abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195721653
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er is jou een aanbod gedaan door een moderator en in eerste instantie wilde je dat dit een safe space voor Trump fans zou worden en daarna weer niet, ik heb dat onderwerp persoonlijk bij de FA's neergelegd, jouw latere intrekking van dat verzoek heb ik ook vermeld.
Ik moet wel denken aan de gezondheid van de medefokkers, wij zijn hier al niet met veel. Als er een safespace zou zijn voor Trumpers only zoals ik dan ben ik bang dat mensen hen frustratie niet kunnen uiten op de Trump "aanhang" wellicht medische problemen ontstaan. Het laten koken van bloed of erger wil ik ook niet op mijn geweten hebben.

Ik moet toegeven dat het mij altijd gewoon verbaasd hoeveel opgekropte woede er in sommige posts zit, over een toneelstuk/comedyshow genaamd de Amerikaanse Verkiezingen. Mensen nemen het zo serieus. Ik schiet juist vaak in de lach bij dat soort posts, want ze laten zich gewoon zelf kennen.

Net zoals al die bozen op Ice Cube die hem betichten van Uncle Tom zijn of dat hij niet meer Zwart is. De aversie die er tegen Trump is gewoon extreem lachwekkend als je het van objectief standpunt bekijkt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195721959
twitter

Dat Trump überhaupt nog naar Californië gaat is wel netjes, denk niet dat hij enige kans heeft daar. (newport is aardig republikeins en weegt niks tegenover LA en San Francisco.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:38:30 #278
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195722040
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Je zit er wel aardig mee of niet? damn jij hebt echt de meest trieste posts op heel fok bij elkaar. Vast weer huilen straks en conspiracy's maken over Trump als hij wederom de winst pakt.

Als we dit niveautje weer opgaan. En het mag ook nog allemaal hier. :O De Biden lovers van /pol moeten allemaal hier heen omdat ze zich vervelen in de circlejerk die ze zelf creëren..
Knul toch. Nee hoor er is geen samenzwering nodig om trump te laten winnen. Het systeem in de VS is corrupt genoeg daarvoor. Geen verdienste en niet de schuld van trump, hij is alleen wel aan de macht dankzij die corruptie.

Ik verbaas mij over en vermaak me met jullie domheid. Meer niet hoor. Jullie dwepen met een charlatan een amateur. En waarom? Omdat hij tegen is. Niet meer niet minder. Waartegen dan? Tja dan komt er continue een brei aan klinkklare onzin.

De onzin over MSM, over andere politici, over zogenaamde resultaten die helemaal geen resultaten zijn. Proberen we het dan over inhoud, over feiten dus te hebben, dan stopt het, want dan wordt het lastig. Want de feiten zijn niet mals. Nu al op twee na de slechtste president ooit. Das op zich best knap.
pi_195722088
Wat me wel opvalt na 4 jaar Trump is dat er bij zonder veel commentaar is dat 'men' 'tegen' hem is. 'De media' is tegen Trump. 'Big tech' is tegen Trump. 'Artiesten/celebrities' zijn tegen Trump. 'Moderate republikeinen' zijn tegen Trump. 'De inlichtingendiensten' zijn tegen Trump. 'De experts' op het gebied van wetgeving, klimaat en gezondheid zijn tegen Trump. Iedereen lijkt 'tegen' Trump te zijn.

Het zijn allemaal nogal vage veralgemeniseringen om alle kritiek maar te kunnen plaatsen, counteren en, meestal, negeren.

Maar misschien he? Heel misschien gaat hier de regel op van de zouteloze US sitcom als er zoveel kritiek is: it's not all 'them'. It's you.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195722165
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Dat Trump überhaupt nog naar Californië gaat is wel netjes, denk niet dat hij enige kans heeft daar. (newport is aardig republikeins en weegt niks tegenover LA en San Francisco.
Da's wel weer een rocket scientist die je retweet, he? Newport Peach? _O-
pi_195722192
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
Wat me wel opvalt na 4 jaar Trump is dat er bij zonder veel commentaar is dat 'men' 'tegen' hem is. 'De media' is tegen Trump. 'Big tech' is tegen Trump. 'Artiesten/celebrities' zijn tegen Trump. 'Moderate republikeinen' zijn tegen Trump. 'De inlichtingendiensten' zijn tegen Trump. 'De experts' op het gebied van wetgeving, klimaat en gezondheid zijn tegen Trump.

Het zijn allemaal nogal vage veralgemeniseringen om alle kritiek maar te kunnen plaatsen, counteren en, meestal, negeren.

Maar misschien he? Heel misschien gaat hier de regel op van de zouteloze US sitcom: it's not all 'them'. It's you.

Vergeet ook niet zijn voormalige ministers en medewerkers die kennelijk zuur zouden zijn of vol haat zouden zitten. Voormalig topman Exxon die wat vindt? Haat, natuurlijk. Wat een rare manier van denken, maar ze moeten iets om hun wereldbeeld overeind te houden.
pi_195722247
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:42 schreef Barbusse het volgende:
Wat me wel opvalt na 4 jaar Trump is dat er bij zonder veel commentaar is dat 'men' 'tegen' hem is. 'De media' is tegen Trump. 'Big tech' is tegen Trump. 'Artiesten/celebrities' zijn tegen Trump. 'Moderate republikeinen' zijn tegen Trump. 'De inlichtingendiensten' zijn tegen Trump. 'De experts' op het gebied van wetgeving, klimaat en gezondheid zijn tegen Trump. Iedereen lijkt 'tegen' Trump te zijn.

Maar misschien he? Heel misschien gaat hier de regel op van de zouteloze US sitcom als er zoveel kritiek is: it's not all 'them'. It's you.
Ik zie het ook meer als een bredere trend binnen populistisch rechts. Je hoort altijd maar dat een Trump of Baudet zulke vreselijk kritische vragen krijgt, in tegenstelling tot een Biden of Rutte, maar dat is vooral omdat een Rutte oneindig veel vaardiger is in het omgaan met kritische vragen dan een Baudet of Trump. Voor hen is het ook de truc om het "iedereen is tegen ons"-beeld in stand te houden, want daar teren ze op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195722368
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Knul toch. Nee hoor er is geen samenzwering nodig om trump te laten winnen. Het systeem in de VS is corrupt genoeg daarvoor. Geen verdienste en niet de schuld van trump, hij is alleen wel aan de macht dankzij die corruptie.

Ik verbaas mij over en vermaak me met jullie domheid. Meer niet hoor. Jullie dwepen met een charlatan een amateur. En waarom? Omdat hij tegen is. Niet meer niet minder. Waartegen dan? Tja dan komt er continue een brei aan klinkklare onzin.

De onzin over MSM, over andere politici, over zogenaamde resultaten die helemaal geen resultaten zijn. Proberen we het dan over inhoud, over feiten dus te hebben, dan stopt het, want dan wordt het lastig. Want de feiten zijn niet mals. Nu al op twee na de slechtste president ooit. Das op zich best knap.
Tja wat moet ik hier op zeggen, zo te zien heb je al een oordeel gemaakt dus dan snap ik sowieso niet waarom je nog überhaupt in dit soort topics reageert, jij mag mij dom vinden omdat ik Trump liever zie dan Biden als President, ik slaap er niet minder om. Let wel op dat dit stuk juist het vermoedelijke breekpunt is geweest in 2016, waar Hillary "Trump" stemmers deplorables noemde. Ik zie waar dit vandaan komt natuurlijk want je ziet het in Nederland ook terug, als je PVV/FvD stemt ben je dom en een neonazi.
En dat op twee na slechtste president heb ik je ook echt al 100 keer horen zeggen, ook zoiets nietszeggend.

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie het ook meer als een bredere trend binnen populistisch rechts. Je hoort altijd maar dat een Trump of Baudet zulke vreselijk kritische vragen krijgt, in tegenstelling tot een Biden of Rutte, maar dat is vooral omdat een Rutte oneindig veel vaardiger is in het omgaan met kritische vragen dan een Baudet of Trump. Voor hen is het ook de truc om het "iedereen is tegen ons"-beeld in stand te houden, want daar teren ze op.
Krijgen Hugo en Rutte dan kritische vragen tijdens hen persconferenties over corona? Het is wel duidelijk dat Biden een stuk minder kritische vragen krijgt dan Trump.

En dat iedereen zich uitspreekt tegen Trump maar dat geen echte impact heeft moet je je ook echt gaan afvragen hoeveel invloed die "prominente" republikeinen of celebs hebben zoals Cardi B en The Rock. Bied het meeste bij acteurs en ze doen hen best voor je.

Het feit dat Trump bij niemand om endorsement vraagt of bij B acteurs zegt wel genoeg. Elke dag is er wel weer iemand anders die zich moet uitspreken of hiervoor betaald krijgt tegen Trump, het gaat bij velen oor in en oor uit. Wie zal het morgen zijn? 50cent? katy perry? grumpycat?
pi_195722469

Hoofdrol!! Omdat Harris niets in te brengen had.
Hoofdrol voor vlieg in debat tussen Pence en Harris
Pence is een tijdreiziger _O-

Met zulke nieuwsberichten weet je dat Pence daadwerkelijk won tijdens de debatten, zie ook het filmpje :9
pi_195722501
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit onder andere. Als kritiek op beleid per definitie kritiek op de person is. Heel fascinerend wel :P

Maar vragen afdoen als te kritisch, terwijl die vragen just opgeroepen worden nav het beleid dat je voert en/of voor staat is gewoon je verantwoordelijkheid ontlopen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195722547
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Krijgen Hugo en Rutte dan kritische vragen tijdens hen persconferenties over corona? Het is wel duidelijk dat Biden een stuk minder kritische vragen krijgt dan Trump.
Wat zegt het over jou dat je de mogelijkheid dat dat aan Trump ligt volledig uitsluit?
pi_195722581
En voor alle Trump aanhangers hier, hebben jullie nou nooit het idee dat experts op het gebied van (internationale) veiligheid, economie, wetgeving, klimaat enzovoorts, als ze weer eens zeggen 'wat de president zegt klopt niet' iets van, 'misschien hebben ze wel een punt'?
pi_195722651
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:11 schreef Barbusse het volgende:
En voor alle Trump aanhangers hier, hebben jullie nou nooit het idee dat experts op het gebied van (internationale) veiligheid, economie, wetgeving, klimaat enzovoorts, als ze weer eens zeggen 'wat de president zegt klopt niet' iets van, 'misschien hebben ze wel een punt'?
Experts? Doe eens niet zo gek, ze hebben toch zeker een mening ;)
pi_195722674
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Experts? Doe eens niet zo gek, ze hebben toch zeker een mening ;)
Ik heb ook wel eens ergens een mening over. Maakt het nog geen feit :P
pi_195722677
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen die experts wel zeggen maar ze doen hun eigen onderzoek wel op Facebook :)
pi_195722696
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Kunnen die experts wel zeggen maar ze doen hun eigen onderzoek wel op Facebook :)
Twitter, he, Twitter. Daar is de waarheid te vinden. Zelfs in Newport Peach (Er bestaat geen plaats met die naam)

Of Youtube. Of Facebook. Wel toevallig allemaal eigendom van de zo verfoeide linkse elite, dat wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2020 23:20:06 ]
pi_195722759
Mja, misschien dat de Trump aanhangers in willen gaan op de vraag.
pi_195722762
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat zegt het over jou dat je de mogelijkheid dat dat aan Trump ligt volledig uitsluit?
Ik geloof ook zeker wel dat Trump soms misstapjes maakt, maar dat zal elke President doen. Wellicht moet je Trump begrijpen om hem te kunnen steunen. Hij is een showman op twitter en op rally's en zijn publiekelijke optredens die geen blad voor de mond heeft, ja ok ik begrijp dat al zijn uitspraken niet zo tactisch en vaak voer zijn voor diegene die hem niet mogen, dat is juist zijn kracht. Hij gooit continu een hengel uit waar veel op gehapt wordt. Hier hou je van of niet, dit neem je serieus of niet.

Hoewel je het in twijfel kan trekken dat het kinderachtig is en hij ook zeker in mijn optiek erg denigrerend en aanvallend is tegen over zijn tegenstander. Heeft hij hier natuurlijk al sinds dat hij bekend maakte dat hij president zou worden mee te maken gehad. Elke aantijging die bestaat is naar zijn kop gegooid. Dus aan de ene kant snap ik het ook nog wel dat hij zo extreem is met uitspraken.

Waar de Trump haters elke zin of tweet onder een vergrootglas leggen, zullen Trump fans hen schouders ophalen bij veel uitspraken, want die weten toch wel hoe Trump in elkaar zit, het is een hond die veel blaft maar niet bijt. Als hij wederom zou winnen is het natuurlijk een middelvinger in het gezicht van alle elite politici en experts die hem al jaren afkeuren.

Verder hou ik niet van celebs of wie dan ook die mij gaan vertellen op wie ik moet stemmen, als hier Famke Louise zegt je moet op Rutte stemmen, dan denk ik daag Famke.

Vanaf dag 1 zaten ze hem uit te lachen, en wie het laatst lacht..

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Twitter, he, Twitter. Daar is de waarheid te vinden. Zelfs in Newport Peach (Er bestaat geen plaats met die naam)

Of Youtube. Of Facebook. Wel toevallig allemaal eigendom van de zo verfoeide linkse elite, dat wel.
Goh hij maakt een typ foutje. het is newport beach, ooit wel eens geweest? heel mooi daar.
pi_195722819
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:23 schreef epicbeardman het volgende:

Goh hij maakt een typ foutje. het is newport beach, ooit wel eens geweest? heel mooi daar.
Ja, ik ben er geweest, ik prefereer Coronado bij San Diego, net even wat warmer daar :)
pi_195722979
quote:

[..]

Ik geloof ook zeker wel dat Trump soms misstapjes maakt,
Ja, je gelooft dat Trump soms misstapJES maakt, dat is alles wat je gelooft?
Geloof je ook in eenhoorns en zeemeerminnen?
pi_195723003
quote:

[..]

Elke aantijging die bestaat is naar zijn kop gegooid.
Elke aantijging die bestaat, heeft hij naar de kop van zijn voorganger gegooid.
Maar nu hij ermee geconfronteerd wordt dat hij die grote bek nooit heeft kunnen waarmaken loopt hij te huilen als een klein kind. Is dat die sterke leider die zijn fanclub in hem ziet?
pi_195723053
Aah het out of context zinnetjes quoten is ook weer begonnen.

https://en.wikipedia.org/(...)ration_controversies dit soort schandalen heeft Trump niet op zich. En ja het is Obama maar het is eerlijk om Presidenten naast elkaar te leggen, kijk naar mxvi die continue zijn lijstje aanhaalt van 2de slechtste president ooit.

Trump zijn onhandige uitspraken e.d zijn dan inderdaad misstapjes.
pi_195723082
Dit soort dingen wil niemand horen.

https://www.latimes.com/p(...)undraiser-california

quote:
Catrina Magana, a 34-year-old construction company estimator from Fullerton, said she noticed her paycheck increase as a result of Trump’s tax cut bill and she approved of what he’s done for legal immigrants. Her grandparents immigrated to the U.S. legally from Mexico.

“I feel like he’s the best choice,” she said. “Most people who are not Trump supporters — they see me and they’re like, ‘Why are you voting for Trump?’”
Maar Trump is toch een Mexicanen hater die immigratie blokkeert? huuh heeft de MSM mij dan toch op verkeerd been gezet? :7
pi_195723284
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Maar Trump is toch een Mexicanen hater die immigratie blokkeert? huuh heeft de MSM mij dan toch op verkeerd been gezet? :7
Eén anekdote zegt niet zo veel, dat begrijp je toch ook wel?

Ook uit de LA Times:

Trump’s immigration changes will affect California long after he’s gone

quote:
Trump's more than 400 executive actions to restrict immigration have had an outsized impact on the Golden State.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195723322
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zo hallo hee een hele immigrant die het eens is met Trump dat ik dit nog mag meemaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')