Hebben Rik en Art het gedaan?quote:Op maandag 14 september 2020 17:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
-Degene met de meeste troeven is een hartendief.
-De mol is kilo’s aangekomen, want hij kan geen afvaller zijn.
-Art is de Mol.
Wat doe ik NOU weer verkeerd, zeg maar gewoon hardop hoor, in plaats van indirect zo te slijmen bij @Redefinequote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
Normaal ruzie ik altijd met @:Redefine maar bij hem weet ik tenminste zeker dat er niks achter zit qua frustratie.
Bij mezelf dan hè bedoel ik, dat ik dat zeker weet.
Nee hij post heel weinig, maar was er vanmiddag nog twee postsquote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb @:redefine al even niet gezien trouwens. Loop ik hem telkens mis?
quote:Op maandag 14 september 2020 18:01 schreef Arizona het volgende:
SPOILER: over mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt wel goed
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Rik en Tygo zou ik wel bijzondere combo vinden.quote:
Het is Thomas Cammaert, dus dat Rik het met de mol gedaan heeft is bij deze bevestigdquote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
Welke bekende ex heeft Rik ook alweer, ik las het laatst maar ben het nu alweer vergeten
Ja snap ik hoorquote:
Tygo is echt te eng.quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rik en Tygo zou ik wel bijzondere combo vinden.
Misschien een triootje?
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
Welke bekende ex heeft Rik ook alweer, ik las het laatst maar ben het nu alweer vergeten
quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILER: voor iedereen die drieënhalf jaar achterloopt met WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 18:01 schreef Arizona het volgende:
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Arizona de ambitie heeft om vanaf volgend jaar op de euro te staan en de Troonrede gaat voorlezen.SPOILER: over mijn sollicitatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Freek! Nee die was met Patrick Martensquote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.
Maar weet niet of dat klopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
En daar zou ik verdraaid goed in zijn! De Troonrede in het Twentsquote:Op maandag 14 september 2020 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer in te geloven dat Arizona de ambitie heeft om vanaf volgend jaar op de euro te staan en de Troonrede gaat voorlezen.
Freek was toch met Ferry?quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
Freek! Nee die was met Patrick Martens
Rik was met Thomas Cammaert googlede ik net
Je mot mar kiek’n hoej rondköm, hier bint alles op.quote:Op maandag 14 september 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daar zou ik verdraaid goed in zijn! De Troonrede in het Twents
Ik vind het NU al een puik plan!
quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Dave het volgende:
[..]Dat was de grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Je inzet wordt gewaardeerdquote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je mot mar kiek’n hoej rondköm, hier bint alles op.
(Dit is een heel slechte Twents-imitatie)
Volgens mij niet hoorquote:
Maar echt ookquote:
Alsof je niet weet wat je verkeerd doetquote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat doe ik NOU weer verkeerd, zeg maar gewoon hardop hoor, in plaats van indirect zo te slijmen bij @:Redefine
What has been seen....quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik dus eigenlijk best slecht tegen.
Inderdaad! Zoiets gun je (bijna) niemand.quote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef Dave het volgende:
Oh, de buurmevrouw was gisteren in Hart van Nederland, en ze verwachten dat ze volledig zal herstellen.
Niet dat ik haar verder persoonlijk ken of zo, maar wel fijn dat te horen.
Freek Bartels ja.quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.
Maar weet niet of dat klopt.
Ik zou zweren dat Rik ook met Freek had, maar ik kan dat echt nergens meer terugvinden.quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Freek! Nee die was met Patrick Martens
Rik was met Thomas Cammaert googlede ik net![]()
@Meke ! Wat is dit??quote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even een boze blauwe blik op Meke richten
Dat lukt me ongeveer één keer per week.quote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een daadkrachtig optreden Cyan
@Meke is wel diep onder de indruk want ze reageert helemaal niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lukt me ongeveer één keer per week.
Die jongen op het eind is wel irritantquote:Op maandag 14 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit grappig.
En hoezo haten Boomers en Gen Z-ers Millennials? We zijn hartstikke leuk!
Ik kijk vaak filmpjes van Smosh, dus ik ben al helemaal gewend aan Shayne. Hij schrijft veel van de grappen ook.quote:Op maandag 14 september 2020 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die jongen op het eind is wel irritant![]()
Maar ach, wat in de jaren `70 een spinaziek*t was is nu een quinoak*t dus zoveel veranderd er ook weer niet tussen de generaties.
Daar zit zeker geen frustratie achterquote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
Normaal ruzie ik altijd met @:Redefine maar bij hem weet ik tenminste zeker dat er niks achter zit qua frustratie.
Bij mezelf dan hè bedoel ik, dat ik dat zeker weet.
Nee. Ik ben er nu gewoon heel weinig. Even een paar hele drukke weken. Eind deze maand zal ik er wel meer zijn als ik terug ben van vakantie.quote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb @:redefine al even niet gezien trouwens. Loop ik hem telkens mis?
Ik was er vanmiddag niet hoorquote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hij post heel weinig, maar was er vanmiddag nog twee posts
quote:Op maandag 14 september 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit zeker geen frustratie achterIk zou ook niet weten hoe iemand ruzie met jou kan krijgen
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.quote:Op maandag 14 september 2020 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak filmpjes van Smosh, dus ik ben al helemaal gewend aan Shayne. Hij schrijft veel van de grappen ook.
Frietgeneratiequote:Op maandag 14 september 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |