Op het echte ESF hoop ik anders toch op wat tenenkrommende niemendalletjes van discutabel allooi erbij, anders is het niet echtquote:Op zondag 6 september 2020 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we iets doen, dan doen we het goed.
Tijdens WIDM was het ook wel ESF on Tour trouwens.quote:Op zondag 6 september 2020 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vbl on tour is redelijk berucht tijdens esf
Wat een liefdequote:Op zondag 6 september 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij bent leuker dan echte koffie
Ja nu weten we dat door jou FOK er telkens uit ligtquote:
San Marino doet mee.quote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Op het echte ESF hoop ik anders toch op wat tenenkrommende niemendalletjes van discutabel allooi erbij, anders is het niet echt
Maar echt ookquote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens WIDM was het ook wel ESF on Tour trouwens.
Ik heb ook meerdere ESF'ers zien posten in Barbiegatequote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Net als het topic van Rupuls Drag Racequote:Op zondag 6 september 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zijn het vorige ESF anders keurig boven drie van de big five geëindigd! En boven zes voormalig winnaars!quote:
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.quote:Op zondag 6 september 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En vanaf 2022 ook Andorra waarschijnlijk, dus dat wordt helemaal feest
Zit het net te kijken. Terecht mi.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
TENNIS OPHEF: Djoko wordt naar huis gestuurd van de US Open doordat hij uit frustratie een bal tegen een lijnrechter aanslaat.
En wij zijn boven iedereen geëindigdquote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Die zijn het vorige ESF anders keurig boven drie van de big five geëindigd! En boven zes voormalig winnaars!
Als dat de regel is, dan ben ik er mee eens.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
TENNIS OPHEF: Djoko wordt naar huis gestuurd van de US Open doordat hij uit frustratie een bal tegen een lijnrechter aanslaat.
Popular opinion: Djoko is een lul.quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
Is daar iets te doen dan?quote:Op zondag 6 september 2020 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Goede vakantiebestemming trouwens. Jammer alleen dat die mensen enkel Catalaans spreken.
Je kan er heen als corona ramptoerist, het aantal besmettingen loopt daar vrij snel op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |