Ga nou niet zeggen dat je over pizza’s en paarden in de gang zingt hèquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heet ook AndréDit komt wel dichtbij zo
Even wachten nog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je over pizza’s en paarden in de gang zingt hè
Ik heb hier een pizza voor m'n pááááárd, die hoog aan een vlieger hangt!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je over pizza’s en paarden in de gang zingt hè
Beeeeeeterrrrrr te dik in de kist!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beter humor dan dat ik een veel te dikke volkszanger was...
Ik zou mezelf op de viool begeleiden als ik jou was.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hier een pizza voor m'n pááááárd, die hoog aan een vlieger hangt!
Even wachten nog en hij komt naar benééééden, want zo'n paard is toch veul(en) te zwáááár voor een vliegerrrrr...
Klootviool?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mezelf op de viool begeleiden als ik jou was.
Lekker tussen het tennissen doorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou mezelf op de viool begeleiden als ik jou was.
Gemiste kans om van de laatste zin geen “de brandhaard gaat dicht” te maken, Fresh.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen
In een te stille stad
Ik heb eigenlijk nooit last
van corona gehad
Maar de mensen ze slapen
De wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht
Mis wat scherpte vanavondquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Gemiste kans om van de laatste zin geen “de brandhaard gaat dicht” te maken, Fresh.
quote:
Ja en je kan het ook al niet meer kopen, na die donatie van vandaagquote:
Ik ook, nu ik een of ander raad de FOK!-er spelletje moest spelen.quote:
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ne Partez Pas Sans Moi bij Vive Le Vélo![]()
Heb de auto maar geannuleerd... Anders geen patat meer deze weekquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en je kan het ook al niet meer kopen, na die donatie van vandaag
Celinequote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
@Strani wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb de auto maar geannuleerd... Anders geen patat meer deze week
Jij kent je prioriteitenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb de auto maar geannuleerd... Anders geen patat meer deze week
Ik zap er net te laat naar toe! Wat was de context?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Geen context, er wordt gewoon aan het begin van elke uitzending door een zangeres een franstalig lied gezongenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap er net te laat naar toe! Wat was de context?
Ik vind de Avondetappe trouwens echt zo vreselijk mutserig, ik weet dat Dione veel van sport weet, vast veel meer dan ik, maar de manier waarop ze het presenteert doet ze het niet echt zo overkomen.
De opening van de show inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap er net te laat naar toe! Wat was de context?
Ik vind de Avondetappe trouwens echt zo vreselijk mutserig, ik weet dat Dione veel van sport weet, vast veel meer dan ik, maar de manier waarop ze het presenteert doet ze het niet echt zo overkomen.
Zit met hetzelfde vergelijkbare probleem. Net de slotaflevering van Foodie Love (en die is goed) gezien en nu op zoek naar een andere Spaanse, Scandinavische serie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, nu zit ik te kijken welke vergelijkbare serie ik eventueel wil kijken, maar HIMYM is nog te vers.
Dus nu zit ik hier, met mijn ziel onder mijn arm. #zwaarleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |