Gelukkig twee dingen zonder R, dus doe maar allebeiquote:Op zondag 6 september 2020 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, wat heb je liever, bloemen of chocola? Of beiden?
Dit is me nooit opgevallen, maar jij hebt dan wel een ingewikkelde achternaam, jaquote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
ik heb zelf trouwens moeite met het goed uitspreken van de R. Iets wat met mijn achternaam geen pretje is.
quote:Op zondag 6 september 2020 20:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze het al een keer gevraagd had, en dacht dat jij het niet had begrepen.
Twitter is hier nu down.quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
Gestolen van @:Greys haar twitter:
[ twitter ]
@:ijs_beer
quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Andersoortige geluidsoverlast heb ik in het verleden wel gehad toen ik boven een kapsalon woonde. In de zomer had ik dan het raam open, en tijdens de lunchpauzes hoorde ik dan vanuit de achtertuin grofweg van half 12 tot half 2 kappersmeisjes eindeloos ratelen over jongens, feestjes, scooters, kleding, en andere niveauloze onderwerpen
Ik kan het aardig verhullen geloof ik maar met vooral die achternaam heb ik moeite jaquote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is me nooit opgevallen, maar jij hebt dan wel een ingewikkelde achternaam, ja
Jansen?quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
ik heb zelf trouwens moeite met het goed uitspreken van de R. Iets wat met mijn achternaam geen pretje is.
Het was me nog niet zo opgevallen, maar volgende keer ga ik expres onder jouw Jitsi-raampje staan om het extra goed te kunnen horen!quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 6 september 2020 20:38 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Ja hij heeft ook een moeilijk aanloopje ofzoquote:Op zondag 6 september 2020 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het aardig verhullen geloof ik maar met vooral die achternaam heb ik moeite ja![]()
Dit vind ik echt een kutnaam om uit te sprekenquote:
Ook nog eens ja! Ik ben zó blij dat ik in dit land nooit m'n hele naam hoef op te dreunen maar gewoon 'diga' (zeg het maar) kan zeggen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook een moeilijk aanloopje ofzo
Gewoon Bob noemen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een kutnaam om uit te spreken![]()
Ik had ook altijd heel erg moeite met world, totdat ik erachterkwam dat die r niet per sé heel hoorbaar hoeft te zijn
quote:Op zondag 6 september 2020 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook nog eens ja! Ik ben zó blij dat ik in dit land nooit m'n hele naam hoef op te dreunen maar gewoon 'diga' (zeg het maar) kan zeggen.
Ja maar dat soort dingen zijn nog lastiger. Ik wil haar best tegemoet komen door standaard een koptelefoon op te doen, want die heb ik sowieso wel vaak op. (Behalve onder de douchequote:Op zondag 6 september 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit echt in drukke plekken gewoond. Wel ooit de benedenverdieping van een huis waarboven een stelletje woonde dat élke avond speciaal ging knuffelen, en met dat dunne plafond ertussen hoorde ik alles![]()
En ik durfde er nooit wat van te zeggen, want ja, awkward enzo
![]()
![]()
Later zijn ze verhuisd en kreeg ik nieuwe bovenburen; een stelletje dat de hele dag keiharde ruzie maakte met veel geschreeuw en gegooi met spullen. Toen wilde ik toch ineens heel graag Stel 1 terug
Ruziënde stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.quote:Op zondag 6 september 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit echt in drukke plekken gewoond. Wel ooit de benedenverdieping van een huis waarboven een stelletje woonde dat élke avond speciaal ging knuffelen, en met dat dunne plafond ertussen hoorde ik alles![]()
En ik durfde er nooit wat van te zeggen, want ja, awkward enzo
![]()
![]()
Later zijn ze verhuisd en kreeg ik nieuwe bovenburen; een stelletje dat de hele dag keiharde ruzie maakte met veel geschreeuw en gegooi met spullen. Toen wilde ik toch ineens heel graag Stel 1 terug
Sexende stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruziënde stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
Nee precies, en ze moeten vooral seks hebben natuurlijk. Zij kunnen ook niets doen aan de gehorigheid. En om nou er iets van te zeggen; tja, wat kan ik doen. Ik kan hen moeilijk verbieden seks te hebben en zij kunnen er ook weinig aan doen dat ik dat hoor, en ik ga er ook echt niks over hen tegen zeggen want dan durven ze misschien niet meerquote:Op zondag 6 september 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dingen zijn nog lastiger. Ik wil haar best tegemoet komen door standaard een koptelefoon op te doen, want die heb ik sowieso wel vaak op. (Behalve onder de doucheMaar die vijf minuten kan ik lijen), maar tijdens seks zou ik ECHT geen zin hebben om aan de buren te denken
![]()
Dus dat kun je dan ook niet echt vragen
Zij kwamen boven mij wonen ongeveer 2 maanden voor mijn afstuderen, en daarna ging ik zelf dat appartement uit. Heb die mensen dus ook nooit goed leren kennen, maar zat wel regelmatig van "moet ik hier een melding van maken"quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ruziënde stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sexende stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
Haha ja preciesquote:Op zondag 6 september 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, en ze moeten vooral seks hebben natuurlijk. Zij kunnen ook niets doen aan de gehorigheid. En om nou er iets van te zeggen; tja, wat kan ik doen. Ik kan hen moeilijk verbieden seks te hebben en zij kunnen er ook weinig aan doen dat ik dat hoor, en ik ga er ook echt niks over hen tegen zeggen want dan durven ze misschien niet meer
Tip: neem een douchespeakerquote:Op zondag 6 september 2020 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dingen zijn nog lastiger. Ik wil haar best tegemoet komen door standaard een koptelefoon op te doen, want die heb ik sowieso wel vaak op. (Behalve onder de doucheMaar die vijf minuten kan ik lijen), maar tijdens seks zou ik ECHT geen zin hebben om aan de buren te denken
![]()
Dus dat kun je dan ook niet echt vragen
Dat je in de starthouding zit, maar toch niet zeker weet of ze in zijn voor een triootje. Irritant is dat ja.quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sexende stellen naast je vind ik sowieso wel heel ongemakkelijk. Het is vaak heel moeilijk in te schatten hoe ernstig het allemaal is.
Dat gaat vast helpen ja.quote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tip: neem een douchespeakerEcht een geweldig ding
Oh, dat zeker. Het was ook een aardig stel verder hoor (die van de seks), maar het is wel iets wat dan soms eens door mijn hoofd schoot als ik met ze praatte.quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zou het dan heel awkward vinden die buren steeds tegen te komen
Die heb ikquote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt te veel water verspillenquote:Op zondag 6 september 2020 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ohh nee spannendquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n moeder vertelde me net eerder vandaag dat ze corona achtige klachten heeft, m'n vader blijkbaar ook. Dinsdag laten ze zich beiden testen. Nu ben ik alleen gisteren nog bij ze geweest, en morgen begin ik weer met werken in het verpleeghuis.
Ja, heb je helemaal niks aan.quote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je in de starthouding zit, maar toch niet zeker weet of ze in zijn voor een triootje. Irritant is dat ja.
Ben je voorzichtig met je klantenbestandquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
M'n moeder vertelde me net eerder vandaag dat ze corona achtige klachten heeft, m'n vader blijkbaar ook. Dinsdag laten ze zich beiden testen. Nu ben ik alleen gisteren nog bij ze geweest, en morgen begin ik weer met werken in het verpleeghuis.
Hadden ze gisteren al klachten?quote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat óók al niet. Ik ben een heel normale en redelijk stille buurquote:
Ja daar heb ik ook nachten over lopen piekeren na afloop. Niet te doenquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat je in de starthouding zit, maar toch niet zeker weet of ze in zijn voor een triootje. Irritant is dat ja.
Oeiquote:Op zondag 6 september 2020 20:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zelf geen klachten, en volgens de richtlijnen van m'n werk betekent dat dat je zonder problemen aan het werk kan, maar ik dacht wel even "hmmmmmm"..quote:Op zondag 6 september 2020 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben je voorzichtig met je klantenbestand
Heb ik ze niet over gehoord, ook niet aan ze gemerkt. Het zou me ook niks verbazen als het gewoon een seizoenswissel griepje is.quote:
Zou ik ook hebben. Zeker als ze wat minder vanilla warenquote:Op zondag 6 september 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Het was ook een aardig stel verder hoor (die van de seks), maar het is wel iets wat dan soms eens door mijn hoofd schoot als ik met ze praatte.
Van hittegolf naar herfst in een mum van tijd is voor niemand echt gezond natuurlijk. Nu is het ook al dagen met/zonder jas-weer.quote:Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden ook even hard moeten hoesten. Maar heb altijd ENORM veel last van seizoenswisselingen; kan dan enorm gaan hoesten en snotteren. Vandaag nog geen last ervan gehad. Maar dan ga je toch weer twijfelen soms he...
Als je de buren dan eens tegenkomt en je weet even geen gespreksonderwerp meer, kun je nog altijd beginnen over hun SM zolder.quote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Zeker als ze wat minder vanilla waren
Ja en dat je al hun voorkeuren weet en hoort wat er precies gebeurtquote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben meer posts gaan liken, zou dat het kunnen zijn?quote:Op zondag 6 september 2020 20:45 schreef Meke het volgende:
Huh er is echt iets geks aan de hand met de userscores. @:GeorgeM, @:Strani en ik zijn ineens gigántisch omhoog geschoten, maar @:Fred_B, @:Aoibhin en @:H_T zijn echt nog hetzelfde gebleven
Briljante post, meteen geliked.quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben meer posts gaan liken, zou dat het kunnen zijn?
Het duurde nooit echt heel lang bij hen, dat welquote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Edit: Sterkte Cyan, hoop dat het meevalt
Oh, had me dat eerder gezegd!quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je de buren dan eens tegenkomt en je weet even geen gespreksonderwerp meer, kun je nog altijd beginnen over hun SM zolder.
Nee precies, die overgangen vind ik altijd zo vervelend. En inderdaad dan weer twijfelen of je wel of niet een jas aan moet.quote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van hittegolf naar herfst in een mum van tijd is voor niemand echt gezond natuurlijk. Nu is het ook al dagen met/zonder jas-weer.
Ineens droog aan komen zetten met een tipquote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en dat je al hun voorkeuren weet en hoort wat er precies gebeurt
Ik heb zowel likes gekregen als uitgedeeld, dus dat kan het niet zijnquote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik nietquote:Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt en waarom zo op het oog vergelijkbare users compleet verschillende scores hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vergeet altijd dat userscores bestaan.
Droog is niet zo handig, hoe natter hoe beterquote:Op zondag 6 september 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ineens droog aan komen zetten met een tip
Ik heb ooit gehoord dat te nat soms ook vervelend kan zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Droog is niet zo handig, hoe natter hoe beter
Getest bij jouquote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Als je een like terughaalt krijg je dan ook een DM?
Nope alleen van de like, niet van de dislikequote:
Ik ook, is ook geen peil op te trekkenquote:Op zondag 6 september 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vergeet altijd dat userscores bestaan.
Droog is juist beter, dan is er minder kans op overlastquote:Op zondag 6 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Droog is niet zo handig, hoe natter hoe beter
Stond ergens een keer het algoritme maar ben alweer vergetenquote:Op zondag 6 september 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, is ook geen peil op te trekken
Ah je bent het zeker bij mij aan het testenquote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Als je een like terughaalt krijg je dan ook een DM?
Koen on tourquote:
Ik zal jou eens testenquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je bent het zeker bij mij aan het testen
quote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Dat liken ben ik ook meer gaan doen om posts met alleen "" erin een beetje te voorkomen. Soms past zo'n reactie echt beter maar meestal is een like ook prima.
Oh dat soort posts heb ik ook veelquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Dat liken ben ik ook meer gaan doen om posts met alleen "" erin een beetje te voorkomen. Soms past zo'n reactie echt beter maar meestal is een like ook prima.
Zijn de buren het daar ook mee eens?quote:
Voor je postcount maakt het wel uitquote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat soort posts heb ik ook veelEen Like kan dan eigenlijk ook wel prima inderdaad
quote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn de buren het daar ook mee eens?
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat soort posts heb ik ook veelEen Like kan dan eigenlijk ook wel prima inderdaad
quote:Op zondag 6 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.
Ik zal mijn like-notificaties daarna wel posten - individueel - voor bewijsquote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor je postcount maakt het wel uit
quote:Op zondag 6 september 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal mijn like-notificaties daarna wel posten - individueel - voor bewijs
quote:Op zondag 6 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.
40+ de drukste?quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ook in september zijn we so far de op één na drukste slowchat.
Nop, Koffie slowchat in GC. Was vorige maand ook al de enige voor ons.quote:
Dat lijkt me stug, daar is het vaak stiller dan hierquote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, Koffie slowchat. Was vorige maand ook al de enige voor ons.
De stats liegen niet!quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, daar is het vaak stiller dan hier
Ok, die ken ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, Koffie slowchat in GC. Was vorige maand ook al de enige voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |