oh waar keek jij dat ook alweer?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde vergelijkbare probleem. Net de slotaflevering van Foodie Love (en die is goed) gezien en nu op zoek naar een andere Spaanse, Scandinavische serie.
De opening van het ESF 1989quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
YouTube heeft zulke goede voorstellen vanavond![]()
Power ballads![]()
Zeker waarquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(En meteen het beste lied van de avond)
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De opening van het ESF 1989![]()
The Bridgequote:Op dinsdag 1 september 2020 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde vergelijkbare probleem. Net de slotaflevering van Foodie Love (en die is goed) gezien en nu op zoek naar een andere Spaanse, Scandinavische serie.
Deze ook niet vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Het origineel van de Smurfen was ook de moeite.
THE BRIDGEquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
The Bridge
Ik zeg dit geloof ik altijd als iemand om een Scandinavische serie vraagtmaar is gewoon geweldig
Zeker!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De opening van het ESF 1989![]()
Het is meestal geen goed teken als ik me het winnende nummer niet herinnerquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!
Ook niet zo heel moeilijk met die editie
Zeker geen schande, de winnaar van dat jaar staat meestal fier onderaan in winnaarslijstjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is meestal geen goed teken als ik me het winnende nummer niet herinner
Fijn dat je hier bent!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie gaan snel! ik zat nog in het vorige topic
Maar je bent weer bij!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Wist niet dat Jobi zo'n goeie hacker wasquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ze is een echte ICT'er, zo binair als het maar kan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wist niet dat Jobi zo'n goeie hacker was
"Denk niet bij de laatste post, wie na mij komt die opent wel".quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit topic ook snel ten einde is
Het past wel op een tegeltje, dat is belangrijker!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Denk niet bij de laatste post, wie na mij komt die opent wel".
Oh, dat rijmt niet.
Ohh is het fictiequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Foodie Love (TV Series 2019– ) - IMDb
Nou, dat zal niet lang durenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij is The Mad Stuntman de “zanger” in de clip, niet de zelfde persoon. Goed bezig, Telegraaf.quote:
Dit ga ik uitzoekenquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is The Mad Stuntman de “zanger” in de clip, niet de zelfde persoon. Goed bezig, Telegraaf.
Scherp opgemerkt!quote:De Amerikaan was meer dan dertig jaar actief in de muziekindustrie. Zijn bekendste nummer I Like to Move It uit 1993 kwam boven aan de hitlijsten in Nederland. Dat nummer kreeg opnieuw wereldwijde aandacht, toen het werd gebruikt in de film Madagascar (2005). Hij bracht dat nummer uit onder het pseudoniem Reel 2 Real, samen met de zanger The Mad Stuntman. Verder maakte hij nummers met artiesten als Boy George, Alexandra Burke en Sean 'Diddy' Combs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |