Als je de toffee langer laat afkoelen, wordt ie vanzelf een stuk stijver! Millionaire shortbread klinkt ook erg lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa echt zo ideaal dit![]()
![]()
![]()
En ik zit er dus ook over te denken om banoffee pie te makenZat ook nog even aan millionaire shortbread te denken, omdat ik daarvoor de toffee nooit stijf genoeg heb gekregen. Maar denk dat ik gewoon zin heb in banoffee poe
Met bastogne bodem
Jaaa millionaire shortbread is heerlijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je de toffee langer laat afkoelen, wordt ie vanzelf een stuk stijver! Millionaire shortbread klinkt ook erg lekker
Toetertjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
Mijn contract is vandaag verlengd![]()
![]()
En dat ga ik vieren door voorlopig thuis te werken![]()
Het is echt een heerlijk product en een mooie uitvinding. Vanaf nu gaan al mijn taarten toffee bevatten denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa millionaire shortbread is heerlijkVaker gemaakt, maar de karamel was altijd te dun
Deze is een stuk steviger
Ja ik ben bang dat ik hier ook nog even aan vast zitquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijk product en een mooie uitvinding. Vanaf nu gaan al mijn taarten toffee bevatten denk ik
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Binckbank tour afgelast vanwege Corona.
Wat is dat? Wielrennen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Ohh snap zo dat het zwaar is. Lekker even tot rust komen nu!quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Zware repetitie gehadAlle zware nummers voor mijn instrument kwamen achter elkaar voorbij dus nu heb ik last van m'n lippen
Frankrijk kan gewoon een ronde van drie weken organiseren en bij ons is een dagje Zeeland en een dagje Limburg al onmogelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Kijk maar uit, voordat je alles met caramel en chocola wilquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is echt een heerlijk product en een mooie uitvinding. Vanaf nu gaan al mijn taarten toffee bevatten denk ik
Dit gaat nergens over inderdaad. Vanuit het niets lijkt in Nederland complete hysterie uitgebroken te zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Frankrijk kan gewoon een ronde van drie weken organiseren en bij ons is een dagje Zeeland en een dagje Limburg al onmogelijk
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh snap zo dat het zwaar is. Lekker even tot rust komen nu!![]()
Wel leuk geweest verder?
Misschien gaat de gemiddelde pipo daardoor weer eens wat beter oplettenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat nergens over inderdaad. Vanuit het niets lijkt in Nederland complete hysterie uitgebroken te zijn
Dan kunnen we de AGR ook wel met potlood doorstrepen, denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Nu wordt ik pas boos, niet aan mijn wielrennen komenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan kunnen we de AGR ook wel met potlood doorstrepen, denk ik
De gemiddelde pipo zou morgen niet langs de weg staan te verkleumen in Vlissingen. Dat is het probleem met veel van de recente maatregelen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien gaat de gemiddelde pipo daardoor weer eens wat beter opletten
Morgen in Zeeland waar er bijna geen gevallen zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Waarover?quote:
Waarschijnlijk ook het enige land waar publiek verboden is bij sportwedstrijden waar er meer sporters zijn dan toeschouwers.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:50 schreef Momo het volgende:
Nederland het enige land waar ze tot nu toe dan een streep door een world tour wedstrijd gooien sinds begin herstart wielerseizoen
Da's het probleem, of we doen niks en feesten er op los zoals afgelopen maanden, of we schieten weer in een kramp zoals nuquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Nederland lijkt wel weer ineens in halve psycho mode doorgeslagen over corona als ik het zo hoor
Wel begrijpelijk natuurlijk, maar minder gezelligquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JaNormaal hadden we nu dus een soort derde helft gehad altijd, maar nu mag dat dus niet meer en moeten we allemaal een kwartier na afloop van de repetitie sowieso weg zijn.
*reanimeert*quote:
Ik las Google beursquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:24 schreef Momo het volgende:
Rare is dat die geologie beurs waar ik heen ga dit weekend wel gewoon doorgaat
Ja ik lebber dit topic even af joh!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik lebber dit topic even af joh!
En het werkt enigszins!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Zien jullie hier ook die regeltjes reclame niet?
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |