Oeh ja, deze vond ik ook goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsjechië zit op het goede spoor
Mijn favoriet van de voorronde van 2020:
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
TT is herkenbaar
We moeten soms met een groepje wat bespreken, maar weet nooit hoe luid m'n microfoon staat en of het uberhaupt wel verstaanbaar is. Maar dat telkens vragen is irritant.
Hulde voor die functiequote:Op dinsdag 29 september 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.
Ik wou nog wel even mooi blijven vandaag. Maar werken doe ik niet meer nu hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?quote:
wat is een chute?quote:
Steels, De Kort, De Bondt onder anderequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?
Invisible wall!quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje bizarre val wel, ze gingen gewoon in een keer hele weg breed er maar bij liggen
Superlijm op het wegdekquote:
Populair plekje zo te zienquote:
Ze respecteren de 1,5 meter niet echtquote:
Op een fiets zitten en trappen is toch ook geen sport joh, net als achter een bal aanrennen en die trappenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:16 schreef H_T het volgende:
Die professionele fietsers zijn niet zo goed in op hun fiets blijven hè?
Sport bestaat niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een fiets zitten en trappen is toch ook geen sport joh, net als achter een bal aanrennen en die trappen
En hoe heten die treden op een ladder dan, he?quote:
Het zijn allemaal maar spelletjes!quote:
treden, je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoe heten die treden op een ladder dan, he?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar spelletjes!
Vermaak voor het plebsquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar spelletjes!
Maar goed dat hij van die goedkope heeft genomen, kan hij ze vaker laten vervangenquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
In totaal ander nieuws: Dave Roelvink’s facings zijn weer stuk.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Hij gaat er alleen steeds mee terug naar Turkije.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar goed dat hij van die goedkope heeft genomen, kan hij ze vaker laten vervangen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Davequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Ik vond dat echt zo'n naar beeld hèquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een klaptosti. Had hij gewoon zijn echte tanden heel moeten laten
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
Mijn contract is vandaag verlengd![]()
![]()
En dat ga ik vieren door voorlopig thuis te werken![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ja echt brrrquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond dat echt zo'n naar beeld hè![]()
![]()
Snap echt niet dat je dat jezelf aan zou doen
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
quote:
quote:
Thanksquote:
Die laatste twee gelden voor mij al niet, ik fiets en heb een vrij strak rooster in verband met beschikbaarheid van de afdelingquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik vind thuiswerken nu wel dubbel eigenlijk. Voordelen zijn later opstaan, beter je eigen tijd in kunnen delen, nu niet in het ov te moeten zitten. Nadeel is wel echt missen van sociaal contact en ook even uit je woning zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ik ben er inmiddels aardig aan gewendquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik vind thuiswerken nu wel dubbel eigenlijk. Voordelen zijn later opstaan, beter je eigen tijd in kunnen delen, nu niet in het ov te moeten zitten. Nadeel is wel echt missen van sociaal contact en ook even uit je woning zijn.
Dat heb ik ook een keer gemaakt, alleen vond ik het eindresultaat niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh ik had gelezen online dat als je een blikje gecondenseerde melk een paar uur in water kookt (als het blikje nog dicht zit) en het dan laat afkoelen, dat je dan karamel/toffee krijgt.
Ik had het vandaag uitgeprobeerd en JA HOOR![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo vaak zitten hannesen met karamel en dat het ging schiften enzo, dus ik ben echt blij met deze ontdekkingNog nog bedenken wat ik ermee ga maken
Maar is het te vreten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh ik had gelezen online dat als je een blikje gecondenseerde melk een paar uur in water kookt (als het blikje nog dicht zit) en het dan laat afkoelen, dat je dan karamel/toffee krijgt.
![]()
[ afbeelding ]
Zo vaak zitten hannesen met karamel en dat het ging schiften enzo, dus ik ben echt blij met deze ontdekkingNog nog bedenken wat ik ermee ga maken
Momo weet de juiste vragen te stellenquote:
Dat niet, maar het is tenminste niet geschift.quote:
Dulce de lechequote:Op dinsdag 29 september 2020 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gemaakt, alleen vond ik het eindresultaat niet zo lekkerMocht de smaak je wel bevallen en je bent een keer in een Spaanstalig land: hou je ogen open voor dingen met Dulce de leche-smaak
Jaaaaaaquote:
Ik ga het ook proberen van de weekquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
Heb er net al wat lepeltjes van genomen
Ohh goede tipquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
Jjj woont vast niet op 20m2 op een meter van je bedquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen nadelen ontdekt aan thuiswerken.
Congratsquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ja, het is ook wel anders als je alleen woont en niet zo groot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Jjj woont vast niet op 20m2 op een meter van je bed![]()
Mijn bed staat op nog geen halve meter van mijn bureau af.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Jjj woont vast niet op 20m2 op een meter van je bed![]()
Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh goede tip![]()
Ik heb een keer karamel laten overkoken, was echt een top idee![]()
En dan het etiket er wel af en dan op laag vermogen koken in water neem ik aan (met water dat tot boven blik komt) ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Het smaakt echt heerlijk karamellerigIk heb hem 3 uur op laten staan, maar korter kan ook (1,5 - 2 uur) als je de boel nog wat vloeibaarder wil houden. Wat ik nu heb is meer toffee dan saus.
Etiket eraf inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan het etiket er wel af en dan op laag vermogen koken in water neem ik aan (met water dat tot boven blik komt) ?
Vrijdag komt de picnic weer dus ga dan denk ik proberenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Etiket eraf inderdaad![]()
Het is wel de bedoeling dat het water de hele tijd blijft koken, dus soms als er teveel water is verdampt, moet er nog wat meer kokend water bij worden gegoten. Maar in ieder geval wel inderdaad dat het blik de hele tijd onder water blijft.
gefeliciteerdquote:
Bij staat het tegen elkaar aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bed staat op nog geen halve meter van mijn bureau af.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag komt de picnic weer dus ga dan denk ik proberen
Ook wel eens prettig hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is tenminste niet geschift.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Pics?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Zie je die striemen op z’n wangen niet?
Enige verschil vandaag dat ik bij de supermarkt een winkelkar moet gebruiken en geen winkelmandjes meer zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan mondkapjes. Het is alleen irritant bij inspanning.
Mag ik ook wat?quote:
Nu even lekker de lippen luchtenquote:
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.quote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.
Ik heb echt nog nooit zo vaak wat moeten herhalen.
Megafoon mee dus de volgende keerquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.
Ik heb echt nog nooit zo vaak wat moeten herhalen.
JAAAAquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 geeft Jobi een lekker bakkie![]()
Ik zie hetquote:
quote:Nightwish, de metalband van zangeres Floor Jansen, verbreekt alle banden met boekingsagent John Finberg. De Amerikaan, een grote naam achter de schermen in de rock- en metalwereld, wordt door meerdere vrouwen beschuldigd van seksueel wangedrag.
Oh no😮quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef Dave het volgende:
Geen bel team in de studio bij opsporing verzocht.
Deze twee alinea's zeggen genoeg:quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef usagi414 het volgende:
Hoe kunnen dit soort dingen zo lang doorgaan voordat het naar buiten komt ?
Nightwish verbreekt banden met ‘de Harvey Weinstein’ van de rockindustrie
[..]
quote:,,Mensen willen het er niet over hebben, willen er niet bij betrokken raken, willen het niet weten”, zegt een anonieme vrouw die een nare ervaring heeft gehad met Finberg. ,,Ze zijn bang voor hem.”
....
Een ander, ooit een van de grootste cliënten van Finberg: ,,Hij heeft zoveel pr-mensen zo ernstig geïntimideerd dat ze er een burn out van kregen. Hij is een vieze man, hij heeft zoveel mensen bedreigd, zoveel bands.”
WC-papier?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
de brutaliteit van dieven is echt opvallend, hele schappen trekken ze leeg
Ja sorry, kleptomaan hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wc papier gaat weer hard bij de supermarktquote:
Ik zou dat echt niet durven, zelfs niet met zo’n geprepareerde tas.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
zeker aangezien werkelijk iedere winkel wel camera's heeftquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet durven, zelfs niet met zo’n geprepareerde tas.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
Overal mandjes en kussens, ook is er genoeg plek op de bank en het bed. Maar waar ga je slapen?![]()
[ afbeelding ]
Mijn kat is net zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
Overal mandjes en kussens, ook is er genoeg plek op de bank en het bed. Maar waar ga je slapen?![]()
[ afbeelding ]
Kattenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel anders als je alleen woont en niet zo groot.
Nou dan heb je vast een woonkamer waar je kunt chillen waar niet je bed én je bureau ook staanquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bed staat op nog geen halve meter van mijn bureau af.
Thanks!quote:
Danku!quote:
Ligt kennelijk lekker! (Zo ziet het er niet uit)quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jaaa daar was toen ook zo'n docu over geweestquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ohjaa dat is ook zo. Kon me dit niet meer herinneren. Blijft bizarquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa daar was toen ook zo'n docu over geweest
Ook met een man die expres voor Armenië had gestemd uit een soort rebellie, en toen daarna werd ondervraagd enzo.
En ook echt schrijnend hoe het toen is gegaan met het bouwen van die Crystal Hall en de mensen waarvan hun woning zomaar werd gesloopt.
Zekerquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohjaa dat is ook zo. Kon me dit niet meer herinneren. Blijft bizar
De EBU heeft Azerbeidzjan hier nog een boete van 2700 euro voor gegeven (quote:
Ze is er net al afgevallen, maar ze springt er zo weer op en maft zo weer verder!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ligt kennelijk lekker! (Zo ziet het er niet uit)
Johquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De EBU heeft Azerbeidzjan hier nog een boete van 2700 euro voor gegeven ().
Zo, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De EBU heeft Azerbeidzjan hier nog een boete van 2700 euro voor gegeven ().
Oh zoooo herkenbaar, een van onze katjes zit graag op zo'n paaltje bij de trap, probeert daar dan op te slapen (hoe dan!?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze is er net al afgevallen, maar ze springt er zo weer op en maft zo weer verder!
Hoezo dom?
Misschien ligt het dusdanig lekker dat het alle moeite waard is!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze is er net al afgevallen, maar ze springt er zo weer op en maft zo weer verder!
Hoezo dom?
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Silke niet meer op de rugleuning van de schommelstoel kan balancerenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zoooo herkenbaar, een van onze katjes zit graag op zo'n paaltje bij de trap, probeert daar dan op te slapen (hoe dan!?) en kukelt er vanaf zodra ze d'r evenwicht verliest. En begint vervolgens weer opnieuw.
En ook naar hoe lang ze het nog zal blijven proberen, ook al kan ze het niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Silke niet meer op de rugleuning van de schommelstoel kan balanceren
Ja @summer52 heb je het zelf al es geprobeerd?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien ligt het dusdanig lekker dat het alle moeite waard is!
Ach arm krukje, dat bezwijkt gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja @:summer52 heb je het zelf al es geprobeerd?
Zo leuk kattenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zoooo herkenbaar, een van onze katjes zit graag op zo'n paaltje bij de trap, probeert daar dan op te slapen (hoe dan!?) en kukelt er vanaf zodra ze d'r evenwicht verliest. En begint vervolgens weer opnieuw.
Zulke leuke fascinerende beestjesquote:
FOK heeft Facebook overgenomen. Het ging nogal hard met de donaties en Danny had wat geld over.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:30 schreef Dave het volgende:
Feesboek heeft op m’n iPad het favicon van fok.
allemaal dankzij TFPquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
FOK heeft Facebook overgenomen. Het ging nogal hard met de donaties en Danny had wat geld over.
![]()
ik heb er zo geen zin in, helemaal niet meer naar de zaak gaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Join the thuiswerkclub
Ik ook niet. Vrijdag was altijd wel een hoogtepuntjequote:Op dinsdag 29 september 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er zo geen zin in, helemaal niet meer naar de zaak gaan
Dit heb ik dit weekend ook uitgeprobeerd voor een banoffee pie: https://www.lekkerensimpel.com/heerlijke-banoffee-pie/quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa echt zo ideaal ditquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
Jeej Meke, goed gedaan
[..]
Dit heb ik dit weekend ook uitgeprobeerd voor een banoffee pie: https://www.lekkerensimpel.com/heerlijke-banoffee-pie/
Ik heb de taart bij mijn opa en een vriend van me gedumpt en het laatste kwart zelf opgegeten![]()
Het schijnt dat je dit soort blikjes ook paar maand van te voren kan maken, zodat je niet elke keer 2,5 uur thuis moet blijven omdat er gecondenseerde melk op staat. Wel handig
Donderdag meld ik me weer aan voor de thuiswerkclubquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Join the thuiswerkclub
Als je de toffee langer laat afkoelen, wordt ie vanzelf een stuk stijver! Millionaire shortbread klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa echt zo ideaal dit![]()
![]()
![]()
En ik zit er dus ook over te denken om banoffee pie te makenZat ook nog even aan millionaire shortbread te denken, omdat ik daarvoor de toffee nooit stijf genoeg heb gekregen. Maar denk dat ik gewoon zin heb in banoffee poe
Met bastogne bodem
Jaaa millionaire shortbread is heerlijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je de toffee langer laat afkoelen, wordt ie vanzelf een stuk stijver! Millionaire shortbread klinkt ook erg lekker
Toetertjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Het is echt een heerlijk product en een mooie uitvinding. Vanaf nu gaan al mijn taarten toffee bevatten denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa millionaire shortbread is heerlijkVaker gemaakt, maar de karamel was altijd te dun
Deze is een stuk steviger
Ja ik ben bang dat ik hier ook nog even aan vast zitquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijk product en een mooie uitvinding. Vanaf nu gaan al mijn taarten toffee bevatten denk ik
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Binckbank tour afgelast vanwege Corona.
Wat is dat? Wielrennen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Ohh snap zo dat het zwaar is. Lekker even tot rust komen nu!quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Zware repetitie gehadAlle zware nummers voor mijn instrument kwamen achter elkaar voorbij dus nu heb ik last van m'n lippen
Frankrijk kan gewoon een ronde van drie weken organiseren en bij ons is een dagje Zeeland en een dagje Limburg al onmogelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Kijk maar uit, voordat je alles met caramel en chocola wilquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijk product en een mooie uitvinding. Vanaf nu gaan al mijn taarten toffee bevatten denk ik
Dit gaat nergens over inderdaad. Vanuit het niets lijkt in Nederland complete hysterie uitgebroken te zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Frankrijk kan gewoon een ronde van drie weken organiseren en bij ons is een dagje Zeeland en een dagje Limburg al onmogelijk
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh snap zo dat het zwaar is. Lekker even tot rust komen nu!![]()
Wel leuk geweest verder?
Misschien gaat de gemiddelde pipo daardoor weer eens wat beter oplettenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat nergens over inderdaad. Vanuit het niets lijkt in Nederland complete hysterie uitgebroken te zijn
Dan kunnen we de AGR ook wel met potlood doorstrepen, denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Nu wordt ik pas boos, niet aan mijn wielrennen komenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan kunnen we de AGR ook wel met potlood doorstrepen, denk ik
De gemiddelde pipo zou morgen niet langs de weg staan te verkleumen in Vlissingen. Dat is het probleem met veel van de recente maatregelen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien gaat de gemiddelde pipo daardoor weer eens wat beter opletten
Morgen in Zeeland waar er bijna geen gevallen zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Waarover?quote:
Waarschijnlijk ook het enige land waar publiek verboden is bij sportwedstrijden waar er meer sporters zijn dan toeschouwers.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:50 schreef Momo het volgende:
Nederland het enige land waar ze tot nu toe dan een streep door een world tour wedstrijd gooien sinds begin herstart wielerseizoen
Da's het probleem, of we doen niks en feesten er op los zoals afgelopen maanden, of we schieten weer in een kramp zoals nuquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Nederland lijkt wel weer ineens in halve psycho mode doorgeslagen over corona als ik het zo hoor
Wel begrijpelijk natuurlijk, maar minder gezelligquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JaNormaal hadden we nu dus een soort derde helft gehad altijd, maar nu mag dat dus niet meer en moeten we allemaal een kwartier na afloop van de repetitie sowieso weg zijn.
*reanimeert*quote:
Ik las Google beursquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:24 schreef Momo het volgende:
Rare is dat die geologie beurs waar ik heen ga dit weekend wel gewoon doorgaat
Ja ik lebber dit topic even af joh!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik lebber dit topic even af joh!
En het werkt enigszins!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Zien jullie hier ook die regeltjes reclame niet?
Goedemorgenquote:
Ik had 4 weken terug op donderdag mijn laatste werkdagquote:Op woensdag 30 september 2020 08:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je begint ook echt weer op precies 1 oktober
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 08:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je begint ook echt weer op precies 1 oktober
Aan alle headlines te zien was het vooral chaotisch. Nou ja, dat was ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:32 schreef Dave het volgende:
Ik dacht, ik ga even in POL kijken wat men daar van het debat in de VS vond, maar daar is één of andere nachtcrew bezig geweest, die er normaal niet post.
Ik heb wat fragmenten gezien in het journaal, en meer hoef ik ook niet te zien geloof ik.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan alle headlines te zien was het vooral chaotisch. Nou ja, dat was ook wel te verwachten.
Goedemorgenquote:
Ik zal zo tijdens de koffie ook eens m'n best gaan doen om het journaal te bekijken, en ik weet nu al vrij zeker dat ik daarna de zelfde conclusie zal trekken.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb wat fragmenten gezien in het journaal, en meer hoef ik ook niet te zien geloof ik.
Ja ik was vannacht ook ietsjes later en ik lag nogal comfortabelquote:
Hier had ik vanmorgen ook last van.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik was vannacht ook ietsjes later en ik lag nogal comfortabelMaar m'n regel om altijd voor 9 uur op te staan is ruimschoots gehaald!
Het schijnt vaker voor te komen naarmate de nachten koeler worden!quote:Op woensdag 30 september 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier had ik vanmorgen ook last van.
En het langer donker blijft.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het schijnt vaker voor te komen naarmate de nachten koeler worden!
Ik lig in de zomer meestal ook best wel lekker als de wekker gaat.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het langer donker blijft.
Ik ben bezig met een inhaalslagquote:Op woensdag 30 september 2020 09:00 schreef Strani het volgende:
1 2058 Aoibhin
2 1188 Strani
3 1119 Meke
4 1059 Cyan9
5 922 Luctor.et.Emergo
6 882 ESF1Gamer
7 841 Koen66
8 787 H_T
9 762 Arizona
10 751 Fred_B
Laatste dag vandaag dus als mensen nog iets aan hun posities willen doen moet het nu gebeuren.
Ik toch gewoon weer tweede... men heeft het echt laten afweten in de tweede helft van de maand
Nou heel snel dan, misschien kan je nog tweede worden!!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een inhaalslag
steeds 1 letter posten, zodat er een zin verticaal ontstaatquote:Op woensdag 30 september 2020 09:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heel snel dan, misschien kan je nog tweede worden!!
Ik ben nog wel van plek 14 naar plek 11 gestegen in de afgelopen 4 dagenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:00 schreef Strani het volgende:
1 2058 Aoibhin
2 1188 Strani
3 1119 Meke
4 1059 Cyan9
5 922 Luctor.et.Emergo
6 882 ESF1Gamer
7 841 Koen66
8 787 H_T
9 762 Arizona
10 751 Fred_B
Laatste dag vandaag dus als mensen nog iets aan hun posities willen doen moet het nu gebeuren.
Ik toch gewoon weer tweede... men heeft het echt laten afweten in de tweede helft van de maand
Het wordt zo wel weer heel erg de standaard top 3 hè Straani.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heel snel dan, misschien kan je nog tweede worden!!
Wij 2-en zijn goed bezigquote:Op woensdag 30 september 2020 09:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van plek 14 naar plek 11 gestegen in de afgelopen 4 dagen
Daar moeten we verandering inbrengenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het wordt zo wel weer heel erg de standaard top 3 hè Straani.
Positief blijvenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ik denk alleen niet dat ik de top 10 nog in ga komen hoor
Stabiel vijfde, prima.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:00 schreef Strani het volgende:
1 2058 Aoibhin
2 1188 Strani
3 1119 Meke
4 1059 Cyan9
5 922 Luctor.et.Emergo
6 882 ESF1Gamer
7 841 Koen66
8 787 H_T
9 762 Arizona
10 751 Fred_B
Ja ik ben hier ook helemaal niet blij mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het wordt zo wel weer heel erg de standaard top 3 hè Straani.
Ga je mij nog inhalen vandaag?quote:Op woensdag 30 september 2020 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een inhaalslag
Douwequote:Op woensdag 30 september 2020 09:09 schreef molloot200 het volgende:
Nummers 11 zijn altijd ook wel leuk hoor
Dit machtige stukje muziek werd ook 11e
Dan ben ik vaak genoeg al wakker voor de wekker gaat.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik lig in de zomer meestal ook best wel lekker als de wekker gaat.
Hey een lijstje waar ik niet in voor komquote:Op woensdag 30 september 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stabiel vijfde, prima.
Ooit moet er een nieuw normaal komen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook helemaal niet blij mee.
Hoewel Meke wel een beetje 'nieuwe standaard' is hoor.
Beide geen verkeerde nummers. Alleen OG3NE had geen uitstraling op het podiumquote:
Geldt ook voor mijquote:Op woensdag 30 september 2020 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik vaak genoeg al wakker voor de wekker gaat.
Overleef je het wat in Den Haag met al die maatregels?quote:
Nog wel. Valt eigenlijk reuze mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Overleef je het wat in Den Haag met al die maatregels?
Goedemorgenquote:
Ja ik zat de eerste dagen van september nog in m'n augustusmood, denk dat oktober een stuk lager uitvaltquote:Op woensdag 30 september 2020 09:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook helemaal niet blij mee.
Hoewel Meke wel een beetje 'nieuwe standaard' is hoor.
Relaxte thuisvakantiequote:Op woensdag 30 september 2020 09:28 schreef Dave het volgende:
Suggestie voor volgende TT: Thuiswerkende stresservaringen
Meerquote:Op woensdag 30 september 2020 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk wel weer dat ik te weinig drink nu op een dag.
Ja, dat heb ik ook wel. Op de werkvloer drink je toch vaak met collega's mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk wel weer dat ik te weinig drink nu op een dag.
Nice!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:25 schreef Meke het volgende:
@:molloot200
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
molloot2000quote:Op woensdag 30 september 2020 09:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nice!
Nu sta ik alleen op een punt dat ik niet weet wat ik dan wel als nickname moet doen
Maak er een poll van.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nice!
Nu sta ik alleen op een punt dat ik niet weet wat ik dan wel als nickname moet doen
Ga op les bij @vosss, die kan bier zuipenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.
Gezien je subtitle zou ik gaan voor allESFMuziekquote:Op woensdag 30 september 2020 09:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nice!
Hoe leuk ik Fok ook vind weet ik niet of ik voor die ene 0 ¤15 over heb in mijn toch al beperkte budgetquote:
Die vind ik niet lekker bekkenquote:Op woensdag 30 september 2020 09:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Gezien je subtitle zou ik gaan voor allESFMuziek
Ik heb alleen 2 letters toegevoegd aan mijn nickquote:Op woensdag 30 september 2020 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Fok ook vind weet ik niet of ik voor die ene 0 ¤15 over heb in mijn toch al beperkte budget
"15euro" als nick.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Fok ook vind weet ik niet of ik voor die ene 0 ¤15 over heb in mijn toch al beperkte budget
"Lekkerbek"quote:Op woensdag 30 september 2020 09:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker bekken
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja chaos en verwarring scheppen
Fred_ (een willekeurige letter erachter plakken)quote:
Ik stem voor WIDM4everquote:
quote:
Aan dat soort usernames hebben we goede herinneringen inderdaadquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 09:39 schreef Strani het volgende:
[..]
*Zegt voorzichtig goedemorgen terug, niet wetende of hij binnen deze categorie valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |