1,2,3,4,5,6,7,8! Acht topics in een avond.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Haha, oh Google.
Ik typte in de zoekbalk: 'sad after' en toen vulde hij automatisch aan '... finishing a tv-series'.
Google snapt mij![]()
Maar het eerste resultaat was 113 suicidepreventie.
Nou zo erg is het nu ook weer niet![]()
Nee, maar vind haar er ook niet per sé als 40 uitzien hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ziet er toch niet uit als 26.
56quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar vind haar er ook niet per sé als 40 uitzien hoor
32 zou ik geloven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar vind haar er ook niet per sé als 40 uitzien hoor
Nou inderdaad, oud wijfquote:
Ja nouja het is verder ook gewoon een leuke serie, of je haar nu wel of niet gelooftquote:
Wat heb ik daar nou aanquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja het is verder ook gewoon een leuke serie, of je haar nu wel of niet gelooft![]()
En knappe mannen
Oh gaan we dat doen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
1,2,3,4,5,6,7,8! Acht topics in een avond.
Huh die vrouw postte ik net toch ook al?quote:
quote:
Knappe mannen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nouja het is verder ook gewoon een leuke serie, of je haar nu wel of niet gelooft![]()
En knappe mannen
OK speciaal voor jou;quote:
Hé ik ben 27 hoor, dat is niet zo oudquote:
Nee het is Graaf Count die dat zegt he.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gaan we dat doen?
Ik realiseer me ineens dat ik eigenlijk met pauze wilde even
Maar je had gisteren al pauzequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gaan we dat doen?
Pauzequote:Op dinsdag 1 september 2020 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gaan we dat doen?
We weten nou wel dat jij van de pixels bentquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
OK speciaal voor jou;
[ afbeelding ]
Ja maar jij haalde hem erbijquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is Graaf Count die dat zegt he.
We hebben nu 5 mods die kunnen ingrijpen hèquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:50 schreef Meke het volgende:
[..]
OK speciaal voor jou;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |