SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Al 10 jaar mijn thuischat eigenlijk, maar hier voelt het vaak drukkerquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
Hebben we de oorlog verklaard aan de Koffie SC?
Ben je mal, wij doen niet aan politiek in ESF!quote:Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
Hebben we de oorlog verklaard aan de Koffie SC?
Hoezeequote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Cyan9 het volgende:
Een zeker iemand postte door het slotje, en het was niet @:ijs_beer .
Nee joh, kameraadjes boveninquote:Op zondag 6 september 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
We schijnen in oorlog met jullie te zijn
oh waarom?quote:Op zondag 6 september 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
We schijnen in oorlog met jullie te zijn
GC moet op zich het breedste publiek van FOK aanspreken.quote:Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al 10 jaar mijn thuischat eigenlijk, maar hier voelt het vaak drukker
Er zijn mensen hier (ikzelf niet noodzakelijk) die vinden dat deze SC de eerste SC moet worden in september qua posts.quote:
Sexy tochquote:Op zondag 6 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja okay speel jij de good cop maar weer.
Owwwww die paar dagenquote:Op zondag 6 september 2020 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens de stats zijn er so far in september 19 nieuwe delen geopend van de Koffie Slowchat, en 16 in de ESF Slowchat.
En 15 in VBL Slowchat, die moeten we natuurlijk wel even voor blijven.
De volgende TT hoeft niet Negersex te zijn in elk gevalquote:Op zondag 6 september 2020 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens de stats zijn er so far in september 19 nieuwe delen geopend van de Koffie Slowchat, en 16 in de ESF Slowchat.
Voorheen zat ik ook veel in het Radio49 topic maar daar kom ik niet vaak meerquote:Op zondag 6 september 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
GC moet op zich het breedste publiek van FOK aanspreken.
Al zijn brede subfora als SPT en MUZ erg rustig, dus dat is soms moeilijk in te schatten.
Zeg @Strani , wie vindt dat dan?quote:Op zondag 6 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier (ikzelf niet noodzakelijk) die vinden dat deze SC de eerste SC moet worden in september qua posts.
Geen twijfel over mogelijk, heb er precies 10 seconden zitten lurkenquote:
Is ook vooral waar er net een groepje weet te verzamelen die onderling een leuke community weten te creëren. Dat hebben we hier in ESF wel. Lang niet iedereen die hier post in de SC is ook gelijk een grote ESF-fan, maar zijn hier mee gaan posten voor de gezelligheid (en het later misschien ook wel wat gaan volgen, of intensiever dan eerst).quote:Op zondag 6 september 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
GC moet op zich het breedste publiek van FOK aanspreken.
Al zijn brede subfora als SPT en MUZ erg rustig, dus dat is soms moeilijk in te schatten.
Heb je zwakke punten gevonden in hun verdediging?quote:Op zondag 6 september 2020 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk, heb er precies 10 seconden zitten lurken
Ik dacht al heb je daar nog nooit gezienquote:Op zondag 6 september 2020 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaasd moeten zijn, maar ik ben het toch.quote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De volgende TT hoeft niet Negersex te zijn in elk geval
Nee, burenseks inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De volgende TT hoeft niet Negersex te zijn in elk geval
En gelijk weer terug hier, netjesquote:Op zondag 6 september 2020 21:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ergens een maand terug of zo hoor. Heb iig geen sterke intentie om er nog eens te kijkenquote:
Ja, inderdaad, gelijkgestemde types bij elkaar helpt wel. Hoewel ik mezelf niet meteen in de OUD-SC zou verwachtenquote:Op zondag 6 september 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is ook vooral waar er net een groepje weet te verzamelen die onderling een leuke community weten te creëren. Dat hebben we hier in ESF wel. Lang niet iedereen die hier post in de SC is ook gelijk een grote ESF-fan, maar zijn hier mee gaan posten voor de gezelligheid (en het later misschien ook wel wat gaan volgen, of intensiever dan eerst).
Maar je kan altijd een gezellige community hebben als groep ergens in een SC, ook al is het onderwerp van het subforum niet eens echt heel algemeen.
Dat was niet per se mijn doel destijds.quote:Op zondag 6 september 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je zwakke punten gevonden in hun verdediging?
Mijn alibiquote:Op zondag 6 september 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht al heb je daar nog nooit gezien
RELLENquote:Op zondag 6 september 2020 21:56 schreef Cyan9 het volgende:
Vanaf morgen ben ik weer een stuk minder aanwezig, het werkende leven begint weer.
Ook wel eens gedaan. Toen had Haags me gelokt, en ik ga niet meteen weer weg, zo ben ik ook wel weerquote:Op zondag 6 september 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik zat vanavond ook in DTS mee te posten
JA EEN BLAUWE VAN DE STRAATquote:Op zondag 6 september 2020 21:56 schreef Cyan9 het volgende:
Vanaf morgen ben ik weer een stuk minder aanwezig, het werkende leven begint weer.
Ben er te weinig om voor de punten te gaan maar vind af en toe meekletsen wel leukquote:Op zondag 6 september 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan. Toen had Haags me gelokt, en ik ga niet meteen weer weg, zo ben ik ook wel weer
We zouden eens op tournee moeten gaan met de ESF-SC club.quote:Op zondag 6 september 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan. Toen had Haags me gelokt, en ik ga niet meteen weer weg, zo ben ik ook wel weer
Of in VBLquote:Op zondag 6 september 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zouden eens op tournee moeten gaan met de ESF-SC club.
Of een flashmob, dat we 10 minuten massaal posten in F&F ofzo
Waar wacht je dan op? Paar bemoedigende woorden, snel!quote:
quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Paar bemoedigende woorden, snel!
16 delen? September is nog geen week oud!quote:Op zondag 6 september 2020 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
Vbl on tour is redelijk berucht tijdens esfquote:Op zondag 6 september 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja okay speel jij de good cop maar weer.
Ik snap dat hele spel nietquote:Op zondag 6 september 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben er te weinig om voor de punten te gaan maar vind af en toe meekletsen wel leuk
RELLENquote:Op zondag 6 september 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bellen dat je een snotneus hebt!quote:Op zondag 6 september 2020 21:56 schreef Cyan9 het volgende:
Als we iets doen, dan doen we het goed.quote:Op zondag 6 september 2020 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
16 delen? September is nog geen week oud!
Goed voor wat bannetjesquote:Op zondag 6 september 2020 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vbl on tour is redelijk berucht tijdens esf
In het verleden wel, maar daar ben ik mee gestopt.quote:
Je bent zelf een snotneus!quote:
Ik heb je ook een keer in KSC getagdquote:Op zondag 6 september 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap dat hele spel nietMaar kennelijk maakte ik anderen blij met mijn aanwezigheid, anders was ik niet getagd
quote:Op zondag 6 september 2020 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we iets doen, dan doen we het goed.
Ik voorzie een nickchangequote:Op zondag 6 september 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent leuker dan echte koffie
Waarom weet ik dat niet meerquote:Op zondag 6 september 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb je ook een keer in KSC getagd
Op het echte ESF hoop ik anders toch op wat tenenkrommende niemendalletjes van discutabel allooi erbij, anders is het niet echtquote:Op zondag 6 september 2020 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we iets doen, dan doen we het goed.
Tijdens WIDM was het ook wel ESF on Tour trouwens.quote:Op zondag 6 september 2020 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vbl on tour is redelijk berucht tijdens esf
Wat een liefdequote:Op zondag 6 september 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent leuker dan echte koffie
Ja nu weten we dat door jou FOK er telkens uit ligtquote:
San Marino doet mee.quote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Op het echte ESF hoop ik anders toch op wat tenenkrommende niemendalletjes van discutabel allooi erbij, anders is het niet echt
Maar echt ookquote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens WIDM was het ook wel ESF on Tour trouwens.
Ik heb ook meerdere ESF'ers zien posten in Barbiegatequote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Net als het topic van Rupuls Drag Racequote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zijn het vorige ESF anders keurig boven drie van de big five geëindigd! En boven zes voormalig winnaars!quote:
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.quote:Op zondag 6 september 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En vanaf 2022 ook Andorra waarschijnlijk, dus dat wordt helemaal feest
Zit het net te kijken. Terecht mi.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
TENNIS OPHEF: Djoko wordt naar huis gestuurd van de US Open doordat hij uit frustratie een bal tegen een lijnrechter aanslaat.
En wij zijn boven iedereen geëindigdquote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zijn het vorige ESF anders keurig boven drie van de big five geëindigd! En boven zes voormalig winnaars!
Als dat de regel is, dan ben ik er mee eens.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
TENNIS OPHEF: Djoko wordt naar huis gestuurd van de US Open doordat hij uit frustratie een bal tegen een lijnrechter aanslaat.
Popular opinion: Djoko is een lul.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
Is daar iets te doen dan?quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.
Je kan er heen als corona ramptoerist, het aantal besmettingen loopt daar vrij snel op.quote:
quote:
Wandelen, skiën. En je in je uppie door Catalaans sprekende jongens in het dorp af laten zettenquote:
Die had toch ook dat 'corona is onzin'-toernooi waar hij zelf corona opliep?quote:
Je droomde erover?quote:
Andorra lijkt me ook mooi inderdaad. Lekker wandelen. Onhandig dat er geen vliegveld zit.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.
Klinkt als een WIDM opdrachtquote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wandelen, skiën. En je in je uppie door Catalaans sprekende jongens in het dorp af laten zetten
quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zijn het vorige ESF anders keurig boven drie van de big five geëindigd! En boven zes voormalig winnaars!
Er rijdt (reed) een aantal keer per dag een busje vanaf het vliegveld van Barcelona. Het was iets van drie uur rijden en voor een schappelijk bedrag werd je dan afgezwt voor je hotel. Ik vond het perfect.quote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Andorra lijkt me ook mooi inderdaad. Lekker wandelen. Onhandig dat er geen vliegveld zit.
Ik ben er maar één nacht geweest, maar Engels was genoeg om goedkope benzine te krijgen, uit eten te gaan en voor 5 euro 1,5 liter wodka te scoren! Die ik vervolgens weg heb gegeven omdat ik anders drank zou smokkelen aangezien ik daar ook een fles whisky van 4,5 liter cadeau had gekregenquote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het graag, maar dat kan in de hele Pyreneeën tochquote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wandelen, skiën. En je in je uppie door Catalaans sprekende jongens in het dorp af laten zetten
Ik probeer zo vlak voor het slapengaan het nieuws niet meer te checken maar potverdikkie nu pak ik de popcorn erbij en ga ik het efkes checken.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ah tofquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er rijdt (reed) een aantal keer per dag een busje vanaf het vliegveld van Barcelona. Het was iets van drie uur rijden en voor een schappelijk bedrag werd je dan afgezwt voor je hotel. Ik vond het perfect.
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.quote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had toch ook dat 'corona is onzin'-toernooi waar hij zelf corona opliep?
quote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.
Ik had er laatst heen willen gaan. Niet van gekomenquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Zo staat San Marino ook heel hoog op mijn lijstje, omdat ik Italië gewoon prachtig vind en het best bijzonder is zo'n land-in-land.
San Marino beweerde overal dat ze ESF 2020 wel zouden winnen en de volgende host zouden zijn. Toen had ik beloofd naar San Marino te gaan als ze dat zou lukken. Had ik overigens niet heel erg gevonden, want weer een interessant nieuw land er bijquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Zo staat San Marino ook heel hoog op mijn lijstje, omdat ik Italië gewoon prachtig vind en het best bijzonder is zo'n land-in-land.
Twitter emoties lopen hoog op.quote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer zo vlak voor het slapengaan het nieuws niet meer te checken maar potverdikkie nu pak ik de popcorn erbij en ga ik het efkes checken.Wat een knurft.
Ik volg geen tennis maar Djoko lijkt mij op Gianni "Mussolini" Moscon niveau te zittenquote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Oh nais! Ben je net de juiste tegengekomen. En het was een paradijs voor Spanjaarden en Fransen om goedkoop drank en sigaretten in te slaan, dat weet ik nog jaquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er maar één nacht geweest, maar Engels was genoeg om goedkope benzine te krijgen, uit eten te gaan en voor 5 euro 1,5 liter wodka te scoren! Die ik vervolgens weg heb gegeven omdat ik anders drank zou smokkelen aangezien ik daar ook een fles whisky van 4,5 liter cadeau had gekregen
Da's 25 San Marino's verderop!quote:
Moscon is denk ik echt nog wel een tandje erger.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg geen tennis maar Djoko lijkt mij op Gianni "Mussolini" Moscon niveau te zitten
Nee we konden gewoon doorrijden, dat was het probleem niet achteraf gezien. Ik heb alleen de neiging om me drukker dan nodig te maken over het overtreden van regels. Zelfs als ik weet dat er nauwelijks gecontroleerd wordt betaal ik alsnog keurig de parkeermeter, omdat ik geen zin heb in een boete.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh nais! Ben je net de juiste tegengekomen. En het was een paradijs voor Spanjaarden en Fransen om goedkoop drank en sigaretten in te slaan, dat weet ik nog ja![]()
Maar je hele auto is dus even onderzocht bij de grens
Nee, van al die microstaten in Europa is dat volgens mij wel degene die je het meest links kan laten liggen inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.
We waren onlangs in Zwitserland niet zo ver van Liechtenstein, maar daar schijnt echt niets te doen te zijn, dus dat hebben we maar genegeerd
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.quote:Op zondag 6 september 2020 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
San Marino beweerde overal dat ze ESF 2020 wel zouden winnen en de volgende host zouden zijn. Toen had ik beloofd naar San Marino te gaan als ze dat zou lukken. Had ik overigens niet heel erg gevonden, want weer een interessant nieuw land er bij
Ze schijnen opvallend veel tandartsboren te maken daar. En kunstgebitten. En attractiebouwer Intamin heeft er een vestiging, maar daar zal je vast niet zomaar naar binnen mogenquote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.
We waren onlangs in Zwitserland niet zo ver van Liechtenstein, maar daar schijnt echt niets te doen te zijn, dus dat hebben we maar genegeerd
Lekker logeren, jatog?quote:Op zondag 6 september 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.
No shit sherlockquote:
Als er een Valentijn tussen zit slaapt die maar in de tuinquote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen is er gedoe over de kamerindeling van het vriendenweekend wat ik heb dit weekend
De typemachine is er uitgevonden volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze schijnen opvallend veel tandartsboren te maken daar. En kunstgebitten. En attractiebouwer Intamin heeft er een vestiging, maar daar zal je vast niet zomaar naar binnen mogen
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?quote:Op zondag 6 september 2020 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moscon is denk ik echt nog wel een tandje erger.
quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?
Ik wil nu rugnummers in het tennis, gewoon voor de leuk.quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?
Doe mij een geeltje en ik kijk wel effe de andere kant opquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe mij een geeltje en ik kijk wel effe de andere kant op
Maar daaronder staat "foute copy/paste" dus grote kans dat ik dacht dat het een verkeerde lokquote wasquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ah gevonden @:Aoibhin
GC / [KSC #11434] Uitslapen *G*
Maar daaronder zeg ik lokpostquote:Op zondag 6 september 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar daaronder staat "foute copy/paste" dus grote kans dat ik dacht dat het een verkeerde lokquote was![]()
Ik was er BIJNA een keer geweest, maar we waren in Ravenna (Italiaans stadje in de buurt) wat één en al eenrichtingsweg is daar, en toen we eenmaal na een dag dwalen bij de juiste parkeerplaats waren van het hotel, durfden we niet meer weg met de autoquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Cee humor godinquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.
quote:
Maybequote:Op zondag 6 september 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.
Vast wel. Zit er een Block-functie in?quote:Op zondag 6 september 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik iemand verwijderen die mij volgt op insta.
Blij dat je hem retourneert, miste hem alquote:Op zondag 6 september 2020 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
No shit sherlock(krijg je hem weer terug)
Volgens mij is blokkeren het antwoord.quote:Op zondag 6 september 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik iemand verwijderen die mij volgt op insta.
Net toch wel weer evenquote:
Maar je ging ook slapen, dus...quote:
712quote:
Da's geen Numberwangquote:
Geen Valentijnquote:Op zondag 6 september 2020 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er een Valentijn tussen zit slaapt die maar in de tuin
Nee ik bedoelde dat nummer in het touwtrek topic te zettenquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast wel. Zit er een Block-functie in?
Thanks.quote:Op zondag 6 september 2020 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij is blokkeren het antwoord.
En warm dat ik het heb! WARM!quote:
Een trui uittrekken gaat hier niet voldoende zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
En warm dat ik het heb! WARM!
Ik hoef ook m'n telefoon ruim een week niet meer op te laden met dat getal
Ik geef mezelf wel een redelijk goede kans om een val van een flatgebouw te overlevenquote:Op zondag 6 september 2020 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een trui uittrekken gaat hier niet voldoende zijn.
Er zijn altijd positieve kanten.quote:Op zondag 6 september 2020 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geef mezelf wel een redelijk goede kans om een val van een flatgebouw te overleven
Jouw batterij is wel een technologisch wonder hoor met zo veel procentquote:Op zondag 6 september 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
En warm dat ik het heb! WARM!
Ik hoef ook m'n telefoon ruim een week niet meer op te laden met dat getal
Ik heb een Nokia, die kunnen allesquote:Op zondag 6 september 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jouw batterij is wel een technologisch wonder hoor met zo veel procent
Ik heb je je pleziertje gegundquote:
Maar serieus?quote:Op zondag 6 september 2020 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia, die kunnen allesEn na bijna drie jaar is het scherm nog steeds helemaal heel
Er zijn Nokia's geweest met Windows Phone, maar ze hebben alweer een paar jaar gewoon Androidquote:Op zondag 6 september 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar serieus?Die modellen hebben toch zo'n Windows 8 achtig gebruikerssysteem?
Ah oké. Ja ik dacht inderdaad dat dat zo was. Leek me een heel onhandig systeem. Android is wel gewoon prima imoquote:Op zondag 6 september 2020 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn Nokia's geweest met Windows Phone, maar ze hebben alweer een paar jaar gewoon Android
Ik snap deze nietquote:Op zondag 6 september 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En keek op Twitter en iemand anders dacht hetzelfde
Het grootste probleem lijkt mij het gebrek aan apps. Verder wen je er wel aan.quote:Op zondag 6 september 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ja ik dacht inderdaad dat dat zo was. Leek me een heel onhandig systeem. Android is wel gewoon prima imo
Ook met die kennis snap ik de 1600 uit die andere tweet totaal nietquote:
Oh wow, dat klinkt inderdaad wel vet. Zoveel doe ik alleen niet op m'n mobiel om het handig te vinden pc-functies aan boord te hebben. Mijn moeder had (ik gok aan het begin van de jaren '10) wel zo'n Windows Phone in haar Nokia. Die had wel echt een héle goede camera (voor toen dan, nu zal dat ook wel weer verouderd zijn). Verder whatsappte zij een beetje dus was op haar mobiel sowieso niet heel veel nodig.quote:Op zondag 6 september 2020 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het grootste probleem lijkt mij het gebrek aan apps. Verder wen je er wel aan.
Sterker nog: bij latere versies was Windows Phone echt een soort mini-Windows. Met een paar kabels kon je er een monitor, toetsenbord en muis op aansluiten en min of meer gebruiken als een echte Windows-pcVond ik best cool klinken, ook al zou ik er persoonlijk weinig praktisch nut aan hebben. Ik heb ook nog een Nokia N8 (heel oud model, kwam hem laatst weer tegen) met xenon-flits, twee soorten tv-out en FM-zender allemaal aan boord. En dat allemaal in een telefoon uit 2010
Strijd! Oorlog! RELLEN!quote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er precies aan de gang in de KSC?
Ik blijf er ietwat te lang plakkenquote:
Sorryquote:
Ik post er even meequote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er precies aan de gang in de KSC?
1 happy familyquote:Op zondag 6 september 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben daar wel aardig aan het posten jaHou zo op
Noka 808 Pureview toevallig? Daar zat echt een monstercamera in. Met weinig licht is de N8 van tien jaar geleden nog steeds de beste flitser/camera die ik in een telefoon heb gehad. Helaas heb je tegenwoordig weinig keusquote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt inderdaad wel vet. Zoveel doe ik alleen niet op m'n mobiel om het handig te vinden pc-functies aan boord te hebben. Mijn moeder had (ik gok aan het begin van de jaren '10) wel zo'n Windows Phone in haar Nokia. Die had wel echt een héle goede camera (voor toen dan, nu zal dat ook wel weer verouderd zijn). Verder whatsappte zij een beetje dus was op haar mobiel sowieso niet heel veel nodig.
nou, om @bitterbal daar van de troon te stoten moet je vaak ook aardig doorpostenquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah Jobi is ergens en ze gaat weer losOp naar de eerste plek in de KSC
Zou goed kunnen! Alleen op die foto lijkt het niet alsof het een Windows Phone interieur heeft?quote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Noka 808 Pureview toevallig? Daar zat echt een monstercamera in. Met weinig licht is de N8 van tien jaar geleden nog steeds de beste flitser/camera die ik in een telefoon heb gehad. Helaas heb je tegenwoordig weinig keusAls er een telefoon met goede camera en fysiek toetsenbord van een beetje merk wordt geïntroduceerd ben ik zo om, maar die kans lijkt me erg klein
Tijd voor Jobi om haar slag te slaanquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
ah die reageert niet meer, die is slapen
Niet geluktquote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
*Neemt Jobi's ESF-SC accreditatie af.
Nee johquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah Jobi is ergens en ze gaat weer losOp naar de eerste plek in de KSC
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapenquote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd voor Jobi om haar slag te slaan
Die ambitie heb ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, om @:bitterbal daar van de troon te stoten moet je vaak ook aardig doorposten
Er gaat dan ook niks boven de ESF late night squad.quote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapen
Ik dacht van wel, maar heb geen zin om het te checkenquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen! Alleen op die foto lijkt het niet alsof het een Windows Phone interieur heeft?
Toch raar, met zoveel cafeïnequote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapen
Meh, hij verdient het.quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje overdreven reactie trouwens om Djokovic daarvoor te diskwalificeren. Ik zag net beelden van het voorval.
het is voornamelijk een overdag en (vroege) avond chatquote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er gaat dan ook niks boven de ESF late night squad.
Van Teletekst:quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje overdreven reactie trouwens om Djokovic daarvoor te diskwalificeren. Ik zag net beelden van het voorval.
Ik snap wel dat als je linkerschouder wordt gebroken, je dat even afreageert door een bal weg te slaan.quote:Een game later raakte hij na een val
geblesseerd aan zijn linkerschouder en
werd hij ook nog eens gebroken
Midden in de nacht koffie drinken is natuurlijk ook niet het meest gebruikelijk.quote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is voornamelijk een overdag en (vroege) avond chat
Als je wakker moet blijven welquote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Midden in de nacht koffie drinken is natuurlijk ook niet het meest gebruikelijk.
Ik drink sowieso geen koffie, dus ik wist dat dit een gevaarlijk uitspraak kon zijn.quote:
Spanning moet erin blijven hequote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mjaaaa dat zég je nou wel maar nou gaan we toch twijfelen.
En je hoeft niet in de nacht wakker te blijven dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen koffie, dus ik wist dat dit een gevaarlijk uitspraak kon zijn.
Haha ja, wel vreemdquote:
Hier hebben we alleen hamlapjes.quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen een bitterbal nu
quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
Dat lukt me vaak prima zonder koffie.quote:Op zondag 6 september 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hoeft niet in de nacht wakker te blijven dus dat scheelt.
In de loop der jaren heb ik meerdere bitterbalvegetariërs ontmoet. Mensen die in principe vegetariër zijn, tenzij er een schaal bitterballen voorbij komtquote:
Mij tegenwoordig niet meer, dus ik ga op bed aan. Truste allen!!quote:Op zondag 6 september 2020 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lukt me vaak prima zonder koffie.
quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In de loop der jaren heb ik meerdere bitterbalvegetariërs ontmoet. Mensen die in principe vegetariër zijn, tenzij er een schaal bitterballen voorbij komt
quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In de loop der jaren heb ik meerdere bitterbalvegetariërs ontmoet. Mensen die in principe vegetariër zijn, tenzij er een schaal bitterballen voorbij komt
Not mequote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Trusten Straniquote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij tegenwoordig niet meer, dus ik ga op bed aan. Truste allen!!
Slaapse!quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
trustequote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zoquote:Op zondag 6 september 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is Jobi niet vies van vleus
Voor middernacht?quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor horecabitterballen is 25% vlees volgens mij al best aardigquote:Op zondag 6 september 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik proef ook nooit zo goed dat er echt vlees in bitterballen zit
Hij wordt ook een dagje ouder.quote:
Uiteraard. Maar ik ben uit hetzelfde geboortejaar als hij, dus ik kan het zeggenquote:
Heerlijke burnquote:
Dan slaaptypt ze nu.quote:
Ja dit ben ik slaaptypend!quote:
Oh!quote:
Ja dat wil ik wel even zien natuurlijkquote:
Zou het je vergeven worden?quote:Op maandag 7 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Treble gevoerd aan het Koffie forum. Arme mensen
Dark Roast Amambanda koffie?quote:Op maandag 7 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Treble gevoerd aan het Koffie forum. Arme mensen
Ja jij kan als blauwe ESF-ert niet veel anders zeggen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben nog niet wegejaagdquote:
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebbenquote:Op maandag 7 september 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wegejaagd![]()
Grote kans dat ze dat gedrocht niet eens aanklikken.
En kan het ze nog niet kwalijk nemen ook
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.quote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebben
Nieuwelingen mijn reet, ik zit vastgeroest aan Fokquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebben
jij staat geheid al bekend als de grote Fok weldoenerquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.
Dat is altijd gewoon koffiedik kijken johquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.
Dat is wel prut...quote:Op maandag 7 september 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is altijd gewoon koffiedik kijken joh
Ook niet omgaan met mensen die je op de korrel nemenquote:
Soms komt koffieboontje dan om z'n loontje.quote:Op maandag 7 september 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet omgaan met mensen die je op de korrel nemen
Die krijgen dan hun verdiende koffieloonquote:Op maandag 7 september 2020 00:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms komt koffieboontje dan om z'n loontje.
quote:Op maandag 7 september 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij kan als blauwe ESF-ert niet veel anders zeggen he?Ik blijf trouw aan ESF tot ik blauw zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Da's niet altijd koffieleuk...quote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die krijgen dan hun verdiende koffieloon
Als je maar geen blauwtje looptquote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan ESF tot ik blauw zie.
Leuk is anders!quote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's niet altijd koffieleuk...
@koffieleukquote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's niet altijd koffieleuk...
Spreek je de taal van het gastland wel? Hoe zit het met de bouwvergunningen?quote:
Zal het onthouden!quote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal de houtzagerij hier ook in werking gaan stellen!
Trusten en vergeet het licht niet uit te doen straks!
Kon hier niet gewoon en naamtopic van gemaakt wordenquote:
Zullen je buren niet blij mee zijnquote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben voorquote:Op maandag 7 september 2020 00:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kon hier niet gewoon en naamtopic van gemaakt worden
trustequote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 00:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die had je een keer toen je niet eens aanwezig wasquote:Op maandag 7 september 2020 00:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 7 september 2020 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had je een keer toen je niet eens aanwezig wasOok zo geinig
quote:Op maandag 7 september 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar eens een einde aan maken, slaap lekker![]()
Koen joh, er een einde aan maken in de Koffie SC én hier?quote:Op maandag 7 september 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar eens een einde aan maken, slaap lekker![]()
Jaquote:
In dat geval ga ik nu net op tijd slapenquote:Op maandag 7 september 2020 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMooie cadeautjes; naam-TT's in afwezigheid
quote:Op maandag 7 september 2020 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koen joh, er een einde aan maken in de Koffie SC én hier?Waar blijf je nog wel leven?
quote:Op maandag 7 september 2020 00:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nu net op tijd slapen
Welterusten
Trusten!quote:Op maandag 7 september 2020 00:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nu net op tijd slapen
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |