wilde Trump nu zelfs nog meer geven. Rip de staatschuld.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195718447
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zal wel zelfde richting in zijn gegaan als corona steunpakket waar Trump nu over valt van Pelosi. Waar miljoenen gaat naar andere randzaken volgens Trump. Blijft touwtrekken.
[ twitter ]
Volgens mij wilde Trump nu zelfs nog meer geven. Rip de staatschuld.
Trump lijkt inderdaad niet te begrijpen dat staten die worden gerund door Democraten ook onderdeel uitmaken van de VS.

Zou hij weten dat er in die staten ook Republikeinen wonen die er belang bij hebben dat er steun komt?

Het is alsof Rutte weigert om gemeenten financieel te ondersteunen waar de VVD niet de grootste partij is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195718712
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump lijkt inderdaad niet te begrijpen dat staten die worden gerund door Democraten ook onderdeel uitmaken van de VS.

Zou hij weten dat er in die staten ook Republikeinen wonen die er belang bij hebben dat er steun komt?

Het is alsof Rutte weigert om gemeenten financieel te ondersteunen waar de VVD niet de grootste partij is.
Zijn dat trouwens niet dezelfde staten die enorme schulden hebben opgebouwd buiten COVID om?
pi_195718813
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn dat trouwens niet dezelfde staten die enorme schulden hebben opgebouwd buiten COVID om?
Geen idee, maar daar zou uitgerekend Trump mee moeten kunnen empathiseren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195718960
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn dat trouwens niet dezelfde staten die enorme schulden hebben opgebouwd buiten COVID om?
Net zoals Trump dus?
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:24:01 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195718989
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 18:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zal wel zelfde richting in zijn gegaan als corona steunpakket waar Trump nu over valt van Pelosi. Waar miljoenen gaat naar andere randzaken volgens Trump. Blijft touwtrekken.
[ twitter ]
Volgens mij wilde Trump nu zelfs nog meer geven. Rip de staatschuld.
Er moet simpelweg direct geld naar burgers gaan. Niet naar de begrotingstekorten van slecht gerunde staten en allerlei niet ter zake doende projectjes.
Dit is het getouwtrek. Nancy Pelosi houdt checks voor gewone burgers tegen om afspraken met haar donors in te lossen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719128
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er moet simpelweg direct geld naar burgers gaan. Niet naar de begrotingstekorten van slecht gerunde staten en allerlei niet ter zake doende projectjes.
Dit is het getouwtrek. Nancy Pelosi houdt checks voor gewone burgers tegen om afspraken met haar donors in te lossen.
Lijkt mij dat ook wel handig is om lokale overheden te steunen. Als mijn gemeente kampt met grote tekorten, hebben ook de inwoners daar last van.

Je moet dus zowel de burgers als bedrijven en overheden steunen (dat doen wij hier ook).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:33:09 #189
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719157
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ook wel handig is om lokale overheden te steunen. Als mijn gemeente kampt met grote tekorten, hebben ook de inwoners daar last van.

Je moet dus zowel de burgers als bedrijven en overheden steunen (dat doen wij hier ook).
Het lijkt me dat de gewone burger niet gegijzeld moet worden om slecht gerunde overheden respijt te geven voor wanbeleid.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719254
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het lijkt me dat de gewone burger niet gegijzeld moet worden om slecht gerunde overheden respijt te geven voor wanbeleid.
Je kunt natuurlijk ook gewoon voorwaarden stellen aan de verleende steun.

Maar je snapt toch wel dat burgers er ook last van hebben als hun lokale of regionale overheid financieel op het randje van de afgrond balanceert?

Je bent met z'n allen een land en het is in het algemeen belang om ervoor te zorgen dat alle staten floreren.

Toen de gemeente Apeldoorn kampte met een miljoenentekort lieten de provincie en het Rijk het dorp ook niet in de stront zakken. Er werd steun verleend, in ruil voor een serie hervormingen. Zo los je problemen op als een volwassen natie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:42:15 #191
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719296
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon voorwaarden stellen aan de verleende steun.

Maar je snapt toch wel dat burgers er ook last van hebben als hun lokale of regionale overheid financieel op het randje van de afgrond balanceert?

Je bent met z'n allen een land en het is in het algemeen belang om ervoor te zorgen dat alle staten floreren.

Toen de gemeente Apeldoorn kampte met een miljoenentekort lieten de provincie en het Rijk het dorp ook niet in de stront zakken. Er werd steun verleend, in ruil voor een serie hervormingen. Zo los je problemen op als een volwassen natie.
Het betreffen staten die jarenlang tekorten hebben opgebouwd door wanbeleid en nu wordt het feit dat de gewone man en vrouw door de lockdowns in problemen zijn geraakt door Nancy Pelosi als pion ingezet om de problemen van falende bestuurders op te lossen. Misselijkmakende politiek.
De stimilus checck is bedoeld voor de burger.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719395
quote:
Het is weekend dus het duurde even voor ik reageer, maar hier gaan we:

Ben je nou dom of gewoon leugenachtig? Dit lijstje is 80% bullshit. Alle claims die over de economie gaan kun je afdoen met twee weerleggingen, namelijk: 1. de opwaartse lijn was al onder Obama ingezet en zou enkel gestopt kunnen zijn door 2. de coronapandemie, die veel zo niet alle dingen ongedaan heeft gemaakt of gaat maken.

Dan zijn er nog wat bulletpoints over de belastingverlagingen. Bijvoorbeeld dat er miljarden terugvloeien naar demense. Niet geheel ontoevallig wordt er alleen een absoluut getal genoemd, want bijna alles is enkel in de zakken verdwenen van hen die het minst behoefte hadden aan nóg meer geld.

Komen we aan bij pochen met het ongedaan maken van allerlei milieuregels en dergelijke. Nou, chapeau hoor. De wereld staat op het punt onleefbaar te worden voor de mensheid en met haar vele andere diersoorten, en Trump doet stoer dat hij dit proces nog een extra zetje geeft? Vind je dat nou echt een goede zaak?

Verder zien we nog wat overdreven stellingen over buitenlands beleid, zoals vrede tussen landen die geen oorlog hadden, het steunen van de ronduit criminele staat Israël (wat elke president van de VS doet dus weinig onderscheidend) en een faalproject in Noord-Korea. Het enige resultaat waar ik Trump een half puntje geef hier is de verhoging van de uitgaven aan defensie onder NAVO-landen, hoewel ik hem een hele had gegeven als hij zich enigszins had ingezet de wereld veiliger te maken ipv explosiever.

En verder, tja een paar sportevementen binnengehengeld ofzo. Lekker fucking boeiend. Als Qatar dat kan is het geen prestatie meer.

Samengevat een bijster lage score. Gooi me gerust wat voor de voeten wat ik over het hoofd zie, ik ben oprecht benieuwd. Want zoals ik al zei wil ik weten: ben je nou dom of gewoon leugenachtig?
What Would Goku Do
pi_195719410
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het betreffen staten die jarenlang tekorten hebben opgebouwd door wanbeleid en nu wordt het feit dat de gewone man en vrouw door de lockdowns in problemen zijn geraakt door Nancy Pelosi als pion ingezet om de problemen van falende bestuurders op te lossen. Misselijkmakende politiek.
De stimilus checck is bedoeld voor de burger.
Net als in ons land, kampen lokale en regionale overheden met tekorten als gevolg van de coronacrisis. Daar moet je iets mee als federale overheid. Nogmaals, ook Trump-stemmers hebben er last van als staten en gemeenten financieel ten onder gaan.

Dat staat los van de stimulus voor burgers, want die maakt ook gewoon onderdeel uit van het pakket.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:50:19 #194
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719417
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719441
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het betreffen staten die jarenlang tekorten hebben opgebouwd door wanbeleid en nu wordt het feit dat de gewone man en vrouw door de lockdowns in problemen zijn geraakt door Nancy Pelosi als pion ingezet om de problemen van falende bestuurders op te lossen. Misselijkmakende politiek.
De stimilus checck is bedoeld voor de burger.
Je kunt Pelosi wel weer de schuld geven, maar feit is dat Trumps partijgenoten in de Senaat zich eveneens verzetten tegen het voorstel vanuit het Witte Huis.
Natuurlijk kan dat niet aan Trump liggen en evenmin aan de Republikeinse senatoren, want alles is immers altijd de schuld van de democraten, maar je zou misschien toch even je oogkleppen kunnen afzetten.
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:53:07 #196
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719461
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net als in ons land, kampen lokale en regionale overheden met tekorten als gevolg van de coronacrisis. Daar moet je iets mee als federale overheid. Nogmaals, ook Trump-stemmers hebben er last van als staten en gemeenten financieel ten onder gaan.

Dat staat los van de stimulus voor burgers, want die maakt ook gewoon onderdeel uit van het pakket.
Daar ga je al de mist in. Nederland kent geen federalisme. De federale overheid runt de afzonderlijke staten niet.
De bedoeling met de stimilus check is de gewone man en vrouw helpen. Niet de jarenlang slecht gerunde staten en allerlei niet relevante projectjes.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719467
Bovendien liep meneer midden in de onderhandelingen plots te tweeten dat er geen steunpakket moest komen en dat dat later maar ns uitgezocht moest gaan worden. :{w Geen land mee te bezeilen.
pi_195719491
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Bovendien liep meneer midden in de onderhandelingen plots te tweeten dat er totaal geen steunpakket moest komen en dat dat later maar ns uitgezocht moest gaan worden. :{w
Tsja, kwestie van prioriteiten.
Als je moet kiezen tussen je burgers of snel even overhaast de benoeming van een nieuwe opperrechter forceren, dan is de keuze snel gemaakt toch?
pi_195719518
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Daar ga je al de mist in. Nederland kent geen federalisme. De federale overheid runt de afzonderlijke staten niet.
De bedoeling met de stimilus check is de gewone man en vrouw helpen. Niet de jarenlang slecht gerunde staten en allerlei niet relevante projectjes.
Ik had het over de VS, daar schreef ik federale overheid.

Juist het feit dat staten in de VS meer soevereiniteit hebben dan provincies en gemeenten in ons land, versterkt de noodzaak om steun te verlenen. Dat betekent namelijk dat burgers harder worden getroffen op het moment dat lokale en regionale overheden op de fles gaan.

Nogmaals, zeker in deze crisistijden moet je ervoor zorgen dat je de storm samen overleeft. Ruzie maken omdat een staat door de andere partij wordt gerund, daar schiet je als land weinig mee op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:58:07 #200
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719531
Het gaat om een standalone stimilus check, voor werkloosheid en PPP. Het gaat om de gewone man en vrouw. Niet om allerlei politieke randzaken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:00:07 #201
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719570
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik had het over de VS, daar schreef ik federale overheid.

Juist het feit dat staten in de VS meer soevereiniteit hebben dan provincies en gemeenten in ons land, versterkt de noodzaak om steun te verlenen. Dat betekent namelijk dat burgers harder worden getroffen op het moment dat lokale en regionale overheden op de fles gaan.

Nogmaals, zeker in deze crisistijden moet je ervoor zorgen dat je de storm samen overleeft. Ruzie maken omdat een staat door de andere partij wordt gerund, daar schiet je als land weinig mee op.
Welnee, man.
Het federalisme versterkt juist dat de afzonderlijke staten hun huishoudboekje zelfstandig op orde houden en de pandemic niet over de ruggen van de gewone mannen en vrouwen gebruiken in onderhandelingen om wanbeleid op te lossen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719640
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Welnee, man.
Het federalisme versterkt juist dat de afzonderlijke staten hun huishoudboekje zelfstandig op orde houden en de pandemic niet over de ruggen van de gewone mannen en vrouwen gebruiken in onderhandelingen om wanbeleid op te lossen.
Wat heeft de Trump-stemmende Republikein eraan als zijn staat kampt met enorme financiële tekorten (mede door de coronacrisis) en de federale overheid weigert steun te verlenen? Ook de burger heeft daar last van.

Waarom denk je dat de EU noodlijdende lidstaten steunt met een coronafonds? Omdat niemand erbij gebaat is als overheden financieel naar de haaien gaan, ook 'gewone mannen en vrouwen'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:10:33 #203
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195719724
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Welnee, man.
Het federalisme versterkt juist dat de afzonderlijke staten hun huishoudboekje zelfstandig op orde houden en de pandemic niet over de ruggen van de gewone mannen en vrouwen gebruiken in onderhandelingen om wanbeleid op te lossen.
Grappig, leg eens uit waarom Trump dat niet doet dan? Bail outs voor landbouw in voornamelijk Republikeinse staten zijn verdrievoudigd, wanneer gaan die dat terugbetalen aan de gewone mannen en vrouwen die belasting betalen omdat Trump een grote bek heeft over China maar niet kan leveren?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:11:20 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719733
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat heeft de Trump-stemmende Republikein eraan als zijn staat kampt met enorme financiële tekorten (mede door de coronacrisis) en de federale overheid weigert steun te verlenen? Ook de burger heeft daar last van.

Waarom denk je dat de EU noodlijdende lidstaten steunt met een coronafonds? Omdat niemand erbij gebaat is als overheden financieel naar de haaien gaan, ook 'gewone mannen en vrouwen'.
Gozer, federalisme houdt geen bail-out van bankroete staten in.
In het voorstel van het Witte Huis zitten maatregelen ter ondersteuning van lokale overheden, maar dat is niet hetzelfde als de bovenste zin.
De stimilus check, deze onderhandelingen, gaan over de gewone man en vrouw. En er worden nu politieke agendapunten erbij gehaald.
Misselijkmakende politiek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:18:35 #205
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195719829
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gozer, federalisme houdt geen bail-out van bankroete staten in.
In het voorstel van het Witte Huis zitten maatregelen ter ondersteuning van lokale overheden, maar dat is niet hetzelfde als de bovenste zin.
De stimilus check, deze onderhandelingen, gaan over de gewone man en vrouw. En er worden nu politieke agendapunten erbij gehaald.
Misselijkmakende politiek.
Hè dellipder.

Je cassettebandje is vastgelopen en speelt al zes reacties exact hetzelfde nummer af.

Heb je ook nog iets anders in de aanbieding?
pi_195719879
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gozer, federalisme houdt geen bail-out van bankroete staten in.
In het voorstel van het Witte Huis zitten maatregelen ter ondersteuning van lokale overheden, maar dat is niet hetzelfde als de bovenste zin.
De stimilus check, deze onderhandelingen, gaan over de gewone man en vrouw. En er worden nu politieke agendapunten erbij gehaald.
Misselijkmakende politiek.
quote:
Send Money to the States Already

And yet, while the federal government has massively increased its spending during the coronavirus recession, just about every state and city is moving in the opposite direction.

This is because, unlike Uncle Sam, state governments can neither print their own currencies nor borrow money at near-zero interest rates. And many are also constitutionally obligated to maintain balanced budgets. For these reasons, when a pandemic increases a state’s public health and social welfare liabilities — while decimating its sales and income tax revenues — it has little choice but to actively worsen its own recession by slashing public employment, services, and investment.

More precisely, this is the only choice that states will have if Congress denies them access to the U.S. government’s copious fiscal capacity. And if Congress understands that it is bad for the public sector to slash social support and public employment in the middle of a pandemic-induced recession — as its past three months of legislating suggests — then it has no rational basis for denying states such access. There is no theory of recession-fighting that prescribes deficit spending at one level of government, but draconian austerity at all lower levels. No coherent model of the economy could ever justify such a policy. And yet, for three months now, this is the policy that we have pursued.

And there’s reason to fear that it is a policy we’ll pursue indefinitely. After all, this is precisely what we did during the Great Recession. One of the primary reasons why the post-2008 recovery was so slow and weak was that states and cities were laying off workers and canceling investment projects for the bulk of it. As the Roosevelt Institute’s Mike Konczal and J.W. Mason have illustrated:

State spending remained far below its pre-2008 level through the peak of the ensuing expansion. And the coronavirus pandemic is dealing a bigger blow to stave revenues than the financial crisis ever did. According to one projection from economists at MIT and Old Dominion University, state-level tax revenues are set to decline by an average of 20 percent, with at least ten states seeing greater than 30 percent declines. The U.S. Conference of Mayors has set up a “fiscal pain tracker” that aggregates the bad news pouring out from cities across the country, as each new day brings more furloughs, layoffs, and impending cuts to basic services.

What makes Congress’s inaction all the more remarkable is that fiscal aid to states isn’t just integral to addressing one wrenching social crisis but two: It is not possible to mount a remotely credible response to the recent uprisings over police violence and discrimination while forcing cities to slash spending on health care, job training, education, housing, and social services. The Black Lives Matter movement’s demand to “defund the police” is not a call for targeted austerity, but for shifting investment away from punishment and into care and community-based violence prevention initiatives. If major U.S. cities end up slashing overall spending by upwards of 30 percent, there is every reason to expect tensions between increasingly underserved communities and overextended police departments to rise further still.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:23:43 #207
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195719893
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gozer, federalisme houdt geen bail-out van bankroete staten in.
In het voorstel van het Witte Huis zitten maatregelen ter ondersteuning van lokale overheden, maar dat is niet hetzelfde als de bovenste zin.
De stimilus check, deze onderhandelingen, gaan over de gewone man en vrouw. En er worden nu politieke agendapunten erbij gehaald.
Misselijkmakende politiek.
Je praat onzin, IEDEREEN, rijk of arm, gewoon of Trump krijgt die cheque namelijk als er weer zo een komt, ook degenen die het totaal niet nodig hebben. Het is gewoon stupide geld verbranden maar goed, wat kun je anders in een land waar de administratie een kladje is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:24:20 #208
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719897
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:18 schreef Belabor het volgende:

[..]

Hè dellipder.

Je cassettebandje is vastgelopen en speelt al zes reacties exact hetzelfde nummer af.

Heb je ook nog iets anders in de aanbieding?
In de stimilus onderhandelingen zei Nancy Pelosi nadat ze het voorstel van het Witte Huis afwees: "“Nothing is better than something for workers."
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:25:03 #209
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719908
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Een leuk opiniestuk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719911
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:18 schreef Belabor het volgende:

[..]

Hè dellipder.

Je cassettebandje is vastgelopen en speelt al zes reacties exact hetzelfde nummer af.

Heb je ook nog iets anders in de aanbieding?
Het is gewoon het herhalen van de kreten van Trump, een man die geen flauw benul heeft van het functioneren van zijn eigen overheid. Wat denken Trump en zijn aanhangers met hun geliefde politie en 'law and order' als lokale en regionale overheden kampen met grote tekorten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:25:36 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195719918
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

In de stimilus onderhandelingen zei Nancy Pelosi nadat ze het voorstel van het Witte Huis afwees: "“Nothing is better than something for workers."
Pelosi vertegenwoordigd de will of the people, toch? De Democraten in het Huis hebben gewoon een meerderheid van de stemmen van het volk gekregen tenslotte in tegenstelling tot Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:26:50 #212
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719934
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is gewoon het herhalen van de kreten van Trump, een man die geen flauw benul heeft van het functioneren van zijn eigen overheid. Wat denken Trump en zijn aanhangers met hun geliefde politie en 'law and order' als lokale en regionale overheden kampen met grote tekorten?
Ik proef in deze bewoordingen veel emotie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195719951
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een leuk opiniestuk.
Waar je geen woord van hebt gelezen.

Ik weet het, het wordt nu eng. Want een discussie over het functioneren van een staat is natuurlijk andere koek dan blind Trump prijzen en beschuldigingen uiten richting Biden.

Maar goed, het maakt mij verder niet uit. Ook al komt er helemaal geen nieuw steunpakket, mij zal het een rotzorg zijn. Ik ben gelukkig geen Amerikaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:28:41 #214
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195719963
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:26 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik proef in deze bewoordingen veel emotie.
Aldus de man die nog niet zo lang geleden alleen nog maar boos plaatjes kon posten _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:29:53 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195719983
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar je geen woord van hebt gelezen.

Ik weet het, het wordt nu eng. Want een discussie over het functioneren van een staat is natuurlijk andere koek dan blind Trump prijzen en beschuldigingen uiten richting Biden.

Maar goed, het maakt mij verder niet. Ook al komt er helemaal geen nieuw steunpakket, mij zal het een rotzorg zijn. Ik ben gelukkig geen Amerikaan.
Wat loop je dan zo hardnekkig te zeveren als het je geen reet uitmaakt?
:{w
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195720010
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat loop je dan zo hardnekkig te zeveren als het je geen reet uitmaakt?
:{w
Ik probeer je slechts uit te leggen dat het ook in het belang is van de normale burger dat lokale en regionale overheden financieel overeind blijven.

Maar om de een of andere reden wil je daar niets van weten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:33:07 #217
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720041
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik probeer je slechts uit te leggen dat het ook in het belang is van de normale burger dat lokale en regionale overheden financieel overeind blijven.

Maar om de een of andere reden wil je daar niets van weten.
Volgens mij heb ik daarover een andere mening gebezigd, maar jouw totalitaire neiginkjes kunnen dat niet hebben ofzo. Heel vreemd dit.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:39:00 #218
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195720150
quote:
82s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daarover een andere mening gebezigd, maar jouw totalitaire neiginkjes kunnen dat niet hebben ofzo. Heel vreemd dit.
Je hebt helemaal geen mening gegeven. Verder dan "het geld zou naar de gewone mens" AKA "Henk en Ingrid" moeten kom je niet.

Wat moet er dan wel gebeuren, meneertje?

Misschien... Ik weet niet...

Onderhandelen of zo?
pi_195720167
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195720225

quote:
Israël en Bahrein tekenen diplomatiek akkoord De ceremonie was in het bijzijn van een Amerikaanse afvaardiging, onder leiding van minister Mnuchin van Financiën. Israël en Bahrein spraken af te gaan samenwerken op de gebieden van onder meer luchtvaart, technologie, handel en landbouw. Ook zou Israël al het verzoek hebben ingediend om in Bahrein een ambassade te openen.

Het Israëlische bezoek aan de kleine eilandstaat volgt op een ceremonie vorige maand in de Amerikaanse hoofdstad Washington. Daar spraken Israël en Bahrein onder auspiciën van president Trump al de intentie uit om de banden te normaliseren. Tijdens diezelfde bijeenkomst tekenden ook de Verenigde Arabische Emiraten een diplomatiek akkoord met Israël.
https://nos.nl/artikel/23(...)omatiek-akkoord.html

Weer een overwinning voor Trump's administratie, Trump de vredestichter!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:44:34 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720252
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)omatiek-akkoord.html

Weer een overwinning voor Trump's administratie, Trump de vredestichter!
Er was geen oorlog dus dit is geen vrede, he? :P

En de prijs was F-35's voor Bahrein en VAE.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:45:58 #222
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195720275
quote:
lock HIM up! Pizzagate! E-mails!
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:46:29 #223
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195720288
:'( :'( :'( Trump doet diplomatiek en dat mag niet want wij willen oorlog en conflict :'( :'( :'(
pi_195720326
twitter


High energy!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:50:06 #225
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720353
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:39 schreef Belabor het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen mening gegeven. Verder dan "het geld zou naar de gewone mens" AKA "Henk en Ingrid" moeten kom je niet.

Wat moet er dan wel gebeuren, meneertje?

Misschien... Ik weet niet...

Onderhandelen of zo?
We hadden het ook over federalisme, dit schijn je glansrijk te missen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:53:02 #226
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195720401
quote:
83s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

We hadden het ook over federalisme, dit schijn je glansrijk te missen.
Je reactie word verwijderd en je gaat ook gewoon door hè?

Wat sneu.

Je had het helemaal niet over federalisme. Je had het over stimulus checks.

Door het woord "federalisme" te noemen heb je het er nog niet over. Net zoals het Mueller rapport niet over collusion gat omdat het begrip even kort in de begrippenlijst genoemd word, zoals jij maar blijft denken.

Oh ja.

"not collusion"

Lastig hè, lezen.
pi_195720407
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er was geen oorlog dus dit is geen vrede, he? :P

En de prijs was F-35's voor Bahrein en VAE.
Tja.. er was wss geen oorlog maar een goede band was er ook niet. Dat gaat nu komen dankzij Trump, en tja wat zijn nou paar F-35's.Zie hieronder wat nu ook mogelijk is!

twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:54:42 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720426
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:53 schreef Belabor het volgende:

[..]

Je reactie word verwijderd en je gaat ook gewoon door hè?

Wat sneu.

Je had het helemaal niet over federalisme. Je had het over stimulus checks.

Door het woord "federalisme" te noemen heb je het er nog niet over. Net zoals het Mueller rapport niet over collusion gat omdat het begrip even kort in de begrippenlijst genoemd word, zoals jij maar blijft denken.

Oh ja.

"not collusion"

Lastig hè, lezen.
We hadden het ook over federalisme.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #4
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 20:56:08 #229
206731 Mortaxx
Doomer
pi_195720441
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er was geen oorlog dus dit is geen vrede, he? :P

En de prijs was F-35's voor Bahrein en VAE.
Je moet wel echt verblind zijn door haat als je zelfs verzoening in het midden Oosten nog negatief probeert te framen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 18 oktober 2020 @ 20:57:25 #230
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195720464
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:54 schreef dellipder het volgende:

[..]

We hadden het ook over federalisme.

AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #4
Ah, je krabbelt al terug.

"Ook" over federalisme.

Nou, daar ging mijn reactie dus niet over. Maar over het feit dat je helemaal geen mening gegeven hebt over het daadwerkelijke onderwerp, de onderhandelingen over de stimulus checks en het geld voor de "slecht geleide" Democratische staten.

Dat was de hoofdzaak. Maar die scheiden van bijzaken is nog steeds lastig voor je.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 20:57:56 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720470
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je moet wel echt verblind zijn door haat als je zelfs verzoening in het midden Oosten nog negatief probeert te framen
Hm? Dat is gewoon de feiten weergeven. UAE en Bahrain hadden een prijs en die is betaald. Waar is de haat daarin behalve in jouw hoofd?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195720490
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm? Dat is gewoon de feiten weergeven. UAE en Bahrain hadden een prijs en die is betaald. Waar is de haat daarin behalve in jouw hoofd?
Sinds de zwakzinnigenbrigade de politiek heeft ontdekt is elke vorm van kritiek "haat".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:01:09 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720514
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:53 schreef Belabor het volgende:

[..]

Net zoals het Mueller rapport niet over collusion gat omdat het begrip even kort in de begrippenlijst genoemd word, zoals jij maar blijft denken.

De scope memo, de onderzoeksopdracht, bevat de term collusion. En een referentie naar deze scope meno staat in een hoofdstuk van het SCO rapport. Ik denk dit niet. Dit is een feit. Ik heb hierop bij herhaling voor de collusion delusion mensjes op gewezen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:01:46 #234
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720522
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:57 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ah, je krabbelt al terug.

"Ook" over federalisme.

Nou, daar ging mijn reactie dus niet over. Maar over het feit dat je helemaal geen mening gegeven hebt over het daadwerkelijke onderwerp, de onderhandelingen over de stimulus checks en het geld voor de "slecht geleide" Democratische staten.

Dat was de hoofdzaak. Maar die scheiden van bijzaken is nog steeds lastig voor je.
"Ook" stond ook in het verwijderde bericht.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195720531
Het valt mij trouwens op dat Ivanka zo netjes blijft op Twitter, die wil het stokje van Trump natuurlijk overnemen in 2025!

twitter




Hello first female president O+

twitter


Historisch! Eindelijk kunnen inwoners van deze landen op commerciële vluchten naar elkaar toe. Thanks Trump!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195720556
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)omatiek-akkoord.html

Weer een overwinning voor Trump's administratie, Trump de vredestichter!
Je leest weer selectief, ook in dit topic.
What Would Goku Do
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:07:30 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720581
Pfft, iedereen weet dat Harris de eerste vrouwelijke President word. Een maand nadat Biden President wordt, in Februari 2021, word het 25e Amendement in werking gezet en wordt Harris gewoon President van de VS.

Dat niet weten, zeg.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:07:40 #238
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195720582
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:01 schreef dellipder het volgende:

[..]

"Ook" stond ook in het verwijderde bericht.
Dus?

Weer haal je bijzaak een hoofdzaak door elkaar, dat blijft moeilijk voor je.

Ik zal het je uitleggen.

Er werd gezegd dat steun voor lokale overheden ook in het belang is voor de burgers, of jouw favoriete term, de "gewone man". Maar dit wil er bij jou niet in.

Jij reageert daar op: ik heb mijn mening daar al over gegeven.

Ik zeg: hoe dan, want je hebt alleen maar zes keer gezegd dat het geld naar de "gewone man" zou moeten gaan, zonder dit verder toe te lichten.

Daarop reageer jij: het ging over federalisme. Let eens op?

Snap je jezelf nog wel? Je slaat wartaal uit namelijk.

Dat federalisme van jou heeft 0,0% relevantie in de gaande discussie, maar voor jou is het mega belangrijk geloof ik. Om de een of andere reden.

En dan ook nog uit de hoogte zitten doen terwijl jij jezelf in de war brengt. Lachen.
pi_195720596
twitter
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_195720616
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Pfft, iedereen weet dat Harris de eerste vrouwelijke President word. Een maand nadat Biden President wordt, in Februari 2021, word het 25e Amendement in werking gezet en wordt Harris gewoon President van de VS.

Dat niet weten, zeg.
Het zou mij niets verbazen, wel een absoluut dieptepunt voor het feminisme. Eindelijk een vrouwelijke president en ze heeft het dan gehaald over de rug van een oude zieke man zonder er zelf iets voor hoeven te doen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:11:47 #241
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720627
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen, wel een absoluut dieptepunt voor het feminisme. Eindelijk een vrouwelijke president en ze heeft het dan gehaald over de rug van een oude zieke man zonder er zelf iets voor hoeven te doen.
Yeh! BINGO! Feminisme was de enige die ik nog miste! Dank je!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195720629
Allemaal Indiase baardmannetjes en rode pilletjes op NPO 2 nu.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:12:07 #243
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720630
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:07 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dus?

quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gozer, federalisme houdt geen bail-out van bankroete staten in.
In het voorstel van het Witte Huis zitten maatregelen ter ondersteuning van lokale overheden, maar dat is niet hetzelfde als de bovenste zin.
De stimilus check, deze onderhandelingen, gaan over de gewone man en vrouw. En er worden nu politieke agendapunten erbij gehaald.
Misselijkmakende politiek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195720677
https://nypost.com/2020/1(...)-deep-democrat-ties/


Is dit trouwens al voorbij gekomen? De volgende debat moderator blijkt weer eens een lievelingetje van de Democraten te zijn.
pi_195720680
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Pfft, iedereen weet dat Harris de eerste vrouwelijke President word. Een maand nadat Biden President wordt, in Februari 2021, word het 25e Amendement in werking gezet en wordt Harris gewoon President van de VS.

Dat niet weten, zeg.
Dat mag jij denken van mij, ik zal jou niet persoonlijk aanvallen om jouw gedachten gang, ik zou jou persoonlijk niet aanvallen omdat je Biden/Harris adoreert, ik zou jouw huis niet bekladden omdat je van Biden/Harris droomt, ik zal Biden/Harris supporters niet in hokjes plaatsen, ik zal de conspiracy theories over Trump niet aanvechten wantja er wordt niks bewezen.

Ik zie liever Trump/Pence dan die 2 engerds persoonlijk, maar dat is wel duidelijk :P Maarja.. als je nu niet van Trump kan winnen ben je ook best wel een loser.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195720694
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
Pfft, iedereen weet dat Harris de eerste vrouwelijke President word. Een maand nadat Biden President wordt, in Februari 2021, word het 25e Amendement in werking gezet en wordt Harris gewoon President van de VS.

Dat niet weten, zeg.
Dat zou wel jammer zijn, een vrouwelijke president. Maar goed, het zal op een gegeven moment, met het toenemende feminisme, wel onvermijdelijk zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:17:41 #247
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720708
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:14 schreef Chivaz het volgende:
https://nypost.com/2020/1(...)-deep-democrat-ties/

Is dit trouwens al voorbij gekomen? De volgende debat moderator blijkt weer eens een lievelingetje van de Democraten te zijn.
Inclusief de beelden waarin ze een Democrat official van tevoren inlicht over welke vragen ze gaat stellen in het aankomende interview.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195720765
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Inclusief de beelden waarin ze een Democrat official van tevoren inlicht over welke vragen ze gaat stellen in het aankomende interview.
Onbegrijpelijk dat het team rond Trump dit toestaat. Ik hoop dat hij met zijn opening meteen even de vinger op de zere plek legt zodat het publiek weet wat ze kunnen verwachten.
pi_195720772
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Inclusief de beelden waarin ze een Democrat official van tevoren inlicht over welke vragen ze gaat stellen in het aankomende interview.
RIGGED
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:21:39 #250
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720777
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat het team rond Trump dit toestaat. Ik hoop dat hij met zijn opening meteen even de vinger op de zere plek legt zodat het publiek weet wat ze kunnen verwachten.
Wat, een schreeuwende jankbal die zich gedraagt als een kleuter? Ja, dat weten de Amerikanen wel nu :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195720804
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat, een schreeuwende jankbal die zich gedraagt als een kleuter? Ja, dat weten de Amerikanen wel nu :)
triest modje dit
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:24:22 #252
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195720806
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat het team rond Trump dit toestaat. Ik hoop dat hij met zijn opening meteen even de vinger op de zere plek legt zodat het publiek weet wat ze kunnen verwachten.
Het is natuurlijk wel een goede mogelijkheid om te laten zien hoe compleet absurd al die MSM figuren zijn met hun partijdigheid en vijandigheid. Trump moet alleen niet vergeten dat hij Biden in zijn door hemzelf gegraven graf moet laten slaapwandelen.

De bevolking is niet zo dom als de betweterige Democraten denken dat ze is.

Maar toch zou het eens een verademing zijn om een persoon als moderator te hebben die geen anti-Trumper is.
pi_195720819
Het is ook grappig om te zien dat mensen denken dat het over is met de Trump familie in de politiek indien Trump verslagen zal worden. In 2024 zal er een van de kinderen voor President gaan, natuurlijk helemaal als Trump herkozen wordt.

De Trump familie krijg je nu niet meer uit de Amerikaanse politiek, Eric Trump en Ivanka zullen beiden pogingen wagen. Trump JR is al te trollend bezig om denk ik een poging te wagen. Bij de andere 2 zie je dat niet direct terug, zeker niet bij Ivanka.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195720842
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:24 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een goede mogelijkheid om te laten zien hoe compleet absurd al die MSM figuren zijn met hun partijdigheid en vijandigheid. Trump moet alleen niet vergeten dat hij Biden in zijn door hemzelf gegraven graf moet laten slaapwandelen.

De bevolking is niet zo dom als de betweterige Democraten denken dat ze is.

Maar toch zou het eens een verademing zijn om een persoon als moderator te hebben die geen anti-Trumper is.
Ze moeten Joe Rogan als moderator hebben. Heeft Trump volgens mij ook nog voorgesteld zelfs. Donald Trump moet sowieso voor de verkiezingen nog een keer aanschuiven bij Joe Rogan _O_ Kanye komt wel binnenkort. Dat belooft ook een feest te worden.

Ze weten het al wel trouwens.

twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:27:04 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720856
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:24 schreef JanCees het volgende:

[..]

triest modje dit
Nee, hoor, ik ben eigenlijk een heel blij modje :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195720864
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ze moeten Joe Rogan als moderator hebben. Heeft Trump volgens mij ook nog voorgesteld zelfs. Donald Trump moet sowieso voor de verkiezingen nog een keer aanschuiven bij Joe Rogan _O_ Kanye komt wel binnenkort. Dat belooft ook een feest te worden.
Die met Kanye is aankomende vrijdag
pi_195720865
Grappig hoe de narratief is gegaan van Biden is dement en seniel en Trump gaat makkelijk debatten winnen naar *snotter snotter* Trump kan niet winnen want overal zijn die vermaledijde Democraten.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:28:58 #258
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720886
Winnen werd niet ingebracht alleen de achtergrond van de moderator.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195720896
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ze moeten Joe Rogan als moderator hebben. Heeft Trump volgens mij ook nog voorgesteld zelfs. Donald Trump moet sowieso voor de verkiezingen nog een keer aanschuiven bij Joe Rogan _O_ Kanye komt wel binnenkort. Dat belooft ook een feest te worden.

Ze weten het al wel trouwens.

[ twitter ]
Op zichzelf is op de foto gaan met Obama als WH correspondent niet zo raar
pi_195720935
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Grappig hoe de narratief is gegaan van Biden is dement en seniel en Trump gaat makkelijk debatten winnen naar *snotter snotter* Trump kan niet winnen want overal zijn die vermaledijde Democraten.
Helemaal niet? Trump is een koning in het hol van de leeuw, juist die democratische moderators eet hij levend op. Laat ze maar komen, iedereen kan zien en horen wat voor insteek die moderators hebben.

Hij heeft de eerste zeker niet verloren, en Pence maakte gehakt van Harris. Ja ik weet dat de polls dat niet laten zien. Maar iedereen zag het toch.

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

Op zichzelf is op de foto gaan met Obama als WH correspondent niet zo raar
Klopt, maar er zijn wel meedere dingen die haar kunnen beinvloeden.

twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:33:04 #261
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195720954
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:33:59 #262
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195720966
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Grappig hoe de narratief is gegaan van Biden is dement en seniel en Trump gaat makkelijk debatten winnen naar *snotter snotter* Trump kan niet winnen want overal zijn die vermaledijde Democraten.
Het narratief is geen constante bij "The Trump Army".

Elke keer bedenken ze weer wat nieuws, totdat ze te veel tegengas krijgen en de narratief niet meer houdbaar is. Dan zoeken ze een nieuwe tak om mee te slaan.

Als Trump verliest komende maand blijven ze geheid nog even hun onzin spuien. Gelukkig is het dan na een jaartje weer even stil, totdat de volgende verkiezingscyclus er weer aan komt, dan komen ze allemaal weer uit bubbels vertellen dat we allemaal onze ogen moeten openen en gehersenspoeld zijn door de "Mean"Stream Media.

Ik mag toch hopen dat we inderdaad die uitslag krijgen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:34:48 #263
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195720978
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Helemaal niet? Trump is een koning in het hol van de leeuw, juist die democratische moderators eet hij levend op. Laat ze maar komen, iedereen kan zien en horen wat voor insteek die moderators hebben.

Hij heeft de eerste zeker niet verloren, en Pence maakte gehakt van Harris. Ja ik weet dat de polls dat niet laten zien. Maar iedereen zag het toch.
Als de polls het niet laten zien dan zag iedereen het dus niet. Of is dat teveel logica in een post voor je? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195721214
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als de polls het niet laten zien dan zag iedereen het dus niet. Of is dat teveel logica in een post voor je? ;)
Nee ik ga niet weer de hele peiling discussie aan. Kijk rond op youtube en je ziet genoeg over het debat en hoe mensen er over denken. Iedereen zag dat "Silver Fox" Pence op een totaal ander niveau zat dan Harris. Waar Harris een klein jammerend kind was die continu in slachtoffer rol trok bleef Pence heer en meester.

Maar als je niet kijkt naar de andere kant of je daar niet in wil verdiepen zul je dat ook niet zien of horen. Moet toch heerlijk zijn om alles simpel vanaf 1 kant te bekijken. Alles wat voorgekauwd wordt maar voor lief nemen. Oh de polls zeggen dit, dus ik ga er vanuit dat het zo is en ik volg de mening van de polls, zonder enige eigen mening er over te hebben.

Ik zelf kijk vaak Biden filmpjes om te horen wat hij zegt en zijn standpunten zijn, maar tot op heden heb ik hem op niets positiefs kunnen betrappen behalve maar verwijzen richting Trump, zijn standpunten bestaan letterlijk uit "Trump doet dit, wij doen dat!!" Vaak is het bij Biden's filmpjes dat ik ze kijk voor het slapen, meestal is het paar minuten voordat ik dan weg ben.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:53:55 #265
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195721276
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee ik ga niet weer de hele peiling discussie aan. Kijk rond op youtube en je ziet genoeg over het debat en hoe mensen er over denken. Iedereen zag dat "Silver Fox" Pence van op een totaal ander niveau zat dan Harris. Waar Harris een klein jammerend kind was die continu in slachtoffer rol trok bleef Pence heer en meester.

Maar als je niet kijkt naar de andere kant of je daar niet in wil verdiepen zul je dat ook niet zien of horen. Moet toch heerlijk zijn om alles simpel vanaf 1 kant te bekijken. Alles wat voorgekauwd wordt maar voor lief nemen. Oh de polls zeggen dit, dus ik ga er vanuit dat het zo is en ik volg de mening van de polls, zonder enige eigen mening er over te hebben.

Ik zelf kijk vaak Biden filmpjes om te horen wat hij zegt en zijn standpunten zijn, maar tot op heden heb ik hem op niets positiefs kunnen betrappen behalve maar verwijzen richting Trump, zijn standpunten bestaan letterlijk uit "Trump doet dit, wij doen dat!!" Vaak is het bij Biden's filmpjes dat ik ze kijk voor het slapen, meestal is het paar minuten voordat ik dan weg ben.
Maar nogmaals, je statement klopte niet. Als iedereen het ziet dan zien de polls het ook. Je roept iets over Youtube alsof dat iets bewijst maar, verassend, dat doet het niet.
En als Biden zegt "Trump doet dit en wij doen dat" dan heeft hij dus wel standpunten, dat zeg je gewoon zelf.

Het is nogal tegenstrijdig wat je allemaal zegt, eigenlijk, in dezelfde post nota bene _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:56:26 #266
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195721312
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als de polls het niet laten zien dan zag iedereen het dus niet. Of is dat teveel logica in een post voor je? ;)
Maar das MSM, je weet toch dat die alleen maar door soros, Gates, Clinton goedgekeurd fakenews publiceren? Als die verhalen over pedofiele democratische politici met voorliefde voor pizza’s hebben ze ook tegengehouden tenslotte!
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 21:58:06 #267
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195721336
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar das MSM, je weet toch dat die alleen maar door soros, Gates, Clinton goedgekeurd fakenews publiceren? Als die verhalen over pedofiele democratische politici met voorliefde voor pizza’s hebben ze ook tegengehouden tenslotte!
Maar Youtube is toch eigendom van zo'n marxistisch tech bedrijf wat tegen Trump is? Dus hoe kan je daar dan de wijsheid en de waarheid vinden, vraag ik mij af?

Of zou dat opgezet zijn als een honeypot zodat ze Trump supporters in kaart kunnen brengen en registeren? Dat zou wel een mooie zet zijn ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:59:27 #268
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195721357
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar nogmaals, je statement klopte niet. Als iedereen het ziet dan zien de polls het ook. Je roept iets over Youtube alsof dat iets bewijst maar, verassend, dat doet het niet.
En als Biden zegt "Trump doet dit en wij doen dat" dan heeft hij dus wel standpunten, dat zeg je gewoon zelf.

Het is nogal tegenstrijdig wat je allemaal zegt, eigenlijk, in dezelfde post nota bene _O-
Ah de polls. Wist je dat Onafhankelijken en Republikeinen vergeleken met Democraten twee keer zo waarschijnlijk niet (geheel) eerlijk in polls zijn? En als men niet eerlijk is in de polls, dan klopt het statement "als iedereen het ziet dan zien de polls het ook" ook niet.

Maar goed, de les over de polls hebben bepaalde lieden nog lang niet geleerd. Die vreten alles wat ze voorgeschoteld krijgen zonder kritiek. Wat was het, slechts 4% van de zwarten zal op Trump stemmen? :')
pi_195721384
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar das MSM, je weet toch dat die alleen maar door soros, Gates, Clinton goedgekeurd fakenews publiceren? Als die verhalen over pedofiele democratische politici met voorliefde voor pizza’s hebben ze ook tegengehouden tenslotte!
Je zit er wel aardig mee of niet? damn jij hebt echt de meest trieste posts op heel fok bij elkaar. Vast weer huilen straks en conspiracy's maken over Trump als hij wederom de winst pakt.

Als we dit niveautje weer opgaan. En het mag ook nog allemaal hier. :O De Biden lovers van /pol moeten allemaal hier heen omdat ze zich vervelen in de circlejerk die ze zelf creëren..
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:03:10 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195721419
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je zit er wel aardig mee of niet? damn jij hebt echt de meest trieste posts op heel fok bij elkaar. Vast weer huilen straks en conspiracy's maken over Trump als hij wederom de winst pakt.

Als we dit niveautje weer opgaan. En het mag ook nog allemaal hier. :O
Het mag allemaal hier omdat JIJ dat specifiek wilde. Dus nu niet gaan zeiken, he? Er is aangeboden dit een safe space te maken en dat wees JIJ specifiek af.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195721449
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het mag allemaal hier omdat JIJ dat specifiek wilde. Dus nu niet gaan zeiken, he? Er is aangeboden dit een safe space te maken en dat wees JIJ specifiek af.
Ik ben hier geen moderator en hoef niks te bepalen en wil dat zeker ook niet doen, maar het lame getroll van users zoals mxvici is gewoon saai. Ik zit ook niet continue Biden's aanranding filmpjes hier op fok te posten of weet ik het wat. Die gast kan gewoon niet serieus posten.

Continu dit soort posts
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2 < doods verwensing
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2 Als die discussies verliest of ziet verliezen "Ja maar Hillary"

[ Bericht 6% gewijzigd door epicbeardman op 18-10-2020 22:12:22 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:09:46 #272
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195721521
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik ben hier geen moderator en hoef niks te bepalen en wil dat zeker ook niet doen, maar het lame getroll van users zoals mxvici of hoe die drol ook heet is gewoon saai. Ik zit ook niet continue Biden's aanranding filmpjes hier op fok te posten of weet ik het wat. Die gast kan gewoon niet serieus posten.
Bekijk het positief. Als al die bijzonder rare posts blijven staan, laat het anderen enkel zien hoe ver van de realiteit de Linksen staan. Hun gebrek aan intelligentie, logica en fatsoen, perfect geëtaleerd. Als iedere "onfatsoenlijke" post van "onze kant" wordt verwijderd, is de gemiddelde post van "onze kant" "normaal" en "fatsoenlijk".
pi_195721537
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar Youtube is toch eigendom van zo'n marxistisch tech bedrijf wat tegen Trump is? Dus hoe kan je daar dan de wijsheid en de waarheid vinden, vraag ik mij af?

Of zou dat opgezet zijn als een honeypot zodat ze Trump supporters in kaart kunnen brengen en registeren? Dat zou wel een mooie zet zijn ;)
Net nog een hele uitzending van Lubach over complotgekkies van het type dat hier ook rondloopt en hoe die ironisch genoeg slaafs laten leiden door de algoritmen van de giganten uit Silicon Valley.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:11:17 #274
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195721545
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik ben hier geen moderator en hoef niks te bepalen en wil dat zeker ook niet doen, maar het lame getroll van users zoals mxvici of hoe die drol ook heet is gewoon saai. Ik zit ook niet continue Biden's aanranding filmpjes hier op fok te posten of weet ik het wat. Die gast kan gewoon niet serieus posten.
Dan mag je hem gewoon negeren, verder is alleen de policy hier van kracht dus laat de persoonlijke aanvallen maar gewoon achterwege.

De policy zegt ook dat alle meningen prima zijn en dat we niet modden op meningen, er zijn hier geen regels specifiek verder en je mag zoveel onzin filmpjes posten wat je wil. Leef je uit, doe lekker gek.

Er is jou een aanbod gedaan door een moderator en in eerste instantie wilde je dat dit een safe space voor Trump fans zou worden en daarna weer niet, ik heb dat onderwerp persoonlijk bij de FA's neergelegd, jouw latere intrekking van dat verzoek heb ik ook vermeld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:14:47 #275
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195721605
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef epicbeardman het volgende:

Continu dit soort posts
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2 < doods verwensing
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2 Als die discussies verliest of ziet verliezen "Ja maar Hillary"
Een overtreding van de policy, de middelste, genote en weggehaald. Zoals het hoort dus.

Hij mag gewoon zijn mening posten, jij mag hem negeren of antwoorden. Jouw keuze.

En verder is dit onderwerp nu in topic klaar, je kunt klachten in FB deponeren, niet in het topic.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195721653
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er is jou een aanbod gedaan door een moderator en in eerste instantie wilde je dat dit een safe space voor Trump fans zou worden en daarna weer niet, ik heb dat onderwerp persoonlijk bij de FA's neergelegd, jouw latere intrekking van dat verzoek heb ik ook vermeld.
Ik moet wel denken aan de gezondheid van de medefokkers, wij zijn hier al niet met veel. Als er een safespace zou zijn voor Trumpers only zoals ik dan ben ik bang dat mensen hen frustratie niet kunnen uiten op de Trump "aanhang" wellicht medische problemen ontstaan. Het laten koken van bloed of erger wil ik ook niet op mijn geweten hebben.

Ik moet toegeven dat het mij altijd gewoon verbaasd hoeveel opgekropte woede er in sommige posts zit, over een toneelstuk/comedyshow genaamd de Amerikaanse Verkiezingen. Mensen nemen het zo serieus. Ik schiet juist vaak in de lach bij dat soort posts, want ze laten zich gewoon zelf kennen.

Net zoals al die bozen op Ice Cube die hem betichten van Uncle Tom zijn of dat hij niet meer Zwart is. De aversie die er tegen Trump is gewoon extreem lachwekkend als je het van objectief standpunt bekijkt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195721959
twitter


Dat Trump überhaupt nog naar Californië gaat is wel netjes, denk niet dat hij enige kans heeft daar. (newport is aardig republikeins en weegt niks tegenover LA en San Francisco.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:38:30 #278
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195722040
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je zit er wel aardig mee of niet? damn jij hebt echt de meest trieste posts op heel fok bij elkaar. Vast weer huilen straks en conspiracy's maken over Trump als hij wederom de winst pakt.

Als we dit niveautje weer opgaan. En het mag ook nog allemaal hier. :O De Biden lovers van /pol moeten allemaal hier heen omdat ze zich vervelen in de circlejerk die ze zelf creëren..
Knul toch. Nee hoor er is geen samenzwering nodig om trump te laten winnen. Het systeem in de VS is corrupt genoeg daarvoor. Geen verdienste en niet de schuld van trump, hij is alleen wel aan de macht dankzij die corruptie.

Ik verbaas mij over en vermaak me met jullie domheid. Meer niet hoor. Jullie dwepen met een charlatan een amateur. En waarom? Omdat hij tegen is. Niet meer niet minder. Waartegen dan? Tja dan komt er continue een brei aan klinkklare onzin.

De onzin over MSM, over andere politici, over zogenaamde resultaten die helemaal geen resultaten zijn. Proberen we het dan over inhoud, over feiten dus te hebben, dan stopt het, want dan wordt het lastig. Want de feiten zijn niet mals. Nu al op twee na de slechtste president ooit. Das op zich best knap.
pi_195722088
Wat me wel opvalt na 4 jaar Trump is dat er bij zonder veel commentaar is dat 'men' 'tegen' hem is. 'De media' is tegen Trump. 'Big tech' is tegen Trump. 'Artiesten/celebrities' zijn tegen Trump. 'Moderate republikeinen' zijn tegen Trump. 'De inlichtingendiensten' zijn tegen Trump. 'De experts' op het gebied van wetgeving, klimaat en gezondheid zijn tegen Trump. Iedereen lijkt 'tegen' Trump te zijn.

Het zijn allemaal nogal vage veralgemeniseringen om alle kritiek maar te kunnen plaatsen, counteren en, meestal, negeren.

Maar misschien he? Heel misschien gaat hier de regel op van de zouteloze US sitcom als er zoveel kritiek is: it's not all 'them'. It's you.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:47:17 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195722165
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Dat Trump überhaupt nog naar Californië gaat is wel netjes, denk niet dat hij enige kans heeft daar. (newport is aardig republikeins en weegt niks tegenover LA en San Francisco.
Da's wel weer een rocket scientist die je retweet, he? Newport Peach? _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195722192
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
Wat me wel opvalt na 4 jaar Trump is dat er bij zonder veel commentaar is dat 'men' 'tegen' hem is. 'De media' is tegen Trump. 'Big tech' is tegen Trump. 'Artiesten/celebrities' zijn tegen Trump. 'Moderate republikeinen' zijn tegen Trump. 'De inlichtingendiensten' zijn tegen Trump. 'De experts' op het gebied van wetgeving, klimaat en gezondheid zijn tegen Trump.

Het zijn allemaal nogal vage veralgemeniseringen om alle kritiek maar te kunnen plaatsen, counteren en, meestal, negeren.

Maar misschien he? Heel misschien gaat hier de regel op van de zouteloze US sitcom: it's not all 'them'. It's you.

Vergeet ook niet zijn voormalige ministers en medewerkers die kennelijk zuur zouden zijn of vol haat zouden zitten. Voormalig topman Exxon die wat vindt? Haat, natuurlijk. Wat een rare manier van denken, maar ze moeten iets om hun wereldbeeld overeind te houden.
pi_195722247
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
Wat me wel opvalt na 4 jaar Trump is dat er bij zonder veel commentaar is dat 'men' 'tegen' hem is. 'De media' is tegen Trump. 'Big tech' is tegen Trump. 'Artiesten/celebrities' zijn tegen Trump. 'Moderate republikeinen' zijn tegen Trump. 'De inlichtingendiensten' zijn tegen Trump. 'De experts' op het gebied van wetgeving, klimaat en gezondheid zijn tegen Trump. Iedereen lijkt 'tegen' Trump te zijn.

Het zijn allemaal nogal vage veralgemeniseringen om alle kritiek maar te kunnen plaatsen, counteren en, meestal, negeren.

Maar misschien he? Heel misschien gaat hier de regel op van de zouteloze US sitcom als er zoveel kritiek is: it's not all 'them'. It's you.
Ik zie het ook meer als een bredere trend binnen populistisch rechts. Je hoort altijd maar dat een Trump of Baudet zulke vreselijk kritische vragen krijgt, in tegenstelling tot een Biden of Rutte, maar dat is vooral omdat een Rutte oneindig veel vaardiger is in het omgaan met kritische vragen dan een Baudet of Trump. Voor hen is het ook de truc om het "iedereen is tegen ons"-beeld in stand te houden, want daar teren ze op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195722368
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Knul toch. Nee hoor er is geen samenzwering nodig om trump te laten winnen. Het systeem in de VS is corrupt genoeg daarvoor. Geen verdienste en niet de schuld van trump, hij is alleen wel aan de macht dankzij die corruptie.

Ik verbaas mij over en vermaak me met jullie domheid. Meer niet hoor. Jullie dwepen met een charlatan een amateur. En waarom? Omdat hij tegen is. Niet meer niet minder. Waartegen dan? Tja dan komt er continue een brei aan klinkklare onzin.

De onzin over MSM, over andere politici, over zogenaamde resultaten die helemaal geen resultaten zijn. Proberen we het dan over inhoud, over feiten dus te hebben, dan stopt het, want dan wordt het lastig. Want de feiten zijn niet mals. Nu al op twee na de slechtste president ooit. Das op zich best knap.
Tja wat moet ik hier op zeggen, zo te zien heb je al een oordeel gemaakt dus dan snap ik sowieso niet waarom je nog überhaupt in dit soort topics reageert, jij mag mij dom vinden omdat ik Trump liever zie dan Biden als President, ik slaap er niet minder om. Let wel op dat dit stuk juist het vermoedelijke breekpunt is geweest in 2016, waar Hillary "Trump" stemmers deplorables noemde. Ik zie waar dit vandaan komt natuurlijk want je ziet het in Nederland ook terug, als je PVV/FvD stemt ben je dom en een neonazi.
En dat op twee na slechtste president heb ik je ook echt al 100 keer horen zeggen, ook zoiets nietszeggend.

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het ook meer als een bredere trend binnen populistisch rechts. Je hoort altijd maar dat een Trump of Baudet zulke vreselijk kritische vragen krijgt, in tegenstelling tot een Biden of Rutte, maar dat is vooral omdat een Rutte oneindig veel vaardiger is in het omgaan met kritische vragen dan een Baudet of Trump. Voor hen is het ook de truc om het "iedereen is tegen ons"-beeld in stand te houden, want daar teren ze op.
Krijgen Hugo en Rutte dan kritische vragen tijdens hen persconferenties over corona? Het is wel duidelijk dat Biden een stuk minder kritische vragen krijgt dan Trump.

En dat iedereen zich uitspreekt tegen Trump maar dat geen echte impact heeft moet je je ook echt gaan afvragen hoeveel invloed die "prominente" republikeinen of celebs hebben zoals Cardi B en The Rock. Bied het meeste bij acteurs en ze doen hen best voor je.

Het feit dat Trump bij niemand om endorsement vraagt of bij B acteurs zegt wel genoeg. Elke dag is er wel weer iemand anders die zich moet uitspreken of hiervoor betaald krijgt tegen Trump, het gaat bij velen oor in en oor uit. Wie zal het morgen zijn? 50cent? katy perry? grumpycat?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195722469


Hoofdrol!! Omdat Harris niets in te brengen had.
Hoofdrol voor vlieg in debat tussen Pence en Harris
Pence is een tijdreiziger _O-

Met zulke nieuwsberichten weet je dat Pence daadwerkelijk won tijdens de debatten, zie ook het filmpje :9
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195722501
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het ook meer als een bredere trend binnen populistisch rechts. Je hoort altijd maar dat een Trump of Baudet zulke vreselijk kritische vragen krijgt, in tegenstelling tot een Biden of Rutte, maar dat is vooral omdat een Rutte oneindig veel vaardiger is in het omgaan met kritische vragen dan een Baudet of Trump. Voor hen is het ook de truc om het "iedereen is tegen ons"-beeld in stand te houden, want daar teren ze op.
Dit onder andere. Als kritiek op beleid per definitie kritiek op de person is. Heel fascinerend wel :P

Maar vragen afdoen als te kritisch, terwijl die vragen just opgeroepen worden nav het beleid dat je voert en/of voor staat is gewoon je verantwoordelijkheid ontlopen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195722547
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Krijgen Hugo en Rutte dan kritische vragen tijdens hen persconferenties over corona? Het is wel duidelijk dat Biden een stuk minder kritische vragen krijgt dan Trump.
Wat zegt het over jou dat je de mogelijkheid dat dat aan Trump ligt volledig uitsluit?
pi_195722581
En voor alle Trump aanhangers hier, hebben jullie nou nooit het idee dat experts op het gebied van (internationale) veiligheid, economie, wetgeving, klimaat enzovoorts, als ze weer eens zeggen 'wat de president zegt klopt niet' iets van, 'misschien hebben ze wel een punt'?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:15:43 #288
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195722651
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:11 schreef Barbusse het volgende:
En voor alle Trump aanhangers hier, hebben jullie nou nooit het idee dat experts op het gebied van (internationale) veiligheid, economie, wetgeving, klimaat enzovoorts, als ze weer eens zeggen 'wat de president zegt klopt niet' iets van, 'misschien hebben ze wel een punt'?
Experts? Doe eens niet zo gek, ze hebben toch zeker een mening ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195722674
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Experts? Doe eens niet zo gek, ze hebben toch zeker een mening ;)
Ik heb ook wel eens ergens een mening over. Maakt het nog geen feit :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195722677
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:11 schreef Barbusse het volgende:
En voor alle Trump aanhangers hier, hebben jullie nou nooit het idee dat experts op het gebied van (internationale) veiligheid, economie, wetgeving, klimaat enzovoorts, als ze weer eens zeggen 'wat de president zegt klopt niet' iets van, 'misschien hebben ze wel een punt'?
Kunnen die experts wel zeggen maar ze doen hun eigen onderzoek wel op Facebook :)
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:19:21 #291
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195722696
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Kunnen die experts wel zeggen maar ze doen hun eigen onderzoek wel op Facebook :)
Twitter, he, Twitter. Daar is de waarheid te vinden. Zelfs in Newport Peach (Er bestaat geen plaats met die naam)

Of Youtube. Of Facebook. Wel toevallig allemaal eigendom van de zo verfoeide linkse elite, dat wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195722759
Mja, misschien dat de Trump aanhangers in willen gaan op de vraag.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195722762
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat zegt het over jou dat je de mogelijkheid dat dat aan Trump ligt volledig uitsluit?
Ik geloof ook zeker wel dat Trump soms misstapjes maakt, maar dat zal elke President doen. Wellicht moet je Trump begrijpen om hem te kunnen steunen. Hij is een showman op twitter en op rally's en zijn publiekelijke optredens die geen blad voor de mond heeft, ja ok ik begrijp dat al zijn uitspraken niet zo tactisch en vaak voer zijn voor diegene die hem niet mogen, dat is juist zijn kracht. Hij gooit continu een hengel uit waar veel op gehapt wordt. Hier hou je van of niet, dit neem je serieus of niet.

Hoewel je het in twijfel kan trekken dat het kinderachtig is en hij ook zeker in mijn optiek erg denigrerend en aanvallend is tegen over zijn tegenstander. Heeft hij hier natuurlijk al sinds dat hij bekend maakte dat hij president zou worden mee te maken gehad. Elke aantijging die bestaat is naar zijn kop gegooid. Dus aan de ene kant snap ik het ook nog wel dat hij zo extreem is met uitspraken.

Waar de Trump haters elke zin of tweet onder een vergrootglas leggen, zullen Trump fans hen schouders ophalen bij veel uitspraken, want die weten toch wel hoe Trump in elkaar zit, het is een hond die veel blaft maar niet bijt. Als hij wederom zou winnen is het natuurlijk een middelvinger in het gezicht van alle elite politici en experts die hem al jaren afkeuren.

Verder hou ik niet van celebs of wie dan ook die mij gaan vertellen op wie ik moet stemmen, als hier Famke Louise zegt je moet op Rutte stemmen, dan denk ik daag Famke.

Vanaf dag 1 zaten ze hem uit te lachen, en wie het laatst lacht..

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Twitter, he, Twitter. Daar is de waarheid te vinden. Zelfs in Newport Peach (Er bestaat geen plaats met die naam)

Of Youtube. Of Facebook. Wel toevallig allemaal eigendom van de zo verfoeide linkse elite, dat wel.
Goh hij maakt een typ foutje. het is newport beach, ooit wel eens geweest? heel mooi daar.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:27:14 #294
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195722819
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:23 schreef epicbeardman het volgende:

Goh hij maakt een typ foutje. het is newport beach, ooit wel eens geweest? heel mooi daar.
Ja, ik ben er geweest, ik prefereer Coronado bij San Diego, net even wat warmer daar :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195722979
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik geloof ook zeker wel dat Trump soms misstapjes maakt,
Ja, je gelooft dat Trump soms misstapJES maakt, dat is alles wat je gelooft?
Geloof je ook in eenhoorns en zeemeerminnen?
pi_195723003
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Elke aantijging die bestaat is naar zijn kop gegooid.
Elke aantijging die bestaat, heeft hij naar de kop van zijn voorganger gegooid.
Maar nu hij ermee geconfronteerd wordt dat hij die grote bek nooit heeft kunnen waarmaken loopt hij te huilen als een klein kind. Is dat die sterke leider die zijn fanclub in hem ziet?
pi_195723053
Aah het out of context zinnetjes quoten is ook weer begonnen.

https://en.wikipedia.org/(...)ration_controversies dit soort schandalen heeft Trump niet op zich. En ja het is Obama maar het is eerlijk om Presidenten naast elkaar te leggen, kijk naar mxvi die continue zijn lijstje aanhaalt van 2de slechtste president ooit.

Trump zijn onhandige uitspraken e.d zijn dan inderdaad misstapjes.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195723082
Dit soort dingen wil niemand horen.

https://www.latimes.com/p(...)undraiser-california

quote:
Catrina Magana, a 34-year-old construction company estimator from Fullerton, said she noticed her paycheck increase as a result of Trump’s tax cut bill and she approved of what he’s done for legal immigrants. Her grandparents immigrated to the U.S. legally from Mexico.

“I feel like he’s the best choice,” she said. “Most people who are not Trump supporters — they see me and they’re like, ‘Why are you voting for Trump?’”
Maar Trump is toch een Mexicanen hater die immigratie blokkeert? huuh heeft de MSM mij dan toch op verkeerd been gezet? :7
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195723284
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:47 schreef epicbeardman het volgende:
Dit soort dingen wil niemand horen.

https://www.latimes.com/p(...)undraiser-california
[..]

Maar Trump is toch een Mexicanen hater die immigratie blokkeert? huuh heeft de MSM mij dan toch op verkeerd been gezet? :7
Eén anekdote zegt niet zo veel, dat begrijp je toch ook wel?

Ook uit de LA Times:

Trump’s immigration changes will affect California long after he’s gone

quote:
Trump's more than 400 executive actions to restrict immigration have had an outsized impact on the Golden State.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195723322
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:47 schreef epicbeardman het volgende:
Dit soort dingen wil niemand horen.

https://www.latimes.com/p(...)undraiser-california
[..]

Maar Trump is toch een Mexicanen hater die immigratie blokkeert? huuh heeft de MSM mij dan toch op verkeerd been gezet? :7
Zo hallo hee een hele immigrant die het eens is met Trump dat ik dit nog mag meemaken
pi_195723404
quote:
6s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eén anekdote zegt niet zo veel, dat begrijp je toch ook wel?

Ook uit de LA Times:

Trump’s immigration changes will affect California long after he’s gone
[..]

Ipv veel immigranten binnen te halen kunnen ze beter wat doen aan de 30+miljoen mensen die niet kunnen lezen in Amerika.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')