Oeh ja, deze vond ik ook goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsjechië zit op het goede spoor
Mijn favoriet van de voorronde van 2020:
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
TT is herkenbaar
We moeten soms met een groepje wat bespreken, maar weet nooit hoe luid m'n microfoon staat en of het uberhaupt wel verstaanbaar is. Maar dat telkens vragen is irritant.
Hulde voor die functiequote:Op dinsdag 29 september 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Kun je geen testcall doen? Dat kan in Skype for Business en Teams in ieder geval wel.
Ik wou nog wel even mooi blijven vandaag. Maar werken doe ik niet meer nu hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Morgen weer verder.
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?quote:
wat is een chute?quote:
Steels, De Kort, De Bondt onder anderequote:Op dinsdag 29 september 2020 16:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet om de rampentoerist te spelen, maar wie liggen erbij?
Invisible wall!quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje bizarre val wel, ze gingen gewoon in een keer hele weg breed er maar bij liggen
Superlijm op het wegdekquote:
Populair plekje zo te zienquote:
Ze respecteren de 1,5 meter niet echtquote:
Op een fiets zitten en trappen is toch ook geen sport joh, net als achter een bal aanrennen en die trappenquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:16 schreef H_T het volgende:
Die professionele fietsers zijn niet zo goed in op hun fiets blijven hè?
Sport bestaat niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op een fiets zitten en trappen is toch ook geen sport joh, net als achter een bal aanrennen en die trappen
En hoe heten die treden op een ladder dan, he?quote:
Het zijn allemaal maar spelletjes!quote:
treden, je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef H_T het volgende:
[..]
En hoe heten die treden op een ladder dan, he?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar spelletjes!
Vermaak voor het plebsquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zijn allemaal maar spelletjes!
Maar goed dat hij van die goedkope heeft genomen, kan hij ze vaker laten vervangenquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
In totaal ander nieuws: Dave Roelvink’s facings zijn weer stuk.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Hij gaat er alleen steeds mee terug naar Turkije.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar goed dat hij van die goedkope heeft genomen, kan hij ze vaker laten vervangen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Davequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:32 schreef Dave het volgende:
Ik vond dat echt zo'n naar beeld hèquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een klaptosti. Had hij gewoon zijn echte tanden heel moeten laten
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
Mijn contract is vandaag verlengd![]()
![]()
En dat ga ik vieren door voorlopig thuis te werken![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ja echt brrrquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond dat echt zo'n naar beeld hè![]()
![]()
Snap echt niet dat je dat jezelf aan zou doen
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
quote:
quote:
Thanksquote:
Die laatste twee gelden voor mij al niet, ik fiets en heb een vrij strak rooster in verband met beschikbaarheid van de afdelingquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik vind thuiswerken nu wel dubbel eigenlijk. Voordelen zijn later opstaan, beter je eigen tijd in kunnen delen, nu niet in het ov te moeten zitten. Nadeel is wel echt missen van sociaal contact en ook even uit je woning zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ik ben er inmiddels aardig aan gewendquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik vind thuiswerken nu wel dubbel eigenlijk. Voordelen zijn later opstaan, beter je eigen tijd in kunnen delen, nu niet in het ov te moeten zitten. Nadeel is wel echt missen van sociaal contact en ook even uit je woning zijn.
Dat heb ik ook een keer gemaakt, alleen vond ik het eindresultaat niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh ik had gelezen online dat als je een blikje gecondenseerde melk een paar uur in water kookt (als het blikje nog dicht zit) en het dan laat afkoelen, dat je dan karamel/toffee krijgt.
Ik had het vandaag uitgeprobeerd en JA HOOR![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo vaak zitten hannesen met karamel en dat het ging schiften enzo, dus ik ben echt blij met deze ontdekkingNog nog bedenken wat ik ermee ga maken
Maar is het te vreten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh ik had gelezen online dat als je een blikje gecondenseerde melk een paar uur in water kookt (als het blikje nog dicht zit) en het dan laat afkoelen, dat je dan karamel/toffee krijgt.
![]()
[ afbeelding ]
Zo vaak zitten hannesen met karamel en dat het ging schiften enzo, dus ik ben echt blij met deze ontdekkingNog nog bedenken wat ik ermee ga maken
Momo weet de juiste vragen te stellenquote:
Dat niet, maar het is tenminste niet geschift.quote:
Dulce de lechequote:Op dinsdag 29 september 2020 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gemaakt, alleen vond ik het eindresultaat niet zo lekkerMocht de smaak je wel bevallen en je bent een keer in een Spaanstalig land: hou je ogen open voor dingen met Dulce de leche-smaak
Jaaaaaaquote:
Ik ga het ook proberen van de weekquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
Heb er net al wat lepeltjes van genomen
Ohh goede tipquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
Jjj woont vast niet op 20m2 op een meter van je bedquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen nadelen ontdekt aan thuiswerken.
Congratsquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Ja, het is ook wel anders als je alleen woont en niet zo groot.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Jjj woont vast niet op 20m2 op een meter van je bed![]()
Mijn bed staat op nog geen halve meter van mijn bureau af.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Jjj woont vast niet op 20m2 op een meter van je bed![]()
Ben benieuwd wat je ervan vindt!quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh goede tip![]()
Ik heb een keer karamel laten overkoken, was echt een top idee![]()
En dan het etiket er wel af en dan op laag vermogen koken in water neem ik aan (met water dat tot boven blik komt) ?quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Het smaakt echt heerlijk karamellerigIk heb hem 3 uur op laten staan, maar korter kan ook (1,5 - 2 uur) als je de boel nog wat vloeibaarder wil houden. Wat ik nu heb is meer toffee dan saus.
Etiket eraf inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan het etiket er wel af en dan op laag vermogen koken in water neem ik aan (met water dat tot boven blik komt) ?
Vrijdag komt de picnic weer dus ga dan denk ik proberenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Etiket eraf inderdaad![]()
Het is wel de bedoeling dat het water de hele tijd blijft koken, dus soms als er teveel water is verdampt, moet er nog wat meer kokend water bij worden gegoten. Maar in ieder geval wel inderdaad dat het blik de hele tijd onder water blijft.
gefeliciteerdquote:
Bij staat het tegen elkaar aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bed staat op nog geen halve meter van mijn bureau af.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag komt de picnic weer dus ga dan denk ik proberen
Ook wel eens prettig hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is tenminste niet geschift.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
![]()
Pics?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Zie je die striemen op z’n wangen niet?
Enige verschil vandaag dat ik bij de supermarkt een winkelkar moet gebruiken en geen winkelmandjes meer zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan mondkapjes. Het is alleen irritant bij inspanning.
Mag ik ook wat?quote:
Nu even lekker de lippen luchtenquote:
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.quote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.
Ik heb echt nog nooit zo vaak wat moeten herhalen.
Megafoon mee dus de volgende keerquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.
Ik heb echt nog nooit zo vaak wat moeten herhalen.
JAAAAquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 geeft Jobi een lekker bakkie![]()
Ik zie hetquote:
quote:Nightwish, de metalband van zangeres Floor Jansen, verbreekt alle banden met boekingsagent John Finberg. De Amerikaan, een grote naam achter de schermen in de rock- en metalwereld, wordt door meerdere vrouwen beschuldigd van seksueel wangedrag.
Oh no😮quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef Dave het volgende:
Geen bel team in de studio bij opsporing verzocht.
Deze twee alinea's zeggen genoeg:quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef usagi414 het volgende:
Hoe kunnen dit soort dingen zo lang doorgaan voordat het naar buiten komt ?
Nightwish verbreekt banden met ‘de Harvey Weinstein’ van de rockindustrie
[..]
quote:,,Mensen willen het er niet over hebben, willen er niet bij betrokken raken, willen het niet weten”, zegt een anonieme vrouw die een nare ervaring heeft gehad met Finberg. ,,Ze zijn bang voor hem.”
....
Een ander, ooit een van de grootste cliënten van Finberg: ,,Hij heeft zoveel pr-mensen zo ernstig geïntimideerd dat ze er een burn out van kregen. Hij is een vieze man, hij heeft zoveel mensen bedreigd, zoveel bands.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |