Live action remake?quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik lees dus net dat er op Disney+ een documentaire komt over Feyenoord
Over Jobi's toneelstuk!quote:
Ja ik vond het ook niet leuk hoor om het zo te doen, maar het was echt even nodig.quote:Op maandag 14 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou de drie uur straf zijn eindelijk voorbij, ik heb m'n lesje geleerd en zal het nooit meer doen. Blij dat ik weer mag posten
Het was gisteravond, 22u geleden!quote:
Dat was inderdaad gisteren!quote:
Ja, ik ben in de tussentijd eigenlijk gewoon naar de film geweest, dus zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook niet leuk hoor om het zo te doen, maar het was echt even nodig.
Nou, welkom terug dan maar.
Het is goed, je mag je groot houdenquote:Op maandag 14 september 2020 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ben in de tussentijd eigenlijk gewoon naar de film geweest, dus zo erg was het nou ook weer niet.
Thanksquote:Op maandag 14 september 2020 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is goed, je mag je groot houden
Oh ja. Maar dat was inderdaad in de avond. Dacht al in de middagquote:
Passende titel wel.quote:Op maandag 14 september 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wel echt waar trouwens, best een leuke film![]()
We hadden ook afgesproken dat ze naar die film zou gaan zodat ze echt eens zou nadenken over de fouten die ze heeft gemaakt vandaag.quote:
er was eens?quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dat was inderdaad in de avond. Dacht al in de middag
quote:Op maandag 14 september 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
We hadden ook afgesproken dat ze naar die film zou gaan zodat ze echt eens zou nadenken over de fouten die ze heeft gemaakt vandaag.
Ik dacht dat @Aoibhin de gene was met de vlugge vingers.quote:Op maandag 14 september 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn er-knop weigert ALWEER dienst!
Maar serieus? Blijkbaar typtyfus, ik heb geen ideeMijn gedachten gaan sneller dan m'n vingers?
Ik moet nogquote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
Oeh en iedereen die Trust Nobody luistert, hebben jullie mijn naam wel gehoord vandaag?![]()
En anders opletten bij het terugluisteren
Roodshirtje en de zeven kakkerlakken?quote:Op maandag 14 september 2020 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt toch als een goede deal voor beide partijen.
quote:Op maandag 14 september 2020 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* zegt abonnement met Disney+ op.
quote:
quote:
Sneeuwwitje en de zeven...quote:Op maandag 14 september 2020 21:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Roodshirtje en de zeven kakkerlakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, wat?quote:
Ja, alleen gaan mijn gedachten vaak niet synchroon meequote:Op maandag 14 september 2020 21:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:Aoibhin de gene was met de vlugge vingers.
Ik dacht dat ik je vorige week al hoordequote:Op maandag 14 september 2020 21:22 schreef Meke het volgende:
Oeh en iedereen die Trust Nobody luistert, hebben jullie mijn naam wel gehoord vandaag?![]()
En anders opletten bij het terugluisteren
Doen voor denken. Niet altijd een slim idee.quote:Op maandag 14 september 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan mijn gedachten vaak niet synchroon mee
Ik kan dit ook 20 keer kijken en dan nog steeds leuk vindenquote:
Zo ben ik nou eenmaal Sjaan!quote:Op maandag 14 september 2020 22:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Doen voor denken. Niet altijd een slim idee.
Ja hoe dat ei meevliegtquote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan dit ook 20 keer kijken en dan nog steeds leuk vinden
Hij grijpt ook gewoon alles, hoe vies het ook is (het ei)
Nou als hij al niet af kan blijven van een blok boter en een rauw ei dan moeten groenten helemaal fantastisch voor hem zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef Momo het volgende:
Zou dat kind ook zo omgaan met groente ?
Een echte omnivoor ditquote:Op maandag 14 september 2020 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou als hij al niet af kan blijven van een blok boter en een rauw ei dan moeten groenten helemaal fantastisch voor hem zijn.
quote:
Bij mij is lachen ook niet de dominante reactie hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal wel andere humor hebben.
Lekker man bacteriën word je sterk vanquote:Op maandag 14 september 2020 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nog zou willen eten![]()
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben vooral blij dat mijn nichtjes niet zo slecht opgevoed zijn als dat kindquote:Op maandag 14 september 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk vooral van, dat ventje heeft issues, gedraagt zich alsof hij jaren in de wildernis is uitgehongerd.
mwah verw8 dat er weinig mis is met het ventje, eerder met de oudersquote:Op maandag 14 september 2020 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik meen het, ik vind het eerder zorgelijk dan grappig
Klopt. Gewoon niet opgevoed. Kan dat kind niet veel aan doen.quote:Op maandag 14 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah verw8 dat er weinig mis is met het ventje, eerder met de ouders
dat, of het is gewoon in scene gezet zoals vele schijtlollige filmpjesquote:Op maandag 14 september 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon niet opgevoed. Kan dat kind niet veel aan doen.
Mwah denk niet dat het kind weet wat acteren is. Meer andersom. Dat ze weten dat die zo doet en het daarom gaan filmen.quote:Op maandag 14 september 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat, of het is gewoon in scene gezet zoals vele schijtlollige filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |