SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zal mij benieuwenquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
@:Strani en ik zijn achter de schermen even bezig met een evaluatie. Graag horen we jullie mening in onderstaande poll!
[poll=507]
Bedankt voor jullie feedback
Ja de er op m'n toetsenbord is kapotquote:
POLLquote:
Die fout lag wel bij haar hoor want ik had haar gezegd dat ik het eerste boze berichtje zou posten en dan doet zij het gewoon alsnogquote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef Em31 het volgende:
Kwam door Strani. ik scrolde omhoog en zag eerst dat berichtje van Meke en die leek eerst serieus
Ik claim ook niet dat ik dingen goed doe, ik wil hier gewoon vol spelfaudten over WIDM kunnen spoilenquote:Op maandag 14 september 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
Zonder spoil ook gewoon, jij kan ook echt níks goed doen hè @:Meke
Walgelijkquote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Die fout lag wel bij haar hoor want ik had haar gezegd dat ik het eerste boze berichtje zou posten en dan doet zij het gewoon alsnog
Dan doe jij de laatste toch gewoon!quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Die fout lag wel bij haar hoor want ik had haar gezegd dat ik het eerste boze berichtje zou posten en dan doet zij het gewoon alsnog
Goed punt maar ik wacht er nog even mee, spanning opbouwen!quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan doe jij de laatste toch gewoon!
Ik vind dit wel het begin van een nieuwe rel waardig!quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Neequote:
Noouuuu dat is ook wel zo hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel het begin van een nieuwe rel waardig!
gefixtquote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn dat ik het toch wel in een beetje sieus neem, want ik durf het nog steeds niet aan om echt de naam van de afvall te noemen in een van m'n grappen
Dus je noemt gewoon alle deelnemers behalve die van de afvaller in je grappenquote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn dat ik het toch wel in een beetje serieus neem, want ik durf het nog steeds niet aan om echt de naam van de afvaller te noemen in een van m'n grappen
Helemaal niet! Jij begonquote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jerry Jerry Jerryquote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel het begin van een nieuwe rel waardig!
Haar nick is eigenlijk ook @Mekeerquote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij @:Meke thuis begonnen vroeger de sprookjes altijd met "Er was eens niet"
Ik heb helemaal geen deelnemer genoemdquote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus je noemt gewoon alle deelnemers behalve die van de afvaller in je grappen
quote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Meke het volgende:
Het mag wel duidelijk zijn dat ik het toch wel in een beetje serieus neem, want ik durf het nog steeds niet aan om echt de naam van de afvaller te noemen in een van m'n grappen
SPOILER: voor de zekerheid toch maar in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Nietquote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik!! Jij begon tegen de afspraken in!
Dikke spoiler weer, nu weet ik dat iedereen die je hebt genoemd dus niet eens méédoet aan WIDM, laat staan afvaltquote:Op maandag 14 september 2020 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen deelnemer genoemd
Oh wacht even maar dát verandert dan de zaakquote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet![]()
Dan was dat blijkbaar nog gewoon een onaardig, niet- gespeeld berichtje
quote:Op maandag 14 september 2020 17:51 schreef Dave het volgende:
[..]Ja oké maar dat is minder leukSPOILER: voor de zekerheid toch maar in een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke spoiler weer, nu weet ik dat iedereen die je hebt genoemd dus niet eens méédoet aan WIDM, laat staan afvalt
quote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht even maar dát verandert dan de zaak![]()
Oh yes, ik ga logikwizzen!quote:Op maandag 14 september 2020 17:53 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, zonder spoilers dus.
Nikkie is niet de mol
Ron is niet de winnaar
Tygo is niet de verliezer
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
-Degene met de meeste troeven is een hartendief.quote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh yes, ik ga logikwizzen!
- De verliezer heeft geen jokers verdiend.
- Degeen met 3 jokers viel af.
- Rik deelde het bed met de mol.
SPOILER: over mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hebben Rik en Art het gedaan?quote:Op maandag 14 september 2020 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
-Degene met de meeste troeven is een hartendief.
-De mol is kilo’s aangekomen, want hij kan geen afvaller zijn.
-Art is de Mol.
Wat doe ik NOU weer verkeerd, zeg maar gewoon hardop hoor, in plaats van indirect zo te slijmen bij @Redefinequote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
Normaal ruzie ik altijd met @:Redefine maar bij hem weet ik tenminste zeker dat er niks achter zit qua frustratie.
Bij mezelf dan hè bedoel ik, dat ik dat zeker weet.
Nee hij post heel weinig, maar was er vanmiddag nog twee postsquote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb @:redefine al even niet gezien trouwens. Loop ik hem telkens mis?
quote:Op maandag 14 september 2020 18:01 schreef Arizona het volgende:
SPOILER: over mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt wel goed
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan daar zo slecht tegen hequote:
Rik en Tygo zou ik wel bijzondere combo vinden.quote:
Het is Thomas Cammaert, dus dat Rik het met de mol gedaan heeft is bij deze bevestigdquote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
Welke bekende ex heeft Rik ook alweer, ik las het laatst maar ben het nu alweer vergeten
Ja snap ik hoorquote:
Tygo is echt te eng.quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rik en Tygo zou ik wel bijzondere combo vinden.
Misschien een triootje?
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
Welke bekende ex heeft Rik ook alweer, ik las het laatst maar ben het nu alweer vergeten
quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILER: voor iedereen die drieënhalf jaar achterloopt met WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 18:01 schreef Arizona het volgende:
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Arizona de ambitie heeft om vanaf volgend jaar op de euro te staan en de Troonrede gaat voorlezen.SPOILER: over mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Freek! Nee die was met Patrick Martensquote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.
Maar weet niet of dat klopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
En daar zou ik verdraaid goed in zijn! De Troonrede in het Twentsquote:Op maandag 14 september 2020 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Arizona de ambitie heeft om vanaf volgend jaar op de euro te staan en de Troonrede gaat voorlezen.
Freek was toch met Ferry?quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
Freek! Nee die was met Patrick Martens
Rik was met Thomas Cammaert googlede ik net
Je mot mar kiek’n hoej rondköm, hier bint alles op.quote:Op maandag 14 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daar zou ik verdraaid goed in zijn! De Troonrede in het Twents
Ik vind het NU al een puik plan!
Net The Bold and The Beautiful, iedereen doet het met iedereenquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Dave het volgende:
[..]Dat was de grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Je inzet wordt gewaardeerdquote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je mot mar kiek’n hoej rondköm, hier bint alles op.
(Dit is een heel slechte Twents-imitatie)
Volgens mij niet hoorquote:
Maar echt ookquote:
Alsof je niet weet wat je verkeerd doetquote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat doe ik NOU weer verkeerd, zeg maar gewoon hardop hoor, in plaats van indirect zo te slijmen bij @:Redefine
What has been seen....quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik dus eigenlijk best slecht tegen.
Inderdaad! Zoiets gun je (bijna) niemand.quote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef Dave het volgende:
Oh, de buurmevrouw was gisteren in Hart van Nederland, en ze verwachten dat ze volledig zal herstellen.
Niet dat ik haar verder persoonlijk ken of zo, maar wel fijn dat te horen.
Freek Bartels ja.quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.
Maar weet niet of dat klopt.
Ik zou zweren dat Rik ook met Freek had, maar ik kan dat echt nergens meer terugvinden.quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Freek! Nee die was met Patrick Martens
Rik was met Thomas Cammaert googlede ik net![]()
Daarvoor moet je even een boze blauwe blik op Meke richtenquote:
@Meke ! Wat is dit??quote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even een boze blauwe blik op Meke richten
Wat een daadkrachtig optreden Cyanquote:
Dat lukt me ongeveer één keer per week.quote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een daadkrachtig optreden Cyan
@Meke is wel diep onder de indruk want ze reageert helemaal niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lukt me ongeveer één keer per week.
Die jongen op het eind is wel irritantquote:Op maandag 14 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit grappig.
En hoezo haten Boomers en Gen Z-ers Millennials? We zijn hartstikke leuk!
Ik kijk vaak filmpjes van Smosh, dus ik ben al helemaal gewend aan Shayne. Hij schrijft veel van de grappen ook.quote:Op maandag 14 september 2020 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die jongen op het eind is wel irritant![]()
Maar ach, wat in de jaren `70 een spinaziek*t was is nu een quinoak*t dus zoveel veranderd er ook weer niet tussen de generaties.
Daar zit zeker geen frustratie achterquote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
Normaal ruzie ik altijd met @:Redefine maar bij hem weet ik tenminste zeker dat er niks achter zit qua frustratie.
Bij mezelf dan hè bedoel ik, dat ik dat zeker weet.
Nee. Ik ben er nu gewoon heel weinig. Even een paar hele drukke weken. Eind deze maand zal ik er wel meer zijn als ik terug ben van vakantie.quote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb @:redefine al even niet gezien trouwens. Loop ik hem telkens mis?
Ik was er vanmiddag niet hoorquote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hij post heel weinig, maar was er vanmiddag nog twee posts
quote:Op maandag 14 september 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit zeker geen frustratie achterIk zou ook niet weten hoe iemand ruzie met jou kan krijgen
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.quote:Op maandag 14 september 2020 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak filmpjes van Smosh, dus ik ben al helemaal gewend aan Shayne. Hij schrijft veel van de grappen ook.
Frietgeneratiequote:Op maandag 14 september 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.
Patatgeneratiequote:
Ik heb het ook niet bedachtquote:
Gelukkig maken ze die grap zelf ook, het zijn allemaal millennials.quote:Op maandag 14 september 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.
Ik denk dat ik mezelf dan liever bij de millenials plaats. Ik krijg bij generatie Z toch meer het idee van de Tiktokkende VSCO-girls en de Fortnitende jochies die in groep 5 al een mobiel kregen idee.quote:Op maandag 14 september 2020 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedachtJij zou nog net een millennial zijn of al net generatie Z.
Oh. Noteert even om niet op uiterlijk af te gaan. Dacht echt dat dat er 2 ouderen, 2 jongeren en die Shayne in zaten.quote:Op maandag 14 september 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze die grap zelf ook, het zijn allemaal millennials.
Nop, ze zijn allemaal van tussen de 1987 en 1995.quote:Op maandag 14 september 2020 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh. Noteert even om niet op uiterlijk af te gaan. Dacht echt dat dat er 2 ouderen, 2 jongeren en die Shayne in zaten.
Volgens het officiële generatiehandboek (oftewel wikipedia) val je binnen de Gen Z generatie, die loopt van 1997 tot 2012.quote:Op maandag 14 september 2020 19:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf dan liever bij de millenials plaats. Ik krijg bij generatie Z toch meer het idee van de Tiktokkende VSCO-girls en de Fortnitende jochies die in groep 5 al een mobiel kregen idee.
quote:Op maandag 14 september 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens het officiële generatiehandboek (oftewel wikipedia) val je binnen de Gen Z generatie, die loopt van 1997 tot 2012.
Maar ik begrijp ook dat de grenzen tussen generaties nog wel eens verschuiven, dus we kunnen ook zeggen dat 2000 het laatste millennial jaar was.quote:
Wat een ontzettend ingewikkelde grafiek (of ligt dat aan mijquote:Op maandag 14 september 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp ook dat de grenzen tussen generaties nog wel eens verschuiven, dus we kunnen ook zeggen dat 2000 het laatste millennial jaar was.
[ afbeelding ]
De gekleurde balkjes zijn het belangrijkst.quote:Op maandag 14 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ingewikkelde grafiek (of ligt dat aan mij)
#yoloquote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
@:strani en ik zijn van die kutmillennials. Wij vertellen de hele dag op Twitter en Instagram hoe geweldig ons leven is.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
@:strani en ik zijn van die kutmillennials. Wij vertellen de hele dag op Twitter en Instagram hoe geweldig ons leven is.
Dat snap jij als Generation Z natuurlijk nietquote:Op maandag 14 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ingewikkelde grafiek (of ligt dat aan mij)
Gebruiken jullie dan ook te pas en te onpas de hashtag #durftevragen?quote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
Nee, ouderwetse troep. Doe mij maar een flashy ultra HD 4K uitlegvideo.quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap jij als Generation Z natuurlijk niet
Ja alles na ons is gewoon verloren.quote:Op maandag 14 september 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]En mijn grootste zorg is of ik WIDM-spoilers te zien krijg terwijl voor de generatie na ons alles eigenlijk al een beetje kapot is.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dan ook te pas en te onpas de hashtag #durftevragen?
Absoluut! Liefst ook totaal onnozele vragen als "waar liggen mijn sleutels?"quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dan ook te pas en te onpas de hashtag #durftevragen?
Aan een koordje aan je nek.quote:Op maandag 14 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut! Liefst ook totaal onnozele vragen als "waar liggen mijn sleutels?"
Aan dat koordje zit voor de zekerheid ook een plaatje met daarop je adres. Voor het geval dat.quote:Op maandag 14 september 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook áltijd de laatste plek waar je kijkt hè!
Jullie zijn wel hele oude millennials.quote:Op maandag 14 september 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan dat koordje zit voor de zekerheid ook een plaatje met daarop je adres. Voor het geval dat.
Ik herken het adres op het plaatje zo snel niet.quote:Op maandag 14 september 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan dat koordje zit voor de zekerheid ook een plaatje met daarop je adres. Voor het geval dat.
@Davequote:Op maandag 14 september 2020 20:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net nog een heerlijke bietenburger gebakken in vernieuwde Vegan Margarine van Blue Band. Dat vind ik altijd zo lekker hoe de juiste margarine net dat beetje extra smaak geeft. Blue Band is daarbij echt mijn favoriet. Ik gebruik het dolgraag voor mijn favoriete recepten, jullie toch ook?
Swipe up onderaan de pagina voor een mooie Kortingsactie! Like deze post, tag drie andere users en gebruik de Promo-Code “FRED69ALWAYSREADY” om je pakjes te kopen met 1% korting en een gepersonaliseerde verrassing voor de eerste 100 reacties!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand met een greintje intelligentie houdt daarna ook op met zoekenquote:Op maandag 14 september 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook áltijd de laatste plek waar je kijkt hè!
Och, meestal ben ik tegen die tijd allang gaan liggen voor een dutje.quote:Op maandag 14 september 2020 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Iemand met een greintje intelligentie houdt daarna ook op met zoeken
Seniel tot op het bot.quote:Op maandag 14 september 2020 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel hele oude millennials.
Stranita is bang dat je de verkeerde heuvel oploopt.quote:Op maandag 14 september 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herken het adres op het plaatje zo snel niet.
Edit: Volgens mijn vrouw klopt het adres toch wel degelijk.
Dat zal die Spaanse invloed zijnquote:Op maandag 14 september 2020 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Och, meestal ben ik tegen die tijd allang gaan liggen voor een dutje.
20 jaar later zien ze er nog best goed uitquote:
Maar goed dat @Greys op vakantie is.quote:Op maandag 14 september 2020 20:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net nog een heerlijke bietenburger gebakken
Zeker, ze zijn allemaal in de veertig nuquote:Op maandag 14 september 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
20 jaar later zien ze er nog best goed uit
Drie keer raden wat ze als opvangadres gekozen hadquote:Op maandag 14 september 2020 20:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar goed dat @:greys op vakantie is.
Nou de drie uur straf zijn eindelijk voorbij, ik heb m'n lesje geleerd en zal het nooit meer doen. Blij dat ik weer mag postenquote:Op maandag 14 september 2020 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof je niet weet wat je verkeerd doet![]()
Serieus, dat weet je toch zelf ook wel?
Lol wat.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik lees dus net dat er op Disney+ een documentaire komt over Feyenoord
Mijn er-knop weigert ALWEER dienst!quote:
Nee ik had straf van @Straniquote:Op maandag 14 september 2020 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:Meke is wel diep onder de indruk want ze reageert helemaal niet meer
Dat klinkt toch als een goede deal voor beide partijen.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
* zegt abonnement met Disney+ op.quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dan was het gisterenquote:
Volgens mij ook niet.quote:
Live action remake?quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Over Jobi's toneelstuk!quote:
Ja ik vond het ook niet leuk hoor om het zo te doen, maar het was echt even nodig.quote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou de drie uur straf zijn eindelijk voorbij, ik heb m'n lesje geleerd en zal het nooit meer doen. Blij dat ik weer mag posten
Het was gisteravond, 22u geleden!quote:
Dat was inderdaad gisteren!quote:
Ja, ik ben in de tussentijd eigenlijk gewoon naar de film geweest, dus zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook niet leuk hoor om het zo te doen, maar het was echt even nodig.
Nou, welkom terug dan maar.
Het is goed, je mag je groot houdenquote:Op maandag 14 september 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ben in de tussentijd eigenlijk gewoon naar de film geweest, dus zo erg was het nou ook weer niet.
Thanksquote:Op maandag 14 september 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is goed, je mag je groot houden
Oh ja. Maar dat was inderdaad in de avond. Dacht al in de middagquote:
Passende titel wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wel echt waar trouwens, best een leuke film![]()
We hadden ook afgesproken dat ze naar die film zou gaan zodat ze echt eens zou nadenken over de fouten die ze heeft gemaakt vandaag.quote:
er was eens?quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat was inderdaad in de avond. Dacht al in de middag
quote:Op maandag 14 september 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
We hadden ook afgesproken dat ze naar die film zou gaan zodat ze echt eens zou nadenken over de fouten die ze heeft gemaakt vandaag.
Ik dacht dat @Aoibhin de gene was met de vlugge vingers.quote:Op maandag 14 september 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn er-knop weigert ALWEER dienst!
Maar serieus? Blijkbaar typtyfus, ik heb geen ideeMijn gedachten gaan sneller dan m'n vingers?
Ik moet nogquote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
Oeh en iedereen die Trust Nobody luistert, hebben jullie mijn naam wel gehoord vandaag?![]()
En anders opletten bij het terugluisteren
Roodshirtje en de zeven kakkerlakken?quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt toch als een goede deal voor beide partijen.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* zegt abonnement met Disney+ op.
quote:
quote:
Sneeuwwitje en de zeven...quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Roodshirtje en de zeven kakkerlakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, wat?quote:
Ja, alleen gaan mijn gedachten vaak niet synchroon meequote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:Aoibhin de gene was met de vlugge vingers.
Ik dacht dat ik je vorige week al hoordequote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
Oeh en iedereen die Trust Nobody luistert, hebben jullie mijn naam wel gehoord vandaag?![]()
En anders opletten bij het terugluisteren
Doen voor denken. Niet altijd een slim idee.quote:Op maandag 14 september 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan mijn gedachten vaak niet synchroon mee
Ik kan dit ook 20 keer kijken en dan nog steeds leuk vindenquote:
Zo ben ik nou eenmaal Sjaan!quote:Op maandag 14 september 2020 22:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Doen voor denken. Niet altijd een slim idee.
Ja hoe dat ei meevliegtquote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan dit ook 20 keer kijken en dan nog steeds leuk vinden
Hij grijpt ook gewoon alles, hoe vies het ook is (het ei)
Nou als hij al niet af kan blijven van een blok boter en een rauw ei dan moeten groenten helemaal fantastisch voor hem zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Zou dat kind ook zo omgaan met groente ?
Een echte omnivoor ditquote:Op maandag 14 september 2020 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als hij al niet af kan blijven van een blok boter en een rauw ei dan moeten groenten helemaal fantastisch voor hem zijn.
quote:
Bij mij is lachen ook niet de dominante reactie hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal wel andere humor hebben.
Lekker man bacteriën word je sterk vanquote:Op maandag 14 september 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nog zou willen eten![]()
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben vooral blij dat mijn nichtjes niet zo slecht opgevoed zijn als dat kindquote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk vooral van, dat ventje heeft issues, gedraagt zich alsof hij jaren in de wildernis is uitgehongerd.
mwah verw8 dat er weinig mis is met het ventje, eerder met de oudersquote:Op maandag 14 september 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik meen het, ik vind het eerder zorgelijk dan grappig
Klopt. Gewoon niet opgevoed. Kan dat kind niet veel aan doen.quote:Op maandag 14 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah verw8 dat er weinig mis is met het ventje, eerder met de ouders
dat, of het is gewoon in scene gezet zoals vele schijtlollige filmpjesquote:Op maandag 14 september 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon niet opgevoed. Kan dat kind niet veel aan doen.
Mwah denk niet dat het kind weet wat acteren is. Meer andersom. Dat ze weten dat die zo doet en het daarom gaan filmen.quote:Op maandag 14 september 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat, of het is gewoon in scene gezet zoals vele schijtlollige filmpjes
sommige kinderen stoppen alles in hun mond iddquote:Op maandag 14 september 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat het kind weet wat acteren is. Meer andersom. Dat ze weten dat die zo doet en het daarom gaan filmen.
Zeg dat jaquote:
Science is just an opinionquote:Op maandag 14 september 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeg dat ja![]()
Net als z'n opmerkingen over Corona in maart. 'in April the virus will' poof' magically disappear'
Alternative facts.quote:
Nou ja, ik zie het wel gebeuren dat de komende drie maanden gemiddeld koeler zijn dan de afgelopen driequote:
quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het wel gebeuren dat de komende drie maanden gemiddeld koeler zijn dan de afgelopen drie
quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het wel gebeuren dat de komende drie maanden gemiddeld koeler zijn dan de afgelopen drie
Welke aanwijzingen heb je daarvoor?quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, precies dat. Doordat er nu minder uren zon zijn op een dag heeft de aarde minder tijd om op te warmen en wordt dus ook minder warm. Daarom zou het ook een goed idee zijn zomertijd af te schaffen, want dan is het langer licht en wordt het dus warmer.quote:Op maandag 14 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welke aanwijzingen heb je daarvoor?
Want het wordt steeds eerder donker dus kan m’n thermometer niet aflezen.
Jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, precies dat. Doordat er nu minder uren zon zijn op een dag heeft de aarde minder tijd om op te warmen en wordt dus ook minder warm. Daarom zou het ook een goed idee zijn zomertijd af te schaffen, want dan is het langer licht en wordt het dus warmer.
Dit vind ik dan wel weer een vrij hard statement, maar dat kind is duidelijk al op een leeftijd waarop hij kan communiceren. Ik snap niet waarom je door blijft gaanquote:Op maandag 14 september 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon niet opgevoed. Kan dat kind niet veel aan doen.
Kort maar hevig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Fred_B het volgende:
Memphis naar Barcelona.![]()
Het was een mooi tijdperk met Koeman aan het roer...
Hier kan ik inderdaad niet tegenopquote:Op dinsdag 15 september 2020 06:49 schreef Meke het volgende:
@:Strani morgen nog een kans om als eerste te posten
Je bent wel weer vroeger dan gisteren.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier kan ik inderdaad niet tegenop
Ik maak nog steeds progressie inderdaad!quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent wel weer vroeger dan gisteren.
Goed hier. Alweer lekker vroeg begonnen met werken. Kan ik vanmiddag ook weer op tijd stoppen en Tour kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak nog steeds progressie inderdaad!
Hoe'st met jou?
Oh fijn!! Wordt wel de moeite waard. Wel een raar profiel, ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed hier. Alweer lekker vroeg begonnen met werken. Kan ik vanmiddag ook weer op tijd stoppen en Tour kijken.
Vooral de voorlaatste klim heeft geen categorie gekregen, maar ziet er wel erg steil uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn!! Wordt wel de moeite waard. Wel een raar profiel, ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan.
Ik denk een mooie kans voor een groepje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn!! Wordt wel de moeite waard. Wel een raar profiel, ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan.
Alaphilippe?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk een mooie kans voor een groepje.
Dat vermoed ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk een mooie kans voor een groepje.
Normaliter is die gemaakt voor deze aankomst, maar ik denk niet dat hij op dat moment nog in aanmerking komt om voor de overwinning te rijden.quote:
Kan me er echt niets bij voorstellen, maar wie weet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Fred_B het volgende:
Memphis naar Barcelona.![]()
Het was een mooi tijdperk met Koeman aan het roer...
Overweeg je om 'm tegen dat prijsje zelf ook aan te schaffen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me er echt niets bij voorstellen, maar wie weet.
Hij is op zich nog best goedkoop
Een bediende is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Overweeg je om 'm tegen dat prijsje zelf ook aan te schaffen?
Je vindt het een vrij hard statement, maar legt vervolgens in die alinea precies uit dat die waarschijnlijk niet is opgevoedquote:Op dinsdag 15 september 2020 06:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer een vrij hard statement, maar dat kind is duidelijk al op een leeftijd waarop hij kan communiceren. Ik snap niet waarom je door blijft gaanAls een kind iets niet mag maar wel die behoefte heeft (kan bijvoorbeeld ook bij huisdieren of stopcontacten), haal je het kind uit die situatie.
En hier lijkt het me echt een duidelijk signaal van honger, dus ik zou dat kind gewoon tussendoor ander eten laten eten![]()
Maar misschien nog wel het meest waarschijnlijke geval; ze bakken ontzettend vaak en likken dan altijd de kom uitDat kind snapt het verschil (nog) niet tussen losse onderdelen en klaar beslag en wil gewoon dat lekkere eten
Alsof jou het uitmaakt hoe laat het is om slechte grappen te makenquote:
RELLEN!!!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vindt het een vrij hard statement, maar legt vervolgens in die alinea precies uit dat die waarschijnlijk niet is opgevoed
Hier moet ik even van bijkomenquote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Balen, sterkte voor je vaderquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Hij voelt zich niet goed, dus de dokter wil hem even zien.
Sterkte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Hij voelt zich niet goed, dus de dokter wil hem even zien.
Bah wat vervelend, klachten die samenhangen met zijn ingreep laatst? Sterkte!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ai, hopelijk valt het mee allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:01 schreef Arizona het volgende:
sterkte.SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:06 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vervelend, sterkte! Ik duimquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je moet ook niet alleen maar spieken!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:52 schreef Cyan9 het volgende:
M'n *spiekt in de slowchat* post slaat nu natuurlijk nergens meer op.
Fijn dat soort dingenSPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hadden laatst 300+ sollicitanten op een vacature en dan moet je het héél goed bijhouden, anders zie je door de bomen het bos niet meer
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Mooi hoor, zo’n zwarte katquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
@:Luctor.et.Emergo sterkte met je vader!
@:Arizona ik zal voor je duimen!
@:Cee fijne vakantie!
En dit is mijn Dikkie Dik die een heerlijk plekje heeft opgezocht![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig nog niet, het lijkt mij echt horror! Sterkte, ach misschien valt het wel mee en overdrijven al die mensen!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet ook een Corona-test.
Bij de GGD kwam ik er bijna niet door. Toen ik eenmaal iemand aan de telefoon kreeg, kon het alleen nog maar in Amersfoort (woon in Doetinchem)![]()
Toen maar een particuliere test-afspraak gemaakt in Arnhem.
Ik zie vooral op tegen het wattenstaafje in de keel, ik kokhals nogal snel. Iemand hier al een test ondergaan?
Nog geen ervaring mee, maar het lijkt me dat die staaf in je neus onprettiger is.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
Bij de GGD kwam ik er bijna niet door. Toen ik eenmaal iemand aan de telefoon kreeg, kon het alleen nog maar in Amersfoort (woon in Doetinchem)![]()
Ik zie vooral op tegen het wattenstaafje in de keel, ik kokhals nogal snel. Iemand hier al een test ondergaan?
Ja leuk hè? Maar het is een monster hoor, want hij is nu even bezig om een andere kat de buurt uit te jagen, zucht...quote:
Jachtinstinct hèquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:19 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja leuk hè? Maar het is een monster hoor, want hij is nu even bezig om een andere kat de buurt uit te jagen, zucht...
Ja, dat zei mijn zoon ook. Hij is al een keer getest, maar ik kokhals snelquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar het lijkt me dat die staaf in je neus onprettiger is.
Balen zeg. Heb je klachten? Met al jouw besmette collega's heb je natuurlijk wel meer kans dan gemiddeld op Corona. Je moet nu wel verplicht thuiswerken deze week.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn zoon ook. Hij is al een keer getest, maar ik kokhals snel
Mooie kat hoorquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
Ik kokhals ook heel snel, de tandarts kan ook heel moeilijk fotos maken bij mij![]()
Sterkte Sjors!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik heb wel klachten, maar niet Corona-gerelateerd. Meer leeftijd-gerelateerd. Volgens mijquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen zeg. Heb je klachten? Met al jouw besmette collega's heb je natuurlijk wel meer kans dan gemiddeld op Corona. Je moet nu wel verplicht thuiswerken deze week.![]()
Ik kokhals ook heel snel, de tandarts kan ook heel moeilijk fotos maken bij mij![]()
Sterkte!
Edit: krijg je de kosten nog vergoed van die particuliere test?
Komt goed hoor Jobi, het is maar een paar secondenquote:
We werken trouwens thuis tot nader order.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen zeg. Heb je klachten? Met al jouw besmette collega's heb je natuurlijk wel meer kans dan gemiddeld op Corona. Je moet nu wel verplicht thuiswerken deze week.![]()
Sterkte!
Edit: krijg je de kosten nog vergoed van die particuliere test?
Heeft het toch nog iets positiefs.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We werken trouwens thuis tot nader order.
Eindelijk
Jaaaquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eindelijk
Goed nieuws! Werd ook wel eens tijdquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eindelijk
Jaaaaa wat fijn!quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eindelijk
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed nieuws! Werd ook wel eens tijd
Dat ook ja.quote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Momenteel bezig met de derde
Snap ikquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Door jouw nick moet ik steeds aandenken
SPOILER: mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik kom zo nooit van mijn verslaving afquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:52 schreef Koen66 het volgende:
Door jouw nick moet ik steeds aandenken
@koffielekker zou nog meer lust opwekkenquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Snap ik
Moet hem wel eer aan doen natuurlijk!
Wat vind @GeorgeM hiervan?quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:koffielekker zou nog meer lust opwekken
Sterkte voor jou en je vader Luc!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:11 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:13 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Die prikt meer. Het is maar wat je vervelender vindt.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog geen ervaring mee, maar het lijkt me dat die staaf in je neus onprettiger is.
Ah, een lichtpuntjequote:Op dinsdag 15 september 2020 10:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eindelijk
Vierdequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:06 schreef Arizona het volgende:
Ik zit pas aan mijn eerste kopje koffie van de dag trouwens
Straks ga ik nog melig doenquote:
Ik vind dat heel verstandig geredeneerd. Zeker als je je werk prima vanuit thuis kunt doen, waarom zou je dan onnodig risico's nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:01 schreef H_T het volgende:
Bij mijn werk zijn ze het thuiswerken juist weer extra aan het aanmoedigen. Hun redenering: ook al blijkt uit de test dat je geen corona hebt maar alleen verkouden bent, dan kan je nog steeds andere mensen verkouden maken. Die weten vervolgens niet of ze gewoon verkouden zijn of corona hebben, moeten thuisblijven, zich laten testen en dan is die ander zomaar ook weer een week verder. Of nog langer, als huisgenoten vervolgens weer besmet raken. Daar zit wel wat in vind ikOok na een negatieve test mogen we dus pas weer op kantoor verschijnen als we minimaal 24 uur vrij zijn van klachten.
Oh Godquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:01 schreef H_T het volgende:
Sterkte Luctor!
[..]En ik moest ook even kokken. Wel maar 1 keer. Het staafje zit niet lang in je keel, maar dat hoeft natuurlijk ook niet om een kokhalsneiging op te roepen. Jij ook sterkte!
[..]
[..]
Die prikt meer. Het is maar wat je vervelender vindt.
[..]
Ah, een lichtpuntje
Bij mijn werk zijn ze het thuiswerken juist weer extra aan het aanmoedigen. Hun redenering: ook al blijkt uit de test dat je geen corona hebt maar alleen verkouden bent, dan kan je nog steeds andere mensen verkouden maken. Die weten vervolgens niet of ze gewoon verkouden zijn of corona hebben, moeten thuisblijven, zich laten testen en dan is die ander zomaar ook weer een week verder. Of nog langer, als huisgenoten vervolgens weer besmet raken. Daar zit wel wat in vind ikOok na een negatieve test mogen we dus pas weer op kantoor verschijnen als we minimaal 24 uur vrij zijn van klachten.
Straks ga je nog rare plaatjes postenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
ik moet al kokhalzen bij de gedachte van zo'n staaf in m'n keel
Luister een liedje van Georgequote:Op dinsdag 15 september 2020 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh God![]()
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te ontspannen.
Dat is beter idd. Ze hadden het thuiswerken bij ons moeten doorzetten. Nu zitten ze met de gebakken peren en is het veel meer gedoe|:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |