Ah je bent het zeker bij mij aan het testenquote:Op zondag 6 september 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Als je een like terughaalt krijg je dan ook een DM?
Koen on tourquote:
Ik zal jou eens testenquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je bent het zeker bij mij aan het testen
quote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Dat liken ben ik ook meer gaan doen om posts met alleen "" erin een beetje te voorkomen. Soms past zo'n reactie echt beter maar meestal is een like ook prima.
Oh dat soort posts heb ik ook veelquote:Op zondag 6 september 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Dat liken ben ik ook meer gaan doen om posts met alleen "" erin een beetje te voorkomen. Soms past zo'n reactie echt beter maar meestal is een like ook prima.
Zijn de buren het daar ook mee eens?quote:
Voor je postcount maakt het wel uitquote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat soort posts heb ik ook veelEen Like kan dan eigenlijk ook wel prima inderdaad
quote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn de buren het daar ook mee eens?
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.quote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat soort posts heb ik ook veelEen Like kan dan eigenlijk ook wel prima inderdaad
quote:Op zondag 6 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.
Ik zal mijn like-notificaties daarna wel posten - individueel - voor bewijsquote:Op zondag 6 september 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor je postcount maakt het wel uit
quote:Op zondag 6 september 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal mijn like-notificaties daarna wel posten - individueel - voor bewijs
quote:Op zondag 6 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel jammer als het dan lijkt of een mooie post amper opgemerkt wordt.
40+ de drukste?quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ook in september zijn we so far de op één na drukste slowchat.
Nop, Koffie slowchat in GC. Was vorige maand ook al de enige voor ons.quote:
Dat lijkt me stug, daar is het vaak stiller dan hierquote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, Koffie slowchat. Was vorige maand ook al de enige voor ons.
De stats liegen niet!quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, daar is het vaak stiller dan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |