Er zijn Nokia's geweest met Windows Phone, maar ze hebben alweer een paar jaar gewoon Androidquote:Op zondag 6 september 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar serieus?Die modellen hebben toch zo'n Windows 8 achtig gebruikerssysteem?
Ah oké. Ja ik dacht inderdaad dat dat zo was. Leek me een heel onhandig systeem. Android is wel gewoon prima imoquote:Op zondag 6 september 2020 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn Nokia's geweest met Windows Phone, maar ze hebben alweer een paar jaar gewoon Android
Ik snap deze nietquote:Op zondag 6 september 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En keek op Twitter en iemand anders dacht hetzelfde
Het grootste probleem lijkt mij het gebrek aan apps. Verder wen je er wel aan.quote:Op zondag 6 september 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ja ik dacht inderdaad dat dat zo was. Leek me een heel onhandig systeem. Android is wel gewoon prima imo
Ook met die kennis snap ik de 1600 uit die andere tweet totaal nietquote:
Oh wow, dat klinkt inderdaad wel vet. Zoveel doe ik alleen niet op m'n mobiel om het handig te vinden pc-functies aan boord te hebben. Mijn moeder had (ik gok aan het begin van de jaren '10) wel zo'n Windows Phone in haar Nokia. Die had wel echt een héle goede camera (voor toen dan, nu zal dat ook wel weer verouderd zijn). Verder whatsappte zij een beetje dus was op haar mobiel sowieso niet heel veel nodig.quote:Op zondag 6 september 2020 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het grootste probleem lijkt mij het gebrek aan apps. Verder wen je er wel aan.
Sterker nog: bij latere versies was Windows Phone echt een soort mini-Windows. Met een paar kabels kon je er een monitor, toetsenbord en muis op aansluiten en min of meer gebruiken als een echte Windows-pcVond ik best cool klinken, ook al zou ik er persoonlijk weinig praktisch nut aan hebben. Ik heb ook nog een Nokia N8 (heel oud model, kwam hem laatst weer tegen) met xenon-flits, twee soorten tv-out en FM-zender allemaal aan boord. En dat allemaal in een telefoon uit 2010
Strijd! Oorlog! RELLEN!quote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er precies aan de gang in de KSC?
Ik blijf er ietwat te lang plakkenquote:
Sorryquote:
Ik post er even meequote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er precies aan de gang in de KSC?
1 happy familyquote:Op zondag 6 september 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben daar wel aardig aan het posten jaHou zo op
Noka 808 Pureview toevallig? Daar zat echt een monstercamera in. Met weinig licht is de N8 van tien jaar geleden nog steeds de beste flitser/camera die ik in een telefoon heb gehad. Helaas heb je tegenwoordig weinig keusquote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt inderdaad wel vet. Zoveel doe ik alleen niet op m'n mobiel om het handig te vinden pc-functies aan boord te hebben. Mijn moeder had (ik gok aan het begin van de jaren '10) wel zo'n Windows Phone in haar Nokia. Die had wel echt een héle goede camera (voor toen dan, nu zal dat ook wel weer verouderd zijn). Verder whatsappte zij een beetje dus was op haar mobiel sowieso niet heel veel nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |