nou, om @bitterbal daar van de troon te stoten moet je vaak ook aardig doorpostenquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah Jobi is ergens en ze gaat weer losOp naar de eerste plek in de KSC
Zou goed kunnen! Alleen op die foto lijkt het niet alsof het een Windows Phone interieur heeft?quote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Noka 808 Pureview toevallig? Daar zat echt een monstercamera in. Met weinig licht is de N8 van tien jaar geleden nog steeds de beste flitser/camera die ik in een telefoon heb gehad. Helaas heb je tegenwoordig weinig keusAls er een telefoon met goede camera en fysiek toetsenbord van een beetje merk wordt geïntroduceerd ben ik zo om, maar die kans lijkt me erg klein
Tijd voor Jobi om haar slag te slaanquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
ah die reageert niet meer, die is slapen
Niet geluktquote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
*Neemt Jobi's ESF-SC accreditatie af.
Nee johquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah Jobi is ergens en ze gaat weer losOp naar de eerste plek in de KSC
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapenquote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd voor Jobi om haar slag te slaan
Die ambitie heb ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, om @:bitterbal daar van de troon te stoten moet je vaak ook aardig doorposten
Er gaat dan ook niks boven de ESF late night squad.quote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapen
Ik dacht van wel, maar heb geen zin om het te checkenquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen! Alleen op die foto lijkt het niet alsof het een Windows Phone interieur heeft?
Toch raar, met zoveel cafeïnequote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapen
Meh, hij verdient het.quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje overdreven reactie trouwens om Djokovic daarvoor te diskwalificeren. Ik zag net beelden van het voorval.
het is voornamelijk een overdag en (vroege) avond chatquote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er gaat dan ook niks boven de ESF late night squad.
Van Teletekst:quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje overdreven reactie trouwens om Djokovic daarvoor te diskwalificeren. Ik zag net beelden van het voorval.
Ik snap wel dat als je linkerschouder wordt gebroken, je dat even afreageert door een bal weg te slaan.quote:Een game later raakte hij na een val
geblesseerd aan zijn linkerschouder en
werd hij ook nog eens gebroken
Midden in de nacht koffie drinken is natuurlijk ook niet het meest gebruikelijk.quote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is voornamelijk een overdag en (vroege) avond chat
Als je wakker moet blijven welquote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Midden in de nacht koffie drinken is natuurlijk ook niet het meest gebruikelijk.
Ik drink sowieso geen koffie, dus ik wist dat dit een gevaarlijk uitspraak kon zijn.quote:
Spanning moet erin blijven hequote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mjaaaa dat zég je nou wel maar nou gaan we toch twijfelen.
En je hoeft niet in de nacht wakker te blijven dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen koffie, dus ik wist dat dit een gevaarlijk uitspraak kon zijn.
Haha ja, wel vreemdquote:
Hier hebben we alleen hamlapjes.quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen een bitterbal nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |