Tijd voor Jobi om haar slag te slaanquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
ah die reageert niet meer, die is slapen
Niet geluktquote:Op zondag 6 september 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
*Neemt Jobi's ESF-SC accreditatie af.
Nee johquote:Op zondag 6 september 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah Jobi is ergens en ze gaat weer losOp naar de eerste plek in de KSC
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapenquote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijd voor Jobi om haar slag te slaan
Die ambitie heb ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, om @:bitterbal daar van de troon te stoten moet je vaak ook aardig doorposten
Er gaat dan ook niks boven de ESF late night squad.quote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapen
Ik dacht van wel, maar heb geen zin om het te checkenquote:Op zondag 6 september 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen! Alleen op die foto lijkt het niet alsof het een Windows Phone interieur heeft?
Toch raar, met zoveel cafeïnequote:Op zondag 6 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC gaat sowieso vaak veeel vroeger slapen
Meh, hij verdient het.quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje overdreven reactie trouwens om Djokovic daarvoor te diskwalificeren. Ik zag net beelden van het voorval.
het is voornamelijk een overdag en (vroege) avond chatquote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er gaat dan ook niks boven de ESF late night squad.
Van Teletekst:quote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje overdreven reactie trouwens om Djokovic daarvoor te diskwalificeren. Ik zag net beelden van het voorval.
Ik snap wel dat als je linkerschouder wordt gebroken, je dat even afreageert door een bal weg te slaan.quote:Een game later raakte hij na een val
geblesseerd aan zijn linkerschouder en
werd hij ook nog eens gebroken
Midden in de nacht koffie drinken is natuurlijk ook niet het meest gebruikelijk.quote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is voornamelijk een overdag en (vroege) avond chat
Als je wakker moet blijven welquote:Op zondag 6 september 2020 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Midden in de nacht koffie drinken is natuurlijk ook niet het meest gebruikelijk.
Ik drink sowieso geen koffie, dus ik wist dat dit een gevaarlijk uitspraak kon zijn.quote:
Spanning moet erin blijven hequote:Op zondag 6 september 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mjaaaa dat zég je nou wel maar nou gaan we toch twijfelen.
En je hoeft niet in de nacht wakker te blijven dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen koffie, dus ik wist dat dit een gevaarlijk uitspraak kon zijn.
Haha ja, wel vreemdquote:
Hier hebben we alleen hamlapjes.quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
Ik zou geen nee zeggen tegen een bitterbal nu
quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
Dat lukt me vaak prima zonder koffie.quote:Op zondag 6 september 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je hoeft niet in de nacht wakker te blijven dus dat scheelt.
In de loop der jaren heb ik meerdere bitterbalvegetariërs ontmoet. Mensen die in principe vegetariër zijn, tenzij er een schaal bitterballen voorbij komtquote:
Mij tegenwoordig niet meer, dus ik ga op bed aan. Truste allen!!quote:Op zondag 6 september 2020 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lukt me vaak prima zonder koffie.
quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In de loop der jaren heb ik meerdere bitterbalvegetariërs ontmoet. Mensen die in principe vegetariër zijn, tenzij er een schaal bitterballen voorbij komt
quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In de loop der jaren heb ik meerdere bitterbalvegetariërs ontmoet. Mensen die in principe vegetariër zijn, tenzij er een schaal bitterballen voorbij komt
Not mequote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Trusten Straniquote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij tegenwoordig niet meer, dus ik ga op bed aan. Truste allen!!
Slaapse!quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
trustequote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zoquote:Op zondag 6 september 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is Jobi niet vies van vleus
Voor middernacht?quote:Op zondag 6 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor horecabitterballen is 25% vlees volgens mij al best aardigquote:Op zondag 6 september 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik proef ook nooit zo goed dat er echt vlees in bitterballen zit
Hij wordt ook een dagje ouder.quote:
Uiteraard. Maar ik ben uit hetzelfde geboortejaar als hij, dus ik kan het zeggenquote:
Heerlijke burnquote:
Dan slaaptypt ze nu.quote:
Ja dit ben ik slaaptypend!quote:
Oh!quote:
Ja dat wil ik wel even zien natuurlijkquote:
Zou het je vergeven worden?quote:Op maandag 7 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Treble gevoerd aan het Koffie forum. Arme mensen
Dark Roast Amambanda koffie?quote:Op maandag 7 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Treble gevoerd aan het Koffie forum. Arme mensen
Ja jij kan als blauwe ESF-ert niet veel anders zeggen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben nog niet wegejaagdquote:
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebbenquote:Op maandag 7 september 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wegejaagd![]()
Grote kans dat ze dat gedrocht niet eens aanklikken.
En kan het ze nog niet kwalijk nemen ook
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.quote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebben
Nieuwelingen mijn reet, ik zit vastgeroest aan Fokquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebben
jij staat geheid al bekend als de grote Fok weldoenerquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.
Dat is altijd gewoon koffiedik kijken johquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.
Dat is wel prut...quote:Op maandag 7 september 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is altijd gewoon koffiedik kijken joh
Ook niet omgaan met mensen die je op de korrel nemenquote:
Soms komt koffieboontje dan om z'n loontje.quote:Op maandag 7 september 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet omgaan met mensen die je op de korrel nemen
Die krijgen dan hun verdiende koffieloonquote:Op maandag 7 september 2020 00:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms komt koffieboontje dan om z'n loontje.
quote:Op maandag 7 september 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij kan als blauwe ESF-ert niet veel anders zeggen he?Ik blijf trouw aan ESF tot ik blauw zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Da's niet altijd koffieleuk...quote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die krijgen dan hun verdiende koffieloon
Als je maar geen blauwtje looptquote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan ESF tot ik blauw zie.
Leuk is anders!quote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's niet altijd koffieleuk...
@koffieleukquote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's niet altijd koffieleuk...
Spreek je de taal van het gastland wel? Hoe zit het met de bouwvergunningen?quote:
Zal het onthouden!quote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal de houtzagerij hier ook in werking gaan stellen!
Trusten en vergeet het licht niet uit te doen straks!
Kon hier niet gewoon en naamtopic van gemaakt wordenquote:
Zullen je buren niet blij mee zijnquote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben voorquote:Op maandag 7 september 2020 00:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kon hier niet gewoon en naamtopic van gemaakt worden
trustequote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 00:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die had je een keer toen je niet eens aanwezig wasquote:Op maandag 7 september 2020 00:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 september 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zie een verbandquote:Op maandag 7 september 2020 00:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had je een keer toen je niet eens aanwezig wasOok zo geinig
quote:Op maandag 7 september 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar eens een einde aan maken, slaap lekker![]()
Koen joh, er een einde aan maken in de Koffie SC én hier?quote:Op maandag 7 september 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er maar eens een einde aan maken, slaap lekker![]()
Jaquote:
In dat geval ga ik nu net op tijd slapenquote:Op maandag 7 september 2020 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMooie cadeautjes; naam-TT's in afwezigheid
quote:Op maandag 7 september 2020 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koen joh, er een einde aan maken in de Koffie SC én hier?Waar blijf je nog wel leven?
quote:Op maandag 7 september 2020 00:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nu net op tijd slapen
Welterusten
Trusten!quote:Op maandag 7 september 2020 00:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nu net op tijd slapen
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |