Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag komt de picnic weer dus ga dan denk ik proberen
Ook wel eens prettig hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is tenminste niet geschift.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
Mijn contract is vandaag verlengd![]()
![]()
En dat ga ik vieren door voorlopig thuis te werken![]()
Pics?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Zie je die striemen op z’n wangen niet?
Enige verschil vandaag dat ik bij de supermarkt een winkelkar moet gebruiken en geen winkelmandjes meer zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen wel redelijk gewend aan mondkapjes. Het is alleen irritant bij inspanning.
Mag ik ook wat?quote:
Nu even lekker de lippen luchtenquote:
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.quote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.
Ik heb echt nog nooit zo vaak wat moeten herhalen.
Megafoon mee dus de volgende keerquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Alleen bij cliënt contact, dus in mijn geval alleen maar als ik met mensen in gesprek ging. Maar dat is knap lastig als 80% van je clientèle hardhorend is. Je praat standaard al harder, maar ik ben er nu ook achter gekomen dat echt heel veel ouderen gewoon al wat kunnen liplezen. Met zo'n kapje zie je alleen m'n mond niet.
Ik heb echt nog nooit zo vaak wat moeten herhalen.
JAAAAquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 geeft Jobi een lekker bakkie![]()
Ik zie hetquote:
quote:Nightwish, de metalband van zangeres Floor Jansen, verbreekt alle banden met boekingsagent John Finberg. De Amerikaan, een grote naam achter de schermen in de rock- en metalwereld, wordt door meerdere vrouwen beschuldigd van seksueel wangedrag.
Oh no😮quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:37 schreef Dave het volgende:
Geen bel team in de studio bij opsporing verzocht.
Deze twee alinea's zeggen genoeg:quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:38 schreef usagi414 het volgende:
Hoe kunnen dit soort dingen zo lang doorgaan voordat het naar buiten komt ?
Nightwish verbreekt banden met ‘de Harvey Weinstein’ van de rockindustrie
[..]
quote:,,Mensen willen het er niet over hebben, willen er niet bij betrokken raken, willen het niet weten”, zegt een anonieme vrouw die een nare ervaring heeft gehad met Finberg. ,,Ze zijn bang voor hem.”
....
Een ander, ooit een van de grootste cliënten van Finberg: ,,Hij heeft zoveel pr-mensen zo ernstig geïntimideerd dat ze er een burn out van kregen. Hij is een vieze man, hij heeft zoveel mensen bedreigd, zoveel bands.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |