Ja dit ben ik slaaptypend!quote:
Oh!quote:
Ja dat wil ik wel even zien natuurlijkquote:
Zou het je vergeven worden?quote:Op maandag 7 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Treble gevoerd aan het Koffie forum. Arme mensen
Dark Roast Amambanda koffie?quote:Op maandag 7 september 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb Treble gevoerd aan het Koffie forum. Arme mensen
Ja jij kan als blauwe ESF-ert niet veel anders zeggen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik ben nog niet wegejaagdquote:
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebbenquote:Op maandag 7 september 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wegejaagd![]()
Grote kans dat ze dat gedrocht niet eens aanklikken.
En kan het ze nog niet kwalijk nemen ook
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.quote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebben
Nieuwelingen mijn reet, ik zit vastgeroest aan Fokquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er zijn er daar wel die het nooit zo op nieuwelingen hebben
jij staat geheid al bekend als de grote Fok weldoenerquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.
Dat is altijd gewoon koffiedik kijken johquote:Op maandag 7 september 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kijken eerst of het wel zuivere koffie is.
Dat is wel prut...quote:Op maandag 7 september 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is altijd gewoon koffiedik kijken joh
Ook niet omgaan met mensen die je op de korrel nemenquote:
Soms komt koffieboontje dan om z'n loontje.quote:Op maandag 7 september 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet omgaan met mensen die je op de korrel nemen
Die krijgen dan hun verdiende koffieloonquote:Op maandag 7 september 2020 00:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Soms komt koffieboontje dan om z'n loontje.
quote:Op maandag 7 september 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij kan als blauwe ESF-ert niet veel anders zeggen he?Ik blijf trouw aan ESF tot ik blauw zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Da's niet altijd koffieleuk...quote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die krijgen dan hun verdiende koffieloon
Als je maar geen blauwtje looptquote:Op maandag 7 september 2020 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan ESF tot ik blauw zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |