Ik kan mijn katten alleen moeilijk in een kooi stoppenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die zitten nog in hun kooi, anders lopen ze over m'n toetsenbord.
inb4: Te kleine databundelquote:
Guaan!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd aan de nieuwe mods
@:H_T @:Momo @:Cyan9
quote:
quote:
Da’s ook wat, ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat herken ik dan weer bij mijn katten, en vooral eentjeDie is eerder formaat fret volgens mij
Ahhh ik zit nu halverwege Seizoen 3. Maar snap het gevoel wel; weer zo'n serie afgelopen en dan zo'n gevoel van "en wat nu?"quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik was gisteren klaar met How I Met Your Mother, in een paar maanden weer helemaal gekeken, en ik voel me nu echt sad en in een zwart gat![]()
Ik ga ze gewoon missen.
Kunnen we je helpen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Heb ook geen zin in een andere vergelijkbare serie
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik was gisteren klaar met How I Met Your Mother, in een paar maanden weer helemaal gekeken, en ik voel me nu echt sad en in een zwart gat![]()
Ik ga ze gewoon missen.
Jammer dat er in FP's weinig gifjes zijn ten op zichte van vroeger.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Nattekat uit je topic wil weren hoef je alleen maar een 1GB GIF in de OP te zetten, dan is hij snel uitgepost
Hier wel primaquote:
#nattekrantquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je Nattekat uit je topic wil weren hoef je alleen maar een 1GB GIF in de OP te zetten, dan is hij snel uitgepost
Samba was net kitten-af en toen al zwanger. We kwamen er vrij laat achter, en toen was ze dus al best ver. Ze is daardoor ook minder gegroeid en nu echt ieniemieniequote:
Bohhquote:
Gelukkig is het topic nog niet vol, dat bespaart ons een TT met een kleine poes erin.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Samba was net kitten-af en toen al zwanger. We kwamen er vrij laat achter, en toen was ze dus al best ver. Ze is daardoor ook minder gegroeid en nu echt ieniemienieD'r moeder en zusje zijn ook al klein, maar zij is echt eeuwig kitten-formaat gebleven.
Jaaa wel blijven kijken hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh ik zit nu halverwege Seizoen 3. Maar snap het gevoel wel; weer zo'n serie afgelopen en dan zo'n gevoel van "en wat nu?"![]()
Ik kijk het zelf niet heel vaak, maar soms als ik eenmaal bezig ben jas ik gelijk 10 afleveringen er doorheen. Echt enorm bingewaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |