Ik weet niet of iedereen dat hier wel snapt hoor, zo in het Frans ineensquote:
Ik zag het ook al op cnnquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
NWS / [BREAKING NEWS] TheFreshPrince doneert ¤450 aan FOK!
Brekend nieuws
Nee.quote:
Dat mag zekerquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat mag toch ookWel grappig, want in de serie speelt die echt een best mannelijk, macho type, terwijl die dat in het echt écht niet is
![]()
Ja ik vind dat echt tofDiens partner, Bethany, is ook tof
Die heeft heel lang geworsteld met body image en had een hele toffe Ted Talk
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is JobiJa ik ben al een hele meme gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Onze prins wordt beroemdquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
Ja die heeft wel een beetje een piepstem hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag zekerZeker een knap mens. En inderdaad ook wel grappig dat die dan zo'n compleet ander type speelt in de serie
![]()
Ted TalksDaar zitten heel goeie tussen. Zal ook die van Bethany even bekijken!
En toen postte ik ineens in NWSquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
Est-ce un autre Jobi?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben al een hele meme geworden
Daar opende Rutte de persconferentie vandaag al mee.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan voel je je geen man en ook geen vrouw, maar ergens ertussenin
Learning all the timequote:
CNBC, FOX, Al Jazeera, CCTV, New York Times, Renaat op de motor, The Daily Telegraph, BBC World, overal melden ze het nu.quote:
quote:
Zelfs Macdonald’s verandert nu French Fries in Dutch Patat!quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
CNBC, FOX, Al Jazeera, CCTV, New York Times, Renaat op de motor, The Daily Telegraph, BBC World, overal melden ze het nu.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Zelfs Macdonald’s verandert nu French Fries in Dutch Patat!
Eigenlijk woon ik niet in Friesland maar in Patatland.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is JobiIedereen heeft een dubbelganger zeggen zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jatog
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dutch Patatquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Was men maar op Brabant zo trots als hun friet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eigenlijk woon ik niet in Friesland maar in Patatland.
Had ik al eens verteld dat ik echt een dubbelganger heb?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iedereen heeft een dubbelganger zeggen ze![]()
Jatog
Ik loop hier alleenquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Was men maar op Brabant zo trots als hun friet.
Als er dingen blijven breken loopt die rekening alleen maar opquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Brekend nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |