Nee, van al die microstaten in Europa is dat volgens mij wel degene die je het meest links kan laten liggen inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.
We waren onlangs in Zwitserland niet zo ver van Liechtenstein, maar daar schijnt echt niets te doen te zijn, dus dat hebben we maar genegeerd
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.quote:Op zondag 6 september 2020 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
San Marino beweerde overal dat ze ESF 2020 wel zouden winnen en de volgende host zouden zijn. Toen had ik beloofd naar San Marino te gaan als ze dat zou lukken. Had ik overigens niet heel erg gevonden, want weer een interessant nieuw land er bij
Ze schijnen opvallend veel tandartsboren te maken daar. En kunstgebitten. En attractiebouwer Intamin heeft er een vestiging, maar daar zal je vast niet zomaar naar binnen mogenquote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.
We waren onlangs in Zwitserland niet zo ver van Liechtenstein, maar daar schijnt echt niets te doen te zijn, dus dat hebben we maar genegeerd
Lekker logeren, jatog?quote:Op zondag 6 september 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.
No shit sherlockquote:
Als er een Valentijn tussen zit slaapt die maar in de tuinquote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen is er gedoe over de kamerindeling van het vriendenweekend wat ik heb dit weekend
De typemachine is er uitgevonden volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze schijnen opvallend veel tandartsboren te maken daar. En kunstgebitten. En attractiebouwer Intamin heeft er een vestiging, maar daar zal je vast niet zomaar naar binnen mogen
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?quote:Op zondag 6 september 2020 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moscon is denk ik echt nog wel een tandje erger.
quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?
Ik wil nu rugnummers in het tennis, gewoon voor de leuk.quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?
Doe mij een geeltje en ik kijk wel effe de andere kant opquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe mij een geeltje en ik kijk wel effe de andere kant op
Maar daaronder staat "foute copy/paste" dus grote kans dat ik dacht dat het een verkeerde lokquote wasquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ah gevonden @:Aoibhin
GC / [KSC #11434] Uitslapen *G*
Maar daaronder zeg ik lokpostquote:Op zondag 6 september 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar daaronder staat "foute copy/paste" dus grote kans dat ik dacht dat het een verkeerde lokquote was![]()
Ik was er BIJNA een keer geweest, maar we waren in Ravenna (Italiaans stadje in de buurt) wat één en al eenrichtingsweg is daar, en toen we eenmaal na een dag dwalen bij de juiste parkeerplaats waren van het hotel, durfden we niet meer weg met de autoquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Zo staat San Marino ook heel hoog op mijn lijstje, omdat ik Italië gewoon prachtig vind en het best bijzonder is zo'n land-in-land.
Cee humor godinquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |