Of het willen kidnappen van Whitmer met bijbehorende aanslagen, om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:59 schreef Gehenna het volgende:
En die Trump aanhangers die met wapens bij de stemhokjes willen gaan (en ook zo bij overheidsgebouwen stonden te 'protesteren') knijpt ie even een oogje voor dicht..
Zal vast wel een keer zijn voorgevallen, dat zeg ik ook niet maar niet zo vaak als Trump supporters worden aangevallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alle mensen? En andersom komt dit nooit voor?
Kanye dropt al een tijd geen goede muziek meer. Laat staan dat de bipolaire, aandachtsgeile narcist met een Jezus complex feiten dropt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:16 schreef epicbeardman het volgende:
Kanye die feiten dropt, you can't say you are an Trump fan, your career will be over, you will be kicked out of the black community..
Ah, we zijn allemaal onwetend. Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zal vast wel een keer zijn voorgevallen, dat zeg ik ook niet maar niet zo vaak als Trump supporters worden aangevallen.
Fall River Police Search For 2 Women Who Attacked Trump Supporter
Man Arrested After Allegedly Attacking Attendees Of Aliso Viejo Trump Rally
Two women who attacked 7-year-old Trump supporter and his family arrested on multiple charges
Honderden video's online van Trump supporters die in elkaar worden geslagen of zijn geslagen.
Nu komen jullie weer met conspiracy's over dat Trump gewapende mensen bij de booths zet, kom maar met bewijs. En bij Whitmer waren er sowieso 2/3 linksgekkies bij. Waren gasten die Trump haatten, zie ook deze video, anarchisten. Types die hier op fok volgens mij ook zitten. Dus graag geen false information delen en Trump's supporters in een slecht daglicht te zetten, verdiep je ergens in ipv MSM te lezen.
Je bedoelt die anarchisten die een hekel hadden aan Trump?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of het willen kidnappen van Whitmer met bijbehorende aanslagen, om maar wat te noemen.
Kennen we deze meneer nog?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt die anarchisten die een hekel hadden aan Trump?
Het is denk ik gewoon mimicry, nabootsing van Trump.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een bijzondere gewaarwording dat mensen kunnen genieten van de teleurstelling en verslagenheid van anderen, of ze nou zelfingenomen zijn of niet. Het verhardt de tegenstellingen alleen maar.
quote:And while Trump may be laughable, he has never once said anything wry, witty or even faintly amusing – not once, ever.
I don’t say that rhetorically, I mean it quite literally: not once, not ever. And that fact is particularly disturbing to the British sensibility – for us, to lack humour is almost inhuman.
But with Trump, it’s a fact. He doesn’t even seem to understand what a joke is – his idea of a joke is a crass comment, an illiterate insult, a casual act of cruelty.
Het is een post in een openbaar forum zonder gericht te zijn op een specifiek persoon. Met die logica slaat het op iedereen in dit topic.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef Ensiferum het volgende:
Alleen als je je aangesproken voelt
Het ging specifiek om Whitmer n.a.v. kidnappoging door "rechtsextremisten" misschien had ik diegene moeten quoten, maar ik dacht dat dit wel duidelijk was aangezien de post boven mij dit aankaarte. Dus was wel aardig gericht op een specifiek persoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is een post in een openbaar forum zonder gericht te zijn op een specifiek persoon. Met die logica slaat het op iedereen in dit topic.
Protesteren ze tegen Trump dan? Waarom?quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Tremendous crowds! dit is hoe echte peaceful protests eruit zien.
Moet ik dit serieus nog uitleggenquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Protesteren ze tegen Trump dan? Waarom?
Genoten! Billions and billions and billionsssssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |