Wandelen, skiën. En je in je uppie door Catalaans sprekende jongens in het dorp af laten zettenquote:
Die had toch ook dat 'corona is onzin'-toernooi waar hij zelf corona opliep?quote:
Je droomde erover?quote:
Andorra lijkt me ook mooi inderdaad. Lekker wandelen. Onhandig dat er geen vliegveld zit.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.
Klinkt als een WIDM opdrachtquote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wandelen, skiën. En je in je uppie door Catalaans sprekende jongens in het dorp af laten zetten
quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zijn het vorige ESF anders keurig boven drie van de big five geëindigd! En boven zes voormalig winnaars!
Er rijdt (reed) een aantal keer per dag een busje vanaf het vliegveld van Barcelona. Het was iets van drie uur rijden en voor een schappelijk bedrag werd je dan afgezwt voor je hotel. Ik vond het perfect.quote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Andorra lijkt me ook mooi inderdaad. Lekker wandelen. Onhandig dat er geen vliegveld zit.
Ik ben er maar één nacht geweest, maar Engels was genoeg om goedkope benzine te krijgen, uit eten te gaan en voor 5 euro 1,5 liter wodka te scoren! Die ik vervolgens weg heb gegeven omdat ik anders drank zou smokkelen aangezien ik daar ook een fles whisky van 4,5 liter cadeau had gekregenquote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.
Ja, ik geloof het graag, maar dat kan in de hele Pyreneeën tochquote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wandelen, skiën. En je in je uppie door Catalaans sprekende jongens in het dorp af laten zetten
Ik probeer zo vlak voor het slapengaan het nieuws niet meer te checken maar potverdikkie nu pak ik de popcorn erbij en ga ik het efkes checken.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
TENNIS OPHEF: Djoko wordt naar huis gestuurd van de US Open doordat hij uit frustratie een bal tegen een lijnrechter aanslaat.
Ah tofquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er rijdt (reed) een aantal keer per dag een busje vanaf het vliegveld van Barcelona. Het was iets van drie uur rijden en voor een schappelijk bedrag werd je dan afgezwt voor je hotel. Ik vond het perfect.
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.quote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Die had toch ook dat 'corona is onzin'-toernooi waar hij zelf corona opliep?
quote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.
Ik had er laatst heen willen gaan. Niet van gekomenquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Zo staat San Marino ook heel hoog op mijn lijstje, omdat ik Italië gewoon prachtig vind en het best bijzonder is zo'n land-in-land.
San Marino beweerde overal dat ze ESF 2020 wel zouden winnen en de volgende host zouden zijn. Toen had ik beloofd naar San Marino te gaan als ze dat zou lukken. Had ik overigens niet heel erg gevonden, want weer een interessant nieuw land er bijquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Zo staat San Marino ook heel hoog op mijn lijstje, omdat ik Italië gewoon prachtig vind en het best bijzonder is zo'n land-in-land.
Twitter emoties lopen hoog op.quote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer zo vlak voor het slapengaan het nieuws niet meer te checken maar potverdikkie nu pak ik de popcorn erbij en ga ik het efkes checken.Wat een knurft.
Ik volg geen tennis maar Djoko lijkt mij op Gianni "Mussolini" Moscon niveau te zittenquote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
TENNIS OPHEF: Djoko wordt naar huis gestuurd van de US Open doordat hij uit frustratie een bal tegen een lijnrechter aanslaat.
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Oh nais! Ben je net de juiste tegengekomen. En het was een paradijs voor Spanjaarden en Fransen om goedkoop drank en sigaretten in te slaan, dat weet ik nog jaquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er maar één nacht geweest, maar Engels was genoeg om goedkope benzine te krijgen, uit eten te gaan en voor 5 euro 1,5 liter wodka te scoren! Die ik vervolgens weg heb gegeven omdat ik anders drank zou smokkelen aangezien ik daar ook een fles whisky van 4,5 liter cadeau had gekregen
Da's 25 San Marino's verderop!quote:
Moscon is denk ik echt nog wel een tandje erger.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg geen tennis maar Djoko lijkt mij op Gianni "Mussolini" Moscon niveau te zitten
Nee we konden gewoon doorrijden, dat was het probleem niet achteraf gezien. Ik heb alleen de neiging om me drukker dan nodig te maken over het overtreden van regels. Zelfs als ik weet dat er nauwelijks gecontroleerd wordt betaal ik alsnog keurig de parkeermeter, omdat ik geen zin heb in een boete.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh nais! Ben je net de juiste tegengekomen. En het was een paradijs voor Spanjaarden en Fransen om goedkoop drank en sigaretten in te slaan, dat weet ik nog ja![]()
Maar je hele auto is dus even onderzocht bij de grens
Nee, van al die microstaten in Europa is dat volgens mij wel degene die je het meest links kan laten liggen inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.
We waren onlangs in Zwitserland niet zo ver van Liechtenstein, maar daar schijnt echt niets te doen te zijn, dus dat hebben we maar genegeerd
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.quote:Op zondag 6 september 2020 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
San Marino beweerde overal dat ze ESF 2020 wel zouden winnen en de volgende host zouden zijn. Toen had ik beloofd naar San Marino te gaan als ze dat zou lukken. Had ik overigens niet heel erg gevonden, want weer een interessant nieuw land er bij
Ze schijnen opvallend veel tandartsboren te maken daar. En kunstgebitten. En attractiebouwer Intamin heeft er een vestiging, maar daar zal je vast niet zomaar naar binnen mogenquote:Op zondag 6 september 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Marino schijnt ook wel mooi te zijn.
We waren onlangs in Zwitserland niet zo ver van Liechtenstein, maar daar schijnt echt niets te doen te zijn, dus dat hebben we maar genegeerd
Lekker logeren, jatog?quote:Op zondag 6 september 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.
No shit sherlockquote:
Als er een Valentijn tussen zit slaapt die maar in de tuinquote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen is er gedoe over de kamerindeling van het vriendenweekend wat ik heb dit weekend
De typemachine is er uitgevonden volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2020 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze schijnen opvallend veel tandartsboren te maken daar. En kunstgebitten. En attractiebouwer Intamin heeft er een vestiging, maar daar zal je vast niet zomaar naar binnen mogen
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?quote:Op zondag 6 september 2020 22:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Moscon is denk ik echt nog wel een tandje erger.
quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?
Ik wil nu rugnummers in het tennis, gewoon voor de leuk.quote:Op zondag 6 september 2020 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus Djoko heeft geen zwarte mensen en homo's meerdere malen beledigd? Gesbert, Kung, Debusschere en Reichenbach geslagen/geschopt? Vals gespeeld tijdens het WK. En in een woedebui zijn rugnummers verscheurt?
Doe mij een geeltje en ik kijk wel effe de andere kant opquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe mij een geeltje en ik kijk wel effe de andere kant op
Maar daaronder staat "foute copy/paste" dus grote kans dat ik dacht dat het een verkeerde lokquote wasquote:Op zondag 6 september 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ah gevonden @:Aoibhin
GC / [KSC #11434] Uitslapen *G*
Maar daaronder zeg ik lokpostquote:Op zondag 6 september 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar daaronder staat "foute copy/paste" dus grote kans dat ik dacht dat het een verkeerde lokquote was![]()
Ik was er BIJNA een keer geweest, maar we waren in Ravenna (Italiaans stadje in de buurt) wat één en al eenrichtingsweg is daar, en toen we eenmaal na een dag dwalen bij de juiste parkeerplaats waren van het hotel, durfden we niet meer weg met de autoquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah tof
Cee humor godinquote:Op zondag 6 september 2020 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En vanaf toen noemden ze hem DjoCOVID.
quote:
Maybequote:Op zondag 6 september 2020 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Feestje in Valentina’s Monetta achtertuin.
Vast wel. Zit er een Block-functie in?quote:Op zondag 6 september 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik iemand verwijderen die mij volgt op insta.
Blij dat je hem retourneert, miste hem alquote:Op zondag 6 september 2020 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
No shit sherlock(krijg je hem weer terug)
Volgens mij is blokkeren het antwoord.quote:Op zondag 6 september 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik iemand verwijderen die mij volgt op insta.
Net toch wel weer evenquote:
Maar je ging ook slapen, dus...quote:
712quote:
Da's geen Numberwangquote:
Geen Valentijnquote:Op zondag 6 september 2020 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er een Valentijn tussen zit slaapt die maar in de tuin
Nee ik bedoelde dat nummer in het touwtrek topic te zettenquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast wel. Zit er een Block-functie in?
Thanks.quote:Op zondag 6 september 2020 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij is blokkeren het antwoord.
En warm dat ik het heb! WARM!quote:
Een trui uittrekken gaat hier niet voldoende zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
En warm dat ik het heb! WARM!
Ik hoef ook m'n telefoon ruim een week niet meer op te laden met dat getal
Ik geef mezelf wel een redelijk goede kans om een val van een flatgebouw te overlevenquote:Op zondag 6 september 2020 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een trui uittrekken gaat hier niet voldoende zijn.
Er zijn altijd positieve kanten.quote:Op zondag 6 september 2020 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geef mezelf wel een redelijk goede kans om een val van een flatgebouw te overleven
Jouw batterij is wel een technologisch wonder hoor met zo veel procentquote:Op zondag 6 september 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
En warm dat ik het heb! WARM!
Ik hoef ook m'n telefoon ruim een week niet meer op te laden met dat getal
Ik heb een Nokia, die kunnen allesquote:Op zondag 6 september 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jouw batterij is wel een technologisch wonder hoor met zo veel procent
Ik heb je je pleziertje gegundquote:
Maar serieus?quote:Op zondag 6 september 2020 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia, die kunnen allesEn na bijna drie jaar is het scherm nog steeds helemaal heel
Er zijn Nokia's geweest met Windows Phone, maar ze hebben alweer een paar jaar gewoon Androidquote:Op zondag 6 september 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar serieus?Die modellen hebben toch zo'n Windows 8 achtig gebruikerssysteem?
Ah oké. Ja ik dacht inderdaad dat dat zo was. Leek me een heel onhandig systeem. Android is wel gewoon prima imoquote:Op zondag 6 september 2020 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn Nokia's geweest met Windows Phone, maar ze hebben alweer een paar jaar gewoon Android
Ik snap deze nietquote:Op zondag 6 september 2020 22:35 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En keek op Twitter en iemand anders dacht hetzelfde
Het grootste probleem lijkt mij het gebrek aan apps. Verder wen je er wel aan.quote:Op zondag 6 september 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ja ik dacht inderdaad dat dat zo was. Leek me een heel onhandig systeem. Android is wel gewoon prima imo
Ook met die kennis snap ik de 1600 uit die andere tweet totaal nietquote:
Oh wow, dat klinkt inderdaad wel vet. Zoveel doe ik alleen niet op m'n mobiel om het handig te vinden pc-functies aan boord te hebben. Mijn moeder had (ik gok aan het begin van de jaren '10) wel zo'n Windows Phone in haar Nokia. Die had wel echt een héle goede camera (voor toen dan, nu zal dat ook wel weer verouderd zijn). Verder whatsappte zij een beetje dus was op haar mobiel sowieso niet heel veel nodig.quote:Op zondag 6 september 2020 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het grootste probleem lijkt mij het gebrek aan apps. Verder wen je er wel aan.
Sterker nog: bij latere versies was Windows Phone echt een soort mini-Windows. Met een paar kabels kon je er een monitor, toetsenbord en muis op aansluiten en min of meer gebruiken als een echte Windows-pcVond ik best cool klinken, ook al zou ik er persoonlijk weinig praktisch nut aan hebben. Ik heb ook nog een Nokia N8 (heel oud model, kwam hem laatst weer tegen) met xenon-flits, twee soorten tv-out en FM-zender allemaal aan boord. En dat allemaal in een telefoon uit 2010
Strijd! Oorlog! RELLEN!quote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er precies aan de gang in de KSC?
Ik blijf er ietwat te lang plakkenquote:
Sorryquote:
Ik post er even meequote:Op zondag 6 september 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Wat is er precies aan de gang in de KSC?
1 happy familyquote:Op zondag 6 september 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben daar wel aardig aan het posten jaHou zo op
Noka 808 Pureview toevallig? Daar zat echt een monstercamera in. Met weinig licht is de N8 van tien jaar geleden nog steeds de beste flitser/camera die ik in een telefoon heb gehad. Helaas heb je tegenwoordig weinig keusquote:Op zondag 6 september 2020 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow, dat klinkt inderdaad wel vet. Zoveel doe ik alleen niet op m'n mobiel om het handig te vinden pc-functies aan boord te hebben. Mijn moeder had (ik gok aan het begin van de jaren '10) wel zo'n Windows Phone in haar Nokia. Die had wel echt een héle goede camera (voor toen dan, nu zal dat ook wel weer verouderd zijn). Verder whatsappte zij een beetje dus was op haar mobiel sowieso niet heel veel nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |