Maar echt ookquote:
Alsof je niet weet wat je verkeerd doetquote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat doe ik NOU weer verkeerd, zeg maar gewoon hardop hoor, in plaats van indirect zo te slijmen bij @:Redefine
What has been seen....quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik dus eigenlijk best slecht tegen.
Inderdaad! Zoiets gun je (bijna) niemand.quote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef Dave het volgende:
Oh, de buurmevrouw was gisteren in Hart van Nederland, en ze verwachten dat ze volledig zal herstellen.
Niet dat ik haar verder persoonlijk ken of zo, maar wel fijn dat te horen.
Freek Bartels ja.quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand hier ooit die musical-Jozef waarvan ik de naam nu even kwijt ben opperde.
Maar weet niet of dat klopt.
Ik zou zweren dat Rik ook met Freek had, maar ik kan dat echt nergens meer terugvinden.quote:Op maandag 14 september 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Freek! Nee die was met Patrick Martens
Rik was met Thomas Cammaert googlede ik net![]()
@Meke ! Wat is dit??quote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even een boze blauwe blik op Meke richten
Dat lukt me ongeveer één keer per week.quote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een daadkrachtig optreden Cyan
@Meke is wel diep onder de indruk want ze reageert helemaal niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lukt me ongeveer één keer per week.
Die jongen op het eind is wel irritantquote:Op maandag 14 september 2020 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit grappig.
En hoezo haten Boomers en Gen Z-ers Millennials? We zijn hartstikke leuk!
Ik kijk vaak filmpjes van Smosh, dus ik ben al helemaal gewend aan Shayne. Hij schrijft veel van de grappen ook.quote:Op maandag 14 september 2020 19:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die jongen op het eind is wel irritant![]()
Maar ach, wat in de jaren `70 een spinaziek*t was is nu een quinoak*t dus zoveel veranderd er ook weer niet tussen de generaties.
Daar zit zeker geen frustratie achterquote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef Strani het volgende:
Normaal ruzie ik altijd met @:Redefine maar bij hem weet ik tenminste zeker dat er niks achter zit qua frustratie.
Bij mezelf dan hè bedoel ik, dat ik dat zeker weet.
Nee. Ik ben er nu gewoon heel weinig. Even een paar hele drukke weken. Eind deze maand zal ik er wel meer zijn als ik terug ben van vakantie.quote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb @:redefine al even niet gezien trouwens. Loop ik hem telkens mis?
Ik was er vanmiddag niet hoorquote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hij post heel weinig, maar was er vanmiddag nog twee posts
quote:Op maandag 14 september 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zit zeker geen frustratie achterIk zou ook niet weten hoe iemand ruzie met jou kan krijgen
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.quote:Op maandag 14 september 2020 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak filmpjes van Smosh, dus ik ben al helemaal gewend aan Shayne. Hij schrijft veel van de grappen ook.
Frietgeneratiequote:Op maandag 14 september 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |