SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Awquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
In 1 keer een ontzettende pijn op de borst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik had ineens niet de rechten om in het topic te postenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zocht ineens verbaasd naar het invoerveld. Maar we waren weer dicht...
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AwDoe even lekker rustig aan. Uitkijken dat je niet ook verkouden wordt
Als ik het morgen dat weer heb, dan maar effe de huisarts bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik had het topic geslotenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zocht ineens verbaasd naar het invoerveld. Maar we waren weer dicht...
Ik kijk het nieuwe seizoen Say yes to the Dress USA.quote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk het nieuwe seizoen Say yes to the Dress USA.
Ah, wel vervelend, zeker iets om serieus te nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik het morgen dat weer heb, dan maar effe de huisarts bellen.
@Davequote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
In 1 keer een ontzettende pijn op de borst
Even aankijken nu ja!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al over, maar nog nooit zo'n pijn gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even aankijken nu ja!Maar hopelijk is het straks gewoon weer over
Toch maar goed op lettenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al over, maar nog nooit zo'n pijn gehad.
Morgen en donderdag nog werken. Vrijdag werkspul inleveren op kantoor om daarna kitten op te halen van het asiel klinkt niet echt als een rustig aan doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja ik heb soms af en toe ook van die pijnscheuten in een borstspier. Dan doet het ook echt pijn om mijn arm te bewegen. Maar is vaak heel snel ook weer wegquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb zelf een borstspier die af en toe pijnlijk is, zonder aanleiding
Voelt eng aan maar het is compleet onschuldig...
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:04 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe maar een paar kleine donaties, leuk voor de chat
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:04 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe maar een paar kleine donaties, leuk voor de chat
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen en donderdag nog werken. Vrijdag werkspul inleveren op kantoor om daarna kitten op te halen van het asiel klinkt niet echt als een rustig aan doen.Kittens zijn de oplossing voor alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Kittens zijn de oplossing voor alles.
Kittens zijn er anders een kei in om over je toetsenbord heen te lopen en van alles te tikken wat je niet in wilde tikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Pessimist.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kittens zijn er anders een kei in om over je toetsenbord heen te lopen en van alles te tikken wat je niet in wilde tikken
Fretten ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kittens zijn er anders een kei in om over je toetsenbord heen te lopen en van alles te tikken wat je niet in wilde tikken
Je krijgt er wel heel veel voor terugquote:
Ik kén er eenquote:
Oh jaaaa hoe gaat het daarmee?quote:
Dus je kan van alles roepen en de schuld aan je poesje gevenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een hondenpersoon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je krijgt er wel heel veel voor terug![]()
Maar het is niet @TheFreshPrincequote:
Dit doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je kan van alles roepen en de schuld aan je poesje geven
Oh dat verklaard veelquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn poesje is vaak stout hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus je kan van alles roepen en de schuld aan je poesje geven
Oh dat herken ik dan weer bij mijn katten, en vooral eentjequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ben een hondenpersoon.![]()
Maar Benji is wel formaat kat,
Sommige katten zijn groter dan hij.
@Nattekatquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn poesje is vaak stout hoor!
Ja ik weet ook niet wat ik ineens hebquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:11 schreef Koen66 het volgende:
Wat ben je bij de tijd vanavond @:aoibhin
Ik kan mijn katten alleen moeilijk in een kooi stoppenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die zitten nog in hun kooi, anders lopen ze over m'n toetsenbord.
inb4: Te kleine databundelquote:
Guaan!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd aan de nieuwe mods
@:H_T @:Momo @:Cyan9
quote:
quote:
Da’s ook wat, ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat herken ik dan weer bij mijn katten, en vooral eentjeDie is eerder formaat fret volgens mij
Ahhh ik zit nu halverwege Seizoen 3. Maar snap het gevoel wel; weer zo'n serie afgelopen en dan zo'n gevoel van "en wat nu?"quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik was gisteren klaar met How I Met Your Mother, in een paar maanden weer helemaal gekeken, en ik voel me nu echt sad en in een zwart gat![]()
Ik ga ze gewoon missen.
Kunnen we je helpen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Heb ook geen zin in een andere vergelijkbare serie
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik was gisteren klaar met How I Met Your Mother, in een paar maanden weer helemaal gekeken, en ik voel me nu echt sad en in een zwart gat![]()
Ik ga ze gewoon missen.
Jammer dat er in FP's weinig gifjes zijn ten op zichte van vroeger.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Nattekat uit je topic wil weren hoef je alleen maar een 1GB GIF in de OP te zetten, dan is hij snel uitgepost
Hier wel primaquote:
#nattekrantquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Nattekat uit je topic wil weren hoef je alleen maar een 1GB GIF in de OP te zetten, dan is hij snel uitgepost
Samba was net kitten-af en toen al zwanger. We kwamen er vrij laat achter, en toen was ze dus al best ver. Ze is daardoor ook minder gegroeid en nu echt ieniemieniequote:
Bohhquote:
Gelukkig is het topic nog niet vol, dat bespaart ons een TT met een kleine poes erin.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Samba was net kitten-af en toen al zwanger. We kwamen er vrij laat achter, en toen was ze dus al best ver. Ze is daardoor ook minder gegroeid en nu echt ieniemienieD'r moeder en zusje zijn ook al klein, maar zij is echt eeuwig kitten-formaat gebleven.
Jaaa wel blijven kijken hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh ik zit nu halverwege Seizoen 3. Maar snap het gevoel wel; weer zo'n serie afgelopen en dan zo'n gevoel van "en wat nu?"![]()
Ik kijk het zelf niet heel vaak, maar soms als ik eenmaal bezig ben jas ik gelijk 10 afleveringen er doorheen. Echt enorm bingewaardig
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga ze gewoon missen.
Beter vijf in de hand, dan schijt op een natte krant!quote:
Teen mom katquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Samba was net kitten-af en toen al zwanger. We kwamen er vrij laat achter, en toen was ze dus al best ver. Ze is daardoor ook minder gegroeid en nu echt ieniemienieD'r moeder en zusje zijn ook al klein, maar zij is echt eeuwig kitten-formaat gebleven.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaa wel blijven kijken hoor![]()
Ben jij ook op Ted, ik ben op Ted.
Ligt er aan hoe lang het erover blijft gaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic nog niet vol, dat bespaart ons een TT met een kleine poes erin.
Maar... ehm... krijg je nou uiteindelijk wel een keer het verhaal van die moeder te horen?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic nog niet vol, dat bespaart ons een TT met een kleine poes erin.
Wil je dat wel écht weten?!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar... ehm... krijg je nou uiteindelijk wel een keer het verhaal van die moeder te horen?
Ik ben altijd wel een klein beetje op Barneyquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Have you met Ted?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De darter?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel een klein beetje op Barney![]()
Hahaha jaquote:
Ted dequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Have you met Ted?![]()
Zou niet zeggen dat ik op hem ben, maar hij heeft wel iets
Ja ik had de serie al vaker gezien hoor, dus ik wist hoe en watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Fredquote:
Daar zit wat in!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang het erover blijft gaan
Nou, eh, nee, eigenlijk niet, want spoilerquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik had de serie al vaker gezien hoor, dus ik wist hoe en watOja dat scheelt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee preciesquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, eh, nee, eigenlijk niet, want spoiler![]()
Maar het lijkt me ook wel iets wat altijd zo'n running gag blijft en dat je het nooit te horen krijgt
Meke toch, dat zijn maar wat pixels!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |