Ik weet niet of iedereen dat hier wel snapt hoor, zo in het Frans ineensquote:
Ik zag het ook al op cnnquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
NWS / [BREAKING NEWS] TheFreshPrince doneert ¤450 aan FOK!
Brekend nieuws
Nee.quote:
Dat mag zekerquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat mag toch ookWel grappig, want in de serie speelt die echt een best mannelijk, macho type, terwijl die dat in het echt écht niet is
![]()
Ja ik vind dat echt tofDiens partner, Bethany, is ook tof
Die heeft heel lang geworsteld met body image en had een hele toffe Ted Talk
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is JobiJa ik ben al een hele meme gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Onze prins wordt beroemdquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
Ja die heeft wel een beetje een piepstem hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag zekerZeker een knap mens. En inderdaad ook wel grappig dat die dan zo'n compleet ander type speelt in de serie
![]()
Ted TalksDaar zitten heel goeie tussen. Zal ook die van Bethany even bekijken!
En toen postte ik ineens in NWSquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
Est-ce un autre Jobi?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben al een hele meme geworden
Daar opende Rutte de persconferentie vandaag al mee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan voel je je geen man en ook geen vrouw, maar ergens ertussenin
Learning all the timequote:
CNBC, FOX, Al Jazeera, CCTV, New York Times, Renaat op de motor, The Daily Telegraph, BBC World, overal melden ze het nu.quote:
quote:
Zelfs Macdonald’s verandert nu French Fries in Dutch Patat!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
CNBC, FOX, Al Jazeera, CCTV, New York Times, Renaat op de motor, The Daily Telegraph, BBC World, overal melden ze het nu.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelfs Macdonald’s verandert nu French Fries in Dutch Patat!
Eigenlijk woon ik niet in Friesland maar in Patatland.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is JobiIedereen heeft een dubbelganger zeggen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jatog
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dutch Patatquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Was men maar op Brabant zo trots als hun friet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eigenlijk woon ik niet in Friesland maar in Patatland.
Had ik al eens verteld dat ik echt een dubbelganger heb?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iedereen heeft een dubbelganger zeggen ze![]()
Jatog
Ik loop hier alleenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Was men maar op Brabant zo trots als hun friet.
Als er dingen blijven breken loopt die rekening alleen maar opquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
Heet jij Pim of Wim?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld dat ik echt een dubbelganger heb?![]()
En dat haar naam twee letters verschilt van de mijne![]()
En dan niet Pim en Wim
Nee
Pim Johannes van der Sloot
En
Wim Johannes van der Kloot
Bizar hè
Ik vind het intrigerend dat je bij een puur willekeurige naam aan “Van der Kloot” denkt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan niet Pim en Wim
Nee
En
Bizar hè
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het intrigerend dat je bij een puur willekeurige naam aan “Van der Kloot” denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ik vind Pim helemaal geen naam voor jouquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan niet Pim en Wim
Nee
En
Bizar hè
Het begon met slootquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het intrigerend dat je bij een puur willekeurige naam aan “Van der Kloot” denkt.
Ze houdt wel van klootschieten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Joran?quote:
Nee ik blijf verbazenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Pim helemaal geen naam voor jou
Pim of Wim, bijzondere naam!quote:
Daar doe ik in het openbaar geen uitspraken overquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Andre van Duin heette bij zijn geboorte Adrianus Kloot. Later heeft de familie dat veranderd in Kyvon en Dré zelf als artiestennaam dus Van Duin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Nee Pim!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen
In een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
van corona gehad
Maar de mensen ze slapen
Een Trump die weer tweet
En dan denk ik aan Brabant
Want daar bakt men friet
Ik heet ook Andréquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Andre van Duin heette bij zijn geboorte Adrianus Kloot. Later heeft de familie dat veranderd in Kyvon en Dré zelf als artiestennaam dus Van Duin.
Het is weer eens wat anders dan Jansen en Janssenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit verklaart jouw goede gevoel voor humorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heet ook AndréDit komt wel dichtbij zo
Pimmetje komt, dat zei ik vannacht ook. Whehehequote:
quote:
Ja okee dat had ook gekund, maar daar de verandering niet in het begin van de naamquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan Jansen en Janssen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Pimmetje komt, dat zei ik vannacht ook. Whehehe
.
Beter humor dan dat ik een veel te dikke volkszanger was...quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit verklaart jouw goede gevoel voor humor
En dood.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter humor dan dat ik een veel te dikke volkszanger was...
Ga nou niet zeggen dat je over pizza’s en paarden in de gang zingt hèquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heet ook AndréDit komt wel dichtbij zo
Even wachten nog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je over pizza’s en paarden in de gang zingt hè
Ik heb hier een pizza voor m'n pááááárd, die hoog aan een vlieger hangt!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je over pizza’s en paarden in de gang zingt hè
Beeeeeeterrrrrr te dik in de kist!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter humor dan dat ik een veel te dikke volkszanger was...
Ik zou mezelf op de viool begeleiden als ik jou was.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hier een pizza voor m'n pááááárd, die hoog aan een vlieger hangt!
Even wachten nog en hij komt naar benééééden, want zo'n paard is toch veul(en) te zwáááár voor een vliegerrrrr...
Klootviool?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mezelf op de viool begeleiden als ik jou was.
Lekker tussen het tennissen doorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mezelf op de viool begeleiden als ik jou was.
Gemiste kans om van de laatste zin geen “de brandhaard gaat dicht” te maken, Fresh.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen
In een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
van corona gehad
Maar de mensen ze slapen
De wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht
Mis wat scherpte vanavondquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Gemiste kans om van de laatste zin geen “de brandhaard gaat dicht” te maken, Fresh.
quote:
Ja en je kan het ook al niet meer kopen, na die donatie van vandaagquote:
Ik ook, nu ik een of ander raad de FOK!-er spelletje moest spelen.quote:
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ne Partez Pas Sans Moi bij Vive Le Vélo![]()
Heb de auto maar geannuleerd... Anders geen patat meer deze weekquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en je kan het ook al niet meer kopen, na die donatie van vandaag
Celinequote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
@Strani wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb de auto maar geannuleerd... Anders geen patat meer deze week
Jij kent je prioriteitenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb de auto maar geannuleerd... Anders geen patat meer deze week
Ik zap er net te laat naar toe! Wat was de context?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Geen context, er wordt gewoon aan het begin van elke uitzending door een zangeres een franstalig lied gezongenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap er net te laat naar toe! Wat was de context?
Ik vind de Avondetappe trouwens echt zo vreselijk mutserig, ik weet dat Dione veel van sport weet, vast veel meer dan ik, maar de manier waarop ze het presenteert doet ze het niet echt zo overkomen.
De opening van de show inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap er net te laat naar toe! Wat was de context?
Ik vind de Avondetappe trouwens echt zo vreselijk mutserig, ik weet dat Dione veel van sport weet, vast veel meer dan ik, maar de manier waarop ze het presenteert doet ze het niet echt zo overkomen.
Zit met hetzelfde vergelijkbare probleem. Net de slotaflevering van Foodie Love (en die is goed) gezien en nu op zoek naar een andere Spaanse, Scandinavische serie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, nu zit ik te kijken welke vergelijkbare serie ik eventueel wil kijken, maar HIMYM is nog te vers.
Dus nu zit ik hier, met mijn ziel onder mijn arm. #zwaarleven
oh waar keek jij dat ook alweer?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde vergelijkbare probleem. Net de slotaflevering van Foodie Love (en die is goed) gezien en nu op zoek naar een andere Spaanse, Scandinavische serie.
De opening van het ESF 1989quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
YouTube heeft zulke goede voorstellen vanavond![]()
Power ballads![]()
Zeker waarquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(En meteen het beste lied van de avond)
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De opening van het ESF 1989![]()
The Bridgequote:Op dinsdag 1 september 2020 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde vergelijkbare probleem. Net de slotaflevering van Foodie Love (en die is goed) gezien en nu op zoek naar een andere Spaanse, Scandinavische serie.
Deze ook niet vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Het origineel van de Smurfen was ook de moeite.
THE BRIDGEquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
The Bridge
Ik zeg dit geloof ik altijd als iemand om een Scandinavische serie vraagtmaar is gewoon geweldig
Zeker!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De opening van het ESF 1989![]()
Het is meestal geen goed teken als ik me het winnende nummer niet herinnerquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!
Ook niet zo heel moeilijk met die editie
Zeker geen schande, de winnaar van dat jaar staat meestal fier onderaan in winnaarslijstjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is meestal geen goed teken als ik me het winnende nummer niet herinner
Fijn dat je hier bent!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie gaan snel! ik zat nog in het vorige topic
Maar je bent weer bij!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Wist niet dat Jobi zo'n goeie hacker wasquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ze is een echte ICT'er, zo binair als het maar kan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wist niet dat Jobi zo'n goeie hacker was
"Denk niet bij de laatste post, wie na mij komt die opent wel".quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit topic ook snel ten einde is
Het past wel op een tegeltje, dat is belangrijker!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Denk niet bij de laatste post, wie na mij komt die opent wel".
Oh, dat rijmt niet.
Ohh is het fictiequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Foodie Love (TV Series 2019– ) - IMDb
Nou, dat zal niet lang durenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij is The Mad Stuntman de “zanger” in de clip, niet de zelfde persoon. Goed bezig, Telegraaf.quote:
Dit ga ik uitzoekenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is The Mad Stuntman de “zanger” in de clip, niet de zelfde persoon. Goed bezig, Telegraaf.
Scherp opgemerkt!quote:De Amerikaan was meer dan dertig jaar actief in de muziekindustrie. Zijn bekendste nummer I Like to Move It uit 1993 kwam boven aan de hitlijsten in Nederland. Dat nummer kreeg opnieuw wereldwijde aandacht, toen het werd gebruikt in de film Madagascar (2005). Hij bracht dat nummer uit onder het pseudoniem Reel 2 Real, samen met de zanger The Mad Stuntman. Verder maakte hij nummers met artiesten als Boy George, Alexandra Burke en Sean 'Diddy' Combs.
En die staat nog gewoon op ziggo ook. Het vierde seizoen tenminste.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
The Bridge
Ik zeg dit geloof ik altijd als iemand om een Scandinavische serie vraagtmaar is gewoon geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |