Oeh ja, deze vond ik ook goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsjechië zit op het goede spoor
Mijn favoriet van de voorronde van 2020:
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
TT is herkenbaar
We moeten soms met een groepje wat bespreken, maar weet nooit hoe luid m'n microfoon staat en of het uberhaupt wel verstaanbaar is. Maar dat telkens vragen is irritant.
Hulde voor die functiequote:Op dinsdag 29 september 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.
Ik wou nog wel even mooi blijven vandaag. Maar werken doe ik niet meer nu hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?quote:
wat is een chute?quote:
Steels, De Kort, De Bondt onder anderequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?
Invisible wall!quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje bizarre val wel, ze gingen gewoon in een keer hele weg breed er maar bij liggen
Superlijm op het wegdekquote:
Populair plekje zo te zienquote:
Ze respecteren de 1,5 meter niet echtquote:
Op een fiets zitten en trappen is toch ook geen sport joh, net als achter een bal aanrennen en die trappenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:16 schreef H_T het volgende:
Die professionele fietsers zijn niet zo goed in op hun fiets blijven hè?
Sport bestaat niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een fiets zitten en trappen is toch ook geen sport joh, net als achter een bal aanrennen en die trappen
En hoe heten die treden op een ladder dan, he?quote:
Het zijn allemaal maar spelletjes!quote:
treden, je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoe heten die treden op een ladder dan, he?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar spelletjes!
Vermaak voor het plebsquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar spelletjes!
Maar goed dat hij van die goedkope heeft genomen, kan hij ze vaker laten vervangenquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
In totaal ander nieuws: Dave Roelvink’s facings zijn weer stuk.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Hij gaat er alleen steeds mee terug naar Turkije.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar goed dat hij van die goedkope heeft genomen, kan hij ze vaker laten vervangen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Davequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Ik vond dat echt zo'n naar beeld hèquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een klaptosti. Had hij gewoon zijn echte tanden heel moeten laten
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
Mijn contract is vandaag verlengd![]()
![]()
En dat ga ik vieren door voorlopig thuis te werken![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ja echt brrrquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond dat echt zo'n naar beeld hè![]()
![]()
Snap echt niet dat je dat jezelf aan zou doen
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
quote:
quote:
Thanksquote:
Die laatste twee gelden voor mij al niet, ik fiets en heb een vrij strak rooster in verband met beschikbaarheid van de afdelingquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik vind thuiswerken nu wel dubbel eigenlijk. Voordelen zijn later opstaan, beter je eigen tijd in kunnen delen, nu niet in het ov te moeten zitten. Nadeel is wel echt missen van sociaal contact en ook even uit je woning zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |