sommige kinderen stoppen alles in hun mond iddquote:Op maandag 14 september 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat het kind weet wat acteren is. Meer andersom. Dat ze weten dat die zo doet en het daarom gaan filmen.
Zeg dat jaquote:
Science is just an opinionquote:Op maandag 14 september 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeg dat ja![]()
Net als z'n opmerkingen over Corona in maart. 'in April the virus will' poof' magically disappear'
Alternative facts.quote:
Nou ja, ik zie het wel gebeuren dat de komende drie maanden gemiddeld koeler zijn dan de afgelopen driequote:
quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het wel gebeuren dat de komende drie maanden gemiddeld koeler zijn dan de afgelopen drie
quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het wel gebeuren dat de komende drie maanden gemiddeld koeler zijn dan de afgelopen drie
Welke aanwijzingen heb je daarvoor?quote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, precies dat. Doordat er nu minder uren zon zijn op een dag heeft de aarde minder tijd om op te warmen en wordt dus ook minder warm. Daarom zou het ook een goed idee zijn zomertijd af te schaffen, want dan is het langer licht en wordt het dus warmer.quote:Op maandag 14 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welke aanwijzingen heb je daarvoor?
Want het wordt steeds eerder donker dus kan m’n thermometer niet aflezen.
Jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 15 september 2020 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou, precies dat. Doordat er nu minder uren zon zijn op een dag heeft de aarde minder tijd om op te warmen en wordt dus ook minder warm. Daarom zou het ook een goed idee zijn zomertijd af te schaffen, want dan is het langer licht en wordt het dus warmer.
Dit vind ik dan wel weer een vrij hard statement, maar dat kind is duidelijk al op een leeftijd waarop hij kan communiceren. Ik snap niet waarom je door blijft gaanquote:Op maandag 14 september 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon niet opgevoed. Kan dat kind niet veel aan doen.
Kort maar hevig.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Fred_B het volgende:
Memphis naar Barcelona.![]()
Het was een mooi tijdperk met Koeman aan het roer...
Hier kan ik inderdaad niet tegenopquote:Op dinsdag 15 september 2020 06:49 schreef Meke het volgende:
@:Strani morgen nog een kans om als eerste te posten
Je bent wel weer vroeger dan gisteren.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier kan ik inderdaad niet tegenop
Ik maak nog steeds progressie inderdaad!quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent wel weer vroeger dan gisteren.
Goed hier. Alweer lekker vroeg begonnen met werken. Kan ik vanmiddag ook weer op tijd stoppen en Tour kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak nog steeds progressie inderdaad!
Hoe'st met jou?
Oh fijn!! Wordt wel de moeite waard. Wel een raar profiel, ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed hier. Alweer lekker vroeg begonnen met werken. Kan ik vanmiddag ook weer op tijd stoppen en Tour kijken.
Vooral de voorlaatste klim heeft geen categorie gekregen, maar ziet er wel erg steil uit.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn!! Wordt wel de moeite waard. Wel een raar profiel, ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan.
Ik denk een mooie kans voor een groepje.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fijn!! Wordt wel de moeite waard. Wel een raar profiel, ben wel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan.
Alaphilippe?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk een mooie kans voor een groepje.
Dat vermoed ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk een mooie kans voor een groepje.
Normaliter is die gemaakt voor deze aankomst, maar ik denk niet dat hij op dat moment nog in aanmerking komt om voor de overwinning te rijden.quote:
Kan me er echt niets bij voorstellen, maar wie weet.quote:Op dinsdag 15 september 2020 07:39 schreef Fred_B het volgende:
Memphis naar Barcelona.![]()
Het was een mooi tijdperk met Koeman aan het roer...
Overweeg je om 'm tegen dat prijsje zelf ook aan te schaffen?quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me er echt niets bij voorstellen, maar wie weet.
Hij is op zich nog best goedkoop
Een bediende is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Overweeg je om 'm tegen dat prijsje zelf ook aan te schaffen?
Je vindt het een vrij hard statement, maar legt vervolgens in die alinea precies uit dat die waarschijnlijk niet is opgevoedquote:Op dinsdag 15 september 2020 06:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer een vrij hard statement, maar dat kind is duidelijk al op een leeftijd waarop hij kan communiceren. Ik snap niet waarom je door blijft gaanAls een kind iets niet mag maar wel die behoefte heeft (kan bijvoorbeeld ook bij huisdieren of stopcontacten), haal je het kind uit die situatie.
En hier lijkt het me echt een duidelijk signaal van honger, dus ik zou dat kind gewoon tussendoor ander eten laten eten![]()
Maar misschien nog wel het meest waarschijnlijke geval; ze bakken ontzettend vaak en likken dan altijd de kom uitDat kind snapt het verschil (nog) niet tussen losse onderdelen en klaar beslag en wil gewoon dat lekkere eten
Alsof jou het uitmaakt hoe laat het is om slechte grappen te makenquote:
RELLEN!!!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vindt het een vrij hard statement, maar legt vervolgens in die alinea precies uit dat die waarschijnlijk niet is opgevoed
Hier moet ik even van bijkomenquote:Op maandag 14 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Balen, sterkte voor je vaderquote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Hij voelt zich niet goed, dus de dokter wil hem even zien.
Sterkte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Hij voelt zich niet goed, dus de dokter wil hem even zien.
Bah wat vervelend, klachten die samenhangen met zijn ingreep laatst? Sterkte!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sterkte.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ai, hopelijk valt het mee allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2020 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |