1,2,3,4,5,6,7,8! Acht topics in een avond.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Haha, oh Google.
Ik typte in de zoekbalk: 'sad after' en toen vulde hij automatisch aan '... finishing a tv-series'.
Google snapt mij![]()
Maar het eerste resultaat was 113 suicidepreventie.
Nou zo erg is het nu ook weer niet![]()
Nee, maar vind haar er ook niet per sé als 40 uitzien hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ziet er toch niet uit als 26.
56quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar vind haar er ook niet per sé als 40 uitzien hoor
32 zou ik geloven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar vind haar er ook niet per sé als 40 uitzien hoor
Nou inderdaad, oud wijfquote:
Ja nouja het is verder ook gewoon een leuke serie, of je haar nu wel of niet gelooftquote:
Wat heb ik daar nou aanquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja het is verder ook gewoon een leuke serie, of je haar nu wel of niet gelooft![]()
En knappe mannen
Oh gaan we dat doen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6,7,8! Acht topics in een avond.
Huh die vrouw postte ik net toch ook al?quote:
quote:
Knappe mannen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja het is verder ook gewoon een leuke serie, of je haar nu wel of niet gelooft![]()
En knappe mannen
OK speciaal voor jou;quote:
Hé ik ben 27 hoor, dat is niet zo oudquote:
Nee het is Graaf Count die dat zegt he.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gaan we dat doen?
Ik realiseer me ineens dat ik eigenlijk met pauze wilde even
Maar je had gisteren al pauzequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gaan we dat doen?
Pauzequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gaan we dat doen?
We weten nou wel dat jij van de pixels bentquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
OK speciaal voor jou;
[ afbeelding ]
Ja maar jij haalde hem erbijquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is Graaf Count die dat zegt he.
We hebben nu 5 mods die kunnen ingrijpen hèquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
OK speciaal voor jou;
[ afbeelding ]
Oh ja, jij was van vóór de oerknal.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé ik ben 27 hoor, dat is niet zo oud
Ja weetniet ik heb daar gewoon even behoefte aan voor mijn gevoel. Maar dan is het hier gezellig en blijf ik toch weer hangenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je had gisteren al pauzeWat moeten we nou zonder jouhouhouhou
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
We weten nou wel dat jij van de pixels bent
Ik ben voor, en also geblurred mag toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben nu 5 mods die kunnen ingrijpen hè
Tenzij je ze alsnog wilde ontgroenen.
Wie is dan wie op dit gifje?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja of eigenlijk een knappe man en een knap mens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja weetniet ik heb daar gewoon even behoefte aan voor mijn gevoel. Maar dan is het hier gezellig en blijf ik toch weer hangen![]()
Ja, mijn tijd moet nog komen!quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van vóór de oerknal.
Geen idee wat collega’s zouden denken met zoiets op mijn scherm op kantoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben voor, en also geblurred mag toch?
De oerknal is geweest.quote:
Heb vooral het e.e.a. te doen dat maar vooruit wordt geschoven nu. En dan is even forumloos ook wel fijn.quote:
Links is Peter Hermann, dat is de knappe man.quote:
Haha nee dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee wat collega’s zouden denken met zoiets op mijn scherm op kantoor
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lang wie it kald en tsjuster, aanst komt de dei
Fynt it ljocht syn wei, yn in nije dei
Bij nader inzien mag het best donker blijvenquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lang wie it kald en tsjuster, aanst komt de dei
Fynt it ljocht syn wei, yn in nije dei
Dan is het goedquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb vooral het e.e.a. te doen dat maar vooruit wordt geschoven nu. En dan is even forumloos ook wel fijn.Ik blijf niet ineens weer een maand weg.
Oh ik vond die non-binaire eigenlijk leuker op die fotoquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Links is Peter Hermann, dat is de knappe man.
Rechts is Nico Tortorella, die is non-binair en dus een knap mens![]()
En echt heel tof, die NicoIk volg hem en zijn partner op Insta allebei
![]()
Ze zijn allebei non-binair en zo zagen ze eruit toen ze trouwden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan voel je je geen man en ook geen vrouw, maar ergens ertusseninquote:
quote:
quote:NON-BINAIR
Een non-binair persoon is iemand die zich niet thuis voelt in de binaire gendercategorieën man of vrouw en zich beter voelt bij een andere, niet-binaire, genderidentiteit. Dit uit zich soms in de genderexpressie, door mannelijke en vrouwelijke kenmerken te combineren of net te verwerpen. Genderidentiteit en genderexpressie zijn echter niet per definitie met mekaar verbonden. Je kan iemands genderidentiteit met andere woorden niet altijd aflezen van hun genderexpressie.
Non-binair is een paraplubegrip. Er zijn verschillende termen voor genderidentiteiten die zich buiten het binair gendermodel stellen; “genderqueer”, “gender non-conform”, “agender”, “genderfluïde”, “bigender”,… Deze genderidentiteiten hebben met mekaar gemeen dat ze zich buiten de binaire gendernorm bevinden, maar ze verschillen soms subtiel onderling van mekaar.
Aanspreekvormen
Onze Nederlandse taal kent enkel de mannelijke of vrouwelijke aanspreekvorm. De laatste tijd trachten activisten in het Nederlandse taalgebied de termen voor non-binaire personen ingang te doen vinden. De huidige binaire voornaamwoorden hij/zij, hem/haar, zijn/haar krijgen respectievelijk gezelschap van die, hen en hun.
Ja, dat mag toch ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vond die non-binaire eigenlijk leuker op die foto![]()
![]()
Klinkt heel tof ja!Wat zien ze er leuk uit op hun huwelijk
Hoe kom je aan mijn fotoquote:
Dat is Jobiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |