triest modje ditquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat, een schreeuwende jankbal die zich gedraagt als een kleuter? Ja, dat weten de Amerikanen wel nu
Het is natuurlijk wel een goede mogelijkheid om te laten zien hoe compleet absurd al die MSM figuren zijn met hun partijdigheid en vijandigheid. Trump moet alleen niet vergeten dat hij Biden in zijn door hemzelf gegraven graf moet laten slaapwandelen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat het team rond Trump dit toestaat. Ik hoop dat hij met zijn opening meteen even de vinger op de zere plek legt zodat het publiek weet wat ze kunnen verwachten.
Ze moeten Joe Rogan als moderator hebben. Heeft Trump volgens mij ook nog voorgesteld zelfs. Donald Trump moet sowieso voor de verkiezingen nog een keer aanschuiven bij Joe Roganquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:24 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een goede mogelijkheid om te laten zien hoe compleet absurd al die MSM figuren zijn met hun partijdigheid en vijandigheid. Trump moet alleen niet vergeten dat hij Biden in zijn door hemzelf gegraven graf moet laten slaapwandelen.
De bevolking is niet zo dom als de betweterige Democraten denken dat ze is.
Maar toch zou het eens een verademing zijn om een persoon als moderator te hebben die geen anti-Trumper is.
Die met Kanye is aankomende vrijdagquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze moeten Joe Rogan als moderator hebben. Heeft Trump volgens mij ook nog voorgesteld zelfs. Donald Trump moet sowieso voor de verkiezingen nog een keer aanschuiven bij Joe RoganKanye komt wel binnenkort. Dat belooft ook een feest te worden.
Op zichzelf is op de foto gaan met Obama als WH correspondent niet zo raarquote:Op zondag 18 oktober 2020 21:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze moeten Joe Rogan als moderator hebben. Heeft Trump volgens mij ook nog voorgesteld zelfs. Donald Trump moet sowieso voor de verkiezingen nog een keer aanschuiven bij Joe RoganKanye komt wel binnenkort. Dat belooft ook een feest te worden.
Ze weten het al wel trouwens.
[ twitter ]
Helemaal niet? Trump is een koning in het hol van de leeuw, juist die democratische moderators eet hij levend op. Laat ze maar komen, iedereen kan zien en horen wat voor insteek die moderators hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Grappig hoe de narratief is gegaan van Biden is dement en seniel en Trump gaat makkelijk debatten winnen naar *snotter snotter* Trump kan niet winnen want overal zijn die vermaledijde Democraten.
Klopt, maar er zijn wel meedere dingen die haar kunnen beinvloeden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op zichzelf is op de foto gaan met Obama als WH correspondent niet zo raar
Het narratief is geen constante bij "The Trump Army".quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Grappig hoe de narratief is gegaan van Biden is dement en seniel en Trump gaat makkelijk debatten winnen naar *snotter snotter* Trump kan niet winnen want overal zijn die vermaledijde Democraten.
Als de polls het niet laten zien dan zag iedereen het dus niet. Of is dat teveel logica in een post voor je?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Helemaal niet? Trump is een koning in het hol van de leeuw, juist die democratische moderators eet hij levend op. Laat ze maar komen, iedereen kan zien en horen wat voor insteek die moderators hebben.
Hij heeft de eerste zeker niet verloren, en Pence maakte gehakt van Harris. Ja ik weet dat de polls dat niet laten zien. Maar iedereen zag het toch.
Nee ik ga niet weer de hele peiling discussie aan. Kijk rond op youtube en je ziet genoeg over het debat en hoe mensen er over denken. Iedereen zag dat "Silver Fox" Pence op een totaal ander niveau zat dan Harris. Waar Harris een klein jammerend kind was die continu in slachtoffer rol trok bleef Pence heer en meester.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als de polls het niet laten zien dan zag iedereen het dus niet. Of is dat teveel logica in een post voor je?
Maar nogmaals, je statement klopte niet. Als iedereen het ziet dan zien de polls het ook. Je roept iets over Youtube alsof dat iets bewijst maar, verassend, dat doet het niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee ik ga niet weer de hele peiling discussie aan. Kijk rond op youtube en je ziet genoeg over het debat en hoe mensen er over denken. Iedereen zag dat "Silver Fox" Pence van op een totaal ander niveau zat dan Harris. Waar Harris een klein jammerend kind was die continu in slachtoffer rol trok bleef Pence heer en meester.
Maar als je niet kijkt naar de andere kant of je daar niet in wil verdiepen zul je dat ook niet zien of horen. Moet toch heerlijk zijn om alles simpel vanaf 1 kant te bekijken. Alles wat voorgekauwd wordt maar voor lief nemen. Oh de polls zeggen dit, dus ik ga er vanuit dat het zo is en ik volg de mening van de polls, zonder enige eigen mening er over te hebben.
Ik zelf kijk vaak Biden filmpjes om te horen wat hij zegt en zijn standpunten zijn, maar tot op heden heb ik hem op niets positiefs kunnen betrappen behalve maar verwijzen richting Trump, zijn standpunten bestaan letterlijk uit "Trump doet dit, wij doen dat!!" Vaak is het bij Biden's filmpjes dat ik ze kijk voor het slapen, meestal is het paar minuten voordat ik dan weg ben.
Maar das MSM, je weet toch dat die alleen maar door soros, Gates, Clinton goedgekeurd fakenews publiceren? Als die verhalen over pedofiele democratische politici met voorliefde voor pizza’s hebben ze ook tegengehouden tenslotte!quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als de polls het niet laten zien dan zag iedereen het dus niet. Of is dat teveel logica in een post voor je?
Maar Youtube is toch eigendom van zo'n marxistisch tech bedrijf wat tegen Trump is? Dus hoe kan je daar dan de wijsheid en de waarheid vinden, vraag ik mij af?quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar das MSM, je weet toch dat die alleen maar door soros, Gates, Clinton goedgekeurd fakenews publiceren? Als die verhalen over pedofiele democratische politici met voorliefde voor pizza’s hebben ze ook tegengehouden tenslotte!
Ah de polls. Wist je dat Onafhankelijken en Republikeinen vergeleken met Democraten twee keer zo waarschijnlijk niet (geheel) eerlijk in polls zijn? En als men niet eerlijk is in de polls, dan klopt het statement "als iedereen het ziet dan zien de polls het ook" ook niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar nogmaals, je statement klopte niet. Als iedereen het ziet dan zien de polls het ook. Je roept iets over Youtube alsof dat iets bewijst maar, verassend, dat doet het niet.
En als Biden zegt "Trump doet dit en wij doen dat" dan heeft hij dus wel standpunten, dat zeg je gewoon zelf.
Het is nogal tegenstrijdig wat je allemaal zegt, eigenlijk, in dezelfde post nota bene
Je zit er wel aardig mee of niet? damn jij hebt echt de meest trieste posts op heel fok bij elkaar. Vast weer huilen straks en conspiracy's maken over Trump als hij wederom de winst pakt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar das MSM, je weet toch dat die alleen maar door soros, Gates, Clinton goedgekeurd fakenews publiceren? Als die verhalen over pedofiele democratische politici met voorliefde voor pizza’s hebben ze ook tegengehouden tenslotte!
Het mag allemaal hier omdat JIJ dat specifiek wilde. Dus nu niet gaan zeiken, he? Er is aangeboden dit een safe space te maken en dat wees JIJ specifiek af.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je zit er wel aardig mee of niet? damn jij hebt echt de meest trieste posts op heel fok bij elkaar. Vast weer huilen straks en conspiracy's maken over Trump als hij wederom de winst pakt.
Als we dit niveautje weer opgaan. En het mag ook nog allemaal hier.
Ik ben hier geen moderator en hoef niks te bepalen en wil dat zeker ook niet doen, maar het lame getroll van users zoals mxvici is gewoon saai. Ik zit ook niet continue Biden's aanranding filmpjes hier op fok te posten of weet ik het wat. Die gast kan gewoon niet serieus posten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het mag allemaal hier omdat JIJ dat specifiek wilde. Dus nu niet gaan zeiken, he? Er is aangeboden dit een safe space te maken en dat wees JIJ specifiek af.
Bekijk het positief. Als al die bijzonder rare posts blijven staan, laat het anderen enkel zien hoe ver van de realiteit de Linksen staan. Hun gebrek aan intelligentie, logica en fatsoen, perfect geëtaleerd. Als iedere "onfatsoenlijke" post van "onze kant" wordt verwijderd, is de gemiddelde post van "onze kant" "normaal" en "fatsoenlijk".quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben hier geen moderator en hoef niks te bepalen en wil dat zeker ook niet doen, maar het lame getroll van users zoals mxvici of hoe die drol ook heet is gewoon saai. Ik zit ook niet continue Biden's aanranding filmpjes hier op fok te posten of weet ik het wat. Die gast kan gewoon niet serieus posten.
Net nog een hele uitzending van Lubach over complotgekkies van het type dat hier ook rondloopt en hoe die ironisch genoeg slaafs laten leiden door de algoritmen van de giganten uit Silicon Valley.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar Youtube is toch eigendom van zo'n marxistisch tech bedrijf wat tegen Trump is? Dus hoe kan je daar dan de wijsheid en de waarheid vinden, vraag ik mij af?
Of zou dat opgezet zijn als een honeypot zodat ze Trump supporters in kaart kunnen brengen en registeren? Dat zou wel een mooie zet zijn
Dan mag je hem gewoon negeren, verder is alleen de policy hier van kracht dus laat de persoonlijke aanvallen maar gewoon achterwege.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik ben hier geen moderator en hoef niks te bepalen en wil dat zeker ook niet doen, maar het lame getroll van users zoals mxvici of hoe die drol ook heet is gewoon saai. Ik zit ook niet continue Biden's aanranding filmpjes hier op fok te posten of weet ik het wat. Die gast kan gewoon niet serieus posten.
Een overtreding van de policy, de middelste, genote en weggehaald. Zoals het hoort dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:04 schreef epicbeardman het volgende:
Continu dit soort posts
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2 < doods verwensing
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #2 Als die discussies verliest of ziet verliezen "Ja maar Hillary"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |