Sssssssttttt verpest het nu niet voor d'rquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meke toch, dat zijn maar wat pixels!
Wát?!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meke toch, dat zijn maar wat pixels!
Just wait fort....quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Tja, je komt er vanzelf achter
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd aan de nieuwe mods
@:H_T @:Momo @:Cyan9
quote:
Toch leuk dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet alles, maar gaat verder wel zn gangetje
Dat hoort wel bij het donatie topic.quote:
Heb je Younger al gekeken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, nu zit ik te kijken welke vergelijkbare serie ik eventueel wil kijken, maar HIMYM is nog te vers.
Dus nu zit ik hier, met mijn ziel onder mijn arm. #zwaarleven
Zonder of met 'instead'?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
Ik had een shirt met I don't get drunk, I get awesome
Dat is een goede vraag!quote:
Nee, ook nog niet van gehoord.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je Younger al gekeken?
Niet helemáál hetzelfde qua humor etc, maar kijkt heerlijk weg en korte afleveringen
Preciesquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Tja, je komt er vanzelf achter
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sssssssttttt verpest het nu niet voor d'r
Sorry dat ik je hart breek, maar het zou later alleen nog maar pijnlijker zijn gewordenquote:
quote:
Wij helpen je welquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, nu zit ik te kijken welke vergelijkbare serie ik eventueel wil kijken, maar HIMYM is nog te vers.
Dus nu zit ik hier, met mijn ziel onder mijn arm. #zwaarleven
Haha ja de @TheFreshPrince donatiequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheFreshPrince wat tofPatat is natuurlijk ook fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |