Ik heb het ook niet bedachtquote:
Gelukkig maken ze die grap zelf ook, het zijn allemaal millennials.quote:Op maandag 14 september 2020 19:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze acteurs uit de Pragmatische generatie (beter bekend als patatgeneratie) voor boomer willen laten doorgaan.
Ik denk dat ik mezelf dan liever bij de millenials plaats. Ik krijg bij generatie Z toch meer het idee van de Tiktokkende VSCO-girls en de Fortnitende jochies die in groep 5 al een mobiel kregen idee.quote:Op maandag 14 september 2020 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedachtJij zou nog net een millennial zijn of al net generatie Z.
Oh. Noteert even om niet op uiterlijk af te gaan. Dacht echt dat dat er 2 ouderen, 2 jongeren en die Shayne in zaten.quote:Op maandag 14 september 2020 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig maken ze die grap zelf ook, het zijn allemaal millennials.
Nop, ze zijn allemaal van tussen de 1987 en 1995.quote:Op maandag 14 september 2020 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh. Noteert even om niet op uiterlijk af te gaan. Dacht echt dat dat er 2 ouderen, 2 jongeren en die Shayne in zaten.
Volgens het officiële generatiehandboek (oftewel wikipedia) val je binnen de Gen Z generatie, die loopt van 1997 tot 2012.quote:Op maandag 14 september 2020 19:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf dan liever bij de millenials plaats. Ik krijg bij generatie Z toch meer het idee van de Tiktokkende VSCO-girls en de Fortnitende jochies die in groep 5 al een mobiel kregen idee.
quote:Op maandag 14 september 2020 19:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens het officiële generatiehandboek (oftewel wikipedia) val je binnen de Gen Z generatie, die loopt van 1997 tot 2012.
Maar ik begrijp ook dat de grenzen tussen generaties nog wel eens verschuiven, dus we kunnen ook zeggen dat 2000 het laatste millennial jaar was.quote:
Wat een ontzettend ingewikkelde grafiek (of ligt dat aan mijquote:Op maandag 14 september 2020 20:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp ook dat de grenzen tussen generaties nog wel eens verschuiven, dus we kunnen ook zeggen dat 2000 het laatste millennial jaar was.
[ afbeelding ]
De gekleurde balkjes zijn het belangrijkst.quote:Op maandag 14 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ingewikkelde grafiek (of ligt dat aan mij)
#yoloquote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
@:strani en ik zijn van die kutmillennials. Wij vertellen de hele dag op Twitter en Instagram hoe geweldig ons leven is.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
@:strani en ik zijn van die kutmillennials. Wij vertellen de hele dag op Twitter en Instagram hoe geweldig ons leven is.
Dat snap jij als Generation Z natuurlijk nietquote:Op maandag 14 september 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ingewikkelde grafiek (of ligt dat aan mij)
Gebruiken jullie dan ook te pas en te onpas de hashtag #durftevragen?quote:Op maandag 14 september 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
Nee, ouderwetse troep. Doe mij maar een flashy ultra HD 4K uitlegvideo.quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap jij als Generation Z natuurlijk niet
Ja alles na ons is gewoon verloren.quote:Op maandag 14 september 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]En mijn grootste zorg is of ik WIDM-spoilers te zien krijg terwijl voor de generatie na ons alles eigenlijk al een beetje kapot is.
quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dan ook te pas en te onpas de hashtag #durftevragen?
Absoluut! Liefst ook totaal onnozele vragen als "waar liggen mijn sleutels?"quote:Op maandag 14 september 2020 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dan ook te pas en te onpas de hashtag #durftevragen?
Aan een koordje aan je nek.quote:Op maandag 14 september 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut! Liefst ook totaal onnozele vragen als "waar liggen mijn sleutels?"
Aan dat koordje zit voor de zekerheid ook een plaatje met daarop je adres. Voor het geval dat.quote:Op maandag 14 september 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook áltijd de laatste plek waar je kijkt hè!
Jullie zijn wel hele oude millennials.quote:Op maandag 14 september 2020 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan dat koordje zit voor de zekerheid ook een plaatje met daarop je adres. Voor het geval dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |