WC-papier?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
de brutaliteit van dieven is echt opvallend, hele schappen trekken ze leeg
Ja sorry, kleptomaan hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
Wc papier gaat weer hard bij de supermarktquote:
Ik zou dat echt niet durven, zelfs niet met zo’n geprepareerde tas.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
zeker aangezien werkelijk iedere winkel wel camera's heeftquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet durven, zelfs niet met zo’n geprepareerde tas.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
Overal mandjes en kussens, ook is er genoeg plek op de bank en het bed. Maar waar ga je slapen?![]()
[ afbeelding ]
Mijn kat is net zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
Overal mandjes en kussens, ook is er genoeg plek op de bank en het bed. Maar waar ga je slapen?![]()
[ afbeelding ]
Kattenquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel anders als je alleen woont en niet zo groot.
Nou dan heb je vast een woonkamer waar je kunt chillen waar niet je bed én je bureau ook staanquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bed staat op nog geen halve meter van mijn bureau af.
Thanks!quote:
Danku!quote:
Ligt kennelijk lekker! (Zo ziet het er niet uit)quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jaaa daar was toen ook zo'n docu over geweestquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:50 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ohjaa dat is ook zo. Kon me dit niet meer herinneren. Blijft bizarquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa daar was toen ook zo'n docu over geweest
Ook met een man die expres voor Armenië had gestemd uit een soort rebellie, en toen daarna werd ondervraagd enzo.
En ook echt schrijnend hoe het toen is gegaan met het bouwen van die Crystal Hall en de mensen waarvan hun woning zomaar werd gesloopt.
Zekerquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohjaa dat is ook zo. Kon me dit niet meer herinneren. Blijft bizar
De EBU heeft Azerbeidzjan hier nog een boete van 2700 euro voor gegeven (quote:
Ze is er net al afgevallen, maar ze springt er zo weer op en maft zo weer verder!quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ligt kennelijk lekker! (Zo ziet het er niet uit)
Johquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De EBU heeft Azerbeidzjan hier nog een boete van 2700 euro voor gegeven ().
Zo, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De EBU heeft Azerbeidzjan hier nog een boete van 2700 euro voor gegeven ().
Oh zoooo herkenbaar, een van onze katjes zit graag op zo'n paaltje bij de trap, probeert daar dan op te slapen (hoe dan!?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze is er net al afgevallen, maar ze springt er zo weer op en maft zo weer verder!
Hoezo dom?
Misschien ligt het dusdanig lekker dat het alle moeite waard is!quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze is er net al afgevallen, maar ze springt er zo weer op en maft zo weer verder!
Hoezo dom?
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Silke niet meer op de rugleuning van de schommelstoel kan balancerenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zoooo herkenbaar, een van onze katjes zit graag op zo'n paaltje bij de trap, probeert daar dan op te slapen (hoe dan!?) en kukelt er vanaf zodra ze d'r evenwicht verliest. En begint vervolgens weer opnieuw.
En ook naar hoe lang ze het nog zal blijven proberen, ook al kan ze het niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Silke niet meer op de rugleuning van de schommelstoel kan balanceren
Ja @summer52 heb je het zelf al es geprobeerd?quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien ligt het dusdanig lekker dat het alle moeite waard is!
Ach arm krukje, dat bezwijkt gelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja @:summer52 heb je het zelf al es geprobeerd?
Zo leuk kattenquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh zoooo herkenbaar, een van onze katjes zit graag op zo'n paaltje bij de trap, probeert daar dan op te slapen (hoe dan!?) en kukelt er vanaf zodra ze d'r evenwicht verliest. En begint vervolgens weer opnieuw.
Zulke leuke fascinerende beestjesquote:
FOK heeft Facebook overgenomen. Het ging nogal hard met de donaties en Danny had wat geld over.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:30 schreef Dave het volgende:
Feesboek heeft op m’n iPad het favicon van fok.
allemaal dankzij TFPquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
FOK heeft Facebook overgenomen. Het ging nogal hard met de donaties en Danny had wat geld over.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:23 schreef Meke het volgende:
Mijn contract is vandaag verlengd![]()
![]()
En dat ga ik vieren door voorlopig thuis te werken![]()
ik heb er zo geen zin in, helemaal niet meer naar de zaak gaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Join the thuiswerkclub
Ik ook niet. Vrijdag was altijd wel een hoogtepuntjequote:Op dinsdag 29 september 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er zo geen zin in, helemaal niet meer naar de zaak gaan
Dit heb ik dit weekend ook uitgeprobeerd voor een banoffee pie: https://www.lekkerensimpel.com/heerlijke-banoffee-pie/quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ohhh ik had gelezen online dat als je een blikje gecondenseerde melk een paar uur in water kookt (als het blikje nog dicht zit) en het dan laat afkoelen, dat je dan karamel/toffee krijgt.
Ik had het vandaag uitgeprobeerd en JA HOOR![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo vaak zitten hannesen met karamel en dat het ging schiften enzo, dus ik ben echt blij met deze ontdekkingNog nog bedenken wat ik ermee ga maken
Jaaaa echt zo ideaal ditquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
Jeej Meke, goed gedaan
[..]
Dit heb ik dit weekend ook uitgeprobeerd voor een banoffee pie: https://www.lekkerensimpel.com/heerlijke-banoffee-pie/
Ik heb de taart bij mijn opa en een vriend van me gedumpt en het laatste kwart zelf opgegeten![]()
Het schijnt dat je dit soort blikjes ook paar maand van te voren kan maken, zodat je niet elke keer 2,5 uur thuis moet blijven omdat er gecondenseerde melk op staat. Wel handig
Donderdag meld ik me weer aan voor de thuiswerkclubquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Join the thuiswerkclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |